Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Göötti
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 5: Pystykorvat ja alkukantaiset koirat
Nappero
Onko täällä göötti-ihmisiä? Kertokaa koirienne hyviä ja huonoja ominaisuuksia...Mitä harrastatte niiden kans?
pipsa
Onhan täällä biggrin.gif !
Kotona asustaa kaksi pötkylää, iät 2 ja 4 vuotta. Harrastamme ulkoilua metsissä ja talleilla. Lisäksi toisen kanssa käydään näyttelyissä ja molemmat tykkää agilitystä. Ja tietty perustottista täytyy harjoitella...

Molemmat on vilkkaita ja energisiä, aina valimiita lenkille. Ääntä löytyy joskus vähän turhan paljon... Tosin meidän äiti sanoo et kun mä komennan niitä olemaan hiljaa häiritsee naapureita enemmän kun noiden satunnainen louskutus... blush.gif
jööttifani
smile.gif Löytyyhän niitä !! Uros ja narttu, iät kohta 2 Vee (neiti) ja kohta 5 ja puol Vee(herra). Vanhemmalla ollaan koluttu näyttelyjä ulkomaita myöten, kisaistu muutamat tokokisat ja läheisin harrastus on (varsinkin nykyisin) agility. Pienemmän kanssa ei olla vielä keretty tehdä mitään oikeastaan, on vielä mulle uus tuttavuus.
Göötti sopii hyvin erilaisiin harrastuksiin, joten jos olet harkitsemassa göötin ottoa niin SUOSITTELEN !! Ja vieläpä erittäin lämpimästi ! Ihan paras rotu mun mielestä ! Nopea oppimaan, kivan kokoinen ja helppo ottaa mukaan, säänkestävä (ei palele talvella) ja sen kans voi tehdä vaikka mitä. Monitoimikoira pienessä paketissa ! Ja JAKSAA mennä ! Vaikka KOKO PÄIVÄN ! Ihan toppen koira! thumbup.gif
tahvo
minäkin olen harkinnut gööttiä smile.gif vaikuttaa ainakin sopivalta rodulta wink.gif
Nappero
Mulla on nyt göötti-vauva....7 viikkoa ja neljä päivää ikää. Hain sunnuntaina, valloittava pakkaus! Odotan innolla että vähän kasvaa ja pääsee kouluttamaan...Kova on touhuamaan ja vaikuttaa aktiiviselta. Ja hakee jo kontaktia...
jööttifani
Heips! Mistä kennelistä jos saan kysyä?
Onnea uuden vauvan johdosta!!! Tervetuloa gööttien pariin. Kohta sulla onkin jo toinen... laugh.gif
Gööteillä on meinaa salakavala taipumus monistua... wub.gif Itellä OLi yksi, nyt on jo kaksi ja ehkä ens vuonna jo kolme... kiss.gif
bluezoo
"Onko täällä göötti-ihmisiä? Kertokaa koirienne hyviä ja huonoja ominaisuuksia...Mitä harrastatte niiden kans?"

Onhan täällä, vasta liityin wink.gif

Netan hyvät ominaisuudet: Aina valmis kaikkeen toimintaan, osaa rauhoittua, tottelevainen, hyvin ihmisrakas ja sosiaalinen (välillä jännittää muita koiria), kaikkiruokainen, iloinen ja valpas, helppo kouluttaa, ei riistaviettiä, ei karkaile, kätevän kokoinen, helppohoitoinen turkki johon ei lika tartu, äärettömän kestävä ja toimelias, terve, kaikinpuolin rakastettava kainalo pötkylä.

Huonot puolet: Joskus haukkuu liikaa, hälyyttää ääniä herkästi, syö kaikenlaista ulkoa ja välillä menee pakki sekaisin, koirapuistossa vain räkyttää eikä leiki, pilaa kaikki leikit repimällä toisen koiran suusta jok'ikisen lelun laugh.gif

Emme harrasta Netankanssa kuin omia aktivitettijuttuja ja lenkkeilyä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.