Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentupalsta Puskaradioon?!
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2
Verdana
Eli tässäpä olisi. Mielestäni Pentupalsta olisi ihan hyvä juttu Puskiksessa. Sinne tulisi kysymyksiä, vastauksia, pentueilmoituksia, kuvia sun muuta. smile.gif Vastatkaa siis kyselyyn ja ennen kaikkea - kommentoikaa! wink.gif

Itse äänestin "Ehdottomasti!"- vaihtoehtoa. Kommentteja, ääniä. smile.gif
Summer.
Ihan hyvä idea. Ihmiset voisivat kertoilla pentujensa kohelluksia ym. biggrin.gif
Verdana
LAINAUS(*Dalmatian* @ 28.7. 2005, 10:00)
Ihan hyvä idea. Ihmiset voisivat kertoilla pentujensa kohelluksia ym. biggrin.gif

Äänestä toki, mitä mieltä olet! biggrin.gif
Summer.
Juu...
Verdana
Lisää ääniä, kommentteja sun muuta. thumbup.gif
blueh^^
Laitoin ehodottomasti, minusta olisi kiva jos olisi tälläinen oma osio pennuille. smile.gif
Koira_kouluttaja
Minäkin laitoin Ehdottomasti, kuulostaa kivalta! thumbup.gif
-serafina-
Ehdottomasti pentupalsta Puskaan! thumbup.gif Se olisi todella hyödyllinen koiranepntujen onnellisille omistajille ja muistakin olisi varmasti hauska lukea pentujen hassuista kommeluksista. smile.gif
Verdana
Vahtikoira / toiskan muori - jompikumpi tai mielellään kummatkin vois tulla kertomaan mielipiteensä. Kiva, kun näni moni kannattaa "hanketta". tongue.gif Näkyy myös olevan muutama, joka ei halua pentupalstaa, mutta se on heidän mielipiteensä, mitäs me siihen puututaan? biggrin.gif Lisää mielipiteitä, kiitos!
Verdana
nostoo
Vieras_instal
Ehdottomasti dogrun.gif
Sandra
Ihan hyvä idea, mutta olisiko sille käyttöä? ryhmäkohtaisilla palstoilla keskustellaan paljon pennuista ja samoin Turpakäräjillä... Mutta en vastusta happy.gif
Sundae
LAINAUS(Sandra @ 29.7. 2005, 17:16)
Ihan hyvä idea, mutta olisiko sille käyttöä? ryhmäkohtaisilla palstoilla keskustellaan paljon pennuista ja samoin Turpakäräjillä... Mutta en vastusta happy.gif

Komppaan Sannia. Eiköhän täällä ole ihan tarpeeksi paikkoja, joissa keskustella pennuista? wink.gif
-maria-
Juu, ehdottomasti smile.gif
Verdana
Kiva, kun näin moni haluaisi Pentupalstan Puskikseen. Ootellaan modejen mielipidettä. thumbup.gif
iiris_
Mulle ihan sama.... Pärjään ilmaikin, mutta hyvä idis. cool.gif
Amélie
Laitoin että "Ehdottomasti!"...smile.gif

Sundae ja Sandra: Onhan niitä pentu-keskusteluja toki ympäriinsä Puskassa, mutta eikös kuitenkin olis selkeempää, jos ne kaikki löytyisi samasta paikasta?!? smile.gif
Soen
Olisihan se ihan hauska. Eihän siinä varmaan mitään pahaa voisi olla. Jos joku on suunnittelemssa pentua ja ei osaa itse päättää rotua nni voi kysyä esim. puskalaisilta apua.
Kettis
Olishan se kiva.
.Nemo.
Se olisi ihan huippu (:
Sundae
LAINAUS(Amélie @ 30.7. 2005, 15:46)
Sundae ja Sandra: Onhan niitä pentu-keskusteluja toki ympäriinsä Puskassa, mutta eikös kuitenkin olis selkeempää, jos ne kaikki löytyisi samasta paikasta?!? smile.gif

Noh, voihan se niinkin olla rolleyes.gif Ihan sama tämä asia on minulle, mutta kun muistaakseni Vahtikoira on vihjaissut, että palstoja on jo ihan tarpeeksi? smile.gif
<Iida>
Kyllä kannatan smile.gif
Sarppa
Hyvä idea! biggrin.gif
MyTara
LAINAUS(Sundae @ 29.7. 2005, 16:34)
Komppaan Sannia. Eiköhän täällä ole ihan tarpeeksi paikkoja, joissa keskustella pennuista? wink.gif

Samaa mieltä olen. smile.gif
~goldens~
olishan se ihan kiva..
mun mielestä wink.gif
Once
Ei tänne mitään pentupalstaa tarvita. Täällä on jo muutenkin niin paljon paikkoja joissa keskustella pennuista.

Mutta te jotka haluaisite pentupalstan: olisiko ihan mahdotonta tehdä pentutopic?? Pakkoko sitä uutta palstaa on alkaa väsäämään. Esim. Turpakäräjät olisi aika hyvä paikka pentutopicille.
blueh^^
LAINAUS(Once @ 2.8. 2005, 13:05)
Mutta te jotka haluaisite pentupalstan: olisiko ihan mahdotonta tehdä pentutopic?? Pakkoko sitä uutta palstaa on alkaa väsäämään. Esim. Turpakäräjät olisi aika hyvä paikka pentutopicille.

Tää vois muuten olla ihan hyvä. Verrattuna kokonaiseen palstaan. Ainakin minusta. smile.gif
lovechin
Laitoin ehdottomasti, koska se on tosi hyvä idea.
-laku-
Olisihan se ihan kiva. smile.gif
Lazer
jep, ei tarpeellinen mut jos joku tahtoo.. wink.gif
milkyjoe
LAINAUS(Once @ 2.8. 2005, 13:05)
Ei tänne mitään pentupalstaa tarvita. Täällä on jo muutenkin niin paljon paikkoja joissa keskustella pennuista.

Samaa mieltä olen Oncen kanssa.
Eikö olisi hieman tylsää jos kaikkien pentutöpöt olisivat samalla palstalla? sly.gif
Ennemmin pentutöpöjä.

Minä vastasin että ei.
tuunanen
Laitoin sen et ei sitä välttämättä tarttee, mut ei elämä siihen kaadu, jos se tulee.. baa.gif
Mon@
Laitoin ehdottomasti.
Olisi kiva käydä lukemassa pentukuulumisia joihin kuuluisi juuri nuo kohellukset jne xD
Moni olisi varmasti myös kysymyksiä vailla..
Wupsu
ihan hyvä idea se olisi biggrin.gif
Japsi
Pienen pennun omistajana vastasin, että "olisihan se ihan kiva".
Ei välttämätön, mutta kuitenkin. wink.gif
Omppo
Mielestäni Puska ei oikeastaan kaipaa pentupalstaa. Rotupalstoillakin on vaikka kuinka hiljaista, ja sentään edes osa niistäkin viesteistä on pentujuttuja, joten nekin kuolisivat pikku hiljaa kokonaan, kun riittävästi luotaisiin uusia palstoja.

Itse en hommaa kannata, tämähän toimii näinkin smile.gif Onhan meillä tosiaan rotupalstat ja Turpakäräjät.
phard
ei mun mielestä oo tarvetta pentupalstalle. wink.gif kuten omppo tuossa sanoikin, niin muutenkin hiljaista rotupalstoilla. parempi idea olisi laittaa vaikka turpakäräjille yksi topic pennuille, kuten joku mainitsikin. smile.gif tuntuu että tulee vähän liikaa eri palstoja, nytkin kun on osasta palstoilla aikas hiljaista..
..kaktus.
Olishan se ihan kiva, mutta ei sitä välttämättä tarvitakkaan.
Miki*
Ehdottomasti wub.gif
Vanilla_
Ehdottomasti! flowers.gif
Liisa
Kyllä, se olisi mainio. biggrin.gif cool.gif
Jettis
Vastasin että olisihan se ihan kiva. Varsinkin uusille koiran omistajille tois varmaan paljon apua!
Fasupala
Pentupalsta on ok. Onhan noita pentukirjoittelua siellä täällä, mutta tuon palstan jälkeen olisivat omassa paikka, eikä siten tarvitsisi etsiskellä......

innocent.gif
cavalier
Laitoin ehdottomasti. Olen juuri miettinytkin, että tarvittaisiin juuri tämmöinen palsta, jossa voitaisiin puhu kaikenlaista pennuista.
Ehdottomasti! Se olisi todella hienoa! wub.gif w00t.gif
Ässä
Ehdottomasti. biggrin.gif Tosi hyvä idea. Ehdottomasti!
pips_a
thumbup.gif KANNATETAAN ! thumbup.gif

pentupalsta olisi todella hyvä idea !
Reyal's
Ois kiva saada tännekin pentupalsta biggrin.gif
Mindy
Vaikea sanoa. Toisaalta ihan hyvä idea, mutta keskittyisikö pennuista keskusteleminen sitten sinne, vai jatkuisiko ympäriinsä eri palstoilla? Mene ja tiedä biggrin.gif En siis todellakaan tiedä happy.gif
Lotta
niin kauan, kun se ei ala täyttymään pentueilmoituksista voisi palsta olla ihan ok. toisaalta nuo rotukohtaiset palstatkin on melko hiljaisia. sieltähän löytyy varmasti saman rodun omistajia, jotka osaavat kertoa pentujuttuja siitä rodusta.
Nelet
Olisihan se ihan ok. Mutta ika paljon pentu keskustelua täältä jo löytyy.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.