Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Porin kuvia
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Veera
Tänne niitä biggrin.gif
*BokSetteri*
mäkin haluan nähä tän päivän kuvia happy.gif
Dommie
Mä ehdin vähän kuvata lauantaina nuorempia, pistän, vaikka niitä ei nyt kauheasti olekaan.

/ no niin http://photobucket.com/albums/b360/nellin/Pori/
sahku
oliskos kellään lauantain vanhemmista kuvia ? Innolla niitä odottelen thumbup.gif
Sandra
Sunnuntain vanhempien jatkoon päässeistä ja PM-kisaajista löytyy kuvia. Laitan niitä myöhemmin nettiin...
Mona_
mulla on kuvia sunnuntain vanhemmista! smile.gif
En oo vielä laittanu niitä koneelle ,mut huomenna ehkä
*Noora*
Kiitos kuvista smile.gif !

-Noora ja Jennamari
Veera
Mulla ei toimi noi Nellin antama linkki confused.gif
-Milli-
LAINAUS(Veera @ 31.7. 2005, 23:20)
Mulla ei toimi noi Nellin antama linkki confused.gif

Mulla toimii ainakin hyvin smile.gif
ssaana
Mulla on vain sunnuntain vanhempien sijoittuneista, mutta jos joku haluaa ne katsoa, niin -> http://photobucket.com/albums/v706/tossu2/Pori31072005/ wink.gif
~PeiKko~
Onpas Tiialla nykysin hianot hiukset. tongue.gif
Japsi
Mulla on satunnaisesti kuvia lauantain vanhemmista sekä sunnuntaina erityisesti vanhemmista, jatkoon päässeistä sekä sijoittuneista ja PM-kisasta. Koneella on, mutta laittakaa lähettiä tai mailia osoitteeseen elina.ahola[at]uusikaupunki.fi. Lähettelen kuvia kunhan ehdin muokkailla, mökillä asustellaan edelleen ja silloin tällöin pääsen koneelle, kun kaupungissa käydään. smile.gif
Sandra
Tässäpä nyt muutama kuva sunnuntain vanhempien jatkoonpäässeistä ja PM-kisasta http://koti.mbnet.fi/arponen/sanni/pori05.htm

Kuvia saa kopioida omille kotisivuilleen merkinnällä © Sanni Arponen
missi
Jos jollain Teistä olisi kuvia koiristani; Aku Jossun kera & ? (nimi hukas) Hanin (se bologneselta näyttänyt 13-v. lyhyeksi ajettu coton blush.gif ) kera, niin oiskos mitenkään mahd. saada niitä?
laukka aavikolla
Jos teillä on kuvia minusta (osari ja pm-1, musta paitapuseron tyyppinen paita ja valkoinen hame, punainen greyhound) niin voisitteko lähettää os. xa-m@netti.fi.
erityisesti ison kehän kuvat olisivat toivottuja mutta laittakaa muitakin!

(myös jos Anreetasta (nuorempien 2. vihreä hame ja jakku, soopeli sheltti) tai Katariinasta (punainen hame ja vaaleanpunainen paita, valkoinen grey, vain pm-kisassa) on kuvia niin samaan osoitteeseen) excl.gif
tiffany*
Kiitos Sanni! Olit saanut hyviä kuvia!! wink.gif laitan omille kotareille kuvia, sinun nimellä varustettuna wink.gif
-Tintti-
Hienoja kuvia kaikilla, kiitos smile.gif
Piiti
LAINAUS(~PeiKko~ @ 1.8. 2005, 11:39)
Onpas Tiialla nykysin hianot hiukset. tongue.gif

No kiitos blush.gif ...

Kaikilla hienoja kuvia, kiitos niistä. Jos joku viitsisi lähettää mun kuvat sähkäriini eli Pikku_Tiia@luukku.com?? teehee.gif
Mon@
LAINAUS(missi @ 1.8. 2005, 15:39)
Jos jollain Teistä olisi kuvia koiristani; Aku Jossun kera & ? (nimi hukas) Hanin (se bologneselta näyttänyt 13-v. lyhyeksi ajettu coton blush.gif ) kera, niin oiskos mitenkään mahd. saada niitä?

Minähän sillä hanilla junnuissa olin.
Kaverilla saattaa olla muutama kuva musta ja hanista.. laitan sille viestiä niin se saa lähettää ne sitten sulle smile.gif

Niin ja mulle saa kans sitten lähettää niitä kuvia jos jollain on wink.gif
vanhemmissa olin tosiaan sunnuntaina tuon coton/bolognese koiran kanssa x)
sekarotuinen[at]koira.zzn.com
>tinja<
kivoja kuvia! smile.gif
missi
LAINAUS(Mon@ @ 2.8. 2005, 17:28)
Minähän sillä hanilla junnuissa olin.
Kaverilla saattaa olla muutama kuva musta ja hanista.. laitan sille viestiä niin se saa lähettää ne sitten sulle smile.gif

Kiitoksia etukäteen. Ja kiva tietää, kuka oli siellä hihnan toisessa päässä.
marih
Jos jollain olisi kuvaa nuoremmissa kisanneesta tytöstä kleinin kanssa, vaalea jakku ja mustat housut, niin jos voisit lähettää maililla marih2@dnainternet.net , kiits smile.gif
Flavia
LAINAUS(Sandra @ 1.8. 2005, 15:33)
Tässäpä nyt muutama kuva sunnuntain vanhempien jatkoonpäässeistä ja PM-kisasta http://koti.mbnet.fi/arponen/sanni/pori05.htm

Kuvia saa kopioida omille kotisivuilleen merkinnällä © Sanni Arponen

Kopsaan tuon mun kuvan tuolta, jos sulla ei oo mitään sitä vastaan.. Olen tuo enkun kanssa juuri liikkeelle lähtevä blondi tyttö, jolla mustat housut ja v.sininen paita...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.