Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: FCI2 pulina osa 1
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Sivuja: 1, 2
---
Että juu.
Pulisemaan vain
anna :D
..tät olenkin jo odotellut!! ..en vain saanut aikaiseksi! biggrin.gif

..Elsan kanssa tultiin juuri lenkiltä, ja hyvinhän se meni kuten tähän astikkin. smile.gif
---
Jeeps. Eipä näytä vilkkaalta täälä FCI 2 :ssa dry.gif
satu:)
minä tossa just ruokkiin vaavini ja ruoka näyttää maittavan laugh.gif
Dragon_Heart
Venähtipä myöhäseks. Koirat on vielä ulkona. Täytyypä tästä käydä hakemassa sisälle, että joskus vielä nukkumaankin päästäisiin..
_^FloWeR^_
Toi toinen viesti tuolla niin ihan tiedoksi että jos teillä on käppänä niin minullakin on.. Sen nimi on vaan Elsi eikä Elsa.. blush.gif
ZaiYa
Täällä kans yksi joka on tämmöistä kaipaillut smile.gif Hiljaista tuntuu täällä palstalla olevan smile.gif
---
Niinpä... Näyttävästi aina kaikki pyörii kaatiksella ja Off topicilla rolleyes.gif
---
Täällä on kyllä niin hiljaista, miten ihmeessä tänne väkeä saadaan?! dry.gif
Kukaan ei enää rotupalstoilla pyöri!!! angry.gif
Eipäs enää oikein toi offis ja kaatis kiinnosta..
Jospa pitäis taukoa puskasta niin ehkä pulenvuoden päästä taas kiinnostaa happy.gif

Taidan olla ainut joka täälä aktiivisena pälpättää confused.gif MISSÄ KAIKKI ON? lookaround.gif
satu:)
no ainakin siellä missä palstalla minä olen kirjottelut niin siellä kyllä pyörii ihmisiäkin w00t.gif
-Milli-
Onkos täällä muuten ketään nöffi/berni-ihmistä? En ole näihin rotuihin usein törmännyt kun puskalaisten profiileihin katselee huh.gif
-Milli-
Whiii... Hiljasta pitelee rolleyes.gif
-Hanna-
Meille tuli tänne kotiin viikoksi vierailemaan snaku p&s Aune wub.gif
LAINAUS(_^FloWeR^_ @ 3.8. 2005, 23:58)
Toi toinen viesti tuolla niin ihan tiedoksi että jos teillä on käppänä niin minullakin on.. Sen nimi on vaan Elsi eikä Elsa.. blush.gif

Käppänähän meiltä löytyy!! biggrin.gif ..mustana. Entäs sieltä??
Ja nyt on pakko kysyä, että mistä kennelistä?
Olen itsekin huomannut tuon saman.. Tällä FCI2:sen palstalla saattaa mennä monta päivää ennen kuin tulee uusia viestejä!!

Mutta tilanteen voi korjata!! teehee.gif smile.gif
Elikkä kaikki tänne FCI 2- ihmiset (ja muut)excl.gif biggrin.gif
ZaiYa
Joo kaikki tänne excl.gif
Mihinkäs näyttelyihin ootte koirianne ilmoittaneet?
Meillä Elsa lähtee Kouvolan näyttelyyn! smile.gif
..itse menen junnuihin myös.
sitruuna
biggrin.gif+11.8. 2005, 20:23-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 11.8. 2005, 20:23)
Mihinkäs näyttelyihin ootte koirianne ilmoittaneet?[/quote]
SSPK:n erkkariin Mäntsälään ollaan ainakin tulossa. Se on pennun eka näyttely, jos ei sitä ennen vielä jonnekin ehditä happy.gif
Tampereen pentunäyttely on harkinnan alla, mutta tuskin sinne asti jaksetaan lähteä.
-Hanna-
Huomenna Kajaanin näyttelyyn oon menossa esittämään snakunarttu Ainon smile.gif
-Milli-
Omat koirat ei rotukehissä käy,mutta junnuihin olen Kouvolaan ja kotka kv:hen menossa kakkosryhmän koiralla (tod. näk. nöffillä ) wub.gif
Soen
Eh.. Mulal kyllä on hoffi, mutta tulimpahan tänne pulisemaan, kun täällä näyttää olevan vähän nuorempaa väkeä kuin tuolla molossi "foorumissa" biggrin.gif
Sundae
Onkos FCI2-ihmisiä tulossa Hämeenlinnan KV-näyttelyyn ensi viikonloppuna? wink.gif
sahku
^^ En kyllä omista koiraa FCI 2 ryhmästä, mutta haluaisin niin tulla sinne Hämeenlinnaan katteleen biggrin.gif Toissa vuonna siellä olin pikkuserkun kanssa kattelemassa ja kannustamassa junnuissa biggrin.gif Kyllähän sillä ihan hyvin meni smile.gif
---
biggrin.gif+10.8. 2005, 09:56-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 10.8. 2005, 09:56)
Olen itsekin huomannut tuon saman.. Tällä FCI2:sen palstalla saattaa mennä monta päivää ennen kuin tulee uusia viestejä!!

Mutta tilanteen voi korjata!! teehee.gif smile.gif
Elikkä kaikki tänne FCI 2- ihmiset (ja muut)excl.gif biggrin.gif[/quote]
Kannatetaan! biggrin.gif
LAINAUS(-Milli- @ 13.8. 2005, 12:13)
Omat koirat ei rotukehissä käy,mutta junnuihin olen Kouvolaan ja kotka kv:hen menossa kakkosryhmän koiralla (tod. näk. nöffillä ) wub.gif

Sittenhän me kisataan Kouvolassa samassa junnukehässä!! biggrin.gif

Kisaat kai vanhemmissa kun Haminassakin olit samassa kehässä miun kanssa. smile.gif
..mä tuun Elsalla junnuihin. Rotuhan on käppänä.
-Milli-
biggrin.gif+15.8. 2005, 19:22-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 15.8. 2005, 19:22)
Kisaat kai vanhemmissa kun Haminassakin olit samassa kehässä miun kanssa. smile.gif
..mä tuun Elsalla junnuihin. Rotuhan on käppänä.[/quote]
Jees,vanhemmissa. En ole kyllä varma tulostani,lyhytpinnasen nöffin kanssa noin isossa kisaajamäärässä. innocent.gif
---
LAINAUS(-Milli- @ 15.8. 2005, 19:21)
Jees,vanhemmissa. En ole kyllä varma tulostani,lyhytpinnasen nöffin kanssa noin isossa kisaajamäärässä. innocent.gif

Yritä smile.gif

Kukas tulee Seinäjoelle? biggrin.gif
Jettis
Meidän 7-vuotias käppänä menee tänään eläinlääkärille...sad.gif On ollut tosi laiskana, välillä yskii aj muutenkin outo. Kerron sitten että mitä sanottiin!:)
---
LAINAUS(Jettis @ 16.8. 2005, 13:25)
Meidän 7-vuotias käppänä menee tänään eläinlääkärille...sad.gif On ollut tosi laiskana, välillä yskii aj muutenkin outo. Kerron sitten että mitä sanottiin!:)

Voi raukkaa, toivottavasti kaikki on kunnossa! confused.gif
sahku
Jettis:toivottavasti paranee ! sad.gif kun koira sairastuu, niin aina sitä pelkää pahinta :/

Mitäs muille muuten ?smile.gif
Jettis
Koirasta ei löytynyt mitään vikaa...:/ Se nukutettiin, otettiin röntgenkuvat jne. Eikä mitään löytyny. Toisaalta hyvä juttu, mutta huono jos sen outo olo jatkuu...:/ Poistettiin sit samalla hammaskivet ja siinähän se sitten nukkukin mukavasti koko illan.smile.gif
---
Hyvä, ettei ollut mitään vakavaa. smile.gif

Oltiin äsken lenkillä ja treenattiin kaverin ja sen koiran kanssa agilityä, hienosti meni.
Nyt näpyttelen tietokoneella ja Pipsa tuiottaa minua tässä sellasella ilmeellä että "tuo mulle jotain".
*Sanni
LAINAUS(Daxia @ 17.8. 2005, 15:09)
Hyvä, ettei ollut mitään vakavaa. smile.gif

Oltiin äsken lenkillä ja treenattiin kaverin ja sen koiran kanssa agilityä, hienosti meni.
Nyt näpyttelen tietokoneella ja Pipsa tuiottaa minua tässä sellasella ilmeellä että "tuo mulle jotain".

biggrin.gif Jep,teillä tosiaan meni hyvin. kepitkin alkaa
sujua aina vain mallikkaammin. Olen sisi tämä Eveliinan
ystävä jonka luona hän oli treenaamassa agilityä. smile.gif
Eikö kukaan muu roudaa koiraansa Kouvolaan rotukehään?? blink.gif
Soen
Eikös se olisi hyvä jos kukaan muu ei raaha koiraansa Kouvolaan rotukehään? Teillä olisi paremmat mahdollisuudet ^^,

Tänään hoffipojan kanssa mätsäreihin. Mitäköhän siitäkin tulee... blink.gif
Pitäkää meille peukkuja, huomenna on tuliset paikat Kouvolassa!! smile.gif
Rotukehät ja junnut. Onneksi on koti-kenttä-etu ettei autossa tarde istuu kuin 10minsaa! thumbup.gif

..mä oon tainnu puhuu tästä aiheesta jo liikaa.. blush.gif
*Sanni
anna: Tsemppiä,hyvin se menee! Tule sitten kertomaan miten meni. smile.gif thumbup.gif
---
biggrin.gif+26.8. 2005, 19:06-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 26.8. 2005, 19:06)
Pitäkää meille peukkuja, huomenna on tuliset paikat Kouvolassa!! smile.gif
Rotukehät ja junnut. Onneksi on koti-kenttä-etu ettei autossa tarde istuu kuin 10minsaa! thumbup.gif

..mä oon tainnu puhuu tästä aiheesta jo liikaa.. blush.gif[/quote]
Peukut pyystyyn, kyllä!
thumbup.gif
Rotukehässä Elsa sai H:n.. Tuomarin mielestä koirassa ei ollut tempperamenttia tarpeeksi..?? Tuomari ei pitänyt Elsan tyyppisestä käppänästä.. Koirat jotka olivat saaneet Marianne Holmilta ERI:ä saivat EH:ta.. (Holmilta Elsa sai EH:n ja joltain toiselta tuomarilta ERI:n..) Ensi kesänä uudestaan!! biggrin.gif

Junnuissa tiputtiin jatkosta. Elsa esiintyi hienosti!! ..vaikka rotukehän rasitus oli takana!! Tuo oli vasta toinen kisamme, joten vielä ehtii!! biggrin.gif
---
biggrin.gif+28.8. 2005, 09:26-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 28.8. 2005, 09:26)
Rotukehässä Elsa sai H:n.. Tuomarin mielestä koirassa ei ollut tempperamenttia tarpeeksi..?? Tuomari ei pitänyt Elsan tyyppisestä käppänästä.. Koirat jotka olivat saaneet Marianne Holmilta ERI:ä saivat EH:ta.. (Holmilta Elsa sai EH:n ja joltain toiselta tuomarilta ERI:n..) Ensi kesänä uudestaan!! biggrin.gif

Junnuissa tiputtiin jatkosta. Elsa esiintyi hienosti!! ..vaikka rotukehän rasitus oli takana!! Tuo oli vasta toinen kisamme, joten vielä ehtii!! biggrin.gif[/quote]
biggrin.gif JEHUU ONNEA!
Sundae
Mihis näyttelyyn snautseri/pinseri etc. -väki suuntaa seuraavaksi? biggrin.gif
---
LAINAUS(Sundae @ 28.8. 2005, 12:11)
Mihis näyttelyyn snautseri/pinseri etc. -väki suuntaa seuraavaksi? biggrin.gif

Seinäjoelle wink.gif
Sundae
LAINAUS(Daxia @ 28.8. 2005, 14:17)
Seinäjoelle wink.gif

Kumpana päivänä vai molempina? smile.gif
*Sanni
LAINAUS(Sundae @ 28.8. 2005, 13:23)
Kumpana päivänä vai molempina? smile.gif

Sundae:Voin sanoa Eveliinan (Daxia) puolesta ,että kisailemaan junnuihin
on tulossa oman koiransa kanssa lauantaina nuorempiin ,ja ilmeisesti
sunnuntaina tulossa katselemaan. smile.gif
---
Jeeh. Lauantaina tullaan kisaamaan, sunnuntaina töllöttämään w00t.gif
..jos ei kukaan tuttu ota mua vapaamatkustajaksi autoonsa ja kuskaa mua näyttelyyn on seuraava näyttely on varmaan messari. dry.gif smile.gif
Näyttelybuumi saapuu tähän taloon varmaan vasta ensi keväänä/kesänä. Kun Elsakin yritetään astuttaa ensi juoksusta. smile.gif
---
biggrin.gif+28.8. 2005, 16:08-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 28.8. 2005, 16:08)
..jos ei kukaan tuttu ota mua vapaamatkustajaksi autoonsa ja kuskaa mua näyttelyyn on seuraava näyttely on varmaan messari. dry.gif smile.gif
Näyttelybuumi saapuu tähän taloon varmaan vasta ensi keväänä/kesänä. Kun Elsakin yritetään astuttaa ensi juoksusta. smile.gif[/quote]
Mistäs päin tulisit =)?
Sundae
LAINAUS(Daxia @ 28.8. 2005, 14:17)
Seinäjoelle wink.gif

Miekin olisin halunnut toisaalta lähteä Seinäjoelle, mutta meidän kohdalla rotukehän tuomarit ei miellytä ph34r.gif
*Sanni
UP,UP!! teehee.gif

Nyt FCI2 herätkää ,vähän keskustelua nyt!! thumbup.gif
Muuten miksi kaikiksi roduiksi on koirianne luultu??
Kerran eräs mies kysyi minulta onko Elsa suursnautseri.. (Elsahan on siis käppänä..) Kaikkea terriereistä ja villakoirista on vaihtoehtoja ohikulkioiden suusta tullut!! biggrin.gif thumbup.gif
Mutta tuo suursnaku käppänästä on kyllä IHAN paras!! laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.