Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: partio
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
LonelyWolf
onko kukaan täällä partiossa?
Pisara
En ole. Oletko sinä?
sitruuna
Mä olen smile.gif
Kymmenes vuosi menossa..
WeKKu
Juu, oon. Oiskohan kolmas vuosi menossa... laugh.gif
Hauskaa hommaa on, varsinkin ku huippu kamuja myös partiossa thumbup.gif
Nekku
Enpä oo enää. Tänä vuonna en oo ollu, mutta viimeset vähän päälle 5 vuotta olin partsalainen. smile.gif
tollerigirl
Juu oon-. Ens vuonna sitten johtajaks biggrin.gif
Hiipivä Siiseli
Juu olen. Yhdeksäs vuosi menossa, olisin johtajaksi saanut ryhtyä jo viime vuonna mutta en halua ittelleni vartiota.. Kivaa meillä on, vaeltajaryhmässä on kaks vaeltajaikästä ja kaks "johtajaa" jotka roikkuu meidän mukana biggrin.gif
Jasmin
Juu. smile.gif Olen ollut mukana vasta sen 3-4 vuotta, kun ei mahtunut mukaan mihinkään ja sitten 2001 herätettiin tuo lippukunta henkiin (perustettu ilm. -61 wink.gif ). Vartionjohtajana mie mukana pyörin, pestin toiminnasta voi sitten olla montaa mieltä. whistling.gif

Rakastan sitä touhua, kaikesta huolimatta. smile.gif
*Sanni
Minä en käy partiossa ,mutta ystäväni Eveliin (Daxia) on harrastanut
jo useamman vuoden. smile.gif
SuperMarjo
täällä yksi partiolainen ilmottautuu! 9. vuosi meneillään, 3.vuosi vartionjohtajana alkaa huomena. Kivaa hommaa, hirveesti saanut kavereita ja vartionjohtajana on tosi kiva olla kaverin kanssa. smile.gif Olikos kukaan Taruksella? Minä olin, märkä mutta hauska leiri thumbup.gif
sitruuna
LAINAUS(SuperMarjo @ 23.8. 2005, 16:48)
Olikos kukaan Taruksella? Minä olin, märkä mutta hauska leiri thumbup.gif

Olin Taruksella. Säät ei tosiaan ollu mitkään parhaimmat, mutta ei se menoa haitannut biggrin.gif Ainakin osasi ottaa enemmän iloa irti auringosta sillon kun se paistoi. Ja olihan sielä loppuviikosta muistakseni parempi ilma.. Mutta mahtava kokemus oli silti smile.gif
Jasmin
Enpä ollut Tatruksella, kun päädyttiin järjestämään lippukuntaleiri. wink.gif Sateeseen tuli tosin tutustuttua tässä menneenä kesänä... On se niin mukava herätä 20 cm syvästä kuralammikosta. biggrin.gif
---
Neljäs vuosi alkaa kohta... cool.gif
Vanilja
En enää, olin pienenä varmaan jotain 3-5 vuotta, enkä tykännyt. biggrin.gif
*Sanni
LAINAUS(Vanilja @ 24.8. 2005, 16:11)
En enää, olin pienenä varmaan jotain 3-5 vuotta, enkä tykännyt. biggrin.gif

Joo,ei muakaan oikein partio hommat sinänsä kiinnosta.
Mutta aika mielenkiintoiselta se kumminkin vaikuttaa. smile.gif
Once
minä en käy partiossa, se ei ole koskaan voinut vähempää kiinnostaa... teehee.gif veljeni on ollut kyllä muutaman vuoden partiossa ja on tykännyt happy.gif
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(SuperMarjo @ 23.8. 2005, 15:48)
Olikos kukaan Taruksella? Minä olin, märkä mutta hauska leiri thumbup.gif

Mä olin Taruksella kahen kaverini kanssa biggrin.gif oli tosi kiva leiri vaikka satokin niin paljon, mutta me koiraihmiset osataan varautua huonoonkin säähän laugh.gif
Jasmin
Mitä lippukuntia täällä sitten on edustettuina? (Piirit?) smile.gif

Mie olen LeKo:sta, piiri PäPa. smile.gif
LonelyWolf
uunituore partsalainen ilmoittautuu!
olen jo16v mut kun haluun mukaan, niin mikäs estäisi..
huonompi puoli vaan et joudun olee vartsalainen riihitykseen asti, sitte vasta pääsen vj:ksi.. oon niin kun "ala-arvoisessa asemassa ikääni nähden"..
mälsä juttu..
Hiipivä Siiseli
Mä olen JTT:stä eli Joutjärven Tapulitytöistä ja piiri on SaPa.
LonelyWolf
Oon ite Jeanne DŽarc:ista
SuperMarjo
KSS eli Kouvolan Salpasirkat on lippukuntani. Piiri on Kymi. Lippukunnan sivut ovat täällä. Sieltä johtajistosta minutkin löytää..kuva on vuodelta 2002...hehheh eli minä 12-vuotiaana. en oo muistanu lähettää vähän uudempaa biggrin.gif
Koira_kouluttaja
Haluaisin liittyä partioon ja saisinkin luvan vanhemmiltani, mutta ainoana esteenä on kaverit confused.gif Ne pitävät sitä Nössöjen puuhana.. Bestikseni on ollut pienenä (eli n.7v) partiossa puoli vuotta ja kysyin kerran häneltä, että tykkäsitkö ja hän sanoi:"No en todellakaan! Kauheeta nynnyjen puuhaa! Miksiköhän mä edes joskus olin siellä??!!" sleepy.gif En tiedä haluaisiko hän sitten sen jälkeen olla mun kanssani.
En ole vielä uskaltanut kertoa, että haluaisin aloittaa partion.

Sanokaa mielipiteenne, kannattaako minun aloittaa partio vai ei?
sitruuna
LAINAUS(Koira_kouluttaja @ 28.8. 2005, 12:54)
Haluaisin liittyä partioon ja saisinkin luvan vanhemmiltani, mutta ainoana esteenä on kaverit confused.gif Ne pitävät sitä Nössöjen puuhana.. Bestikseni on ollut pienenä (eli n.7v) partiossa puoli vuotta ja kysyin kerran häneltä, että tykkäsitkö ja hän sanoi:"No en todellakaan! Kauheeta nynnyjen puuhaa! Miksiköhän mä edes joskus olin siellä??!!" sleepy.gif En tiedä haluaisiko hän sitten sen jälkeen olla mun kanssani.

Jos oikeasti haluat partion aloittaa, suosittelen että sen myös teet. Miksi bestiksesi ei haluaisi sun kanssa enää sen jälkeen olla? En mä ainakaan kavereitani valitse harrastusten perusteella.
Partiolaisena tiedän, että monilla on paljonkin ennakkoluuloja partiota ja partiolaisia kohtaan. Ihan normaaleja ihmisiä partiopiireissä kuitenkin liikkuu smile.gif Osa ihmisistä kuitenkin luulee, että partiolaiset vain taluttavat mummoja kadun yli, opettelevat solmuja ja ainoat kaverit ovat partiolaisia. Sellaisille ihmisille en jaksa edes selittää mitä partio oikesti on ja että partion ulkopuolella mullakin on ihan normaali elämä.

Mutta jos tosiaan noin paljon pelkäät, että kaverisi eivät sinua enää hyväksyisi, en tiedä onko partion aloittamisessa mitään järkeä. Ei ole kivaa jos joudut häpeämään harrastustasi.
---
LAINAUS(Koira_kouluttaja @ 28.8. 2005, 11:54)

Kannattaa aloittaa, kyllä mullekin ollaan sanottu et vähäkö oot nössö. So What?
Anna mennä sisään korvasta ja sitten ulos.
Ei sun ystävä voi määrätä mitä sä teet. Vai mitä?
---
LAINAUS(Jasmin @ 25.8. 2005, 10:11)
Mitä lippukuntia täällä sitten on edustettuina? (Piirit?) smile.gif

Mie olen LeKo:sta, piiri PäPa. smile.gif

EPP Etelä-Pohjanmaan partiolaiset.

Ja sitten SiSi Simpsiön siskot.
Koira_kouluttaja
Kiitti! smile.gif Aloitan nyt sitten partion.. Tai siis soitetaan huomenna sinne jos huolis mut mukaan. blush.gif Oletteko tyttö lippukunnassa (tai poika) vai ihan yhteis?
Niin ja olen Hämeenlinnasta, mihin Hämeenlinnan lippukuntaan menisin? Kannattaako mennä tyttö lippukuntaan vai seka?
Verdana
Mikäs on partioiden idea? Kiinnostais vähä. smile.gif
SuperMarjo
meil on tyttölippukunta. siinä on hyvät ja huonot puolet. musta on kyllä kiva lähtee retkille ym ihan vaan että siellä on tyttöjä, kuitenkin isommilla leireillä näkee paljon poikia. sekalippukunnassa en ole koskaan ollut mutta olen kuullut että niissä saattaa tulla vähän sellasia "näytetään noille likoille ku ne ei osaa mitään"-tilanteita yms. missä pojat haluavat näyttää miten hyviä ne ovat biggrin.gif Tosin olisihan sekalippukunnassakin varmaan kivaa. Itse olen ehkä ton tyttölippukunnan puolella, itse oon tykännyt ainakin olla ihan vain tyttöporukassa, kertokaa sekalippukuntalaiset omista kokemuksistanne biggrin.gif

Niin ja Verdana: annan sulle pari linkkii mistä voit lukee partiosta smile.gif Suomen partiolaisten ja Lippukuntani sivuilta. Kannattaa katsella muutenkin noita sivuja ja löydät varmaan linkkejä muihin sivuihin. Partio on todella hauskaa ja siellä tehdään paaaaaljon muutakin kun solmuja. Esim. tutustutaan uusiin ihmisiin ja pidetään hauskaa thumbup.gif
---
LAINAUS(Koira_kouluttaja @ 28.8. 2005, 19:00)
Kiitti! smile.gif Aloitan nyt sitten partion.. Tai siis soitetaan huomenna sinne jos huolis mut mukaan. blush.gif Oletteko tyttö lippukunnassa (tai poika) vai ihan yhteis?
Niin ja olen Hämeenlinnasta, mihin Hämeenlinnan lippukuntaan menisin? Kannattaako mennä tyttö lippukuntaan vai seka?

Käyppäs Suomen partiolaisten sivuilla www.partio.fi

Ilmoittaudut nyt siis todella mukavaan toimintaan- wink.gif
Itse olen vaihtanut lippukuntaa, vainion vesoista (seka) Simpsiön siskoihin (tyttö)
Oikeastaan pidän enemmän tyttö-lippukunnasta. On yhteisiä viikkiksiä jne. Ei pojat ole häirittemässä teehee.gif
Jasmin
Meillä on sekalippukunta, ja mielestäni toimii. Okei, välillä on aikas mahdotonta yrittää saada opetettua tytöille jotakin, kun pojat soittavat suutaan... Mutta onnistuu sekin, ja hommassa pysyy se väri.

Moni sudarina ollut sanoo, että lopetti, kun homma oli niin tylsää, leikkimistä vaan, mutta vartiolaisena ja johtajana pääsee tekemään paljon enemmän. Eli jos kiinnostaa, kannattaa todella aloittaa - ja touhuun pääsee mukaan iästä riippumatta. smile.gif

Mun lipukuntani on siis LeKo eli Leppävaaran Korvenkävijät (Espoo). Kotisivut täällä. smile.gif
---
Kun siirryin Lapualle vartioon, tämä vuosi oli tylsä. Me istutiin kauniina päivänä tunkkasessa ja pimeässä huoneessa ja tehtiin luennollisia suorituksia ja merkkejä. Jee. Ei yhtään toimintaa...
Ohjaajat oli hieman hienohelmoja ja tärkeileviä... Mutta viikkis oli IHANA! thumbup.gif
Maniac-
Juu minä olen myös partiossa. Yhdeksäs vuosi menossa.
Susiveikoissa sis toimin vartionjohtajana. smile.gif
liputti
6 vuotta olin sitte ei enään kiinostanu
-Niko-
Meitipä on vj thumbup.gif 5 tai 6 vuosi menossa.
Lippukuntana ILKI.
Huomenna leirille !

liputti, miksei kiinnostanu??
tuunanen
Veli alotti tänä syksynä.. Miuta ei kiinnosta rolleyes.gif
LonelyWolf
Minä erosin tänä kesänä partiosta, kun se ei tarjonnut sitä mitä halusin.
vaeltamista.
Onneksi voin liittyä muihin seuroihin, joissa vaelletaan ja vaeltaa itsenäisestikin cool.gif
Kääpiö-
Itse en ole oikeastaan ollut. mutta kai sen voi laskea kun äiti oli lippukunnanjohtaja n. 8 vuotta ja partion kanssa äiti on ollut tekemisissä reilusti päälle 10 vuotta.
Viimeisin partioleiri jolla olin itse mukana ja jonka muistan oli kaiketi Tokka-98 (Puolangalla..?) jolloin ikää oli 5v. rolleyes.gif sen jälkeenkin on varmasti jotain ollut, mutta muistoissa ei ole säilynyt tähän päivään asti biggrin.gif
liputti
-Niko-

Se lippukunnanjohtaja oli vähän liian innokas koko ajan soitteli joka tapahtumaan ja ei ois munkaan antanu lopettaa soitteli joka väli kotia. eikä me sielä oikein enään mitään tehty. Siittä lippukunnanjohtajasta en muutenkaan tykänny eikä meille oikein ollu enää ryhymää.
JennaS
Mä olin joitakin vuosia partiossa, mutta nyt 2-3 vuotta sitten lopetin kun muutettiin. Eikä oikeastaan enää ollut niin hauskaa kuin alussa.

Taruksella olin myös minä thumbup.gif. Edelleenkin muistan kuinka myö herättiin aina vessa-autojen kuminaan aamuisin biggrin.gif. Oli kyllä hauska leiri, ei voi muuta sanoa.

Ja minähän siis olin Toivakan Lepinkäisissä.
Maniac-
LAINAUS(SuperMarjo @ 28.8. 2005, 20:30)
Sekalippukunnassa en ole koskaan ollut mutta olen kuullut että niissä saattaa tulla vähän sellasia "näytetään noille likoille ku ne ei osaa mitään"-tilanteita yms. missä pojat haluavat näyttää miten hyviä ne ovat biggrin.gif Tosin olisihan sekalippukunnassakin varmaan kivaa. Itse olen ehkä ton tyttölippukunnan puolella, itse oon tykännyt ainakin olla ihan vain tyttöporukassa, kertokaa sekalippukuntalaiset omista kokemuksistanne biggrin.gif

Eli siis Susiveikot, joissa tomin vj:nä, on sekalippukunta.
Mutta sekavartioita/-laumoja ei meillä kuitenkaan ole. huh.gif
Samassa lippukunnassa olen ollut 8 vuotta, yhdeksäs lähti juuri käyntiin. biggrin.gif
Eli siis tyttölippukunnassa en koskaan ole ollut enkä en usko, että tykkäisin siitä ihan yhtä paljon kuin sekalippukunnasta.
Olen aina tykännyt olla paljon enemmän poikaporukassa, vaikka tyttö siis olen
Sekalippukunnassa pääsee jatkuvasti tekemisiin myös tämän vastakkaisen sukupuolen kanssa. wink.gif Omasta lippukunnasta löysin myös entisen poikaystäväni. wub.gif
Ja vartioiden omilla retkillä ollaan siis usein vain tyttö- tai poikaporukassa samoin omissa kokouksissa. Lippukunnan yhteisillä retkillä, leireillä ja tapahtumissa pääsee sitten niiden poikien kanssa tekemisiin.

Meidän lippukunnassa kuulee kyllä aina välillä tota "ei noi tytöt vaan osaa".
Siihen on jo tottunut ja usein siitä tulee sellanen fiilis, että "ai ei osata vai? no kyllä me pojille näytetään!" laugh.gif
Ja meidän lippukunnassa ainakin tytöt ja pojat on tosi hyvissä väleissä ja kaikki sujuu sen puolesta hyvin. Olen kyllä itsekin ollut parikin kertaa tilanteessa, kun olen myöntänyt, että nyt tarvittaisiin miehiä.
Esim. Sitruunan kanssa kerran vartion omalla retkellä ei saatu kaasupulloa kiinni kun se suutin oli ihan jäässä, kaivon lukko jäässä ei saatu sitäkään auki ja tietenkään kämpällä ei juuri silloin ollut yhtään puita. shifty.gif Se retki kyllä muistetaan pitkään.
Maniac-
nostoa. thumbup.gif
---
Oliko Puskan partiolaisia Pinjalla tai Leimulla?
Itse olin Leimulla, oli hieno kokemus smile.gif.
-Niko-
LAINAUS(Eveln. @ 31.10. 2006, 14:30)
Oliko Puskan partiolaisia Pinjalla tai Leimulla?
Itse olin Leimulla, oli hieno kokemus smile.gif.

Leimulla tuli oltua, hieno kokemus tosiaan!
-Niko-
Huhuu! Tännekin jotain elämää!

Mite teiän lippukunnat vietti itsenäisyyspäivää?
Meillä -> aamulla kirkkoon, illalla soihtukulkue.
Summer.
Täällä on kanssa yksi partiolainen. Aloitin ekaluokalla, eli 10 vuotta jo takana, johtajana olen kolmatta vuotta.
Meillä on sikäli erikoinen tilanne lippukunnassamme, että minä olen ainoa naispuoleinen johtaja, sitten ovat vain laumalaiseni teehee.gif mutta ihan hyvin siellä on sujunut. Meillä on kokouksia vain joka toinen viikko, koska yksin rahkeeni eivät riittäisi joka viikkoon. Parasta kokouksissa on aina nähdä lasten innokkuus! Minulla itselläni on paljon hyviä partiomuistoja, etenkin leireiltä. Ja onhan partio kasvattanut sitkeyttä ja vahvistanut kaikilla tavoin luonnetta! biggrin.gif
Tuskin tulen kuitenkaan partiota jatkamaan sen jälkeen kun lukioni loppuu ja muutan pois. Partiosta sain vt- parinikin wink.gif
iiris_
Minäkin ilmoittaudun! Kuulun pohjois-pohjanmaan partiopiiriin eli P-PPP:hen. Ja lippukuntana oulun Toimarit.
Meijän lippukunta on kans sekalippukunta, mutta sekavartioita ei vissiin ole (?) en ole asiasta varma, mutta meillä on ainakin
tyttövartio. Aloitin kyllä partion aika vasta,n. 2 vuotta sitten, eli 11-vuotiaana. Kauheasti ei ole vielä kokemuksia takana, mutta
uskon,että tulen saamaan mahatavia kokemuksia partiossa tulevaisuudessakin. happy.gif Ja parhaita on mielestäni ehdottomasti kokoukset! meidän vartio kokoontuu kerran viikossa ja meidän kokouksissa on aina hauskaa! teehee.gif laugh.gif
Hiipivä Siiseli
Meikäläisellä alkaa pikkuhiljaa tuo partio jäämään vähemmälle. Ryhmän vetämisen lopetin viime syksyyn, tyttöjä kävi vain kolme, joten sain heidät delegoitua hyvin erääseen toiseen laumaan, joka kokoontuu omaamme ennen. Ja nyt en kyllä enää ryhmää lähde vetämään, tuokin juttu oli tosi syvältä: meitä oli kolme vetämässä tuota samaa ryhmää, ettei kenenkään tarvitsisi ottaa täyttä vastuuta lauman pitämisestä, sillä aika on melko kortilla meillä kaikilla. Tämä kuitenkin käytännössä tarkoitti sitä, että minä kävin yksin pitämässä ryhmää - muut kaksi eivät koskaan töiltään päässeet, torstai oli siitä paha päivä. Lisäharmia toi vielä se, että torstaisin meillä on myös pesisharkat, eli jouduin jäämään niistä pois joka kerta, kun kävin pitämässä lauman. Onneksi sain tytöt siirrettyä toiseen ryhmään, sillä he kuitenkin innokkaasti kävivät, ja olisi ollut sääli, jos he olisivat joutuneet lopettamaan sen takia, että laumanjohtajalla on kiireitä.

Leiritkään eivät tällä hetkellä innosta sitten yhtään. Johtajien kanssa on kiva mennä, kun aikataulut eivät ole niin tiukkoja, mutta sitten kun ne lapset ovat mukana, on meno yhtä juoksemista ja sähläämistä, eikä yölläkään saa nukkua, kun pitää suunnitella seuraavan päivän ohjelmaa pitkälle yöhön. Itselleni tuo nukkuminen on sen verran tärkeä asia, etten vaan jaksa seuraavana päivänä olla täysillä mukana, jos tulee valvottua myöhään - ja niistä kokouksista on sitten taas paha olla poissakaan, muuten on ihan kujalla seuraavan päivän tapahtumista.

Varsinaisia omia kokouksiahan meillä ei enää vaeltajaryhmänä ole jo senkään takia, että puolet meistä asuvat Helsingissä. Retkeilemme ja keräämme rahaa sitten sitäkin enemmän, ja juhannuksena pyrimme aina menemään Tarukselle telttailemaan. Viime kesänä tosin itse jäin pois polven tähystyksen takia. Ensi kesänä suunnitelmissa on taas jo lähes perinteeksi muodostunut Suomenkierto, tämä on nyt neljäs kerta, kun lähdemme reissaamaan vähän pidemmälle. smile.gif

Ensi syksynä taitaa kyllä jäädä partio tosi vähälle kirjoitusten ja koulu- sun muiden kiireiden takia, koska pesistä pitää treenata ja koirankin kanssa tehdä joskus jotain, jos siitä tokovalion meinaa leipoa.. Innostus tosiaan on kyllä jo alkanut hiipua, onhan tässä jo reilu kymmenen vuotta partion parissa vietetty. Jotenkin vähän tuntuu siltä, ettei tämä enää ole niin mielekästä, kuin se oli ennen - toki juuri nuo ryhmämme omat reissut ovat ihan mahtavia, ja ryhmämme muutenkin tosi yhteenhitsautunut vuosien varrella, mutta silti on vähän valju olo kaikesta muusta. Eikä taida olla kovin reilua roikkua mukana vaeltajaryhmässä, jos ei halua tehdä lippukunnan hyväksi yhtään mitään biggrin.gif Hirveästihän partio on antanut ja opettanut vastuuta, ryhmässä toimimista ja myös johtamistaitoja, mutta en tiedä, onko mielekästä tehdä sellaista, mikä tuntuu lähinnä velvollisuuksilta ja pakolta. Mutta katsellaan, mihin suuntaan tässä edetään, josko partio kuitenkin pysyy vielä harrastuksenani.. Suurin syy siihen, että vielä ylipäätään harrastan, on oma vaeltajaryhmämme.

Hui, miten pitkä juttu tästä tuli.
Summer.
Täällä vähän sama tilanne kuin Hiipivällä siiselillä. Esimerkiksi yhden yöretkenkin järkkääminen vie kyllä ihan kiitettävästi voimat minulta, kun on yksin vastuussa kaikesta (laumassani on 7 tyttöä). Nyt on sellainen tunne, että voi kun saisi itse vielä leireillä ilman mitään ohjausvastuuta. Sudarina ja vartsalaisena joka leiri oli kyllä täynnä elämyksiä, mutta ei sitä silloin tajunnut mikä järjestäminen siinä oli. Täällä meillä päin ei ole mitään omaa vaeltajaryhmää, enkä sitten viitsi mihinkään Ähtäriin sitä varten raahautumaan. Ajattelin, että ensivuoden jatkan vielä vetäjänä, mutta en enää ylppäreiden jälkeen, ja tällä hetkellä ei ole edes motivaatiota lähteä mihinkään uusiin piireihin pois muuton jälkeen. Kaipaa sitä välillä jotain uusia harrasteitakin. TOSIN, ei se pikku partiolainen itsestä koskaan mihinkään häviä, kuitenkin rakkaus kaikenlaista retkeilyä ja vaeltamista kohtaan säilyy (samoin kuin nuo nuorempana koetut leirit ja retket, joita haikeana muistelen).
Hiipivä Siiseli
Juu, itsekin olisin partion varmasti jo monta vuotta sitten lopettanut, mutta mukana on pitänyt tuo huisin hyvä ryhmämme. Harmittaa kyllä ajatus siitä ryhmästä luopumisesta, mutta olen niin paljon kuunnellut muiden puheita siitä, kuinka ärsyttäviä ovat ihmiset, jotka eivät tee lippukunnan hyväksi mitään mutta notkuvat silti johtajahuolloissa ja leireillä mukana, ettei kauheasti itse huvita olla sellainen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.