Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pentupalsta Puskaradioon?!
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Sivuja: 1, 2
Varga
Olisihan se ihan kiva..
-Maija-
Musta toi on hyvä idea!annoin ääneni siihin. xsmile.gifx
JennaS
Pentupalsta oisi kiva smile.gif Vaikkakin koirakuume varmaan lisääntyisi mutta ... Kannatan :xsmilex:
Himpula
Ehdottamasti! thumbup.gif
~Lotta
LAINAUS(Lotta @ 13.12. 2005, 14:25)
toisaalta nuo rotukohtaiset palstatkin on melko hiljaisia. sieltähän löytyy varmasti saman rodun omistajia, jotka osaavat kertoa pentujuttuja siitä rodusta.

Tätä ajattelinkin. Äänestin siis Ei sitä välttämättä Puskikseen tarvita....
¤janette¤
Olisihan se ihan kiva..Voisi keskustelaa pentujen kommelluksesta, laittaa niitä supersuloisia pentu kuvia jne.. Mutta kirjoitellaanko sinne sitten? rotukohtaisilla keskustelu palstoilla kumminkin laitetaan hirveästi noita pentukuvia jne. ja nekin ovat nykyään aika hiljasia. Minulle on ihan sama tuleeko se tänne vai ei smile.gif
LonelyWolf
Totta kai!
Pennunomistajat voivat yhdessä vaihdella neuvoja ja kokemuksiaan! thumbup.gif
mammanpoika
Minkä ihmeen takia erillinen palsta?
Himpula
Mä komppailen Lonely Wolf:fia. cool.gif
villistyttö
Olisi ihan hyvä idea, itseasissa mulle tuli toi just mieleen yks päivä kun onhan täällä kasvattaja foorumi jne.. smile.gif
Vahtis
Tämä pentupalstan anelu on tuhoon tuomittua. En näe mitään syytä perustaa uutta erityistä palstaa pentukeskusteluille, kun täällä on jo rotupalstat ja Turpakäräjät. En ole nähnyt erityisen paljon sellaista pentukeskustelua, joka vaatisi omaa palstaa.

Ensiksikin ruokinta ym. ohjeita etsiessään paras osoite kysymyksille on tietysti koiran kasvattaja, sitten muut samaa rotua kasvattavat... Yleinen pentupalsta voisi pahasti viedä asioita vinoon. On aivan eri asia puhua chihuahuan ruokinnasta kuin tanskandogin ruokinnasta tai kiinanpaltasikoiran koulutuksesta kuin dobberin koulutuksesta. Pentukuvia voi ihastella, ja pissalätäköistä ja järsityistä kengistä puhua ihan rotupalstoillakin tai turpakäräjillä.

Toiseksi koiran pentuikä on varsin lyhyt; alle vuoden. Ei sitä varten tarvita omaa palstaa.

Kolmanneksi eikä suinkaan vähäisimpänä... Minulla ei ole mitään intoa, ei edes vähäisintäkään mielenkiintoa perustaa yhtä uutta pasltaa, jossa yhdessä käydään kirjoittelemassa viestejä:

Ihana teehee.gif

IhQ kiss.gif

Meidän pentu ei koskaan tehnyt niin.

jne.

Valitettavasti monilla palstoilla on aivan liikaa tämän tyyppisiä ja tasoisia keskusteluita. sleepy.gif sleepy.gif Kyllä keskustelun taso saa nousta aika huimasti ennen kuin uusia palstoja perustetaan aiheille, jotka istuvat vallan mainiosti jo olemassa olevillekin palstoille.
Lazer
Vahtikoira
Puhuu asiaa! smile.gif
Himpula
Turpakäräjien pentukuume topicin voisi mielestäni nastoittaa.
lovechin
Sen pentukuume topicin tosiaan vois nastottaa. Muuten, Turpakäräjillä ei ole mitään nastoitettua keskustelua. sleepy.gif
Guest
En muista olenko vastannut, mutta ehdottomasti! thumbup.gif
villistyttö
Olen samaa mieltä Vahtikoiran kanssa!
Pisara
Vastasin, että olishan se ihan kiva. happy.gif
ShanDong
En henkilökohtaisesti pentupalstaa tänne halua ja varsinkin Vahtikoira puhui asiaa.

Eiköhän Puskassa ole jo niin paljon olemassa kaikenmaailman pentupulinoita, että pidettäisiin ne siellä.

Pentupalsta täyttyisi lopulta kuitenkin kaikesta muusta pulinasta kuin pennuista ja tosiaan, pentuikä on todella lyhyt.

Ihan hyvä että tätä palstaa ei erikseen perusteta.
Parta^
Se olis ihan kiva...Muuten kiva idea...En olisi itse keksinyt biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.