Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paras kanakoira
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 7: Kanakoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4
-Juulia-
Bretoni nuista... wub.gif
Zola
Äänestin braccoa, mut myös pienimünsterinseisoja ja lk unkarinvizsla on mun mieleen... wub.gif
.Sini.
LAINAUS(enkku @ 14.12. 2003, 16:07)
Kaikki setterit lähellä sydäntä, mutta englanninsetteriä kuitenkin äänestin tongue.gif

Kaikki setterit? confused.gif Luulin että punavalkoinen setteri ei ole sinuunkaan makuusi oikeen tongue.gif N-iin ja enkkuhan tietenkin on susta ihanin, mutta entä Reinooh baa.gif
enkku
LAINAUS(.Sini. @ 26.1. 2004, 17:53)
Kaikki setterit?  confused.gif Luulin että punavalkoinen setteri ei ole sinuunkaan makuusi oikeen  tongue.gif N-iin ja enkkuhan tietenkin on susta ihanin, mutta entä Reinooh  baa.gif

Juu, ei oo punavalkonen mun mieleen. Ja tottakai Reinooo on tosi ihuna ja bracot myös. Mut setterit on kuitenkin ihanimpia wub.gif (paitsi siis toi punavalkonen)
.Sini.
LAINAUS(enkku @ 27.1. 2004, 11:31)
Juu, ei oo punavalkonen mun mieleen. Ja tottakai Rinooo on tosi ihuna ja bracot myös. Mut setterit on kuitenkin ihanimpia wub.gif (paitsi siis toi punavalkonen)

Rinoo ?? ph34r.gif
<Aino>
laitoin pun. irkun wub.gif smile.gif Ihania koiruuksia wub.gif smile.gif
Mallo32
SPINONE, sattuneesta syystä kun kotona sellainen köllöttelee..... ei kyllä löytynyt listasta...
barkless
Englanninsetterit ovat kauneimpia, vaikka gordonit ja braccotkin ovat ihania.
~Ninja~
Tää oli kyllä vaikea valinta, mutta äänestin enkkusetteriä wub.gif Pidän myös muista settereistä ja lk.vizslasta wub.gif
Ninja
Weimarinseisoja on ehdoton ykkönen!!! wub.gif Oma rakas Aave on upein ja oppivaisin koira, mitä oon ikuna tuntenut!! Myös Lk. Saksanseisoja on lähellä sydäntä: Niistä mulla on elinikäinen kokemus(22vee), kotona on niitä luupäitä aina ollut. wink.gif Puoliksi omistamani sellainen kuoli valitettavasti syöpään(nukutettiin, tuskien vuoksi) puoli vuotta sitten.... sad.gif Ikää sillä oli jo 13 ja ½ vuotta.
*BokSetteri*
enkkusetteri... wub.gif gordonit on kans tosi ihania sellasenki kyllä vielä joskus hankin...
<Iida>
Kaikki setterit wink.gif... Ihania häsliä!!
*Jassu*
Ehdottomasti punainen irlanninsetteri. smile.gif
Mon@
Ehdottomasti englaninsetteri! Oman koiran emä on sellainen wink.gif
diego
Kyllä se on punainen irlanninsetteri. Ylihuomenna mie pakkaan taas kimpsut ja kampsut ja suuntaan kahdeksi viikoksi maalle kera tuommoisen ihmettelmään hiehoja ja paikallisia rusakoita cool.gif.
reppulainen
punainen irkku smile.gif
Nintsu
Isomünsterinseisoja sai ääneni, kakkosina englanninsetteri ja punavalkoinen irlanninsetteri. Kaikki suloisia wub.gif
Padromee
Ehdottomasti karkeakarvainen Saksanseisoja wub.gif
gopplos
Spinone wub.gif
Käykääs tutustumassa osoitteessa Spinone Saittiin
Saitti on julkaistu pari viikkoa sitten, kasvaa ja kehittyy jatkuvasti thumbup.gif
Ada
Münsterinseisoja (pieni) on BEST!!! wub.gif
Tanja
Ehdottomasti spinone! wub.gif
Rochas
Punaista irlanninsetteriä äänestin, upeita ne ovat. wub.gif
ssaana
Tuosta löytyi montakin kiehtovaa rotua, mutta punaista irlanninsetteriä äänestin, ne on kuitenkin aika... wub.gif
Ada
Lisää ääniä münsteriläisille!!!
Winifred
Saksanseisoja tietenkin! Sellainen kun on vielä tulossa tänne meille..
Tuija
Lyhytkarvainen lihaksikas weimari on minun makuuni thumbup.gif
-pepsi
Bretonit wub.gif
Oona E
joku muu >> pointterit mä olen ihan rakastunut näihin sinä aikanakun oon tuntenu. Tunnen nyt kaksi taih tunsin kolme mutta Castor kuoli. Ässä ja Dea on kuitenkin niin valloittaviakoiria. Dea on kyllä ihan oma persoonansa se on hieukan arka mutta silti aika rohkeaken rolleyes.gif Tulipas taas selitettyä liikaa...
>tinja<
Weimarissa on jotain sellasta mitä oon pitkään ihaillu wub.gif myös setterit on kovasti mieleen smile.gif
Neeli
kk saksanseisoja on paras nuista wub.gif
Elina.P
äänestin englanninsetteriä. ne on niin kauniita!
Tippa
Saksanseisoja smile.gif
wenakko
Iso Munsterinseisoja wub.gif
~goldens~
Gordoni on kyllä paras! wub.gif
Nel
Saksanseisojat, ja niistä tietysti Lk. Saksanseisoja, lk. saksanseisojat 4 ever <3
Wupsu
en oo omistanu ikinä pun.irlanninsetteriä mut naapuris on ollut ja sitä on tullu käytyä kattomas kunnes se kuoli... sad.gif
sen nimi oli fanni wub.gif
hanna.
Punavalk.irlanninsetteri ehdottomasti wub.gif
jasmina
Englanninsetterit ovat minun sydäntä kovin lähellä wink.gif
Verdana
Mynsteri on ihanin. Sukulaisella on. wub.gif
veau
Todella vaikea kysymys... Ainakin nyt noista parhaita on irkut, isomunsterinseisoja ja karkkari...
~PeiKko~
Gordoninsetterit. wub.gif
Punanen irkukin on kyl kiva.
.Tiia.
Punainen Irlanninsetteri wub.gif
Ebony
Ihania rotuja on, mutta ehdottomasti saksanseisoja, tarkaan ottaen lk <33 Kotoakin sellainen löytyy biggrin.gif

Weimari tulee hyvänä kakkosena
MyTara
Bretoni smile.gif . Serkkuni omistavat sellaisen ja suloinen kaveri onkin wink.gif . Energiaa riittää vaikka muille jakaa biggrin.gif !
Jessie
Englanninsetterille ääneni annoin. Tuntemani jo edesmennyt Musla valloitti sydämeni täysin wub.gif . Aivan mahtava tapaus. Valinta oli kyllä vaikea, kun nuo punaiset irliksetkin niin upeita ovat ja braccokin jne. Mutta enkkua äänestelin.
Razzle
Gordoninsetterin ottaisin mieluiten wub.gif Ihana ja kaunis koira wub.gif
Ida K
Punanen ja gordoni on ehdottomat suosikkini mutta äänestin kuitenkin punaista irlanninsetteriä wub.gif
-inessa-
Punaista irkkua minä smile.gif
Stella-
Punanenirlis
-serafina-
Weimarinseisoja, mutta ehdottomasti Lyhytkarvainen. wub.gif Hyvänä kakkosena punainen irlanninsetteri. smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.