Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mistä koirasi on tullut?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Triad
Laittaakaa tänne mistä koiranne on teille pöpsähtänyt? ja kaikkea hauskaa !

Minun koira on tullut Mummolasta wub.gif , nykyinen Säikän kenneli. Pessi tuli kun mummolan koira Rita sai pentuja ensimmäisen kerran niin siitä sitten mukaan lähti yksi pentu PESSI wub.gif . Entinen koira tulli jostain olin niin pieni etten muista sitä mutta se ei ollut mikään kenneli, mutta kuiiteskin jostain täältä Oulusta.
Triad
Anteeksi kaikki koirathan mahasta tulee mutta tarkoitan että mistä sen saitte?
Jennina
Samalta kylältä tutuilta biggrin.gif
~keiko~
Mein Tico on kennelistä haettu smile.gif
Buuhacas
kennelistä meän kummatkin valkoturkit. smile.gif
hatti^^
Podengo haettu Iisalmesta asti, kennelistä tietysti! happy.gif pitkä ja väsyttävä matka oli, mutta sen arvoista. wub.gif
Irezumi
Nana-pommi on *mummolasta*. Sayo-shiban haimme n. 450 km:n päästä. Jarra-podengon kasvattajalle on meiltä matkaa vajaat 400 km. Netti-podengo tuli Portugalista Suomeen lentämällä kasvattajansa tuomana. Gizmo-podengon syntymäkotiin meidän hakureissu käsitti puolestaan ajomatkaa n. 600km Suomessa ja 600km Ruotsissa ja laivamatka sen päälle ja kaikki tämä tietysti edestakaisin. wink.gif
Katis
Tutulta joka kasvattaa karjalankarhukoiria smile.gif
Sandra
Thomdy Dom's kennelistä n. 100 kilometrin päästä...
jööttifani
Vanhempi hurtta tuli Kirkkonummelta, kävin hakemassa sen kun oltiin sukulaisten luona Lahdessa, samalla reissulla. Uudempi pötkylä tarttui mukaan Ruotsin reissulta. Oli pitkä hakumatka, mutta kannatti. Kaikkea sitä tekee koirien eteen... rolleyes.gif
peikkovuorelainen
Poju tuli meille -93 tuolta Karjaalta,tutustuin kasvattajaan vähän yli vuosi aikaisemmin.
Laila tuli Karkkilasta, tunsin kasvattajan jo aikaisemmi ja ku tuli -97 tilanne jolloin vanhin koirani Pipsa 2/97 nukkui ikiuneen sit elokuussa hankin Pojun kaveriksi Laila-mamman smile.gif
Rino on kotoisin tai siis kasvattaja Palokasta mutta koira hankittiin Vantaalta koska siellä ne synty smile.gif
Kaikki kasvattajat olen tuntenut ja tunnen edelleen niin sitä kautta olen koirani hankkinut smile.gif
Reyal's
Mun kääpiövillakoira (Kennel Punapaulan) ja eka mittelspitz (Kennel Mintgarden`s) on tulleet lähes naapurista smile.gif Sattui niin hyvä säkä, että juuri ne kennelit, mistä halusin ko.rotuiset koirat, sattuivat olemaan parin kilometrin säteellä silloisesta kodistani cool.gif Eka mittelini on kennelistä, jossa kävin joskus dogsitterinä. Sieltä se ihastus rotuun sitten lähtikin biggrin.gif
Toinen mittelspitzini on sitten ihan oma kasvatti wub.gif
Nappero
Ystävän pitämästä kotikennelistä.
citaris
Meidän eka koira on tullut meille 5v sitten Rajamäeltä, toinen tuli 3v sitten Evitskogista ja kolmas 1,5 kk sitten Harjavallasta.. cool.gif
Razzle
Kennelistä kumpikin smile.gif
Kotikisu
Kasvattajalta Tampereelta. Uusi penska haetaan lauantaina ja se tulee myöskin kasvattajalta, Kiteeltä. smile.gif
Pisara
Kennelistä. happy.gif
joikuliini
Kennelistähän Joiku on rolleyes.gif
pätkächowi
Kaikki kennelistä, 2 Keravalta ja 1 Pyhäsalmesta.
hupakko
Huoltoasemalta ostettiin. tongue.gif

(Mun mielestä on niin hauskaa sanoa noin.)

Molemmat koirat on siis kenneleistä, mutta toisen kaupat on hoidettu tosiaankin huoltoasemalla, kun kasvattaja toi pennun meille matkalla johonkin ja ajelimme vähän vastaan. smile.gif

Toinen koira haettiin Oulusta reippaan 300 km matkan päästä. Ja tietysti sitä piti käydä myös etukäteen katsomassa ja valkkaamassa. happy.gif
Nasta
Meidän koissu on haettu kennelistä teuvalta. Mielelläni ottaisin koiran samalta kasvattajalta jos otetaan samaa rotua, kun nyt kesällä on aikeissa hankkia uusi koira.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.