Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kuvia koiristanne 2
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
Lamppu
Tässä vielä lisää kiusaa pentukuumeisille cool.gif Kaikki on onneksi varattuja biggrin.gif Kuvat n. 5vrk takaa...

norsuvoima
hemuli: Ahaa biggrin.gif *hoksaa*
Oli hauska toi viimeisin nakkipentukuva thumbup.gif
Minäkin kiusaan sit teitä kunhan saan pentuni wink.gif
Annelinne
Sannukan eka kuva sai ihan repeemään nauruun laugh.gif Todella menokas kuva!

Ja nakkikuvia on kiva katsella mutta tosiaan kuume nousee... Kaveri otti just lk mäykyn en o vielä sitä nähny mutta voin kuvitella että on ihana!! smile.gif
wiputar
Pojat pötköö wub.gif
Huomatkaa kuinka hohtavan valkoinen Remu on w00t.gif . Ku hohtaiskin oikeesti noin biggrin.gif
Turunen
Koska vihdoinkin oli ilma hieman parempi, sain jopa pari onnistunutta kuvaa Sissitä smile.gif

Pitäisköhän mun vaihtaa tuo ava hieman kesäisemmäksi??
Nirppu
LAINAUS(Turunen @ 11.7. 2007, 22:20) *

Kylläpä Sissi näytää tässä kuvassa todella viisaalta blink.gif

Hitsi muuten että ajokoira voikin olla pienenä suloinen. Yksi kaveri oli laittanut pennun, pari päivää oli kerennyt olla uudessa kodissaan kun sen näin. Ihanat liian suuret tassut ja ne korvat wub.gif
norsuvoima
Minä katsoin eka et tossa istumakuvassa Sissillä on joku hässäkkä päässä, mutta se olikin penkki taustalla oops.gif
Hankkis vaikka lasit wink.gif
Kaunis on ajokoira!
wiputar
POJAT NUKKUU
HALIHALI HONEY wub.gif
Freya
^Ihania! wub.gif

Meillä on kotona karateka.... biggrin.gif
LaRa & Olli
^^Ei voi koirat nukkua noin! wub.gif
Tännekin toinen, niin nähdään miten käy. rolleyes.gif
sipa
Muutama lauantaina napsittuja kuvia

Oscar "Kummipoika" 4kk Riehuu Bonon kanssa

Oscar

Bono

Bonon turkki
sipa
Tääs eilen otettu kuva Bonosta.. sikaari suussa.. laugh.gif Oikeesti se on kepin jämä..

sipa
Viellä yksi kuva linssiluteesta.. Bono kun istuu mun vieressä soffalla ja katsoo mitä mä teen, kun virkkaan.. nenä on välillä ihan mun nenässä kiinni.. laugh.gif Kuva vähän samea kun on sisällä otettu..

KatiT

Kuistin matto happy.gif
LaRa & Olli
Eli olette siis käyneet mattopyykillä! biggrin.gif
Meillä on vessassa tollanen "pampulamatto" ja suihkun alla sitten tää liikkuvampi versio:

edelleen ihan joka-aamuinen näky! wub.gif
sipa
Jestas tota pulin turkkia, se on kyllä mahtava kun se leviää noin.. laugh.gif

Lara ihana vessan matto teillä.. wub.gif
LaRa & Olli
Kiitti!
Siinä se makaa joka aamu samassa lattia kuumimmassa kohdassa. Siinä ei mielellään itse seiso kovinkaan pitkään paljain jaloin kun alkaa päkiät grillaantua, mutta tolla karaistulla maarunahalla siinä köllitään hyvä tovi - 20-30 minuuttia jopa rolleyes.gif Kunnes joku raakalainen patistaa aamupissille! dry.gif
sipa
Taas pari kuvaa Bonosta jotka otin lauantaina ja Oscaristakin (kummipoika) onnistuin saamaan pari kuvaa..

LaRa & Olli
Olis muuten aina mustavalkoista tämä kuvasato, mutta onneksi Oscar tuo vähän väriä sekaan. Minkäs ikäinen Oscar on? Pikkusiskolla kun on helmikuun lopussa syntynyt bokseri, niin tulipa mieleen kysellä. rolleyes.gif

Tässä Olli jälleen:
Turunen
No jottei menisi ihan kokonaan musta-valkoiseksi tämä ketju, niin laitetaan hieman väriä kehiin wink.gif eli Sissi lähettää syysterveisiä teille kaikille!

Ihania kuvia teillä kaikilla happy.gif ja Katin "kuistinmatto"... w00t.gif
sipa
Oscar on nyt 6 kk ja siitä on tullut ihan bokserin näköinenkin jo.. wub.gif Painoa on 23 kg, että kohta se menee Bonon ohi..
sipa
Kas Turunenkin kerkis tohon väliin.. Ihana kuva Sissistä.. Joo on se hyvä että ei mene mustavalkoiseksi nämä jutut.. laugh.gif
LaRa & Olli
LAINAUS(Turunen @ 8.10. 2007, 10:41) *
No jottei menisi ihan kokonaan musta-valkoiseksi tämä ketju, niin laitetaan hieman väriä kehiin wink.gif eli Sissi lähettää syysterveisiä teille kaikille!

Ihania kuvia teillä kaikilla happy.gif ja Katin "kuistinmatto"... w00t.gif

Syysterveisiä keväisen keltaisten kukkien kera! laugh.gif

Kiitos vain kehuista. Herttainen on tuo omakin kuvasi! happy.gif

LAINAUS('sipa')
Oscar on nyt 6 kk ja siitä on tullut ihan bokserin näköinenkin jo.. Painoa on 23 kg, että kohta se menee Bonon ohi..

Mooses on sitten varmaan jo isompi, kun on jo 7kk. rolleyes.gif Näin viimeks reilu kuukausi sitten.
Esmo
Oscar on mun mieleen smile.gif Mä kun tykkään eniten näistä muodot näyttävistä malleista... blush.gif Vaikka kyllähän jokaisessa "mustassa ja valkoisessa" on omat liikkisjuttunsa smile.gif
wiputar
Alla hyvä osoitus siitä, minkä takia tykkään kuvata poikia enimmäkseen sillon kun ne nukkuu biggrin.gif
Liikkuvat niiiiin nopeesti ettei kamera-vanhus pysy perässä.
RÄYH!

Ja sitten muita...
KUMMITUSELÄIN

POJAT PAINII

JA PAINII...

SOHVAN VALTAAJAT

REMPSA
Esmo
Siiri lempikolossaan päikkäreillä smile.gif :

tizzian
^ Kohta sie joudut purkuhommiin et pienokainen ei menetä lempparipaikkaansa biggrin.gif
@rja
LAINAUS(Esmo @ 1.11. 2007, 22:28) *
Siiri lempikolossaan päikkäreillä smile.gif :

Voi hyvä isä, kun on niiiin pieni ja sulonen wub.gif Purkuhommia taitaa olla tosiaan tiedossa, kohta ei enää mahdu reppana tuonne.
sipa
Siiri hyllykoira.. wub.gif Ihme paikkoja ne keksiikin makuupaikakseen.. Kyllä ne jättää kokeilematta mahtuuko sinne enään kun muutaman kerran kokeilevat ja huomaavat että hei.. eihän tänne enään sovi.. biggrin.gif
Lamppu
Voi ei wub.gif Tällaset julkasukieltoon sneaky2.gif
Esmo
Tizzian, @rja, voipi olla niin että tuo Siiri hoitaa ihan itse ne purkuhommat wink.gif Nyt jo näkyy kuvassakin pieniä hampaanjälkiä... whistling.gif
sannukka
^No mites kävi, oliko Siiri alkanut purku-urakan? dogrun.gif
Esmo
^No, itse asiassa oli tänään aloittanut valmistelevat työt... ph34r.gif Oli aamupäivällä 3h yksin kotona. Sillä aikaa pöydän ylähyllyt oli tyhjennetty lattialle, ja mm. mun tiliotteita tutkittu vähän tarkemmin... whistling.gif
sannukka
^Fiksu Siiri, pitäähän se nyt tarkistaa, onko sulla varaa maksaa koko urakkasummaa tehdystä työtä. laugh.gif Ehkä sulla on vielä aikaa neuvotella työn kohteesta ja laadusta uudestaan. biggrin.gif
Pia

Tässä hymyilee meidän lauman uusi jäsen, Expo.
sipa
Pia Voi ei mikä kuva.. laugh.gif Miten noi dallut osaakaan hymyillä noin pepsodentmaisesti, Expo kyllä vie voiton kaikista näkemistäni hymyistä..

Onnea myös uudesta laumanjäsenestä..Kaunis koira. wub.gif
LaRa & Olli
Onnea uudesta perheenjäsenestä!
Kun olen kerran nähnyt tuollaisen hymyn metrin päästä ja siihen yhdistettynä otsassa vähemmän ystävälliset rypyt, niin pikkuisen kyllä pelkään noita pikullisia. oops.gif Neinas naapurin dallunarttu ihan väkisin äydä Ollin ja mun kimppuun viimekesänä ja silti ovat pihalla aina vapaana (uros ja narttu).

Tässä tunnelmia meidän lauantai aamulta. Tosin nuo lumet on jo kadonneet.

Turunen
Poseeraus harjoitteluja eiliseltä biggrin.gif

Tosin toisin kuin Laralla meillä on tullut tuon jälkeen aika paljon lunta watsup.gif pitääkin oikeastaan lähteä ulos ottamaan talvisia kuvia, jos vaikka sais sen joulukortin tehtyä whistling.gif
Pian koira on ihana ja hienot hampaat w00t.gif
Noel
Ihania kuvia Ollista!
Näyttäisi lumi olevan toivelistalla aika korkialla noista peuhuista päätellen. Ihanat kuvat!

Ei silllä Pian hymyilijä on myös varsin aito wink.gif
LaRa & Olli
LAINAUS(Noel @ 7.11. 2007, 15:12) *
Ihania kuvia Ollista!
Näyttäisi lumi olevan toivelistalla aika korkialla noista peuhuista päätellen. Ihanat kuvat!

Jeps, oli kyllä piha tuon narun kantamalta täynnä "lumienkeleitä" lauantaina. happy.gif
Noel
hah.. mainio ajatus. lumienkeleitä koiran tassuista!
Mites Ollin nahka? Tekeekö lumi sille hyvää, eikös näin luulis?
wiputar
Meidän poijilla on vähän erilainen suhtautuminen tuohon lumeen kuin Ollilla.
Meillä pojat harrastaa "kumpi koskettaa vähemmän lumeen" leikkiä laugh.gif
LaRa & Olli
LAINAUS(Noel @ 8.11. 2007, 09:00) *
hah.. mainio ajatus. lumienkeleitä koiran tassuista!
Mites Ollin nahka? Tekeekö lumi sille hyvää, eikös näin luulis?

No, tota karvaa on niin reippaasti, että eipä se pahemmun nahkaan asti pääse toi lumi. rolleyes.gif Tassuille ei tee niin kovin hyvää enää kun jäätyy - rikkoo anturat ja varpaanvälit ja hiiva pääsee taas valloilleen. unsure.gif
Noel
LAINAUS(wiputar @ 8.11. 2007, 09:02) *
Meidän poijilla on vähän erilainen suhtautuminen tuohon lumeen kuin Ollilla.
Meillä pojat harrastaa "kumpi koskettaa vähemmän lumeen" leikkiä laugh.gif

Meillä oli kans aina skabat siitä että kuka välttyy parhaiten lumitassuilta wink.gif

Olliin vielä palatakseni, kas jostain luin että lumi tekis ihan hyvää nahalle, mutta ehkä se oli taas niitä JONKUN mielipiteitä ilman tietoa.. rolleyes.gif
LaRa & Olli
happy.gif
Oli miten oli, Olli saa nauttia lumesta ihan niin paljon kuin sitä näillä leveysasteilla on tarjolla! wink.gif Eipä se sitten enää niin kiinnostakaan, kun se hanki on kerran sotkettu, mutta riemu on ylimmillään aina kun on tuoretta tarjolla! rolleyes.gif
Noel
^vähän kuten lapset .. niin houkkuttelevahan se on koskemattomana ja sitten kun se on sotkettu ihan repaleiseksi niin sitten se ei enää kiinnosta ja äipät tykkää sitte loppu viikon katella sitä hankea kun maa nauraa joka raosta wink.gif
Turunen
Mä ostin Sissille eilen uuden lelun, joka oli todella kiva!!! w00t.gif kuten näkyy vauhtia piisasi laugh.gif

Hieman liikaakin mun kameralle...

Näin siitä sitten tehtiin alle puolen tunnin lähes entinen lelu ph34r.gif
Noel
Sissistä lienee täysin mahdotonta saada kuvaa jossa se ois rauhallinen... tai ainakin tuntuu että vauhti on sen toinen nimi w00t.gif
Turunen
Juu, näihän se menee rolleyes.gif eipä ole yhtään kuvaa jossa hän olis rauhallisesti paikallaan, ellei sitä ole komennettu olemaan paikallaan... En ole onnistunut edes ottamaan kuvaa kun hän nukkuu, kun yleensä herää ja riehaantuu heti kun näkee kameran biggrin.gif ja nuo sisällä otetut kuvat on niin pimeitä, ainakin näin talviaikaan.
Sissin toinen nimi on Sisselsson cool.gif mutta kolmas voisi olla Vauhti tai Elohiiri tai ADHD... ph34r.gif
KatiT
Peruukit ovat saaneet uudet kuoret biggrin.gif
Vaikka olen aina vakaasti päättänyt, etten alistu pukemaan koiria... mutta kesät ja talvet kun on märkää nykyään, ei enää nenä totu märän lampaan hajuun huushollissa. Peetu näyttää aina haalareissaan siltä kuin miettisi että 'v**** jos jätkät nyt näkee, niin... ' laugh.gif

Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.