Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paras kanakoira
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 7: Kanakoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4
molli
Siinä olisi siis välillä niistä lopuista
Eli tämä palstahan oli alkukantasille ja niille lopuille.
Taico
Lk.saksanseisoja on paras... Tai siis sellaisen ottaisin itselleni noista vaihtoehdoista. Värinä olisi musta päistärikkö :inlove:
diva
kaikki setterit :inlove:
mutta jos pittä valita gordoni :love:
molli
No niin piti mun nyt kuiteski äänestää noista jotain. Pakko oli sit Irkkuu (punasta)...
.~Laura~.
LK. UNKARINVIZSLA
Noradrenaline
Enkut ovat ihania wub.gif Mutta irkutkin kuuluvat lemppareihini!!!! Joten sanon, että pun.irl.setteri.. wub.gif
Katis
Sattuneesta syystä äänestin punanuttua  :)
#Jossu#
Musta kaikki setterit on tosi ihunia! smile.gif

En osaa valita, mutta joku näistä: punavalk. irlanninsetteri, punainen irlanninsetteri tai gordoni.. :inlove:  :love:  :inlove:

Myös lk. unkarinviszla on suloinen.. :love:
Anzku
Setterit on ihunia! Mutta noista valitsin kumminkin punasen, koska se on mun mielestä kivoimman näkönen... smile.gif
Tassuttelija
Punainen irlanninsetteri wub.gif Sellaisen olen omistanut ennen näitä nykyisiä rotuja.
ansku
punainen irlanninsetteri wub.gif ja tietenkin oma rotu eli karkeakarvainen saksanseisoja!! wub.gif
-Iida-
Ehdottomasti punainen irlanninsetteri! Upeita koiria... wub.gif
Lydia
Seisovista koirista tykkään eniten gordoneista, vaikka onhan irkutkin upeita...
Hilla
silva ja mette punasista voittaa, mutta muuten kanakoirista voiton taitaa ottaa tuija verhon showgordonit ja sitten engl.setterit.. wink.gif
CoToN
punavalkoinen irlanninsetteri on ihan mielenkintoinen biggrin.gif
JariK
Saksanseisojat, etenkin lyhytkarvaiset, TIETTY! rolleyes.gif Löytyy terveyttä, luonnetta, käyttöominaisuuksia ja vielä ulkomuotoakin! innocent.gif
Delibes's
wub.gif hmm vaikeeta.. gordoni on aivan ihana wub.gif mut niin on myös irkku ja enkku wub.gif hmm liian vaikeeta..
Annika
Äänestin tietysti saksalaisia, niistä suloisin se karkeakarvainen versio..jostain kumman syystä...
Tosin seisojissa on paljon muitakin upeita rotuja esim. bracot smile.gif
Terhi
Minä vastasin tietysti tuon oman rotuni eli pikkumünsterin! wub.gif smile.gif
toiskan muori
sneaky2.gif eikä sitten herneitä nenään kenellekkään, mutta ehdoton suosikkini on minua nenän varttaan pitkin katsova arrogantti pointteri ja kentälle sen työskentelyä upeudessaan ja vauhdissaan ei voita mikään wub.gif

tietysti sitten ddt:tä ja skottia lukuunottamatta, mutta niitä ei seisontaan saa ja pointteria en halua, kun en halua sitä metsästyskorttia
Titta
Kk saksanseisojasta on oikein hyviä kokemuksia, mutta bracco myös kiinnostaa... vastasin kumminkin sen saksanseisojan wub.gif
~Anna~
En osaa sanoa, liian paljon hyviä rotuja.. confused.gif pun.irkku, eng.setteri, gordoni, bracco, pikkuinen münsterineiti Noora.. tongue.gif .. Vastasin kuitenki pun. irkku. wub.gif
justiina
Enkkusetteriä äänestin. Gordonit, vislat ja Weimarit kiinnostaa kyllä myös, mutta kun aina ollut noita engelsmanneja...
rolleyes.gif
.~Laura~.
Irkut kans lähellä sydäntä.... wub.gif
tuiga
Bracco on ihan komea rotu smile.gif
BlackGSD
Olen täysin ihastunut spinoneihin wub.gif
Terhi
LAINAUS(~Anna~ @ 22.8. 2003, 14:04)
En osaa sanoa, liian paljon hyviä rotuja.. confused.gif pun.irkku, eng.setteri, gordoni, bracco, pikkuinen münsterineiti Noora.. tongue.gif .. Vastasin kuitenki pun. irkku. wub.gif

Noora kiittää! wub.gif thumbup.gif
SannaK
Englanninsetteri, jostain "kumman syystä".... tongue.gif
.DoGi.
lk.saksanseisoja wub.gif wub.gif kotookin löytyy sellainen wub.gif
PäiviK
Sehän on se kanakoirista pienin, mutta paras, siis bretoni tietysti thumbup1.gif
Palsternakka
Pitkään mietin tuossa punaisen irlanninsetterin ja gordoninsetterin välillä mutta irskille se ääni sitten meni biggrin.gif
Apila
Bracco voittaa smile.gif Englanninsetterit ovat myös aivan ihania...
LimeLight
Punainen irkku sai kyllä äänen mutta bracco ja enkku on kyllä tosi ihania myös, samoin puna-valkoset irkut wub.gif
lapukka02
Pun. Irlanninsetteri!
Lotta
Mä kun tykkään taas niin monesta. Olen halunnu ottaa Saksanseisojaa vaikka kuinka kauan, mutta eka varmaan täytys hankkia mies haulikon kanssa, että koirastakin olisi hyötyäexcl.gif tongue.gif

Mut on tollaset setteritkin TODELLA ihania, mutta eihän sitä ihan oikeesti sais kattoo vaan sitä ulkonäköä enemmänkin millasta tarttee!!! Täytyy vaan sanoo, että on ne komeita nuo kanakoirat & muut sellaset. Niin ryhdikkäitä. Kehissä mitä parhaimman kokoisia...ei tartte kyykkiä niin etta selkä menee huonoon kuntoon!!! stupid.gif
~Petra~
no ehdottomasti punainen irlanninsetteri wub.gif thumbup.gif
RAMONA
EHDOTTOMASTI BRACCO!!
Upean aristokraattisen ulkomuodon alla sykkii ihmistä jumaloiva sydän.
Älykäs ja upeasti liikkuva koira!!
Olen perehtynyt rotuun vasta muutaman vuoden mutta viisi braccoa kotona varmistaa sen, että rotu on tullut jäädäkseen.....
staffi tyttö
Enkut tietenkin on ykkösii... kotootakin löytyy yksi 6 kk vanha"rääpäle"
Inksu
englanninsetteri ehottomasti wub.gif
Anturajalka
Punavalkone oli mun valinta, en ees lukenu muita!!! Ne on ihanan värisii... wub.gif
carneval
No PUNAINEN tietysti ,mutta kyllä karkkarikin on vienyt minun sydämmeni,etenkin oma Taiggis... laugh.gif
Annu88
Gordoni. wub.gif
~minnuska~
Olen ihan ihastuntu Bracco Italianoon ja sitten Weimarinseisojaan... wub.gif
Mutta pistin silti Bracco Italianon. unsure.gif
Dommie
wub.gif Englanninsetteri wub.gif
enkku
Kaikki setterit lähellä sydäntä, mutta englanninsetteriä kuitenkin äänestin tongue.gif
Lanttu
vaikee valin! gordoni wub.gif enkku wub.gif vai pun.irlaninsetteri wub.gif
pääyin gordoniin kun kessällä hoidan"mökki napureiden" suloisia gordoneita wub.gif wub.gif
Red tiger
Punaisesta setteristä pidän eniten. Piti kyllä miettiä että laitanko Gordonin vai irkun.. laugh.gif
*Noora*
Pun.irkku vaikka en itse omistakkaan niin rotu on lähellä sydäntä.... wub.gif
san-na^
Weimari wub.gif Kun tuo yksi ´junnukoirani on sellainen, ja vieläpä tosi ihana x)
.Sini.
LAINAUS(SanZuliiNi @ 6.1. 2004, 10:41)
Weimari wub.gif Kun tuo yksi ´junnukoirani on sellainen, ja vieläpä tosi ihana x)

Joo Reinoooo on ihuna wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.