Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paljonko agility-esteet maksaa?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
sheltti
ELi paljonkohan nuo maksavat suunnilleen...? sanokaaa myös mikä este smile.gif
Varga
Putki maksaa pari sataa euroo
cavalier
ok! tongue.gif
jenna_c
http://www.geocities.com/tmiaeste/index.html Tämä yritys myy esteitä, minusta hinnat eivät ole niin korkeat.
Omppo
ASB:ssä on usein mainos putkien kimppatilauksista. Mainoksen superlaadukas Englannista tuotu putki tulisi rahteineen Ouluun maksamaan n. 260£ / 390€.

Tunnelin pituus 6 metriä, paino 30 kg, materiaali paksua PVC:tä, terässpiraali saumattu putken ulkopintaan. Yksi- tai kaksivärisenä.

Jos hankkii putken, niin kannattaa hankkia tämmöinen, on laadukas ja kestävä investointi. Toki ehkä kannattaa ensin harjoitella seurassa tai jossain ja varmistua siitä, että putki ei tule olemaan turha hankinta.

Parempia "ensiesteitä" on hypyt ja kepit, jotka tulevat myös huomattavasti halvemmiksi. Tuon Jennan laittaman linkin valmistaja on tehnyt laadukasta ja edullista jälkeä. Maahan piikillä laitettavia keppejä myy lisäksi ainakin Nokian Lahja ja Kennel.
Verdana
Tästä asiasta minulla ei ole hajuakaan. blink.gif Meillä on itsetehty miniminipuomi. Isäni teki sen. biggrin.gif Hyppyesteet ja muuri on helppo tehdä itse, sekä pöytä ja rengas. Putki meillä on pikkulasten leikki putki, 10 egee. wink.gif Mitähän muita.. Niin ja pituus estekin on helppo tehdä itse.
accent
Itse olen ostanut lelujen säilytys laatikoita 3kpl ja leikkasin niistä pohjan ja kannet. Sain noin 3metrisen putken 12€. Sitten rimoina käytän harjan varsia yhdestä varresta saa 2kpl 2-3€. Nikoliswebstore.com on aika halpoja esteitä rolleyes.gif Ja myäs petnetstore.com thumbup.gif Kannattaa käydä!! dogrun.gif
Mari-93
Hehee ;D Putken aineet itsestään maksaa jo päälle sata euroa, nimim. aineet ostettu ja putki tehty.
Itse ollaan putken lisäksi tehty aitoja, keinu, kepit (auraskepit on ihan hyvät biggrin.gif ), rengas (vanhat varaston ovenkarmit, tuet alas ja rengas kiinni ja valmista tuli) ja pussi tekeillä. Ja onhan tuolla muurikin itsetehtynä, melkein unohdin biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.