Verdana
28.7. 2005, 09:59
Eli tässäpä olisi. Mielestäni Pentupalsta olisi ihan hyvä juttu Puskiksessa. Sinne tulisi kysymyksiä, vastauksia, pentueilmoituksia, kuvia sun muuta.

Vastatkaa siis kyselyyn ja ennen kaikkea - kommentoikaa!

Itse äänestin "Ehdottomasti!"- vaihtoehtoa. Kommentteja, ääniä.
Summer.
28.7. 2005, 10:00
Ihan hyvä idea. Ihmiset voisivat kertoilla pentujensa kohelluksia ym.
Verdana
28.7. 2005, 10:01
LAINAUS(*Dalmatian* @ 28.7. 2005, 10:00)
Ihan hyvä idea. Ihmiset voisivat kertoilla pentujensa kohelluksia ym.

Äänestä toki, mitä mieltä olet!
Summer.
28.7. 2005, 10:05
Juu...
Verdana
28.7. 2005, 10:13
Lisää ääniä, kommentteja sun muuta.
blueh^^
28.7. 2005, 10:13
Laitoin ehodottomasti, minusta olisi kiva jos olisi tälläinen oma osio pennuille.
Koira_kouluttaja
28.7. 2005, 11:18
Minäkin laitoin Ehdottomasti, kuulostaa kivalta!
-serafina-
28.7. 2005, 17:39
Ehdottomasti pentupalsta Puskaan!

Se olisi todella hyödyllinen koiranepntujen onnellisille omistajille ja muistakin olisi varmasti hauska lukea pentujen hassuista kommeluksista.
Verdana
28.7. 2005, 18:24
Vahtikoira / toiskan muori - jompikumpi tai mielellään kummatkin vois tulla kertomaan mielipiteensä. Kiva, kun näni moni kannattaa "hanketta".

Näkyy myös olevan muutama, joka ei halua pentupalstaa, mutta se on heidän mielipiteensä, mitäs me siihen puututaan?

Lisää mielipiteitä, kiitos!
Verdana
28.7. 2005, 19:47
nostoo
Vieras_instal
28.7. 2005, 21:56
Ehdottomasti
Ihan hyvä idea, mutta olisiko sille käyttöä? ryhmäkohtaisilla palstoilla keskustellaan paljon pennuista ja samoin Turpakäräjillä... Mutta en vastusta
LAINAUS(Sandra @ 29.7. 2005, 17:16)
Ihan hyvä idea, mutta olisiko sille käyttöä? ryhmäkohtaisilla palstoilla keskustellaan paljon pennuista ja samoin Turpakäräjillä... Mutta en vastusta

Komppaan Sannia. Eiköhän täällä ole ihan tarpeeksi paikkoja, joissa keskustella pennuista?
-maria-
29.7. 2005, 16:59
Juu, ehdottomasti
Verdana
29.7. 2005, 17:13
Kiva, kun näin moni haluaisi Pentupalstan Puskikseen. Ootellaan modejen mielipidettä.
Mulle ihan sama.... Pärjään ilmaikin, mutta hyvä idis.
Laitoin että "Ehdottomasti!"...
Sundae ja Sandra: Onhan niitä pentu-keskusteluja toki ympäriinsä Puskassa, mutta eikös kuitenkin olis selkeempää, jos ne kaikki löytyisi samasta paikasta?!?
Olisihan se ihan hauska. Eihän siinä varmaan mitään pahaa voisi olla. Jos joku on suunnittelemssa pentua ja ei osaa itse päättää rotua nni voi kysyä esim. puskalaisilta apua.
LAINAUS(Amélie @ 30.7. 2005, 15:46)
Sundae ja Sandra: Onhan niitä pentu-keskusteluja toki ympäriinsä Puskassa, mutta eikös kuitenkin olis selkeempää, jos ne kaikki löytyisi samasta paikasta?!?

Noh, voihan se niinkin olla

Ihan sama tämä asia on minulle, mutta kun muistaakseni Vahtikoira on vihjaissut, että palstoja on jo ihan tarpeeksi?
Kyllä kannatan
Hyvä idea!
LAINAUS(Sundae @ 29.7. 2005, 16:34)
Komppaan Sannia. Eiköhän täällä ole ihan tarpeeksi paikkoja, joissa keskustella pennuista?

Samaa mieltä olen.
~goldens~
2.8. 2005, 13:03
olishan se ihan kiva..
mun mielestä
Ei tänne mitään pentupalstaa tarvita. Täällä on jo muutenkin niin paljon paikkoja joissa keskustella pennuista.
Mutta te jotka haluaisite pentupalstan: olisiko ihan mahdotonta tehdä pentutopic?? Pakkoko sitä uutta palstaa on alkaa väsäämään. Esim. Turpakäräjät olisi aika hyvä paikka pentutopicille.
LAINAUS(Once @ 2.8. 2005, 13:05)
Mutta te jotka haluaisite pentupalstan: olisiko ihan mahdotonta tehdä pentutopic?? Pakkoko sitä uutta palstaa on alkaa väsäämään. Esim. Turpakäräjät olisi aika hyvä paikka pentutopicille.
Tää vois muuten olla ihan hyvä. Verrattuna kokonaiseen palstaan. Ainakin minusta.
lovechin
2.8. 2005, 17:47
Laitoin ehdottomasti, koska se on tosi hyvä idea.
Olisihan se ihan kiva.
jep, ei tarpeellinen mut jos joku tahtoo..
milkyjoe
4.8. 2005, 13:15
LAINAUS(Once @ 2.8. 2005, 13:05)
Ei tänne mitään pentupalstaa tarvita. Täällä on jo muutenkin niin paljon paikkoja joissa keskustella pennuista.
Samaa mieltä olen Oncen kanssa.
Eikö olisi hieman tylsää jos kaikkien pentutöpöt olisivat samalla palstalla?
Ennemmin pentutöpöjä.
Minä vastasin että ei.
tuunanen
7.8. 2005, 11:54
Laitoin sen et ei sitä välttämättä tarttee, mut ei elämä siihen kaadu, jos se tulee..
Laitoin ehdottomasti.
Olisi kiva käydä lukemassa pentukuulumisia joihin kuuluisi juuri nuo kohellukset jne xD
Moni olisi varmasti myös kysymyksiä vailla..
ihan hyvä idea se olisi
Pienen pennun omistajana vastasin, että "olisihan se ihan kiva".
Ei välttämätön, mutta kuitenkin.
Mielestäni Puska ei oikeastaan kaipaa pentupalstaa. Rotupalstoillakin on vaikka kuinka hiljaista, ja sentään edes osa niistäkin viesteistä on pentujuttuja, joten nekin kuolisivat pikku hiljaa kokonaan, kun riittävästi luotaisiin uusia palstoja.
Itse en hommaa kannata, tämähän toimii näinkin

Onhan meillä tosiaan rotupalstat ja Turpakäräjät.
ei mun mielestä oo tarvetta pentupalstalle.

kuten omppo tuossa sanoikin, niin muutenkin hiljaista rotupalstoilla. parempi idea olisi laittaa vaikka turpakäräjille yksi topic pennuille, kuten joku mainitsikin.

tuntuu että tulee vähän liikaa eri palstoja, nytkin kun on osasta palstoilla aikas hiljaista..
..kaktus.
21.8. 2005, 15:24
Olishan se ihan kiva, mutta ei sitä välttämättä tarvitakkaan.
Ehdottomasti
Vanilla_
3.9. 2005, 14:28
Ehdottomasti!
Kyllä, se olisi mainio.
Jettis
10.10. 2005, 17:45
Vastasin että olisihan se ihan kiva. Varsinkin uusille koiran omistajille tois varmaan paljon apua!
Fasupala
19.10. 2005, 13:17
Pentupalsta on ok. Onhan noita pentukirjoittelua siellä täällä, mutta tuon palstan jälkeen olisivat omassa paikka, eikä siten tarvitsisi etsiskellä......
cavalier
5.11. 2005, 15:38
Laitoin ehdottomasti. Olen juuri miettinytkin, että tarvittaisiin juuri tämmöinen palsta, jossa voitaisiin puhu kaikenlaista pennuista.
Ehdottomasti! Se olisi todella hienoa!
Ehdottomasti.

Tosi hyvä idea. Ehdottomasti!

KANNATETAAN !

pentupalsta olisi todella hyvä idea !
Reyal's
7.11. 2005, 16:35
Ois kiva saada tännekin pentupalsta
Vaikea sanoa. Toisaalta ihan hyvä idea, mutta keskittyisikö pennuista keskusteleminen sitten sinne, vai jatkuisiko ympäriinsä eri palstoilla? Mene ja tiedä

En siis todellakaan tiedä
niin kauan, kun se ei ala täyttymään pentueilmoituksista voisi palsta olla ihan ok. toisaalta nuo rotukohtaiset palstatkin on melko hiljaisia. sieltähän löytyy varmasti saman rodun omistajia, jotka osaavat kertoa pentujuttuja siitä rodusta.
Olisihan se ihan ok. Mutta ika paljon pentu keskustelua täältä jo löytyy.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.