Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Suomelapinkoira ihmisiä tai diggareita?
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
peikkovuorelainen
Eli olen tässä nyt varmaan kertonut että omistan kyseisen rodun edustajia smile.gif
Onko täällä ihmisiä jotka omistavat/ovat omistaneet tai tykkäävät rodusta?? smile.gif

Itse hurahdin rotuun jo 23 vuotta sitten smile.gif
OLisi kiva kuulla muistakin smile.gif
Lydia
Kyllähän täältäkin löytyy lapinkoiriin hurahtaneita... täällä ainaki yksi laugh.gif
Ehdottomasti meikäläisen rotu, olen omani löytänyt smile.gif
Tällä hetkellä omistan 5kk ikäisen suomenlapinkoira neidin Enjan.
Kuvia ja sukutaulu löytyy sivuiltani.
^^IiRa^^
täällä päin lappalaisia asusuteleepi jopa 4 kappaletta.. rolleyes.gif
Pentujakin täällä jo odotellaan.. cool.gif
peikkovuorelainen
Wau biggrin.gif:
Iira mistä päin olet?
Ketä lappareita sulla on?? smile.gif
^^IiRa^^
mä asustelen lammilla.. huh.gif

kotona asustelee:
Suursaaren Pepsi
Lecibsin Minella
Miskajasmin Eireena
Terhakan Untuvapallero.. biggrin.gif

ketäs lappareilla muilla on?
peikkovuorelainen
MOI
Mulla on
FIN MVA Peikkovuoren Bastelli "Rino" 3v
Lumiturpa Lusmuaja "Poju" 12,5v
Tarmalap Belladonna "Laila" 8v

Ja asustelen Espossa biggrin.gif:
osku^^
Täällä kanssa, *viittaa*

Lappjedi Lapin Loimu, alias Osku 2½ vuotta.
peikkovuorelainen
MOI Osku dogrun.gif
Cuba
Mulla on 7 v paimensukunen lapinkoirauros. biggrin.gif se on meillä oikeastaan vaan kotikoirana..ensi kesänä haluaisin lapparinartun wink.gif tykkään rodusta tosi paljon wub.gif
^^IiRa^^
biggrin.gif
Meille tuli perheen lisäystä eilis iltana!! Eli siis Elli sai 7 pentua!! rolleyes.gif pakko hehkuttaa.. NIIN sulosia kun ne on.. cool.gif
Lydia
Uih, karhunpoikia wub.gif
sheltti
Haluisikos joku kertoa millaista lapinkoiran kanssa on? ihan yleisiä juttuja? Kun joskus puolen-vuoden päästä tälläisen tai belgin ottaisin varmaan rolleyes.gif
peikkovuorelainen
ONNEA Iira pienistä pennuista wub.gif
Rinokin astu eilen yhen nartun, mutta en intoile viel kauheasti, katotaan tuleeko mitään, jäivät kyllä kiinni mutta, ootellaan smile.gif ja toivotaa parasta smile.gif

Sheltti, mulla on ollu lappareita vuodesta 1983 asti, elämä lapparin kanssa ei ole tylsää biggrin.gif:
Ihana perhekoira, ei vaadi ihmellisempää hoitoa:LRRR=Lenkitys,rakkaus,ruoka ja rapsutus smile.gif
Totta kai turkista pitää pitää huolta selvittää takut ja Lapinkoirassa on se että sitä ei tarvitse pestä usein, vain jos se on todella likainen sad.gif
Lapinkoira on helppo kotikoira, lapparin kanssa voi myös harrastaa tokoa, agilityä raunioita smile.gif
Lapinkoira kuuluu palveluskoira rotuihin.. smile.gif
lisätietoja löydät www.lappalaiskoirat.fi
RoosA
Täälä asustaa lappari kanssa ja tainen jää pentueesta itselle... dogrun.gif
Lapinkoiriin ainakin itse perehdyin vasta neljä vuotta sitten, syystä että näin sellaisen kerran mätsärissä ja ihastuin rotuun niin paljon niin oli pakko ottaa ittellekkin sellainen koska lapinkoira on mahtava harrastus kaveri kaikenlaisissa lajeissa koiratanssista lähtien. smile.gif wub.gif wub.gif
Lapanen
Tässäkin yksi lapinkoiriin hurahtanut henkilö. biggrin.gif Jaloissa pyörii paimensukuinen Susu, ja varmasti tulee löytymään lisääkin. ;P Uskomattoman ihana rotu, suosittelen kaikille. biggrin.gif
Mon@
Täällä on myös hurahtanut.

Ihan hiljan olen harrastuksen aloittanut kun saimme avomiehen kanssa yhteisen suomenlapinkoira narttumme smile.gif

Tällä hetkellä olemme käyneet tokossa ja agi on harkinnan varassa smile.gif
Ulpukka
Täällälkin yksi lappareihin hurahtanut! Ja täysillä! huglove.gif Nyt on yksi oma ja toinen sijoituksessa! Eli täysi viirapää, ainakin tän rodun suhteen!

Odotellaan jännityksellä Enja-siskon vauva-uutisia... thumbup.gif
Lydia
Ai säkin oot löytänyt tänne smile.gif Tervetuloa!

Enja on ainakin vielä yhtenä kappaleena, tosin viime yö oli varsin levoton.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.