Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: FCI2 pulina osa 1
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
Sivuja: 1, 2
---
Affenpinseri
Snautseri (kesk)
Cesky
Vehnäterrieri
Airendale
Borderterrieri

Että juu blink.gif

Miksei täällä enään kukaan ole?
anna :D
Miä oon!! ..miä oon..!! thumbup.gif
Tuleeko kukaan täältä Jyväskylän KV:hen?? ..Mä oon menossa molemmiksi päiviksi mahdollisesti junnuihin! smile.gif ..nyt mietin vaan millä koiralla.. biggrin.gif
Onneksi Elsalla on paperit, joten se on sellainen hätävarakoira. Muuten menisin Elsalla mutta kun turkki alkaa olla nyt jo aika pitkä. biggrin.gif
*Sanni
Seinäjoella alkaa nuoremmat junnut klo 11.00 ja nuorempia on 38.
Vanhemmat alkaa klo 13.00 ja niitä on 45.

Paljon porukkaa ,joten hyvät kisat on tulossa. smile.gif
Nelet
Veetiä on luultu, pinseriksi ja pienois dobberiksi. Kääpiöpinseri tietysti kyseessä...
sitruuna
Meidän Almaa (kääpiöpinseri) on luultu pinseriksi ja dobberin pennuksi. Lepakoksi ja rotaksi on myös haukuttu happy.gif
---
Heijaa. Pipsalla on pitkä lista, mustaterrieristä valkoiseenlänsiylämäänterrieriin saakka, kyseessä on käppänä.
Nelet
LAINAUS(sitruuna @ 12.10. 2005, 14:41)
Meidän Almaa (kääpiöpinseri) on luultu pinseriksi ja dobberin pennuksi. Lepakoksi ja rotaksi on myös haukuttu happy.gif

Sinullakin kääpiöpinseri? minkä ikäinen?
Daxia, eikös Pipsa olekkaan musta??? biggrin.gif ..ajattelin kun sitä luullaan valkoiseksi länsiylämaanterrieriksi... laugh.gif biggrin.gif dogrun.gif

Ostin muuten Elsalle eilen "kurahaalarin".. Näille keleille se on kyllä aika hyvä keksintö!! ...onkos muilla?? smile.gif
Nelet
Veeti ei pahemmin kurastu, se inhoaa vettä yli kaiken. Joten sen verran helppo koira vain tassut on kurassa.
En jaksa tätä talvea vasta keväällä on jotain axtionia....
sitruuna
LAINAUS(Valkohammas @ 12.10. 2005, 20:48)
Sinullakin kääpiöpinseri? minkä ikäinen?

Alma on nyt 6 kuukauden ikäinen. Maaliskuussa syntynyt. smile.gif
Minkä ikäinen sulla on?
---
biggrin.gif+15.10. 2005, 17:21-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 15.10. 2005, 17:21)
Daxia, eikös Pipsa olekkaan musta??? biggrin.gif ..ajattelin kun sitä luullaan valkoiseksi länsiylämaanterrieriksi... laugh.gif biggrin.gif dogrun.gif

Ostin muuten Elsalle eilen "kurahaalarin".. Näille keleille se on kyllä aika hyvä keksintö!! ...onkos muilla?? smile.gif[/quote]
Joo-o. Onhan se, mutta luuloja on monia, kai ne sitten ajatteli että voi olla mustiakin westieitä biggrin.gif Tiedä häntä.
::Marika::
heips! täällä olisi uusi palstalainen.. smile.gif Snautserit ja riisenit lähimpänä sydäntä ja omakin sellainen toivottavasti jonain päivänä.. thumbup.gif Onkohan kellään muuten tietoa millaisissa hinnoissa liikkuu täysikasvuiset riisenit? Eli siis pentua syntynyt esim. vaikka vuosi sitten,mutta pentueesta kumminkin vielä jäljellä pentuja ja niitä ilmoitetaan kasvattajn sivuilla.

Jotenkin vaan tyhmää kysyä heti hintaa,jos ottaa kasvattajaan yhteyttä ja toisaalta luo taas aivan tyhmän kuvan,jos ei sitten olekaan varaa,kun kasvattaja ilmoittaa hinnan.. stupid.gif

Itsellä kyllä täysin varaa yllä pitää koira,mutta pennun ostohinta onkin sitten hiukan vaikeampaa repäistä noin vain.. ph34r.gif
---
LAINAUS(::Marika:: @ 17.10. 2005, 23:57)
heips! täällä olisi uusi palstalainen.. smile.gif Snautserit ja riisenit lähimpänä sydäntä ja omakin sellainen toivottavasti jonain päivänä.. thumbup.gif Onkohan kellään muuten tietoa millaisissa hinnoissa liikkuu täysikasvuiset riisenit? Eli siis pentua syntynyt esim. vaikka vuosi sitten,mutta pentueesta kumminkin vielä jäljellä pentuja ja niitä ilmoitetaan kasvattajn sivuilla.

Jotenkin vaan tyhmää kysyä heti hintaa,jos ottaa kasvattajaan yhteyttä ja toisaalta luo taas aivan tyhmän kuvan,jos ei sitten olekaan varaa,kun kasvattaja ilmoittaa hinnan.. stupid.gif

Itsellä kyllä täysin varaa yllä pitää koira,mutta pennun ostohinta onkin sitten hiukan vaikeampaa repäistä noin vain.. ph34r.gif

Tervetuloa! biggrin.gif

Eiköhän tuo hinta löytyisi riiseni kerhon sivuilta taikka sitten kasvattajilta... Ainakin pentujen hinta... cool.gif
viivero
Uusi ihminen tässä kanssa biggrin.gif pinserit ovat sydäntä lähellä!
Tervetuloa!! biggrin.gif

Mitäs, onko kukaan tulossa Jyväskylän KV:hen?? Rotukehään, junnuihin,turistiksi??
Itse olen molemmat päivät junnuissa.. Koirana kääpiösnautseri. (kuinkakohan monta kertaa olen sen tällä palstalla ilmoittanut??..) biggrin.gif
---
ei oltu.
jospa vaasaan nyt päästäisiin.
Susu
Heips, minä "uusi" ihminen liityn kanssa keskusteluun. smile.gif Yksi hoffi kotona, onko muita hoffin omistajia täällä?
Pauliina
voisihan tänne jotain tulla höpisemään smile.gif

mä odottelen tässä innolla et päästäis nepparin kanssa aloittamaan agilityn alkeiskurssi. sais siltäkin neidiltä kiloja vähän pois ja itelläkin vois vaikka vähän kunto kasvaa ei tekis pahitteeks biggrin.gif

onkos kukaan kääpiösnautserin omistaja tulossa elokuussa käppänä leirille? minä olen tulossa 4 vuotiaan käppänän kanssa jos vaan kyyti saadaan täältä etelästä päin mutta jos ei niin ainakin ensi vuonna sitten omalla autolla ja omalla kyydillä smile.gif (harmittaa kun täyttää tänä vuonna syksyllä vasta 18.v. sad.gif )
Meidän Elsa on meillä sijoituksessa ja sai kennelissään pennut kolme viikkoa sitten. Tässä alkaa pentukuume olla korkealla.. biggrin.gif Onkos muilla pentusuunnitelmia?? laugh.gif
_berni_
biggrin.gif+24.2. 2006, 13:05-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 24.2. 2006, 13:05)
Meidän Elsa on meillä sijoituksessa ja sai kennelissään pennut kolme viikkoa sitten. Tässä alkaa pentukuume olla korkealla.. biggrin.gif Onkos muilla pentusuunnitelmia?? laugh.gif[/quote]
oi! onnea... wub.gif
-Milli-
biggrin.gif+24.2. 2006, 14:05-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 24.2. 2006, 14:05)
Onkos muilla pentusuunnitelmia?? laugh.gif[/quote]
Meillä on tulossa näiden kakkosryhmäläisten kaveriksi pentunen ykkösryhmästä whistling.gif
Susu
LAINAUS(-Milli- @ 24.2. 2006, 14:40)
Meillä on tulossa näiden kakkosryhmäläisten kaveriksi pentunen ykkösryhmästä  whistling.gif

Mulla vähän samanlaisia suunnitelmia vuoden tai parin päästä, että ykkösryhmästä pentu kakkosryhmäläisen seuraksi. happy.gif
---
biggrin.gif+24.2. 2006, 13:05-->
LAINAUS(anna biggrin.gif @ 24.2. 2006, 13:05)
Meidän Elsa on meillä sijoituksessa ja sai kennelissään pennut kolme viikkoa sitten. Tässä alkaa pentukuume olla korkealla.. biggrin.gif Onkos muilla pentusuunnitelmia?? laugh.gif[/quote]
Kyllä. 2007 on taapertaja kotona. Mikäs muukaan kuin käppänä. wub.gif
Meillä vanhemmat ovat luvanneet että voidaan ottaa Elsalle kaveriksi pentueen ainut tyttö. wub.gif

Tätä vaan ei millään meinaa uskoa todeksi... biggrin.gif
Hannaa
Juu.. mä oon kans uus tääl.. biggrin.gif tulin just lansu neidin kaa lenkiltä.. wub.gif Tosin ei ole minun vaan käytän sitä aina lenkillä ja silleen.. biggrin.gif Se on todella ihan ja eloisa pieni pörrönassu!! wub.gif laugh.gif Onko jollain lansu?
-ilona
^minulla on ollut lansu joka oli ensimmäinen koirani:) wub.gif minni nukkui pois vuosi sitten, 11,5v:n iässä cry.gif
nyt minulla on kakkosryhmästä kääpiösnautseri (Lotta 6kk) ja kasi-ryhmästä tolleri (nipsu 2v) wub.gif
CURLY
Minullakinnelli on ensimmäinen koirani biggrin.gif Ja ihana onkin, se on ainakin tähän mennessä täyttänyt kaikki odotukseni tuollaiselta pieneltä ja söpöltä koiralta. happy.gif On minulla marsuja ollut, Laku ja Mustikka olivat ensimmäiset marsuni, mutta nekin nukkuivat pois viime vuoden syyskuussa cray.gif Mutta nyt minulla on kolme tyttömarsua, Hevi, Riiviö ja Rokkari, joista niistäkin on jotain tietoa Nellin sivuilla, käykäähän kurkkaamassa wink.gif Ja koulutustakin voin nyt paremmin aloitella, ja olen saanut Moonakultsulta tos hyviä neuvoja ! Kiitos niistä w00t.gif Niin onnistuu kouluttaminenkin paremmin ! Jos nyt vielä pääsen tuonne TOKOa ja näyttelyitä harjoittelemaan porukalla happy.gif
koirahullu838
ihania koiria
Cairn.
Isän työkaverilla oli ennen berni Hulda. :3 Oli oikein viehättävä otus, mutta nukkui pari vuotta sitte pois.
Anna^^
LAINAUS(Eveln. @ 5.10. 2005, 14:27) *
Affenpinseri
Snautseri (kesk)
Cesky
Vehnäterrieri
Airendale
Borderterrieri

Että juu blink.gif

<span style='font-size:17pt;line-height:100%'>Miksei täällä enään kukaan ole? </span>

Huomasin vasta nytten tän keskustelun... rolleyes.gif

Ronjaa ( Leonberginkoiraa ) ollaan luultu:

Belgianpaimenkoira Malinois
Nöffi
ja en muistakkaan muita..

Miten on, mitä tykkäävät muut FCI 2:sta lumesta? smile.gif
oliviattis
Mun koiraa, hovawart urosta( väri on siis kulta, vaalea) on luultu:

Kultaiseksinoutajaksi ( useat luulee että se on kultainnenoutaja, ja kun sanotaan että joo, se on kyllä hovawart ni sitte ne sanoo: Joo, mä vähän aatelinki ku on niin iso:D)
Berhandinkoiraksi

Ei tuu enempäämieleen..
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.