Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia koiristanne 2
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
iino
Urho:

biggrin.gif

iino
Aino:

iino
Ja sitten vielä Iitu:

ago
Uutta kuvaa omasta otuksesta.

Koitin koiraan saada liikettä käskyillä. Ilmeistä voi päätellä vastauksen. Kuitenkin jotain kummaa tapahtui, mikä sai pienen koiran liikkeelle valtavalla nopeudella:

Ja syykin selvisi:

Cee
LAINAUS(ago @ 25.5. 2009, 23:51) *
Uutta kuvaa omasta otuksesta.

Ja syykin selvisi:

Hyvä kuva...

Cee
KatiT
Mulla kun on aika niukasti kykyjä ( ja laitteistoa ) koirien kuvaukseen, niin testasin yhtä uutta korvaliimaa. Nää jätkät siis hilluu vielä peräkammarissa syksyn pentueesta. Törkeen hyvin sain kuvattua kun laitoin vaan ihan pienet tipat liimaa korvien ulkopinnoille, ja sit päät yhteen biggrin.gif

No on ne ainakin mustia wink.gif

Edit: Ei ne liimattu ole. Ne nyt vaan sattu olemaan noin smile.gif - joku kuitenkin aloittaa jonkun eläinsuojeluhössötyksen...
sipa
^ Voi ei miten ihania pieniä mustia Katilla.. wub.gif Pidätkö sä noi ite kun on jäänyt sinne peräkammariin.. biggrin.gif
KatiT
No en todellakaan!! biggrin.gif Jos ei muuten löydy koteja, niin voin vaikka sijoittaa laugh.gif laugh.gif

Ei vaan. Totta puhuen, jos vaikka minkälaista tallaajaa on linjoilla roikkunut ja halunnut ostaa hellyttäviä sessejä mutta olen ollut ehkä hiukan liiankin valikoiva ostajakandien suhteen. Parhaat soittajat ovat soittaneet jo useamman kerran muutaman viikon välein ja kyselleet, onko hinta jo pudonnut sleepy.gif Selvästikin ihmisillä olisi nyt aikaa koiralle, muttei rahaa...

Kyllä ne tästä lähtee pikkuhiljaa. Parempi odotella vaikka pidempään sitä lopullista ja hyvää kotia, kuin myydä ensimmäiselle kiinnostuneelle halvalla, ja ettiä sit uutta kotia sille neljän kuukauden kuluttua.
Cee
LAINAUS(KatiT @ 10.11. 2009, 12:51) *

Edit: Ei ne liimattu ole. Ne nyt vaan sattu olemaan noin smile.gif - joku kuitenkin aloittaa jonkun eläinsuojeluhössötyksen...

Vedetty mustalla nippusiteellä kaulojen ympäri nippuun. Halvempi kuvata kun menee vähemmän pikseleitä kun koirat on tiiviissä kasassa biggrin.gif

Oikeesti hauskan näköisiä pentuja. Hyvän värisiäkin, karvassa vaan jokin ihme kiertymisongelma(toivittavasti ei perinnöllinen).

Cee
KatiT
Sulla siellä näyttääkin olevan niin reilut tarhaukset ym. systeemit, että voin toki laittaa matkahuollossa pari tulemaan. Meillä on nimittäin nyt 'hullut päivät' ja mammuttimarkkinat - osta kolme, maksa kaksi biggrin.gif

Kiertymisongelma on erittäin periytyvä ominaisuus, ja kovasti toivottu smile.gif
Cee
LAINAUS(KatiT @ 10.11. 2009, 17:42) *
Sulla siellä näyttääkin olevan niin reilut tarhaukset ym. systeemit, että voin toki laittaa matkahuollossa pari tulemaan. Meillä on nimittäin nyt 'hullut päivät' ja mammuttimarkkinat - osta kolme, maksa kaksi biggrin.gif

Kiertymisongelma on erittäin periytyvä ominaisuus, ja kovasti toivottu smile.gif

Mä olen tottunu ostamaan koiria kilohinnalla , joten ostan toki ja myyn voitolla huutonetissä smile.gif

Selvennän nyt hieman mun bisnestajua: Yleinen lapukkapentu painaa 35kg, ja maksaa 1000 euroa, kilohinnaksi siis 28,60 silleen pyöristettynä.
Sulta ostan samalla painoon sidotulla hinnalla ja saan siis suunnilleen 20 pentua 1000 eurolla. Mutta mun myynnin, tai siis välityksen aikana myyntiyksikön hinnanmuodostus muuttuukin koskemaan kiinteitä yksilöitä / hinta, elikkä mä joudun ottamaan sen 1000 euroa per välitetty yksilö, ja tietty kulut vielä...
nettovoitto poistojen ja verojen jälkeen suhteellisen hyvä!

Elikkä mun kautta vaan koiria myyntiin, kyllä mulla aina sen verran aikaa on että hoidan markkinointikiemurat pois teidän murheista!

Cee
Marketing Management
Cee
Hmmm, tolla mun käänteisellä yksilömyyntihinnalla saisin nyt lapukasta 20000, elikkä uuden auton verran...
Eli, kun ostin sen kilohinnalla, mutta muutan myyntihinnaksi suhteutettuna ostotapahtuman perusyksikköhintaan / geelien yksilömyyntisysteemin, Roger onkin aika arvokas!

Cee
-painonsa arvosta kultaa-
ago

Penska paria kuukautta vaille kaks vee.
sipa
^ Ai että on komea musta lapukka.. Kiva valkoinen tausta vaan korostaa väriä..
Lamppu
LAINAUS(KatiT @ 10.11. 2009, 14:30) *
Ei vaan. Totta puhuen, jos vaikka minkälaista tallaajaa on linjoilla roikkunut ja halunnut ostaa hellyttäviä sessejä mutta olen ollut ehkä hiukan liiankin valikoiva ostajakandien suhteen. Parhaat soittajat ovat soittaneet jo useamman kerran muutaman viikon välein ja kyselleet, onko hinta jo pudonnut sleepy.gif Selvästikin ihmisillä olisi nyt aikaa koiralle, muttei rahaa

thumbup.gif

Hyvin on mitat pysyneet agon mustakuonolla!
Naapurin labukka on pidetty myös erinomaisessa kunnosa. Ylempänä olevat labukat kyllä laittaa lähinnä itkemään.
metaphnora
Nemo kesällä 2009.
Lumituwpa

<3
Cee
LAINAUS(Lamppu @ 13.11. 2009, 21:52) *
thumbup.gif

Hyvin on mitat pysyneet agon mustakuonolla!
Naapurin labukka on pidetty myös erinomaisessa kunnosa. Ylempänä olevat labukat kyllä laittaa lähinnä itkemään.

Lapukka kirjoitetaan aina kovalla peellä..
vai puhutteko te kaupassakin lihaBullista ja Berunoista?

Se, että perusmuoto on labrador, ei vaikuta puhekielen sanaan lapukka.

Joskus olen vaan niin yksinäinen..

Cee
Cee
LAINAUS(metaphnora @ 14.11. 2009, 18:11) *

Hyvä kuva.

Cee
metaphnora
LAINAUS(Cee @ 14.11. 2009, 18:49) *
Hyvä kuva.

Cee

Kiitoksia. :--)
Lamppu
Miten minä tuohon olen b:n saanut blushing.gif biggrin.gif Aika hassulta kuulostaa!
sipa
LAINAUS(Lamppu @ 16.11. 2009, 22:12) *
Miten minä tuohon olen b:n saanut blushing.gif biggrin.gif Aika hassulta kuulostaa!

Kyllä mä vaan oon kuullut muidenkin niin sanovan ja alkaahan koiran rotukin lab kirjaimilla, että ihan looginenen lyhennys..
Cee
LAINAUS(sipa @ 17.11. 2009, 07:03) *
Kyllä mä vaan oon kuullut muidenkin niin sanovan ja alkaahan koiran rotukin lab kirjaimilla, että ihan looginenen lyhennys..

Ahaa, no eihän siinä sitten mitään.

Labrador retriever terminä taitaa olla englantia, mutta "lapukka" suomea, tosin ehkä slangia..

Elikkä kun ostat tupakkaa, niin ostatko tubakkaa, koska se juontaa nimensä tobacco -sanasta. "tupakka"kin on slangia, savuke on oikea nimi... mutta ihan loogista olis sitte kai ostaa tubakkiaski....

Cee

Lamppu
Juu kyllä se munkin suussa taipuu ehdottomasti laPukka, mutta kun oikein tarkkaan ajattelen niin kyllä nytkin sen kirjoittaisin laBukka. Puhe ja kirjoítus on eri juttu wink.gif
sipa
LAINAUS(Cee @ 17.11. 2009, 17:08) *
Ahaa, no eihän siinä sitten mitään.

Labrador retriever terminä taitaa olla englantia, mutta "lapukka" suomea, tosin ehkä slangia..

Elikkä kun ostat tupakkaa, niin ostatko tubakkaa, koska se juontaa nimensä tobacco -sanasta. "tupakka"kin on slangia, savuke on oikea nimi... mutta ihan loogista olis sitte kai ostaa tubakkiaski....

Cee

Ei "lapukka" ole mikään rotu, se on suomeksikin labradorin noutaja
LaRa & Olli
Syysterveisiä Rauman suunnalta ja muutama kuva valkaistuksmisen kokenesta Ollista! happy.gif

Kökötystä pihamaalla
Hajuja seuraten pitkin pellonlaitaa...
...kohti omppupuun alta löytyviä herkkuja.
"Luumun" eteen piti sitten vähän poseerata
ja sitten voikin kiivetä kivelle.

Vuodentakaiseen verrattuna jätkä on tosiaan vähän vaalentunut!
Cee
LAINAUS(sipa @ 18.11. 2009, 07:21) *
Ei "lapukka" ole mikään rotu, se on suomeksikin labradorin noutaja

Jos viitsit lukea viestini, niin siinä mainitsin että "lapukka" on slangia.
Labradorin noutajan mäkin lausun ja kirjoitan b:llä.

Cee
Cee
LAINAUS(LaRa & Olli @ 18.11. 2009, 15:02) *
Syysterveisiä Rauman suunnalta ja muutama kuva valkaistuksmisen kokenesta Ollista! happy.gif

Vuodentakaiseen verrattuna jätkä on tosiaan vähän vaalentunut!

Olli on syväklooripesty ihan selkeästi smile.gif

Cee
abc
b tai p... hm... kyllä sillä taitaa merkityksensä olla. Hienosto piireissä taidetaan käyttää b, jolloin sana labbis kalskahtaa tosi tyylikkäältä ja juuri b-kirjaimen ansiosta, mut sitten puolestaan sanassa lapukka kuulostaa p-kirjain huomattavasti vaivattomammalta sanottavaksi suomalaisen suusta .

Ainoastaan mun tyyppiset henkilöt, joilla on kykyä luovia niin hienosto- kuin tavallisten tallaajien joukossa voimme käyttää kumpaakin ilmaisua elikkä labbis tai lapukka, koska tiedämme kumpi tapa kulloinkin on sopivin tietyissä piireissä rolleyes.gif .

Ja labrador on sitten jo niin hienoissa piireissä käytettävä sana, että oon jo pitkään ihmetellyt, että onko koko piiriä enää olemassa, kun en oo aikoihin kuullut sanaa labrador ja vielä vähemmän labrador retriever pinch.gif .
Cee
LAINAUS(abc @ 18.11. 2009, 19:27) *
b tai p... hm... kyllä sillä taitaa merkityksensä olla. Hienosto piireissä taidetaan käyttää b, jolloin sana labbis kalskahtaa tosi tyylikkäältä ja juuri b-kirjaimen ansiosta, mut sitten puolestaan sanassa lapukka kuulostaa p-kirjain huomattavasti vaivattomammalta sanottavaksi suomalaisen suusta .

Hienostopiireistä tarkoitat kai geelareita, ja muita, jotka luulevat osaavansa kaiken? Koeihmiset ei koskaan puhu kuin lapukoista..

LAINAUS(abc @ 18.11. 2009, 19:27) *
Ainoastaan mun tyyppiset henkilöt, joilla on kykyä luovia niin hienosto- kuin tavallisten tallaajien joukossa voimme käyttää kumpaakin ilmaisua elikkä labbis tai lapukka, koska tiedämme kumpi tapa kulloinkin on sopivin tietyissä piireissä rolleyes.gif .

Olet siis entinen sihteeri biggrin.gif

Cee
-Astbronautti, eli ei piireissä-
sipa
LAINAUS(Cee @ 18.11. 2009, 16:49) *
Jos viitsit lukea viestini, niin siinä mainitsin että "lapukka" on slangia.
Labradorin noutajan mäkin lausun ja kirjoitan b:llä.

Cee

Sorry.. Niinpäs lukeekin.. Miten mä en tuota huomannut. unsure.gif No kuitenkin oon abc:n kanssa samoilla aatoksilla.. thumbup.gif

LaRa & Olli Missä ihmeessä sä oot ollut.. Varman on vuosi mennyt kun viimeksi täällä oot käynyt.. Ihanaa että muistit sentään nyt meitä.. ja todellakin miten Ollista on tullut noin valkoinen..
LaRa & Olli
LAINAUS(sipa @ 19.11. 2009, 07:44) *
LaRa & Olli Missä ihmeessä sä oot ollut.. Varman on vuosi mennyt kun viimeksi täällä oot käynyt.. Ihanaa että muistit sentään nyt meitä.. ja todellakin miten Ollista on tullut noin valkoinen..

No suoraan sanottuna en oikein tiedä itsekään... unsure.gif Eli vähän olen ollut viimeisen vuoden hukassa itseni ja vähän kaiken kanssa. Monen moista ei niin mukavaa on sattunut ja tapahtunut perhepiirissä, mutta nyt näyttää jo taas valoisammalta - ainakin suurelta osin smile.gif

Ei se Ollin valkaiseminen sentään ihan Ceen ehdottamaa syväklooripesua vaatinut, muttei kovin kaukana ollut. Luulin jo, ettei tätä päivää tulekaan, kun toi ei ole punainen länsiylämaanterrieri vaan valkoinen, kuten rekisteripapereissakin lukee rolleyes.gif Keväällä reilu ripuli johon ei Canicurit sun muut auttanu (jälkimmäinen kahdesta satsista tuli sellaisenaan läpi vajaassa tunnissa...). Pahoinvointi ja mahansuojalääkepistosten jälkeen ell. olis vielä nesteyttäny suoraan suoneen, jollei toi olis niin piikkikammoinen ja saatiin 6vrk:n antibiottikuuri suolistotulehdukseen. Siitä kun toivuttiin, siirryttiin ruokavaliossa NEUP/VOGELperuna linjalle kera broiskun ja possun luiden ja tässä tulos happy.gif Tiedä sitten mikä rkooninen tulehdus siellä taustalla oli kytenyt ja kuinka pitkään.

Laitetaan nyt loppuun vielä kuva appivanhempien Topi-lapukasta, joka 11.11. täytti 12v. Virtaa riittää ja riemu on rajaton joka kerta kun käymme kuten levottomasta hännäsät huomaa wub.gif
sipa
Voi Olli reppanaa mitä on joutunut kestämään.. Toivottavasti tuo on nyt taakse jäänyttä elämää..

Ihana Topi.. wub.gif
LaRa & Olli
Juu, nyt voidaan jo oikein hyvin - "uudet" sapuskat vaan on niin kovin hyviä, että jätkällä on jatkuva kerjääminen päällä rolleyes.gif

Tähän tapaan
sipa
^ Ihana sarjakuva. laugh.gif Olli saakin nyt malttaa mielensä ruuan suhteen, että ei paisu kuin pullataikina jos alkaa syömän urakalla.. biggrin.gif
Cee
LAINAUS(sipa @ 19.11. 2009, 07:44) *
Sorry.. Niinpäs lukeekin.. Miten mä en tuota huomannut. unsure.gif No kuitenkin oon abc:n kanssa samoilla aatoksilla.. thumbup.gif

Mulle on tärkeintä, että saan ihmiset ajattelemaan mitä ne kirjoittaa tai puhuu, koska kaikki vaikuttaa kaikkeen, myös lapukan tulevaisuuteen..

Ja mua ei oikeasti kiinnosta näyttelypaskiaisten tulevaisuus, vaan oikeiden koirien.

Cee

e: Jopa sana labukka voi pilata kaiken, koska sellaisen kirjoittaja kuulostaa kerrostalonaiselta, siksi on tärkeää puhua sillä kielellä jonka käyttökoiraihmiset tajuu.. Ja tulevatkin käyttökoiraihmiset.
kuka ostaa pennun jota kutsutaan ääneen ruotsalaisesti homoillen labukaksi?
wiputar
Heinolassa jyrää
sipa
LAINAUS(Cee @ 20.11. 2009, 17:42) *
e: Jopa sana labukka voi pilata kaiken, koska sellaisen kirjoittaja kuulostaa kerrostalonaiselta, siksi on tärkeää puhua sillä kielellä jonka käyttökoiraihmiset tajuu.. Ja tulevatkin käyttökoiraihmiset.
kuka ostaa pennun jota kutsutaan ääneen ruotsalaisesti homoillen labukaksi?

Voiko ton enään paremmin sanoa.. laugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.