Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Furry Paws
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Winifred
LAINAUS(Sundae @ 19.9. 2005, 18:03)
Minulla on parikin kenneliä (toisessa isovillakoiria, toisessa kerryjä), mutta molemmat ovat tällä hetkellä suljettuina ajanpuutteen vuoksi. Koulutin koiria aika pitkälle ja käytin näyttelyissä, mutta sitten oli pakko myöntää, että koulun alkaessa aika ei tälle jutulle riittänyt confused.gif Myin koirat pilkkahintaan ($1000/kpl), vaikka kaikki koirat olivat saavuttaneet korkeampia leveleitä (paitsi kasvattamani pentu), mutta mitäs minä sillä rahalla olisin tehnyt, kun suljin kennelini joksikin aikaa w00t.gif

//muoks. Kävin katsomassa koiriani, jotka olen myynyt ja nyt harmittaa confused.gif Yhtäkään villakoiraa ei ole hoidettu niin kuin niitä olisi pitänyt hoitaa confused.gif Kerryistä uros on unohdettu kokonaan, mutta narttuja on onneksi hoidettu hyvin smile.gif

Voih. :'< Harmi kun hyvin koulutettuja ja hoidettuja koiriasi ei osata hoitaa oikein.

Miten niitä koiria voi kouluttaa lisää? Olen jo kouluttanut kaksi suomenlapinkoira urostani omaan lajiinsa, toinen agilityyn toinen näyttelyihin. Miten niitä voi kouluttaa vielä lisää omaan lajiinsa? Olen vain ilmoittanut niitä kisoihin, ja muut vain puhuvat kouluttamisesta, mikä minua hämmentää hieman. blink.gif
zseverus
Kysyn uudestaan:

Kun rekisteröi kennelinsä niin mitä tuossa tarkoittaa tuo Kennel Prefix?
Ensin kysytään kennelin nimeä ja sen perässä on tuo?
Winifred
WARNING: This will delete your whole description.

Osaisiko joku suomentaa tuon..? Ja tuon lauseen yläpuolella on sellainen "nappi" jossa taas lukee Reset Page. Siis sellainen klikattava. :'D En osaa selittää.
zseverus
This will delete your whole description.

Eikös tuo meinaa jotenkin että: tämä tuhotaa/poistaa koko kuvauksen?

E: ostin juuri uuden narttu pennun. Inhottavaa kun sen pitää olla väh. 12FP:n ikäinen, että voi osallistua kisoihin.. hää on vasta 3.
*ei jaksa odottaa*
Winifred
LAINAUS(Jiroi @ 19.9. 2005, 19:34)
This will delete your whole description.

Eikös tuo meinaa jotenkin että: tämä tuhotaa/poistaa koko kuvauksen?

E: ostin juuri uuden narttu pennun. Inhottavaa kun sen pitää olla väh. 12FP:n ikäinen, että voi osallistua kisoihin.. hää on vasta 3.
*ei jaksa odottaa*

Oo. :3 Enpä taida tehdä mitään, koska ei minulla edes ole mitään "kuvausta". Kwii Kwii.

Pitäisiköhän ostaa uusi koira? Vaikka pentu tai jotain. Rahaa on vain $9603 ettei sen puoleen... biggrin.gif
Winifred
"You do not have enough room in your kennel for another dog! Increase your kennel size, and then try again."

Pah. dry.gif
Winifred
No nyt tuli se suomenlapinkoira ostettua. :> Ostin nartun, pennun kaiken lisäksi. :3 Varsin ruman värinen lappari tuli (omasta mielestäni), sellainen likaisen harmaa. x| Noh, ei sillä väliä. :3 n_n
Heemoka
LAINAUS(Winifred @ 19.9. 2005, 19:46)
No nyt tuli se suomenlapinkoira ostettua. :> Ostin nartun, pennun kaiken lisäksi. :3 Varsin ruman värinen lappari tuli (omasta mielestäni), sellainen likaisen harmaa. x| Noh, ei sillä väliä. :3 n_n

Kuvanhan voi vaihtaa... wink.gif
Winifred
LAINAUS(Heemoka @ 19.9. 2005, 20:02)

Miten, mistä milloin? ohmy.gif
Lazer
koiran oam sivu ja siinä on joku picture bank missä lukee image/jotain
ja sen alla sitten on linkki mistä pystyy kuvan vaihtamaan smile.gif
Ymmärsitkö...? smile.gif
Sundae
LAINAUS(Winifred @ 19.9. 2005, 20:26)
Voih. :'< Harmi kun hyvin koulutettuja ja hoidettuja koiriasi ei osata hoitaa oikein.

Tuosta yhdestä nartustani, joka näytti olevan myynnissä, tein tarjouksen. Aika kovalla hinnalla myyjä myy koiran, mutta minkäs teet tongue.gif
Miki*
LAINAUS(Heemoka @ 19.9. 2005, 21:02)

höh, ehdit ensin dry.gif laugh.gif
..kaktus.
Mikä on kiinanharja koira siellä furry pawsis??
..kaktus.
Miun kennelin nimi on Karvakuono ja liikun siellä nimellä Deni. Miulla on 7 koiraa. 6 Norfolkin terrieriä ja 1 Kiinanharjakoira.
Jettis
Kennelini on Krommin's ja liikun nickillä Jettis. Kolme koiraa: aussi Hupi (jonka kyllä myyn..), käppänä Jesse ja bortsu Frii (collie).

Miten voi järjestää näyttelyitä? Edit... Löytyhän se helposti!:D
risquatt
Prefix:
Kennelin rekisteröitymiskohdassa se Prefix on nelikirjaiminen sana tai lyhenne tms, joka liitetään kaikkien kasvattamiesi koirien nimien eteen. Sitä ei voi vaihtaa, vaikka nimen voi.

Support the Löwchen!
Kannata löwcheniä, jos vaikka se otettaisiin uudeksi roduksi. Tarvitaan muistaakseni ainakin 75 supporters. Taitaa olla turhan harvinainen rotu, jotta kannattais ottaa FP:hin... Harmi

Kiinanharjakoira:
Oiskohan Chinese Crested?

-Kuka h.tto joskus neuvoi kattomaan kivaa nettipeliä? MÄ OON KOUKUSSA! Aivan pakko avata kone heti aamulla... sneaky2.gif

Mulla on kennel Azadeh Salukis, Prefix A-S*
Olen Annie #150540, tällä hetkellä 6 salukia, joiden levelit 1(pentu) - 16.
Jettis
Miten voin ostaa koiran sieltä search-kohdasta? Joo, täytin kaikki kohdat jne. Tuli lista koiria ja kun klikkasin jotain pääsin koiran sivuille. Mutta miten tästä eteenpäin? Miten voin yrittää ostaa koiran?
Heemoka
Laitanpas nyt tänne tämänkin: eli kennelini nimi on Bortskett's ja taidan liikkua nimellä Heemoka.
Miki*
LAINAUS(Heemoka @ 22.9. 2005, 15:21)
Laitanpas nyt tänne tämänkin: eli kennelini nimi on Bortskett's ja taidan liikkua nimellä Heemoka.

Taidat? biggrin.gif

En oo ihan varma oonko laittanu tänne jo nämä, mutta kennelnimeni on Lovely White's ja liikun ihan nimellä Lovely White's. smile.gif
Jettis
Kai teitit saa sitten lisätä friends-listaan?smile.gif Joo, ja mut ainakin saa. (kennel Krommin's, minä Jettis)
Heemoka
LAINAUS(Miki* @ 22.9. 2005, 16:27)
Taidat? biggrin.gif

En oo ihan varma oonko laittanu tänne jo nämä, mutta kennelnimeni on Lovely White's ja liikun ihan nimellä Lovely White's. smile.gif

En mä muista millä nimellä mä siellä oon... Numerolla 160065 kuitenkin.
Miki*
Aijaa.. biggrin.gif Oot Heemoka.
mun numero on 160088. laugh.gif lookaround.gif
Jettis
Mistä työstä saa parhaan palkan?
Sundae
LAINAUS(Jettis @ 22.9. 2005, 21:34)
Mistä työstä saa parhaan palkan?

No siellä sivuillahan ne palkatkin lukee wink.gif Menet sinne työpaikkasivulle ja kelaat sitä sivua alemmas, niin siellä on lueteltu ne kaikki ammatit ja niistä saatavat palkat smile.gif
risquatt
Jettis: kun olet löytänyt haluamasi myynnissä olevan koiran, mene sen sivulla kohti alareunaa. Sieltä tulee vastaan laatikko, johon voit kirjoittaa tarjouksesi (bid). Siellä lukee myös, mikä on alin hintapyyntö ja nykyinen korkein tarjouskin näkyy. Sinun täytyy tarjota enemmän kuin edellinen...

Jos ei nyt viitsi mennä FP:hen, vinkiks, että vet saa parhainta palkkaa.

P.S Minut saa laittaa friends listiin.
Kettis
Mä liikun tuolla nimellä Kettis ja Kennelin nimi on Honeyline's Retrievers and Chihuahuas. Jos jotakin kiinnostaa niin myynnissä olisi Sileäkarvainen kettuterrieri. ;D Ja toinen nicki siellä on Goldier ja sillä sitten kasvatan villakoiria Blow's nimisessä kennelissä. smile.gif
Sundae
LAINAUS(Kettis @ 23.9. 2005, 15:08)
Mä liikun tuolla nimellä Kettis ja Kennelin nimi on Honeyline's Retrievers and Chihuahuas. Jos jotakin kiinnostaa niin myynnissä olisi Sileäkarvainen kettuterrieri. ;D Ja toinen nicki siellä on Goldier ja sillä sitten kasvatan villakoiria Blow's nimisessä kennelissä.  smile.gif

Ostin tuon kettiksesi biggrin.gif wink.gif Mistä leluista se muuten tykkää? smile.gif
JanzGu
RUUAT & 'PUKIMET'
Statusten eri nimet (agility, nopeus, älykkyys jne.) ovat lyhennettyinä samoin lyhentein, joilla ne on merkitty koiran sivuille.

statuksen mukaan;
AGI
Canned Lamb +1
Biscuits +1
Hotdog Bites +1
Blue Leash +1
Long Twine Leash +5
Red Bandana Collar +8

CON
Canned Health +1
T-Bone Bits +1
Green Collar +1
Red Collar +1
Two-Tone Collar +2
Pretty Pink Leash +4
Pink Collar +6

INT
Canned Salmon +1
Bacon Strips Treat +1
Blue Collar +2
Clear Plastic Leash +5
Glowing Crystal Collar +8

SPD
Canned Chicken +1
Chicken Morsels +1
Green Leash +1
Zippoe Short Leash +5
Leopard Print Collar +7

STM
Canned Veggie +1
Veggie Snacks +1
Marshmallow Ducky +1
Purple Leash +3
Spiked Collar + 8

STR
Basic Stock +1 Str
Beef & Rice +1
Beef +1
Red Leash +1
Short Tiger Power Leash +4
Radioactive Blue Collar +10

tavaran mukaan;
PANNAT
Blue Collar +2 INT
Glowing Crystal Collar +8 INT
Green Collar +1 CON
Leopard Print Collar +7 SPD
Pink Collar +6 CON
Radioactive Blue Collar +10 STR
Red Bandana Collar +8 AGI
Red Collar +1 CON
Spiked Collar + 8 STM
Two-Tone Collar +2 CON

HIHNAT
Blue Leash +1 AGI
Clear Plastic Leash +5 INT
Green Leash +1 SPD
Long Twine Leash +5 AGI
Pretty Pink Leash +4 CON
Purple Leash +3 STM
Red Leash +1 STR
Short Tiger Power Leash +4 STR
Zippoe Short Leash +5 SPD

RUOKA
Canned Lamb +1 AGI
Canned Health +1 CON
Canned Salmon +1 INT
Canned Chicken +1 SPD
Canned Veggie +1 STM
Basic Stock +1 STR
Beef & Rice +1 STR
Canned Beef +1 STR

NAMIPALAT
T-Bone Bits +1 CON
Biscuits +1 AGI
Hotdog Bites +1 AGI
Bacon Strips Treat +1 INT
Chicken Morsels +1 SPD
Veggie Snacks +1 STM
Marshmallow Ducky +1 STM

Kopioin tämän koirat.comin keskustelusta tänne.. Hyödyllinen juttu!
thumbup.gif
Sundae
Niin tuo ylläoleva lista löytyy kyllä ihan sieltä Furry Pawsistakin biggrin.gif Chat -> Help Board -> Collars, Leashes, Food, Toys, & Training Areas! [Look Here First!] smile.gif
JanzGu
Oho XDD Sori!

No onhan nyt tuossakin..
Miki*
LAINAUS(Kettis @ 23.9. 2005, 15:08)
Mä liikun tuolla nimellä Kettis ja Kennelin nimi on Honeyline's Retrievers and Chihuahuas.

Olen ilmoittamassa koiraani sun agility kisoihin. biggrin.gif
veau
Nyt alkoi alusta nämä systeemit. Nyt minulla on yksi ainoa koira, rodultaan ESS. Liikun tuolla nimellä Anakin ja kennel nimi on anakins..
wenakko
Miten pystyy ostamaan toiselta koiran?
Sundae
LAINAUS(wenakko @ 25.9. 2005, 16:14)
Miten pystyy ostamaan toiselta koiran?

Se koira pitää olla myytävänä ensin wink.gif Jos sen koiran yläpuolella lukee FOR SALE, sen voi ostaa suoraan. Menet vain sen sivun alalaitaan ja sieltä sitten klikkaat, että haluat ostaa koiran. Jos koiran yläpuolella taas lukee, että PRIVAT SALE, koirasta voi tehdä tarjouksen, jonka koiran myyjä voi hyväksyä tai hylätä smile.gif
Lazer
Löysin yhen affu nartun, 34 FP pvää vanha ja level on 11, mie oon käyttänyt miu affua lähes joks pvä 30 nyssä, ruokkinu hyvin, leikittäny, ostanu statseja kohottavaa ruokaa ja se on edelleen level 1, ja ikä 31 FP pvää.
MISSÄ VIKA?? ohmy.gif ohmy.gif
Lazer
Tää hokee että en voi saada työtä koska on liian vähän jotain hemmetin Uxp tai jtn...? Kyllä toisella tunnuksella onnistu heti työn saaminen.. ohmy.gif
Miki*
LAINAUS(Lazer @ 26.9. 2005, 14:03)
Tää hokee että en voi saada työtä koska on liian vähän jotain hemmetin Uxp tai jtn...? Kyllä toisella tunnuksella onnistu heti työn saaminen.. ohmy.gif

Mulla on sama juttu blink.gif
Alotin eilen alusta tän homman, ja nyt en voi hankkia uutta työtä kun on vaan uxp:tä.. blink.gif
Mutta voihan sen työn hankkia esim. vasta lauantaina, kun palkka tulee jokatapauksessa sunnuntaina.. smile.gif
Lazer
aivan smile.gif

Nyt kasvatan toisessa (Wonder's) kennelissä affuja ja maltiksia ja toisessa (salazar's) kenelissä dobbereita wub.gif

Koht mie kasvatan itteni koiran kanssa ulos laugh.gif w00t.gif
Miki*
LAINAUS(Jettis @ 21.9. 2005, 21:57)
Miten voi järjestää näyttelyitä? Edit... Löytyhän se helposti!:D

Löysin sun järjestämän näyttelyn w00t.gif
Harmi ku nuita kahta ei voi enää ilmottaa näyttelyihin.. sly.gif
-Emmi-
Mikä tuo friends list on ja missä se on???
Jettis
LAINAUS(Miki* @ 26.9. 2005, 13:40)
Löysin sun järjestämän näyttelyn w00t.gif
Harmi ku nuita kahta ei voi enää ilmottaa näyttelyihin.. sly.gif

No mä järjestän niin paljon näyttelyitä kun voin, että etköhän sä johonkin pääse!:D
Kettis
LAINAUS(Sundae @ 23.9. 2005, 14:37)
Ostin tuon kettiksesi biggrin.gif wink.gif Mistä leluista se muuten tykkää? smile.gif

Okei. biggrin.gif En yhtään muista...
Sundae
LAINAUS(Kettis @ 26.9. 2005, 16:31)
Okei. biggrin.gif En yhtään muista...

Se sk. foxi on nyt Heemokalla wink.gif
Kettis
LAINAUS(Sundae @ 26.9. 2005, 15:33)
Se sk. foxi on nyt Heemokalla wink.gif

Selvä sitten. Mulla meni jo pää ihan pyörälle tuolla ostetaan ja myydän palstalla. biggrin.gif
Sundae
Olisko muuten mahdollista tehdä tänne jotain listaa, että millä nimellä kukin on tuolla FP:ssa? smile.gif
Kettis
LAINAUS(Sundae @ 26.9. 2005, 15:38)
Olisko muuten mahdollista tehdä tänne jotain listaa, että millä nimellä kukin on tuolla FP:ssa? smile.gif

Se helpottais varmaan huomattavasti. smile.gif
kristel
Mää en tajua miten noi koirat kehittyy leveleitä. Mulla on mun koirat vielä 1 level. Ja miten nuilla koirilla tehään pennut??? Voiko joku auttaa??? blink.gif
risquatt
Flatpower:
Friends List eli ystävälista löytyy omien viestien alta. Siis Messages siellä kennelsivun yläreunassa, missä on linkki myös Inventoryyn... Sinne voit laittaa kavereita ja tärkeitä henkilöitä, jotta niitä ei tartte joka kerta etsiä erikseen.

kristel: Katso aiemmilta sivuilta tuota leveljuttua. Mutta lyhyesti: ilmoittamalla koiria kisoihin koirat saavat jokaisesta kisasta pisteitä ja tietyn määrän saatuaan nousevat tasolta toiselle. Jos olet uusi pelissä, älä hätäile pennuttamisen kanssa. Korkeamman levelin koirat saavat parempia pentuja, jotka saavuttavat itse leveleitä nopeammin. Tavoitehan on saada aina vaan papempia koiria. Mutta pennutus on yksinkertaisuudessaan tällaista: Nartunomistaja pyytää urosta jalostukseen, uroksenomistaja hyväksyy tai hylkää pyynnön (breeding request). JOs itselläsi on uros ja narttu, tee pyyntö urokselle, hyväksy se ja tee pentu. Niin se käy pelissä. Vain nappia painamalla... Oispa se yhtä helppoo oikeessa elämässäkin...

Terveisin
Annie #150540 biggrin.gif
Kettis
No jos vaikka ruvettaisiin keräämään tuota listaa siitä että millä nimellä kukin tuolla kulkee,mitä kasvattaa jne...

Kettis (Honeyline's Retrievers and chihuahuas,eli noutajat ja chihuahuat.)

Tuohon alle sitten nimiä vaan. smile.gif
Jettis
Kettis (Honeyline's Retrievers and chihuahuas,eli noutajat ja chihuahuat.)
Jettis (Krommin's bordercolliet ja käppänät)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.