Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hauskin näkemänne seropi?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Seropifoorumi
Sivuja: 1, 2
neruska
LAINAUS(Hannaa @ 9.4. 2006, 13:49)
Ihania wub.gif Ihanin seropi, jonka olen nähnyt oli mastiffin ja bernhardilaisen sekoitus happy.gif

En tiedä osaanko tähän tuota liittää, mutta tuossa yksi seropi:
http://www.ii2.org/user.php?nick=%5Bsnowangel%5D

Ei taida linkiksi tulla.. unsure.gif

/ Haa tuli se wink.gif

Miun kaverilla on aika samannäköinen koira, Moona biggrin.gif
Nanna*
No, mun pikkuvauva on aika veikee otus. biggrin.gif

arado
Minun entinen koira Zorro oli upea koira, rottwailer emä ja isä oli saksanpaimenkoiran ja briardin risteytys. Siinä oli upea koira ja kova tekemään töitä, hyvin koulutettu ja kaunis koira.
Nukutettiin pois 10v. melkeen, jolla oli sydänvika cry.gif
Zorro tuli minulle kun se oli 6.v., sitä ei oltu koulutettu.
Se oli paras koirani wub.gif
wenakko
^^--Tuo Nanna on kyllä yli veikeän ja suloisen näköinen wub.gif
Agentti91
Meidän omat seropit tietty :

Pontus, jossa sakemannia ja ?

ja meidän ex-varju Veera (veikkaukset saku/belgi?)

wub.gif
suvii
Hauskin näkemäni seropi oli jossain mätsärissä viime talvella. Siinä oli muistaakseni dalmista ja basset houndia (?). Eli se oli basset hound, valkoinen mustin täplin (: Melko veikeän näköinen otus (:
Lilli
Hauskimman näköinen on hoitokoirani Eddie, hiukan karhun näköinen vanhaherra. Aika isokokoinen, karkeakarvainen otus, jossa ainakin pystykorvaa ja ehkä partacollieta tms. Korvat ovat puoliksi pystyssä ja kärjet lurpallaan ja häntä on ongenkoukun muotoinen. Väritykseltään herra on harmaa-ruskea (juuresta karva ruskeaa ja päästä harmaata), jonka ansiosta muistuttaa vieläkin enemmän karhua. Mainio otus smile.gif
Lara
hauskin ja suloisin näkemäni seropi on pk.mäyräkoiran ja perhoskoiran risteytys, aivan yli wub.gif wub.gif
phard
Ehdottomasti suloisin näkemäni seropi on chihuahuan ja jonkun valkoisen kääpiöpystykorvan sekoitus wub.gif Ihan chihun kokoinen, mutta muuten täysin kuin kääpiöpystykorva. Voisin yrittää jos kuvan sais Aavasta tänne wub.gif
Nera
Nanna* : Söpö toi sun koira wub.gif
<Iida>
Maailman ihanin seropi Onni wub.gif . Onni on kertakaikkisen mainio pakkaus biggrin.gif
Sundae
LAINAUS(<Iida> @ 20.8. 2006, 16:56)
Maailman ihanin seropi Onni wub.gif . Onni on kertakaikkisen mainio pakkaus biggrin.gif

Voi vitsi miten ihana nappisilmä wub.gif Ja noi kuvatkin on niin hienoja wub.gif
JennaS
Mariefredissä näin kultaisennoutajan ja afgaanin sekoituksen. Kultaisennoutajan runko ja väri, afgaanin pää, häntä ja koipikarvat biggrin.gif
wenakko
LAINAUS(<Iida> @ 20.8. 2006, 15:56)

Yli suloinen smile.gif

Tämä kuva oli paras wub.gif
Avispa
Agentti91 ja Nanna* VAU! Siis todellakin tosi kauniita seropeja! wub.gif wub.gif
Minz
On kyllä niin suloisia karvakeriä täällä, että! Meni tovi, kun piti koko ketju käydä läpi lukemassa (ja koiruuksia ihastelemassa!).

Meidän söpöä biggrin.gif pientä seropiamme on luultu lyhytkarvaisen collien pennuksi (on jo reilut 2,5 vuotias). Emo on jackrusselinterrieri, isästä ei tietoa, mutta eläinlääkäri epäili shelttiä (koko, väritys, luonne)...

Meidän Mimi:

Ce´Nedra
Ystävälläni on mahdollisesti ylläripentuja tiedossa, kun oli naapurin norwich-uros karannut pihalle sopivana päivänä... Ystäväni koira on siis bullmastiffi!! laugh.gif

Kuulin tästä vahingosta eilen, ja meinasin tikahtua hilpeyteeni ajatellessani yleensäkin, kuinka toimitus on ollut mahdollinen biggrin.gif Pikkumieshän on joutunut käyttämään tikkaita! laugh.gif No tästä yhdistelmästä saattaisi odotta aika veikeän näköisiä pentuja... laugh.gif
Kituli
LAINAUS(Ce´Nedra @ 25.8. 2006, 14:05)
Ystävälläni on mahdollisesti ylläripentuja tiedossa, kun oli naapurin norwich-uros karannut pihalle sopivana päivänä... Ystäväni koira on siis bullmastiffi!! laugh.gif

Kuulin tästä vahingosta eilen, ja meinasin tikahtua hilpeyteeni ajatellessani yleensäkin, kuinka toimitus on ollut mahdollinen biggrin.gif Pikkumieshän on joutunut käyttämään tikkaita! laugh.gif No tästä yhdistelmästä saattaisi odotta aika veikeän näköisiä pentuja... laugh.gif

Varmasti veikeän näköisiä pentuja, mutta luonne erot on aika isot. Toivottovasti pentuset saavat hyvät asiantuntevat kodit.
Ce´Nedra
LAINAUS(Kituli @ 27.8. 2006, 11:43)
Varmasti veikeän näköisiä pentuja, mutta luonne erot on aika isot. Toivottovasti pentuset saavat hyvät asiantuntevat kodit.

Joo tätä luonneasiaa pohdittiinkin ystäväni kanssa. Varsinkin urospennuille oikean kodin löytäminen voi olla vaikeeta. Ystäväni on kyllä erittäin vastuuntuntoinen koiranomistaj, eli kyllä oikeat pennut ja kodit tulevat yhdistymään, siitä olen varma.
liputti
On kyllä sulosia kaikki wub.gif
NooorA
Onpas suloisia koiria! innocent.gif
Masukka
Naapurissani asuu kaksi sekarotuista koiranpentua(toinen 4kk ja toinen 3kk). Vanhempi näyttää ihan silkkiterrierin pennulta vaikka on ihan täys sekarotuinen ja toinen näyttää ihan mäyräkoiralta ja sekin on täys sekarotuinen. Minulla ei ole näistä kuvia mutta ihania pentuja ovat. wub.gif

Serkuillani oli sekarotuinen joka näytti ihan alaskanmalamuutilta,mutta oli ruskea. Aivan ihanan näköinen ja tosi kaunis. Kuvia minulla ei siittäkään taida olla. Tämä veijari lopetettiin aika nuorena kun sillä oli paljon käytösongelmia. dry.gif

Ihania ne sekarotuiset on. Kiva on katsella sekarotuisten kuvia kun kaikki näyttää erilaisilta.
Nera

Tässä mun Juulia koira, jossa on lunnikoiraa, jotain terrieriä ja vielä jotain muuta mutta en tiedä että mitä.Aika monesti ihmiset sanoo sitä jackrusselinterrieriks tai sk kettuterrieriksi.Juulia on 7 vuotta ja ihmiset kysyvät aina että onko se pentu?. wink.gif
NooorA
Ihana näkösiä koiria varsinkin Nera sun Juulia. ja muittenkin koirat! wub.gif wub.gif wub.gif
-Hansu-
Omahan se tietenkin paras on biggrin.gif

Kuvia Jessestä
-Maija-
Pari kertaa on tullut nähtyä mätsärissä, sellanen skyen näkönen terrieri, jolla on ""ISOT"" pystyt korvat, jotka ovat mustat.Koira itse on vaalea.
Anna^^
Ehdottomasti eräs Osku. Hän on pystykorvan, briardin ja suursnautserin sekoitus biggrin.gif Aivan ihana tapaus, oli vain kaltoinkohdeltu koira, tuttavani ottivat löytöeläinkodista. Tässä tapauksen kuva : http://img237.imageshack.us/my.php?image=im000748zn4.jpg Mutta tuosta ei näy Oskun häntää, se on kuin pystykorvan häntä! laugh.gif
NooorA
Onhan nämä ihania koiria nämä seropit. wub.gif
Varsinkin pentuna ja nuorena ja vanhana eli jokaisena. laugh.gif
NooorA
Täällä on kovin hiljaist kyllä. unsure.gif Toivottavasti täällä keskustellaan vielä. lookaround.gif
marim
tässä eka oma koiruus wub.gif

Anna^^
Marim Ihana koira wub.gif
Adela
SCHÄFER + LANCASHIRE HEELER !!

Kääpiöschäfer biggrin.gif
Kiiwi
Kaverin dalmatialaisella ja (en muista kenen) mäyräkoiralla kävi vahinko --> Mäyräkoiria, joilla dalmatialaisen väritys. Tosi veikeen näkösiä! laugh.gif
mutturuttu
Mätsärissä kerran ollessani törmäsin seropiin,jossa oli ainakin punaista irlanninsetteriä ja dobermannia, hauskan näköinen kaveri oli smile.gif
Ja sitten kummini seropi Nasu on ihana,kuva alla wub.gif

NooorA
Ihania kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wub.gif
Nera
Ihana toi Nasu. happy.gif
bellfegor
Kuvaa ei valitettavasti ole laittaa, mutta mun ehdottomat suosikkiyhdistelmät ovat olleet saksanpaimenkoira-borzoi, jonka väritys ja turkin laatu tuli sakuemältä ja rakenne täysin borzoi-isältä ja suursnautseri-kk. mäyräkoira, jonka koko oli luokkaa mäykky ja naama riiseniltä. Veikeän näköinen otus partoineen ja kulmakarvoineen. Luonteeltaan muistutti kyllä enemmän emäänsä eli riiseniä.
Hugis
Mitenhän tuo mäykky on sitä riiseniä astunut... Sohvalta biggrin.gif? Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja mäykyn sohvalle happy.gif
bellfegor
LAINAUS(Hugis @ 24.4. 2007, 21:14) *
Mitenhän tuo mäykky on sitä riiseniä astunut... Sohvalta biggrin.gif? Luonto tikanpojan puuhun ajaa ja mäykyn sohvalle happy.gif

Kuulemma ojanreunalta w00t.gif nokkela poika! Ja yhteistyöhaluinen tytsi.
Epsa
Oma koira tietenkin söpöin mutta aika hassu on siskoni koira jossa noutajaa, pystykorvaa ja lapinkoiraa. Samojedin näköinen mutta musta.

Kuvia löytyy niin omasta kuin siskonkin koirasta täältä:

Mortin kotarit

Toivottavasti löytyypi. lookaround.gif

Mutta kaikken hulvattomin on seropi josta luin jostain tosi vanhasta lemmikki lehdestä. (muistaakseni)
Se oli mäyräkoiran ja rottweilerin sekoitus. En voi kyllä ymmärtää miten mäyris oli yltäny mutta yksi pentu siitä oli tullut. Rotikan näköinen mutta matalampi ja hiukan pitempi. Hauska! teehee.gif
Lempo
LAINAUS(Adela @ 19.2. 2007, 14:02) *
SCHÄFER + LANCASHIRE HEELER !!

Kääpiöschäfer biggrin.gif

Oisko kuvaa?
Quéta
Meidän naapurissa asuu tiibetinspanielin ja lhasa apson sekoitus, kieltämättä melko veikeän näköinen.. biggrin.gif wub.gif
mimilia
Koirapuistossa olen nähnyt saksanpaimenkoira+corgi sekoituksen w00t.gif Taustalla taisi olla muitankin rotuja, mutta pääasiassa corgia saksanpaimenkoiraa. Veikeä otus wub.gif
NooorA
Olen nähnyt Beaglen + Tanskalaisruotsalaisenpihakoiran + Kääpiövillakoira sekotuksen ! blink.gif Se Oli kyllä hassun näköinen otus ! happy.gif Olisipa minulla kuva siitä ! shifty.gif
cuddle
En ole nähnyt, mutta kuullut: pk mäyräkoira + ranskanbulldoggi. Olisi mukava nähdä. rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.