Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia koiristanne 2
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
Hugis
Kehis, ei ole tavallista noin suuressa mittakaavassa kuin Helmillä. Helmi on ollut jättiläisborkku koko ikänsä ja siitä on seurannut erilaisia ongelmia rakenteessa. En viitsi kirjoittaa niistä tänne sen enempää, kun kohta Helmikin on monttukamaa jonkun mielestä. Toistaiseksi Hemppu voi kuitenkin hyvin ja vauhti on hurjaa, eli en ihan vielä monttuun laittais biggrin.gif
Kehäkettu
Joo, ei lähdetä kuoppaamaam Helmiä! innocent.gif

Mutta en tarkoittanut pelkästään Helmin isoa kokoa, vaan sen hännän alta kurkkiva näyttää taas sitten muita aika paljon pienemmältä - voi olla tietty, että kuvakulmakin vääristää.
KatiT
Hugis, onko kokoerot säilyneet kasvun loppuun saakka tuossa pentueessa? Helmi edelleen suurin? rolleyes.gif Puleissa kun on käynyt niinkin, että kokoerot tasoittuvat hyvinkin äkkiä ja aikuisiässä erot voivatkin olla jo toisinpäin.
Nyytikin oli pentueensa suurin, eikä tosin ole pieni edelleenkään - jos ei kasvu ala yhtään rauhoittua, se menee kohta uroksen ohi lookaround.gif
Hugis
Kaikki sisarukset on Suomessa ja tuo pikkuinen kurkkija on nyt ihan normaalin kokoinen vuoden ikäiseksi nartuksi. Kyllä noita pienempiä syntyy ja jotkut sitten joko kuolevat parin viikon sisällä tai jäävät pienikokoisiksi lopun elämäänsä. Kai näillä isommilla koirilla nuo kokovaihtelut pentuvaiheessa ovat näkyvämpiä kuin pienemmillä roduilla.

KatiH: Helmi on edelleen suurin, menee monesta aikuisesta uroksestakin korkeudessa ohi. Massassa toistaiseksi häviää, näyttää tällä hetkellä lähinnä värivirheelliseltä tanskandogilta biggrin.gif
Kehäkettu
Esimerkiksi pari kasvattiani about luovutusiässä - ilman karvoja niitten pään muodossa on vähän borkkujen kanssa samaa, ja nuorempina pentuina vielä enempi, IMO. smile.gif

Hugis
^ Nuo tassut wub.gif Kyllä niissä jotain samaa on smile.gif
mammanpoika
LAINAUS(Kehäkettu @ 24.9. 2006, 15:51)
Esimerkiksi pari kasvattiani about luovutusiässä - ilman karvoja niitten pään muodossa on vähän borkkujen kanssa samaa, ja nuorempina pentuina vielä enempi, IMO. smile.gif

Mulla on pentukuume, eikä tuo kuva kyllä yhtään helpottanut rolleyes.gif Nortinpennut näyttää ajoittain ihan pieniltä punasilta ausseilta, mutta tosiaan enemmän kyllä borterin näkösiä ovat smile.gif
Arissa
wub.gif miten ikinä maltan odottaa että sitten aikanaan saan borkkuvauvan. No odottelin mastiffiakin kolme vuotta joten enköhän jaksa odotella borkkuvauvaakin muutaman vuoden happy.gif
Noel

voi luoja-- onko noin ihania olemassa.. meitsi delailee ´täällä.. biggrin.gif
sipa
Helmi.. wub.gif Voi toista kromosoonilutuista.. biggrin.gif Kyllä se onkin valtavan kokoinen jo pienenä.. Erottuu ensi silmäyksellä sisaruksistaan.. On ne vaan niin makeen näköisiä pikkuriikkisiä.. wub.gif
Hugis
Joku muukin on joskus Helmiä sanonut kromosomihirviöksi laugh.gif Mutta ei siitä sen enempää... wink.gif
Noel
No mut sehän tarkotaa et monttuun vaan biggrin.gif mun mielestä helmi on ylisöpö kromosomihirviö- kattokaa nyt sen simmujakin, ihanat wub.gif
Uskon kyl hugis et noi on varmaan aika lupsakoita hali kavereita!
Kirsi L
Pitkästä aikaa täälläkin...
Pari viikkoa sitten meille tuli perheenlisäystä nelijalkaisessa muodossa eli Tahvo on nyt saanut kaverin.

Tässä Onni 9 kk. wub.gif

KatiT
Onni on söde wub.gif Mun on pakko tunnustaa, että noin kuvasta en heti ekalla silmäyksellä erota onko esp.vesikoira vai lagotto oops.gif Jos mulla ois jotain muita kuin puleja, ne hyvin suurella todennäköisyydellä olisi juuri vesikoiria.. eikös nekin mene rastoille kun karvan antaa vaan leikkaamatta kasvaa?
Tahavo
LAINAUS(Kirsi L @ 25.9. 2006, 10:18)
Tahvo on nyt saanut kaverin.

on muuten hyvän niminen koiruus whistling.gif
Noel
Vesikoira tuo on Kati - ainakin niin muistaisin.. biggrin.gif suloinen kuin mikä tuo onni ja siinä vasta hyvä nimi koiralle- terkut onnisellekin siis.. cool.gif koska onneahan nuo elämään just tuovat. Miun papankin nimi on Onni.
Kirsi L
Jeps, espishän tuo on... biggrin.gif

Tuo turkin rastoittuminen on vähän koira kohtaista. Tahvolla on tosi kihara karva varsinkin lyhyempänä ja Onnille näyttää tulevan rastoja.
Esmo
Meistä uusi kuva viime viikolta... smile.gif

P.S Kuva on muuten otettu työryhmämme kehittämispäivillä... Yöreissu, jossa E siis oli mukana! Työkaverit vähän naureskeli kun kannoin itselleni päivälliseltä pihviä huoneeseen... whistling.gif

Muokkausta: Eka oli vain linkki kuvaan, mutta linkkihän toimi suorana yhteytenä mun kansioon ja antoi täydet oikeudet mun kuvien käsittelyynkin...
KatiT
Tyhmä kysymys, kun koskaan ei ole tullut puheeksi... Ajellaanko, leikataanko vai nypitäänkö tuo pyrstöosa lyhyeksi? Ja missähän iässä, että alkaa erottua vesikoiraksi muista humppatukista? smile.gif Eihän kai se sentään automatic tule ohmy.gif
Sumu
juu ei tule automatic. kun tuliskin! se ajellaan koneella aina lyhyeksi. nitrolta ajeltiin muistaakseni 3-4kk:n ikäisenä pyllykarvat, mutta sen voi tehdä ihan koskavaan. näyttelyissä kumminkin tarttee aina olla tuo peppukarva lyhyt, tietenkin ^^
mammanpoika
Sumu hei, sun "lammaskoirat" on hianoja wink.gif Kävin katsomassa sivujasi, miten siellä Leevin kohdalla lukee "musta valkoisin merkein"? Kun se musta näyttäs enempi valkoselta tai semmoselta lampaanväriseltä? Ne lammas-kommentit oli hauskoja! biggrin.gif
Sumu
^ ohhoh, se onkin jäänyt siihen sitten, kun vaihdoin ne tiedot tommoseen taulukkoon ja kopsasin sen nitron taulukon leevin pohjaks biggrin.gif leevi on ihan valkoinen-oranssi väritykseltään ^^ 15. päivä meille tulee toinenkin "lammas", ruskea sellainen ^^ leevistä on kyllä hauskoja kommentteja tullut biggrin.gif nitrosta lähinnä sen pyllystä ja sen nimestä...
Cee
photobucket toimii luvattoman huonost. muuten hienoja kuvia. Mistä toi sun säähveri on, ku ei näytä ihan geeliltä?

Cee
Dante
LAINAUS(Cee @ 2.10. 2006, 09:28)
photobucket toimii luvattoman huonost. muuten hienoja kuvia. Mistä toi sun säähveri on, ku ei näytä ihan geeliltä?

Cee

Juu mulla on koko aamun meinannu tohon photobuckettiin kyrvähtää hermot, kun jumittaa koko ajan. Mulla ei edes ny lataa kuvia loppuun.

Dante on Soottoe's Dante, emä Reikon Censored ja isä Melano vom Cap Arkona.
Cee
Meinasinkin sanoa, että tos tarttee olla jo ilua mukana, mutten sanonu..

Komia rakkikoira edelleen, vaikkei me Virtasen kaa aina olla niin samaa mieltä koirista...

Cee
Dante
LAINAUS(Cee @ 2.10. 2006, 10:12)

Komia rakkikoira edelleen, vaikkei me Virtasen kaa aina olla niin samaa mieltä koirista...

Cee

Tuli vähän semmonen perinteiden jatkumo.
Nimittäin miehekkeen porukoiden edesmennyt saku ei tosin ollut Ilun kasvatti, mutta Ilun Arnon tyttö kylläkin biggrin.gif
KatiT
LAINAUS(Cee @ 2.10. 2006, 11:12)

... ilua mukana... blink.gif w00t.gif
Tahavo
mammanpoika
Vau, Dante! Eikä oo kyllä Tahavon Leevikään mikkään pahan näkönen wub.gif
Cee
LAINAUS(mammanpoika @ 2.10. 2006, 20:16)
Vau, Dante! Eikä oo kyllä Tahavon Leevikään mikkään pahan näkönen wub.gif

Paitsi että on jaloistaan tyypillisen lihakseton pullakoira.

Cee
mammanpoika
LAINAUS(Cee @ 2.10. 2006, 20:22)
Paitsi että on jaloistaan tyypillisen lihakseton pullakoira.

Cee

So what?
Cee
LAINAUS(mammanpoika @ 2.10. 2006, 20:23)
So what?

Suututanks mä pian sutki?
Katsos kun koirien osalta on niin, että tarvitaan lihaksia ollakseen hyvä koira... Palvelualttius sisältää tahtoa ja lihaksia... Kaikki muu on pullamössöä..

Cee
mammanpoika
Et sä mua saa suuttumaan, muru smile.gif Luulisin. Jos aattelit yrittää, niin kannattaa varoa, mä tuun ja puren, ja mä olen tasan yhtä sitkee, ku ärrieritkin cool.gif

Sitäpaitsi, eikö "palvelualttius" ja "miellyttämisenhalu" kulje käsi kädessä ja ole silkkaa mielikuvituksen tuotetta? wink.gif
Cee
LAINAUS(mammanpoika @ 2.10. 2006, 21:01)
Sitäpaitsi, eikö "palvelualttius" ja "miellyttämisenhalu" kulje käsi kädessä ja ole silkkaa mielikuvituksen tuotetta? wink.gif

On ne, geelareille.. ja sit se ei ole "miellyttämisenhalu" vaan miellyttämishalu.
Mutta kyllä me vielä yhteisymmärrykseen koirista päästään..

Cee

muoks virheitä taas kerran
sipa
Leevistä todella hyvä kuva.. wub.gif On se vaan niin kaunis koira.. wub.gif

Tosta pullamössöstä vaan tuli mieleen että onneksi Bono ei viellä näytä siltä, että olis pullamössöjalat.. biggrin.gif Vaan sillä on kauheet muskelit molemminpuolin reisiä.. Vaikka kintut onkin venyneet kauhiasti, niin patit kyllä erottaa edestäpäin hyvin.. Ehkä se käyttää niitä pikku koipiaan todella paljon, kun siitä meinaa ihan väkisinkin tulla ikiliikkuja.. Sillä ei ole sellaista kohtaa löytynyt mistä sen virran vois katkaista.. laugh.gif
LaRa & Olli
Käykääpä nyt arvioimassa tuommoinen ryhmälenkkikuva, kun laitoin noista valkoisista porkkanahännistä tuonne HauHaun sivuille. wink.gif

Siinä vasemmalta lukien Olli, takana Opel, edessä Taavi ja oikealla poikien touhuna tarkkailee Yetta.
Noel
Vallan mainioita partasuita biggrin.gif laugh.gif ihan hymyilttää että johan on selkeesti hyvä puu kyseessä kun noin kiinnostaa biggrin.gif
ja mikä ilme tarkkailuasemissakin rolleyes.gif

ihanat thumbup.gif
Nirppu
Näyttääkö nuo kaverit juostessaan tältä dogrun.gif ?
Kiva kuva thumbup.gif
LaRa & Olli
Hyvin pitkälti juuri tuolta näyttävät biggrin.gif .

Tuon puun teki erityisen mielenkiintoiseksi se, että siihen oli nuiden toopejen ihan pakko kilpaa merkkailla ja tiedä häntä kenen hajut siihen päällimmäiseksi jäi, mut joka kerta tuon ohittaessaan Olli nuuhkii vieläkin hyvällä hajuhalulla ja lorottelee vielä lähtiessään! rolleyes.gif
Noel
thumbup.gif arvasin mutta tiedättekös mistä sain eilen naurut

Olin poikien kanssa ulkona- ja ohitimme pienen oven kulman- Kima palasi oven suuntaan ja alkoi nuuhkia kovasti ja tarkkaan- Dali seurasi perästä eikä miettinyt sekuntiakaan vaan nosti jalkaa.. no Kima kiireellä perässä.. sillä aikaa Dali kiersi Kiman taa ja Kima otti askeleen kaksi eteenpäin niinpä Dali päätti nostaa jalkaa uudelleen ja Kima kiersi Dalin taa ja nosti sen jälkeen jalkaa.. ja siis ne kiersi pientä ympyrää niin monta kertaa että huhhuh- ja lopulta totesin että molemmat olivat pisiineet kaiken mitä oli siihen yhteen ja samaan oven nurkkaan (varmaan oli oven omistaja tyytyväinen w00t.gif ) ja ettei sitte hirveesti enää ois pissille tarvetta kun kello oli yli puolenyön ja tarkoitus olikin käydä nopealla iltapisulla niin totesin että tämähän hyvä - pissivät sitte lähimmän naapuritalon oveen kaiken. laugh.gif
LaRa & Olli
laugh.gif Enoni cairnin ja mäykyn vastaavaa touhua seuranneena osaan kyllä kuvitella vaikka koissut vähän eri kokoa ja näköä ovatkin! biggrin.gif laugh.gif

muoks. niitä kuuluisia kirjoitusvirheitä taas lukihäiriöiseltä...
Noel
no just noista ja koosta tuli sellanen piiri piieni pyörii mieleen laugh.gif

ei senpuoleen on nuo partasuutkin tosi huvittavat ku kaikki tuijottaa puunjuurta biggrin.gif
sipa
Mua kans naurattaa noi kilpakusemiset.. laugh.gif Likan corgit harrastaa sitä myös ja se on niin huvittavan näköistä, kun siitä ei meinaa loppua tulla ollenkaan..

Edi teki sitä vain jos Tilda tai Sandy pissas, niin se merkkas heti päälle että muut urokset ei haistais sitä.. Mutta ei se kussut kuin kerran..

Nyt Bono alkaa olemaan kauheen kiinnostunut miksi noi kyykkii maasa ja haistelee sitten takapuolta sen näköisenä että sieltähän se pissa tulee.. laugh.gif
Noel
no onhan se ihmeellistä että sieltä se pissa tulee rolleyes.gif

Kima tekikin isot eilen ulos- hypin onnesta ja kehuin maasta taivaaseen (naapurit pitää kreisinä) mut ehkä se nyt hiffas (toivossa on hyvä elää)
Nirppu
Asiasta seittemänteen Sipa ja Noel, nyt näkyy mullakin nuo teidän uudet kuvat thumbup.gif
s-ml
LAINAUS(Cee @ 2.10. 2006, 17:33)
Katsos kun koirien osalta on niin, että tarvitaan lihaksia ollakseen hyvä koira... Palvelualttius sisältää tahtoa ja lihaksia... Kaikki muu on pullamössöä..

Periaattessa noin, mutta kääntäen tuo ei toimi. Hyvässä lihaskunnossa oleva koira ei tarvi siihen palvelualttiutta pätkääkään.
Turunen
Päivitetäänpäs hieman Sissin kuvia, eli nää on otettu tänään metsästysreissun jälkeen.

taustalla olen minä likaisissa metsäkamppeissa... ph34r.gif
Samalla harjoiteltiin paikallaan seisomista ja korkeuden mittausta. Sissi on 55 cm korkea eli nartun ihanne korkeus smile.gif
Nirppu
Tässä Sakesta pari kuvaa syksyiseltä metsäretkeltä. Puhelimella otettuja kuvia joten ei mitään huippulaatuisia blush.gif

Sakari poseeraa

Istumakuva
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.