Kyse on siitä, että eräs ystäväni taas otti miinun yhetyytä tosi masentuneena ja surullisena ja olin jälleen ihan sanaton koko harrastuporukan puolesta.....
Miksi ihmeessä aina löytyy kateellisa ihmisä, jotka eivät kestä toisten menestymistä, pitää piikitellä ja panetella perättömiä..
Olen aivan mykistynyt aikuisten "kypsien" ihmisten toiminnasta esim kehänlaidalla, miten ihan oikeasti jotkut kehtaavat arvostella toisia/toisten koiria ihan julkisesti
Harmittaa niin maan perukleesti tälläinen toiminta
Minä ehdotan seuraavaa: yritetään ihan oikeasti olla kannustavampia ja suvaitsevaisempia meillä kaikkilla on jotain yhteistä rakkaus koiriin.
Kenellekkään ei varmasti tuota liikaa ponnisteluja käyttäytyä julkisesti asiallisesti kotona voi sitten pauhata niin, että seinät raikaa..
Kaikista ei tarvitse pitää, mutta normaalit käytöstavat omaava ihminen voi varmaan kuitenkin käyttäytyä kunnioittavasti muita harrastukaveritaan kohtaan?
Minua henk. koht saa tulla potkaisemaan perseelle jos käyttäydyn kuin moukka, sillä silloin olen todella sen tarpeessa ja herästys tekee vain hyvää...
Tämä on varmaan ikuisuusaihe ja kateus linee kansantautimme eikä siitä varmaan pääse eroon vaikka harrastaisi keppijumppaa.
Iloisia hetkiä kaikille koiraharrastuksen parissa!