Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: vihainen suomenajokoira?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 6: Ajavat ja jäljestävät koirat
australianpaimenkoira
mulla on tosi paha ongelma! mun suomenajokoiran narttupentu on varmaankin tulossa vihanen koska se koko ajan haastaa riitaa ja puree ja tekee muuta pahaa!
se vartioi liikaa suomenajokoiraksi ja alkaa vaan enemmän riiteleen kun sitä komentaa!
meidän vanhempi koira ei oo koskaan ollut vihainen eikä se pentunakaan riidellyt.
eikä meidän entisetkään koirat (suomenajokoiria kaikki).

jos siitä tulee vihanen niin isä tappaa sen heti joten tarvitsen todella pikaisesti apua!!!
Laurlia
Ja pennun ikä on..?
australianpaimenkoira
pentu on 3 kuukautinen!!! kai se voi johtua vaan siitä että sé yrittää ottaa valtaa! en tiiä!!
pips_a
voi toista.. se on aika villissä iässä. Rodusta en niinkään tiedä mutta kyllä meidän koirat ainakin ovat olleet tossa iässä melkoisia "kiusankappaleita"..
komentelevat vanhempia, leikivät/luulevat olevansa vanhempia ja tekevät kiusallaan kaikkea... se on vain sellaista "omien rajojen kokeilemista".. en tiedä sitten ajokoirien luonteesta, mutta noin luulisin minä..
tizzian
Olematta minkäänlainen asiantuntija tuli mieleen löytyisikö apua esim. kennelliiton suunnalta? tai rotujärjestön kautta? Osaisivat varmaankin ainakin neuvoa mistä sitä saisi. Ja luulisi että koiran ollessa vielä ihan pentu olisi vielä hyvin aikaa korjata tilannetta..?

Kaikkea hyvää teille - niin kaksi kuin neljalkaisillekin, toivottavasti löydätte sopuisan tavan tulla toimeen keskenänne!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.