Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia koiristanne 2
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
Nuudeli
sipa tänks tänks! Kuva on otettu kun typy oli n. 8 kk ikäinen ja menossa ensimmäiseen näyttelyynsä ja ilme sen mukainen biggrin.gif

Komeita koiria palsta pullollaan!!
hemuli
No jopas on, nyt pitäis kait näkyä

Pirre

Tahtoo oppia laittaa kuvia kuvina..
Yritän. Katsotaan miltä tuo merkkijono näyttää. Esikatselun perusteellaa siinä pitäisi olla lksaksanseisoja Pira.

Jänskättää onnistunko mokaa vielä jotain... huh.gif
Pirre
YEEEEES! Mä onnistuin, mä onnistuin. biggrin.gif
sipa
hemuli Voi itku miten söötti.. wub.gif Hän ei ole kauheen vanha tuossa kuvassa..

Pirre thumbup.gif Hyvä, hyvä... biggrin.gif
Pirre

Nyt kun homma on kerran hallussa niin laitan vielä Ronjan kuvan. Ronja on Piran äippä koira. Ikää 8½. Kuvassa nuorempana ja vetreämpänä. Nykyisin harmaantunut kunosta ja naamasta enemmän. Pira on aiheuttanut mammalle harmaita karvoja... biggrin.gif
edi
En mä edes tienny,että toi on snake panta blushing.gif
Isäntä sen mulle osti yhestä näyttelystä,kun en itse raaskinu-hirvittävän kalliita mokomat.
tanja äläpäs höpötä siellä... biggrin.gif Ei se Perttikään niitä kahta sertiä ole ilmaiseksi saanut,komea poika Perttikin on smile.gif wub.gif
sannukkaMä olen myös omasta mielestä nähnyt jotain samoja piirteitä..Ulpuhan on puolikas sisko,joten varmasti löytyykin samaa näköä.
Kiitos kaikille kehuista-viestitän mussukoilleni wink.gif
Susiruma
Pirren kuvat ei näy ainakaan täällä.
Nuudeli
Ei näy Pirren kuvat...
Hemuli Ihana pieni!!
sipa
En nää minäkään Pirren toista kuvaa.... Ronjasta.. huh.gif ai nyt näkyykin kun vastaan tähän ja kurkkasin samalla alaspäin niin siellähän se Ronjan pää näkyy ja oikein kaunis koira onkin.. wub.gif Ihanan pallattavat korvat.. biggrin.gif Meidän tuttavalla on aina ollut saksanseisojia ja ne ovat aivan ihania.. wub.gif
ZaiYa
Oi oi Edi wub.gif Tosi komea, mutta jos meille bullien lisäks joku rotu tulee, se taitaa olla kuvien perusteella Gorgi wink.gif Hui, mä oon hullaantunut niihin nyt aivan täysin wub.gif
Harmi, kun en ole luonnossa semmosta päässyt läheltä näkemään, täällä Pietarsaaressa ei taida niitä olla... Mutta avon äidin kaveri kuulemma kasvattaa niitä Paimiossa, pitänee mennä seuraavalla käynnillä sinne niitä ihastelemaan smile.gif
mammanpoika
Fati: nuo rinnat on hauskan näköisiä, on kuin olisivat pehmokoiria, joissa on keskellä rintaa sauma smile.gif Se karva menee silleen hassusti siinä, tulee sellanen kiva pikkanen harjanne wub.gif
Fati
Hetken jo pelästyin kun aloin lukemaan rinnoista, että huh mitähän kuvia sitä nyt tuli laitettua(ei mulla kyllä mitään sopimattomia kuvia edes ole, mutta eihän sitä tiedä jos vahingossa on joku ihan kauhee vilautus potretti biggrin.gif w00t.gif ) laugh.gif

Juu nuo Rinnat on kyllä hassun näköisiä onneksi alkaa pikkuhiljaa Remullekkin muodostumaan tuo kauan kaivattu rintakehä kun siitä on aina tullut tuomarilta palautetta, jotta sai kunnolla valahtaa alas kunnon rintakehäksi biggrin.gif
Hugis
Tuo Remu on kyllä myös niin syötävän suloinen wub.gif Varokaa vaan, jos pääsen teidän lähietäisyydelle, niin nappaan Remun kainaloon ja vien kotiin pussailtavaksi. Ja ukko vaan on sitä mieltä, että mä en saa englanninbulldoggia... dry.gif Kyllä mä sen vielä pehmitän... biggrin.gif
Fati
^ voi kiitos luulen kyllä, että jos Remuun törmäisit ihan livenä voisi kaappaus halut tyssätä pikaisesti, pikku kundi on nimittäin melkoisen energinen kaveri. biggrin.gif
Kaikki on aina näyttelyissä kaapaamassa meidän Pimua matkaansa, mutta Remu the riiviötä ei kyllä kukaan hamua kotiinsa, ei sillä väliä en kyllä antaisikaan laugh.gif
Kotona on oikein hyvä olla yksi riiviö, yksi kullannuppu ja yksi emotyyppi niin pysyy hyvä palanssi biggrin.gif
ZaiYa
Fati: Remu on kyllä saanut huomattavasti syvyyttä rintaan aiempiin kuviin verrattuna. Komea on herrasta kasvamassa, kun vielä tuosta vanhenee wub.gif
Meillä on teidän erkkari esiintymiset myös videolla, kun tuo avo kuvasi koko touhun smile.gif
Oma esiintyminen oli kamalaa katsottavaa jälkikäteen, tuntuu etten mene tuolla esiintymisellä kehään enää ikinä wink.gif Vaikka Ouluun ollaan kovaa kyytiä molempien bullien kanssa menossa biggrin.gif
Fati
Zaiya Teillähän sujui esiintyminen kehässä oikein mallikkaasti thumbup.gif
Tsemppiä vaan Ouluun Sinttikin sitten ilm. pääsee jo ihan isojen pentujen kehään, nuo pikku bullerot kasvaa kyllä niin vauhdilla wub.gif

Kamalaa meidätkin videolla w00t.gif ja just kun meni niin "upeasti" tuo Remun esiintyminen, onnneksi tuomari setää vaan hymyilytti vaikka meidän Remu oli varsinainen pikku pyryharkka. Olen ylensä ennen kehää ottanut Remun/Pimun hyvissä ajoin vähän rauhoittumaan ja jaloittelemaan, mutta nyt jouduin vaihtamaan koiraa lenossa ja Remun käytöskin oli kyllä hmm. lennokasta w00t.gif Pimu on taasen aika rauhallinen esiintyjä ja siitä tuomari kirjoittikin, että esintyy hyvin laugh.gif Ja ei Remukaan onneksi aina ole tuollainen hyppyheikki, muuten olisin jo lopettanut harrastuksen, hermojen menetyksen johdosta biggrin.gif

Juuh on hieman parantunut tuo etuosa vaikkakaan ei se tod. valmis ole vieläkään, kyllä koira tarvitsee vielä paljon paljon aika, jotta on ns. valmiin näköinen noh nuorihan tuo vasta on 14kk, joten odottelen rauhassa happy.gif
Pirre
En mäkään enää nähny niitä, mutta voin vaikka vannoa että silloin kun niitä huumassa laittelin niin näin ne palstalla.

Ronjan kuva pitäisi nyt olla avattarena.. Saa nähä. sneaky2.gif
edi
Hienosti se Ronja siinä poseeraa smile.gif
Ja mä en osaa laittaa tuota aliaskuvaketta.Monta kertaa olen kokeillu mut ei onnistu-luovutin confused.gif

sipa
edi Ihanat naamakuvat koirista.. wub.gif

Eihän se muuten ole vaikeata se aliaskuvan laittaminen.. siellähän on se painike josta voi selata omia kuvia ja klikkaat sitä kuvaa jonka haluat puskikseen ja lähetät sen.. No joka kerta se kyllä herjaa että kuva on liian iso.. lookaround.gif Voit kuitenkin pienentää sitä ja yrittää uudelleen tai sitten otat yhteyttä vahtikoiraan ja kysyt neuvoja..
edi
No voi pirskatti,mä en osaa pienentää kuvia stupid.gif
sannukka
Paintilla, venytä tai viistota. Siis siitä ylhäältä valikosta kuva.

Siis ton siansaksan sijaan:
-kuva, sieltä
-venytä tai viistota, siellä
-prosentin kohdalle pienempi prosentti niin se pienentää. Ja kumpaankin sama luku, niin pienenee tasasesti.
Pirre
Mä pienensin Roon kuvan kuvankäsittelyohjelmalla (Irfan View). Sillä se oli ainakin helppoa ja ohjelma on vielä ilmainen. Siis täytyi olla helppoa jos meikäläinenkin onnistui. Kiva että Ronskuliini näkyy aliaskuvassa. biggrin.gif

EDI ihanat naamakuvat koiristasi. wub.gif
edi
Kiitokset taas kehuista smile.gif wub.gif
Ja sannukalle ISOT KIITOKSET neuvoista thumbup.gif
sipa
edi Sä osasit... thumbup.gif No niin nyt on kiva kun aliaskuvassakin on koira.. biggrin.gif
sannukka
Kiva että siitä ohjeesta jotain selvää sai. biggrin.gif Mä olen niiiiiin loistava selostamaan tämmösiä...
edi
^
Mä olen niin onneton näiden tietokoneiden kanssa eli selostus oli aivan täydellinen,kun meni mun kaaliin whistling.gif smile.gif
Pitääkin seuraavaksi tulla täältä kyselemään apua,jos tulee ongelmia tietsikan kanssa wink.gif
Hugis
Mä en vieläkään osaa pienentää Hugen kuvia niin, että saisin jonkun tohon avattareksi blush.gif Jos joku tulis kotikäynnille neuvomaan.... biggrin.gif
Wanssu
LAINAUS(Hugonmami @ 5.9. 2005, 18:44)
Mä en vieläkään osaa pienentää Hugen kuvia niin, että saisin jonkun tohon avattareksi blush.gif Jos joku tulis kotikäynnille neuvomaan.... biggrin.gif

Tuossa on jos keplaa smile.gif
Hugis
Tuhannet kiitokset Wanssu flowers.gif blushing.gif Nyt kun saan vielä ohjeet miten saisin sen tuosta tonne avattareksi. Sori kun oon vähän hölmö ja hidas tajuamaan näistä tietsikkahommista mitään... oops.gif
Fati
äipän tyttelit eli Manta & Pimu wub.gif

Linkissä Remu & Pimu
sisko ja sen veli
sipa
Pia Voi että mitä kuvia.. wub.gif Mä en tiedä mutta oon ihastunut noihin balmiksiin enemmän ja enemmän.. wub.gif
Wanssu
LAINAUS(Hugonmami @ 5.9. 2005, 21:34)
Tuhannet kiitokset Wanssu flowers.gif blushing.gif Nyt kun saan vielä ohjeet miten saisin sen tuosta tonne avattareksi. Sori kun oon vähän hölmö ja hidas tajuamaan näistä tietsikkahommista mitään... oops.gif

Klikkaa kuvan päällä hiiren oikeella puolella, sieltä tallenna kuva. Sitten puskiksen ylhäältä Valvontapöytäni ja siellä vasemmalla puolella on kohta jossa lukee jotain muokkaa aliskuvaketta - sieltä pääse sivulle jossa lukee että lataa kuva omista tiedostoista ja sit ongit tuon kuvan sieltä.
Kysyppä jos osasin selittää hankalasti smile.gif
Hugis
Kiitos Wanssu ohjeista, nyt pitäis olla tuossa vieressä biggrin.gif Vähänks on kivaa thumbup.gif Kyllä ootte ihania, kun jaksatte neuvoa tällästä hölmöä stupid.gif
sipa
Hugonmami Jess... sä teit sen.. thumbup.gif Nyt Hugoa saa kattella joka viestissä .. thumbup.gif
hemuli
"Nahkamäykky" eli siis lyhytkarvainen kääpiö biggrin.gif
Ilme on niinku et v*ako siinä kuvaat ku yritän nukkua biggrin.gif

Pirre

Yritän laittaa Ronjan seisonta kuvaa kehiin... confused.gif
hemuli
Silmät kiiluen levitettiin vuodevaatteet biggrin.gif

Onneksi en ehtinyt vielä laittaa lakanoita.

sipa
Voi toi mäkky on todellakin sen näköinen että mitä v***ua sä kuvaat silloin kun mä nukin.. biggrin.gif Ja sit noi sänkykoirat.. wub.gif
mammanpoika

Meidän uroista pari kuvaa tältä päivältä, noin puoli tuntia sitten otettuja. Nikillä on uusi kauluri, entinen meni eilen säleiksi, kun Ville heitti sille pallon (en kerenny kieltämään), ja kauluri tökkäs maahan. Näytti hetken siltä, että koira menee kuperkeikkaa tai taittaa niskansa, mutta onneksi vaan kauluri hajos. Pallot on piilossa nyt.

Niin, Niksulla on kauluri, koska sillä tulehtui anaalirauhaset, ja tämä hyväkäs harrasti itsehoitoa sillä seurauksella, että hännäntyvestä on iho rikki. Terrapolya siinä nyt on, ja kauluri päässä. sad.gif

Mua risoo tuo kauluri, kun Nikillä on tyylinä kiertää AINA ja poikkeuksetta mun taakse tai vasemmalle puolelle ja sitten se tökkii mua sääriin sillä kaulurilla sneaky2.gif

Niin kuin ehkä näkyy Ollin naamasta, niin täällä tosiaan tuulee aika rivakasti. Sillä on samalla tavalla tukka silmillä, mitä mullakin smile.gif Koira ja emäntä ovat toistensa näkösiä.

PS: Tossa taustalla näkyy -mun mielestäni- yks maailman rumimmista autoista: Jussin mattamusta Chevrolet Cutlass Saloon wink.gif
ZaiYa
Tässä yksi söpöläinen kuva meidän Ranesta

Näin nukkuu englanninbullgit... ja kieli on aamusin aivan kuiva smile.gif
sipa
Mamero Että noilla ausseilla on kaunis naama.. wub.gif Todella hyvät kuvat. Ja kauluriahan ei kukaan tykkää pitää, siitä kärsii kaikki.. kun koira tökkii sillä kaikkia.. biggrin.gif Ja kun ne osaa viellä olla niin avuttoman näköisiä, että itseä säälittää toisen julma kohtalo..

Mitäs vikaa siinä autossa on.. huh.gif Mun mielestä se on tosi makee... thumbup.gif

ZaiYa Voi mikä kuva Ranesta.. wub.gif Toi kieli on kyllä hupaisa, kumma että se ei pidä sitä suussaan, että ei kuivuis.. biggrin.gif
Susiruma
Voi miten lutunen Rane biggrin.gif
Pirre

Tässä Pira ja uuden uutukainen vesilelu rengas...
hemuli
Täällä otetaan rennosti! laugh.gif

ZaiYa
Tässä muutama kuva Vaasan bulli tapaamisesta tältä päivältä smile.gif

Rane ja avo... vähän huono kuvan laatu
Koko konkkaronkka
osa jengistä
ja toinen puoli jengistä
mammanpoika
Sipa: et voi olla tosissas teehee.gif Tässäpä kunnon kuva Cutlassista, vieläkö se sun mielestäs on upea? wink.gif

sipa
On se jos joku viittis duunata sen kuntoon.. Vähän hiontaa ja maalia sekä vahapinta päälle, niin vot se olis kuin uusi.. thumbup.gif Mä tykkään jenkeistä... biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.