Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Agility Blues
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Once
Käykääpä täällä. Kannattaa ladata demoversio, sillä se on ilmainen innocent.gif (suosittelen kielen vaihtamista englanniksi ellei joku sitten osaa hyvin hollantia...)

itse latasin demoversion ja totesin sen todella hyväksi. Ratoja tulee kylkiäisinä valmiina ainakin 8. Mietin tässä koko ohjelman ostamista... smile.gif
Pötkylä_
Vau! Tosi hyvä ohjelma. Latasin vaan hollannin kielisenä, enkä taida osata vaihtaa kieltä... blush.gif (jos sitä voi vaihtaa)
Once
en oikein usko että sitä voi vaihtaa... Mutta: kannattaa ladata keskimmäinen vaihtoehto, siinä on jotkut osat englanniksi ja jotkut hollanniksi smile.gif
*Sanni
Latasin äsken ja teinkin jo parit radat,ihan huippu ohjelma!! thumbup.gif
Jettis
On ollut jo pitkän aikaa!:D Ihan käyttökelponen ohjelma on...
HoneyDream
Aikas hieno keksintö..! Aloin heti innoissani väkerrellä erilaisia ratoja... lookaround.gif
Omppo
Tällähän tuomaritkin ratojaan suunnittelevat. Mulla ei ole ollut ennen koneella, mutta parasta aikaa väännän ohjelmaa soveltuvaksi omalle koneelle smile.gif

Jipii, mä käytän tätä varmaan koko ens yön biggrin.gif
-serafina-
Hieno keksintö!!
Täytyykin ladata tuo omalle koneelle...shifty.gif
Kituli
Latasin tyhmästi toiselle koneelle: siinä missä olen harvemmin dry.gif Nojaa, mutta ei tule ainakaan koko yötä hilluttua sitten rakentamassa ratoja seuraaviin treeneihin wink.gif
On muuten kätevä! Paljon parempi tehdä tolla kun käsin paperille, mun tuhruista kun ei saa mitään selvää...
<Iida>
Vihdoin ja viimein latasin omalle koneelle; vau mikä keksintö! biggrin.gif

Pystyykö noita ratoja tallentamaan sellaiseen muotoon, että ne saisi esim. nettiin ladattua? unsure.gif
<Iida>
^Löysinkin jo sopivan tiedostomuodon, mutta ongelmana on, että ohjelma ei suostu tallentamaan. Tulee vain teksti "This is a demonstrationversion. Saving files is not alowed." angry.gif .
Noora
Minä olen tallentanut gif-muodossa. Suoraan ohjelmassa sitä ei saa tehtyä, mutta Print Screenin avulla saa radan kopioitua kuvankäsittelyohjelmaan ja siitä voi sitten leikata pelkän radan omaksi kuvakseen wink.gif Hiukan ehkä monimutkaista, mutta enpä ole muutakaan keinoa keksinyt.
Jettis
LAINAUS(Noora @ 9.11. 2005, 12:12)
Minä olen tallentanut gif-muodossa. Suoraan ohjelmassa sitä ei saa tehtyä, mutta Print Screenin avulla saa radan kopioitua kuvankäsittelyohjelmaan ja siitä voi sitten leikata pelkän radan omaksi kuvakseen wink.gif Hiukan ehkä monimutkaista, mutta enpä ole muutakaan keinoa keksinyt.

Samoin minäkin olen tehnyt. wink.gif
Ässä
Latasin. Ihan kiva. Mihin sitä tarvitaan? innocent.gif
<Iida>
LAINAUS(Ässä @ 9.11. 2005, 21:03)
Latasin. Ihan kiva. Mihin sitä tarvitaan? innocent.gif

Itse ainakin piirren ja tallennan radat treenien jälkeen. Niitä voi käyttää myöhemmin harjoitellessa wink.gif . Radat voi keksiä myös ihan omasta päästä ja tulostaa, kun lähtee vapaatreenaamaan: valmis siisti rata paperilla mittasuhteineen smile.gif
Ässä
LAINAUS(<Iida> @ 10.11. 2005, 11:56)
Itse ainakin piirren ja tallennan radat treenien jälkeen. Niitä voi käyttää myöhemmin harjoitellessa wink.gif . Radat voi keksiä myös ihan omasta päästä ja tulostaa, kun lähtee vapaatreenaamaan: valmis siisti rata paperilla mittasuhteineen smile.gif

Kätevää. Tallensin sen kyllä vaan kannettavalle... rolleyes.gif
Kaiku
Täälläkin ohjelma just ladattu. Vaikuttaa äärimmäisen kätevältä! smile.gif
~Wanda~
Hmm.. voisinpas ladata, vaikuttaa hauskalta! cool.gif
-Maiju-
LAINAUS(Noora @ 9.11. 2005, 12:12)
Minä olen tallentanut gif-muodossa. Suoraan ohjelmassa sitä ei saa tehtyä, mutta Print Screenin avulla saa radan kopioitua kuvankäsittelyohjelmaan ja siitä voi sitten leikata pelkän radan omaksi kuvakseen  wink.gif Hiukan ehkä monimutkaista, mutta enpä ole muutakaan keinoa keksinyt.

Olen nopea, sain peräti tänään ladattua tämän ohjelman. rolleyes.gif
Nyt kuitenkin muodostui ongelma, en nimittäin osaa tallentaa "tuotoksia". Miten tuollaisen print screenin saa? Yritin ettiä kaikkea ja sähläillä, mutta mua ei ole luotu läheiseen yhteistyöhön tietokoneiden kanssa. biggrin.gif

Toinen kysymys. Onko tässä demoversiossa laitettavissa vain 15 estettä/numeroa radalle? Vai enkö vaan hallitse kaikkia ominaisuuksia... Toisaalta se kyllä melkeinpä riittää harkkaratoihin. smile.gif
Ihana muuten tuo taustalla soiva musiikki... happy.gif
<Iida>
Mä en pysty tallentamaan mitään, radoille olen saanut ihan niin monta estettä, kun olen tarvinnut (okei, 20 suunnilleen ollut maksimi wink.gif ). Print screen on niinkin yksinkertainen juttu kuin nappi näppäimistössä, joka tallentaa sen hetken koko näytöllä näkyvän kuvan wink.gif . Mulla print screen löytyy ylärivistä, kolmas näppäin oikealta. Sitä vaan painat, kun ohjelma ratoineen näkyy näytöllä ja sitten menet kuvanmuokkausohjelmaan ja hiiren oikealla näppäimellä liität ihan samalla tavalla kuin normaalin kuvan kopioimisen jälkeen.

Toivoittavasti jotain ymmärsit sekavasta selityksestä biggrin.gif
-Maiju-
Noniin, kiitos paljon nyt onnistuu. wink.gif
Pitäis vaan muistaa lähteä treenaamaankin, eikä jäädä tähän koneelle nyt säätämään ratoja. biggrin.gif
~Wanda~
Meilläkin ollut tämä jo jonkun aikaa, tosin nyt vasta hokasin että ton saa tallennettua tolla prt scr näppäimellä.. biggrin.gif Tosin mahtuu vain 15 estettä radalle.. huh.gif
Parta^
Lataisin,jos sivu toimisi crybaby.gif
-Emmi-
Sivua ei löydy... valittaa mein kone cray.gif
Parta^
Nii meijänkin cray.gif
tuunanen
Toimisko nyt
-Emmi-
Nyt toimii!!! thumbup.gif Kiitos Jenni!!!
Dilli
Aika erikoista, noi on niitä ainoita ohjelmia, mitä kone antaa ladata tälläiselta ei-admin-päätteeltä.
Tuohonhan se iskeytyi näytölle, en vielä sitä rupea käyttämään.
Mutta tosi kivalta vaikuttaapi, mie tykkääpi. thumbup.gif
Parta^
Ihana ohjelma biggrin.gif:D wub.gif Nyt se toimii! Ja sain vielä luvankin ladata smile.gif Mutta onko sitten tuossa jotain muuta hommaa ku tehä se rata? blink.gif
Ledi
Täällä on myös yksi ratapiirrosohjelma, jonka saa suomenkielisenä. Demoversio myöskin ilmainen.

Latasin joskus ja nyt käyttöaika päättynyt cry.gif
Parta^
LAINAUS(Ledi @ 15.8. 2006, 20:17)
Täällä on myös yksi ratapiirrosohjelma, jonka saa suomenkielisenä. Demoversio myöskin ilmainen.

Latasin joskus ja nyt käyttöaika päättynyt cry.gif

Voih crybaby.gif Mullakin päättym nyt ton käyttöaika!!!!!!! cray.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.