Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuinka voidaan käsittää näin väärin?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > TOKO
Jennina
otin tämän aiheen pois...
#Jossu#
No joo, ei kyllä mikään kiva juttu, jos omasta koiruudesta liikkuu tollasia juoruja! :grrr:  :angry:
Ellis
No kaikki vanhat mummot juoruu meijä koirasta ku se on karhukoira ja monet vanhat ihmiset luuleet et ne on vihasii ku ennehä karhukoira oli paljo aggressiivisempi mut ei se sillonkaa käyny ilman syytä kimppuun vaan haukku ja irvisteli...
No kumminki ne mummot juoruilee et meijäkoira olis melkei tappanu jonkun pikku lapsen joka oli nukkumassa rattaissa mikä ei todellakaa ole totta!!Meijän koira ei tekis pahaa kenellekkään!Ja jos se olis vihane se ei varmaa olis antas mun 3 vuotiaan siskon ennen istuu sen päälle,kiivetä sen selkää pitkin,repiä hännästä tai räplätä suuta?!?Vaikk en kyll ollenkaa tykkää et mun sisko teki tollasta meijä koiralle mut ei se koira edes murahtanu..Heilutti vaa häntääsä ja yritti nuolla kasvoja!!
Eli mun mielipide on se et toisen koirasta ei sais puhuu pahaa varsinki jos tietää ettei asia oo totta niinku meijä tapauksessa!!
Koitaha pistää ne juoruilijat kuriin!!! thumbup.gif
coton.fan
Samaa miletä... Meijänki naapurit luuli et mun pikku coon on joku tappava kun se haukku aina oraville!!  :p
coton.fan
saaks noi viestit poistettuu???
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.