Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Suurijapaninkoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Sivuja: 1, 2
Nera
Aivan ihana kuva espanja!!Tosi komea koira smile.gif
sipa
LAINAUS(Mansku @ 6.8. 2006, 10:08)
Täällä myös uusi tuleva greitin omistaja smile.gif Paljon olen tietoa etsinyt, löytänyt ja saanut.

Jestas Mansku.. Multa on jäänyt tämä kokonaan.. ohmy.gif

Onnea kauheesti odotukseen.. hug.gif

Mä kävin just voimaeläimissä kuolaamassa, kun ladite on laittanut Helmin kuvia sinne, että se on kaunis koira.. wub.gif Kuten myös Mara.. wub.gif
Mansku
Oon ollu hissukseen, kun en oo ollu varma, saako pentuja mistään ja kuinka kysyttyjä ne on lookaround.gif

Kaunis koirahan se on, eikä jalostettu pilalle ja terveys on kohillaan wub.gif
mabel
Minulla on myös Am. Akitoja nykyään wink.gif

Dajm 7,5 vko

Dajm 12, 5 vko

ja sitten minulla on vielä yksi vauva, mutta kuvia ei ole otettu vielä wub.gif
Snowstory´s
Dajm on todella kaunis!
Onnittelut pikkutytölle isukin valioitumisesta!
mabel
^WOW, onko se esille toisella forumissa? Olen niin sekaisin kun kaikki forumit ovat erilaisia ja kaikki kutsunimet ovat vielä hukassa biggrin.gif
Xenju
voiskohan ketjun aloittaja vaihtaa ton suurjapaninkoiran topicin nimen Amerikan Akitaksi? Koska Amrikan Akita on se oikea nimi.
Nera
Ihania kuvia! wub.gif
Snowstory´s
^^ Oikeastihan rotunimi on kyllä suomeksi nyt amerikanakita ja englanniksi American Akita wink.gif
Xenju
LAINAUS(Snowstory´s @ 30.8. 2006, 08:33)
^^ Oikeastihan rotunimi on kyllä suomeksi nyt amerikanakita ja englanniksi American Akita wink.gif

Jep! smile.gif
Avispa
Aww! Aivan ihania kuvia Mabel! wub.gif
masquerade
Jälleen yksi greitillinen ilmoittautuu. smile.gif

Perheeseemme kuuluu puolivuotias narttu Snowstory's East Of Eden, eli Freya. Freya on sijoituksessa meillä Hautalan Tuulalta ja tarkoitus on seurata kasvatuksen kuvioita Freyan mukana.

Tässä vielä pakollinen kuva tytöstä:

#sohvi#
^^ siis aivan mielettömän ihana!! wub.gif wink.gif
Igorinna
Meillä oli viikonloppuna hoidossa amerikanakita-narttu Pulmu (Snowstory's Miss Hayabusa), ystävän sijoitustyttönen Tuulalta. Sunnuntaina käytiin Porvoon näyttelyssä, jossa Pulmu liki vuoden näyttelytauon jälkeen oli NUK ERI1 PN1 SERT ROP.

espanja
Mara lähettää kauniille Pulmu-siskolle terkkuja ja onnittelut thumbup.gif
Igorinna
Onkos ketä palstalta tulossa Hyvinkäälle 1.10. erkkariin? Minä ilmeisesti ilmaannun taas paikalle Pulmun handlerina. smile.gif Kivasti on greittejä ilmottu, 54kpl.
espanja
Minä Maran kanssa.
~Merski~
Täältä tulee meidän Väiski pentuihin...
Xenju
Nita ja Victor saapuu.
lhasa apso
LAINAUS(acitaco @ 12.9. 2006, 20:49)
wub.gif Onnittelut! Meille ehkä pian greitti sijotukseen wub.gif wub.gif wub.gif

wau kaarina smile.gif mistä kennelistä otat?mistä yhdistelmästä?
masquerade
Minä tulen Freyan kanssa erkkariin ja myös sinne edellisen päivän pentunäyttelyyn. smile.gif
Xenju
Hyvinkäällä: Ilona ROP ,Ukko ROP-pentu Ukon sisko NITA VSP-pentu
Snowstory´s
Hyvinkäälle ilmoitettu Sake ja Uni.

^Mitkäs koirat teiltä löytyy?
Xenju
Erkkariin tulloo Nita biggrin.gif Mask Maker's Nightwish , minä esitän smile.gif ( minä kun esitän sen AINA ) Ainii , Nermunda. EIhän sulla oo greittejä ohmy.gif
~Lotta
^Eihän sullakaan, mutta kai täällä saa keskustella kaikki ketkä on kiinnostuneita rodusta.

OT, kun ei liity mitenkään greitteihin. Anteeksi. rolleyes.gif
Xenju
LAINAUS(~Lotta @ 22.9. 2006, 19:28)
^Eihän sullakaan, mutta kai täällä saa keskustella kaikki ketkä on kiinnostuneita rodusta.

OT, kun ei liity mitenkään greitteihin. Anteeksi. rolleyes.gif

Ei ei , mutta se sano että meillä on kaksi aikuista. Tais Nermunda vähä laittaa väärälle palstalle.
Soen
Heh, juuri tuossa kesällä kuulin ,että serkkuni tyttöystävällä on kaks amerikan akitaa, en vielä ole päässyt tutustumaan näini koiriin, mutta kuulema todella rauhallisia ja mukavia yksilöitä. Ja ainut amerikan akita johon olen väähn tuttavuutta on tuo Kaarinan (acitaco) mainitsema Nita. smile.gif
Xenju
^ smile.gif Juu , greiti on tooodella todella ystävllisiä,lapsirakkaita ja keikn kukkuraksi isosta koosta huolimatta TODELLA rauhallisia. Ainkin näitä piirteitä löytyy Nitassa ja Vikissä! smile.gif
~Merski~
Erkkarissa olin ilman greittiä, estreloja oli kyllä kehässä sitten.

Meille tuli perheen lisäystä tään kun Yuki pyöräytti kahdeksan söpö amerikanakita pentua wub.gif
Miauh
Täällä myös yksi AA-fani! American akita on ollut jatkuvasti hankintalistalla mutta ei valitettavasti enää mahdollista, ainakaan niin kauan kuin mulla on tämä maximimäärä 3 koiraa.

Ihailen niitä sivusta smile.gif
espanja
Kakarasta tuli "mies" 3.pv. Kaksi vuotta tuli täyteen.

sipa
Ui ui.. Mara ja kravaatti.. wub.gif Että on komea kuva.. wub.gif
Snowstory´s
Tässä meidän 5,5 viikkoiset pakkaslapset wub.gif

brindlepoika ryömi äiteensä seläntaakse kurkkimaan kynsienleikkuun jälkeen wub.gif

Sitten oli aterian aika:

Ja päivällä otettu potretti:

Igorinna
^Voi jösses sentään mitä suloisuuksia ne vaan on. wub.gif Eikö ne jo imaise mamman kerralla tyhjiin? laugh.gif Kivasti on tainnut tuon yhden pintopojankin kirsu tummua?
espanja
Laitan taas Marasta (Snowstory´s Mr President) kuvan.

Zairaa
Snowstory's Bobcat ''Hox''

Telmii kotona jo viikon wub.gif
Varga
wub.gif Pentukuume senkun kasvaa
espanja
Meidän Peppi-typy, 10kk happy.gif

sipa
^ Jokos Peppi on 10 kk.. unsure.gif Jestas että aika rientää..

Kaunis neiti Pepistä onkin tullut. wub.gif

Edit... Enemmänkin kuvia saat laittaa, kun Marastakaan ei täällä ole kauheesti kuvia näkynyt eikä Osmosta.. whistling.gif
espanja
Kiitos Sipa happy.gif

Tämänkin kuvan on toinen ottanut.
Mun kamera teki keväällä stopin vesisateessa rolleyes.gif ja ei ole tullut vielä hankittua uutta kameraa.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.