Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Furry Paws
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
Lazer
Joo miekin tajusin noi jutut äsken biggrin.gif Kävin rokottaa omat pennut jatestasin niiden lonkat yms. jutut. smile.gif
Syötin ja silleest... Hitto ku olisin halunnu pitää nartun ja uroksen mut ei mahda mtn..wink.gif
Miu nartulla on parhaat statsit ja suht hyvät lonkat ja nää, 3 good ja 1 excellent. Paras oli 2good ja 2 excellent. smile.gif
Lazer
Miks noille pennuille ei voi lisätä oman kennelin prefiksiä?? Siis niille voi antaa nimen mutta ei prefiksiä... mitäs järkeä siinä on?? huh.gif
Lazer
Tässä muuten linkki Megakokoiseen värikarttaan:
Megakokoinen värikartta
Täältä olen itse ottanut kaikki muut etusivuni taustaan liittyvät värit, paitsi tektin värin smile.gif
wenakko
Voisiko joku suomentaa? : "Congratulations DarkDesire!! You've been nominated for the Newbie with Heart September 2006 award by Kayteedid!! You're obviously doing something right, because in your short time here you've already managed to impress at least one player!

The Newbies with Heart main thread is here: http://www.furry-paws.com/post.php?postid=392378

Thanks for being such a great newbie, and keep up the good work!"

Ja

I recently sold a dog to DarkDesire and I was very impressed. DarkDesire's dog was fed, played with, and entered in 30 shows. I like how determined DarkDesire is to level her dog, when some people never show at all. When I messaged DarkDesire and said I was pleased, she was very nice and polite. I think DarkDesire is a wonderful newbie!

Suurinpiirtein osasin itse suomentaa mutta olisi mukavaa tietää tarkalleen smile.gif
Sundae
HUOMIO! Tajusin tänään, että tarvitsisin koirilleni hoitajia kolmeksi päiväksi ajalle 23.-25.9 näyttelyreissun takia! ohmy.gif

Mun tunnus on #132894, koiria on 12 ja mieluiten antaisin koirat teidän kenneleihin ja maksaisin sitten kaikesta huolenpidosta (lelut, ruokinta, reenaaminen jos ei omaa training areaa, näyttelyihin ilmoittaminen). Että tarjouksia saa laittaa tulemaan tähän tai sitten FP:n kautta yksityisviestillä. Kuten varmasti ymmärrätte, asialla on aika kiire, koska tajusin sen vasta nyt! confused.gif
Lazer
Kuinka kirjoitetaan "omat kasvattini" englanniksi? Monesti oon yrittänyt laittaa ties mihin viesteihin yms. sanaa kasvattini mutta kun ei kieli taivu niin ei taivu.. biggrin.gif
wenakko
Sundae: Mä voin ottaa sulta joitain koiria "hoitoon". smile.gif

//. Wäää. Miksi tämä tekee näin? Kun hoidan noita Doran koiria, niin kun yritän ilmoittaa yhtä koiraa agilityyn mihin se on koulutettu, niin kun painan sen kisan kohasta mistä sen saa ilmottaa niin siihen mihin normaalisti tulisi koiran tiedot, tulee mulle "None Found." rolleyes.gif ph34r.gif
Sundae
wenakko, olis hieno juttu smile.gif Pistätkö mulle FP:n kautta viestiä, että montako voisit ottaa ja millä hinnalla smile.gif
Jettis
LAINAUS(wenakko @ 21.9. 2006, 15:12)
Sundae: Mä voin ottaa sulta joitain koiria "hoitoon". smile.gif

//. Wäää. Miksi tämä tekee näin? Kun hoidan noita Doran koiria, niin kun yritän ilmoittaa yhtä koiraa agilityyn mihin se on koulutettu, niin kun painan sen kisan kohasta mistä sen saa ilmottaa niin siihen mihin normaalisti tulisi koiran tiedot, tulee mulle "None Found." rolleyes.gif ph34r.gif

Kato ettei se oo noussut titteleissä! wink.gif

Sundae, voisin muuten, mutta kun olen itsekin lähtemässä pois ja kyselemässä hoitajaa haukuilleni... sad.gif
Sundae
Jettis, no voi harmi! sad.gif
Jettis
LAINAUS(Jettis @ 21.9. 2006, 16:45)
kyselemässä hoitajaa haukuilleni... sad.gif

En ole edelleenkään löytänyt... Pystyisikö joku ottamaan koko kennelin hoitoonsa (tunnukset jne.) huomisen ajaksi tai edes yhden tai muutaman koiran kenneliinsä hoidettavaksi?
Sundae
Mullakaan ei ole hoitajaa oikeen, kun ei tuo wenakkokaan ole yhteyttä ottanut ja tänään pitäs kuitenkin koiria saada jo siirrettyä hoitoon confused.gif
Denkku
// Sori en voikkaan auttaa. Meni tunnus 24tunniks lukkoon kun ei hyvöksynyt salasanaa oops.gif
Kurotora
Ooh. Ensimmäisen pentueeni pennut ovat jo 6FP vanhoja. ja parhaat statsitkin ovatko jo 30/20/20 blush.gif Lähtevätkö ne muut joita en valitse itselleni oikeasti joillekkin toisille, jotka ostavat ne. Vai heivataanko ne vain pois? biggrin.gif
Denkku
Kauppa

Kaikki purkkiruuat 200$
Kaikki penturuuat 650$

Halpaa ruokaa thumbup.gif
Lumikirsu
Hihhai. Kolme koiraa ja eipä ole leveleitä ei. No enpä ostele koiria kun ei huvita ja noille eka levelit. Ettikää nimellä Nöpöttäjä. wub.gif
Lumikirsu
Mitenkä pystyy harjoittelemaan agia koirien kanssa? Esteitä on jo.
pips_a
Hei ! Myin koirani ja jätin tunnuksen vain roikkumaan... nyt päätin käydä katsomassa ja innostuin jutusta taas ja kävin nostamassa huikean muutamien kuukausien palkan! Ja ostin uuden koiran...

mutta kysymys:
saako tonne laitettua oman kuvan??? Mun mielestä jollain on joskus ollut itse laittamia kuvia tuolla??

taas kysymys:
löysin itse vastauksen... eli lonkat, polvet, silmät ja kuulo tutkittiin kaikki kerralla...
kaikki oli "good" eli siinä tulikin lisä kysymys... voisiko ne olla paremmta tai huonommat kun "good"?? et miten ne on määritelty? vai onko kaikki testatut koirat automaattisesti hyviä lonkilta, silmiltä, polvilta ja kuulolta?

taas kyssiä biggrin.gif
miten voi olla et mulla on narttu koira ja tossa alla lukee et sitä vois antaa jalostukseen?? mitäs se nyt meinaa?? et vuokaraisin narttuani jollekkin?? No ei kukaan nyt käyttäisi noin "alkutekiöissä" olevaa nuorta narttua, mutta häiritsee kuitenkin... smile.gif

ja lisää tyhmis kyssiä:
voiko koiran kouluttaa kahteen asiaan?? koulutin koirani nyt näyttelyihin, mutta voisin kouluttaa sen vielä paimentamaan, mutta ei kai se vaikuta näyttelykoulutukseen esim. heikonna toista suoritusta tms? blush.gif

taas kysymys:
kun ilmoitan koiran näyttleyyn... tällä huippu englnaninkielellä niin mitä tulee tohon "show name" kohtaan? show typeen osasin laittaa oikeen eli "Show"... entäs mitä meinaa "run date", "fee range", "entries" ja "display" sekä vika "Include shows that have already been run?" ??
Noitten selitykset ?? blush.gif

hmm.. tass suuria kysymyksiä smile.gif ylempien vastauksia odottellessa..
Voinko määritellä koirani sukulaiset?? Löysin sukutaulun ja joka kohdassa lukee "unknown"..
pips_a
LAINAUS(Melon @ 18.9. 2006, 16:56)
Mitä tarkottaa nissä väreissä muuten se Sable?
Ja jos joku kiltti voisi suomentaa ne kaikki värit.. Helpompi valita kuva ettei paa väriks jotn. Sablea joka tarkottaski kullanruskeaa panee kuvaks mustan :'D

sable on soopeli
Jessie
Voisiko ne olla paremmta tai huonommat kun "good"?? et miten ne on määritelty? vai onko kaikki testatut koirat automaattisesti hyviä lonkilta, silmiltä, polvilta ja kuulolta?

Lonkka yms. asteikko menee ilmeisesti niin, että paras on excellent, sitten good, fair ja poor. Ja niin, nuo tulokset arvotaan vissiinkin jollain systeemillä ja ne vaihtelevat siis koirakohtaisesti. smile.gif

Miten voi olla et mulla on narttu koira ja tossa alla lukee et sitä vois antaa jalostukseen?? mitäs se nyt meinaa?? et vuokaraisin narttuani jollekkin??

Jeps, eli tosiaan uroksen omistaja voi lähettää sinulle breeding requestin yhtälailla kuin sinä voit lähettää sen jollekin uroksen omistajalle. Itselläni on tällä hetkellä yksi tämmöinen pentue tai siis nartulleni on teetetty sellainen. Kyseinen pentue näkyy kyllä omalla kennelsivullani, mutta en voi itse hoitaa pentuetta tms, vaan uroksen omistaja tekee sen.

Voiko koiran kouluttaa kahteen asiaan??

Kyllä voi kouluttaa, mutta siihen pitää joko olla tietty ammatti (joku Trainer varmaan, en nyt ulkoa muista) tai sitten nykyään ilmeisesti voi myös käyttää jonkun onlinessa olevan kouluttajan palveluita, mikä luonnollisesti varmaan maksaa. En kyllä osaa kys. systeemistä sanoa mitään, kun en ole käyttänyt.

Kun ilmoitan koiran näyttleyyn... tällä huippu englnaninkielellä niin mitä tulee tohon "show name" kohtaan? show typeen osasin laittaa oikeen eli "Show"... entäs mitä meinaa "run date", "fee range", "entries" ja "display" sekä vika "Include shows that have already been run?" ??
Noitten selitykset ??

Show name kohtaan ei välttämättä tarvitse laitaa mitään, jos ei halua mihinkään tiettyyn kisaan ilmoittaa. Run date tarkoittaa, että kuinka monen päivän päästä haluat tuloksien tulevan, jos laitat 1, niin ne tulevat jo huomenna. Fee rangella voit määritellä kisojen ilmoittautumismaksun, entries taas määrittää kuinka paljon ilmoittautuneita kisoissa voi korkeintaan olla. Displaysta en osaa sanoa, mikäköhän sekin oli... Ja tuo "Include shows that have already been run?" tarkoittaapi, että haluatko sisällyttää tuohon hakuun kisat, jotka on jo käyty. Eli luonnollisesti, jos ilmoitat koiraa esim. näyttelyihin, ei tuohon kannata ruksia laittaa.

Voinko määritellä koirani sukulaiset?? Löysin sukutaulun ja joka kohdassa lukee "unknown"..

Jos sukutaulussa lukee "unknown", niin et voi määrittää, koska silloin kyseessä on jonkun kaupasta ostetun koiran vanhempi, jota ei siis käytännössä ole olemassa. smile.gif
pips_a
Suuri kiitos Jessie kun jakoit vastata (tyhmiin) kysymyksiini happy.gif smile.gif
Jettis
Toimiiko teillä muilla FP? Mulla ei.... sad.gif
pips_a
LAINAUS(Jettis @ 27.9. 2006, 13:12)
Toimiiko teillä muilla FP? Mulla ei.... sad.gif

Ei mullakaan toimi... sälli sinäänsä olisi jotain tekemistä tänä tylsänä työpäivänä ! dry.gif
Lazer
toimi vielä aamulla sleepy.gif
Melon
Ei toimi, ei dry.gif
zseverus
Eipä toimi täälläkään. Wääh...

Muuten, noista hoitopaikoista, minulle voi lähettää FP:ssä viestiä ja tiedustella, otan hoitoon kyllä jos vaan omaan aikatauluuni sopii. Eli nimi on Jiroi ja user ID 177263
Kenneli Darchges Lord's
Kurotora
No voih, ei toimi.

Mitens on jos johtuu ihan sivun ylläpidosta tuo ongelma, niin voivatko ne ylläpitäjät jotenkin laittaa niin ettei aika kulu, kun jää kalliita FP päiviä välistä, koirien kannalta dry.gif
liputti
ei toimi :/
Babaija
eipä toimi täälläkään... confused.gif

mulla on 2 päiväsii littereitä ja pitäs syöttää ne.. toivottavasti se toimii pian... crybaby.gif
Jettis
LAINAUS(Kurotora @ 27.9. 2006, 17:13)
Mitens on jos johtuu ihan sivun ylläpidosta tuo ongelma, niin voivatko ne ylläpitäjät jotenkin laittaa niin ettei aika kulu, kun jää kalliita FP päiviä välistä, koirien kannalta dry.gif

Siin on vaan se ongelma, että kun aika on tuota Jenkkilän aikaa, niin jos ne aukasee sen silleen että se toimii siellä vaikka joskus 9:N aikaan, niin meiän on turha mennä valittaan, vaikka meillä kello oliskin sillon 3 aamulla...sad.gif
Liewec
Haluiskohan joku kouluttaa mun koiran agilityyn? Siis kun tuo on koulutettu jo paimnnukseen niin jos joku laittais sen vielä agilityyn.

Samaten tuon pennun voisi kanssa laittaa agilitykoiraksi kun on jo paimennuksessa.
Lazer
TARVITAAN PIKAISESTI HOITAJAA!
Me muutetaan ens ma, ja meillä netti-liittymä aukeaa siis n. viikon sisällä ens ma:sta. Tarvitsisin ainakin ensi ma/ti/ke voin mahd. hoitaa itse/to/pe hoitajaa!
Laittasin siulle yksärillä tunnukset, ruokkisit, leikittäisit, ja ilmottasit näyttelyihin.Kennelissä on tuolloin 1 jenkkicocceri, 2 dobberia, ja parin päivän ikäsiä pentuja. Teetän pennut la. Eli hoidettavia ei ole paljoo! MAKSAN hyvin palkkaa! smile.gif
Jettis
Crim, mä voin mun toisella tunnuksellani. Eli Jettis2 #186278

Lazer, voisin ehkä auttaa (ja oon itsekkin vähän rahapulassa nyt, joten...).
Lazer
Jos tosiaan voisit auttaa ni olisin tosi kiitollinen! smile.gif
Laitan siulle miu tunnukset yksärillä vaikka heti smile.gif
Jettis
LAINAUS(Lazer @ 28.9. 2006, 13:29)
Jos tosiaan voisit auttaa ni olisin tosi kiitollinen! smile.gif
Laitan siulle miu tunnukset yksärillä vaikka heti smile.gif

Okei. Mutta, tuota, meiän kone on lakkoillut tässä nyt tosi monena päivänä, niin entäpä jos se jälleen kerran lakkaa toimimasta, enkä pääse FPhen koko päivänä? (niin, en omianikaan hoitamaan...)
Lazer
Jiroi lupautui jo hoitamaan eli en tartte enää hoitajaa confused.gif Toivottavasti rahapula selviää! smile.gif
Liewec
Sainkin jo kouluttajan koirilleni kun huomasin toisen tunnuksnei olevan kaskoiskouluttaja..

Mulla on nyt ihana rahatilanne. Kun olin pelaamatta PIITKÄÄN niin tällä hetkellä mulla on 300 000 FPD vaikka ostin juuri 95 000 maksavan koiran (joka on muuten tasolla 6 ollessaan nyt 13 päivää vanha) ja sitten erään pennun joka täytti tänään 12 päivää eli saan sen kisoihin. Senkin hinta oli vaivaiset 75 000 mutta oli ihan pakko ostaa, gronttuja kun tuolla harvemmin myydään nimittäin...

Siinä on varmaan mun kantayksilöt sitten.
Jettis
LAINAUS(Lazer @ 28.9. 2006, 21:25)
Jiroi lupautui jo hoitamaan eli en tartte enää hoitajaa confused.gif Toivottavasti rahapula selviää! smile.gif

Okei. Ja ei se nyt niin huono ole (päätunnuksella jotain 950 000:D), mutta yritän nyt kumminkin hankkia kauheesti rahaa, että saisin ostettua FPPtä lisää...

Pistän nyt muuten tännekin, vaikka ketään ei varmaan kiinnosta... Eli oon suunnitellu käppänille breed boostia, jaohon tietenkin kaipaisin lahjotuksia. Tähän emnnessä niitä ei ole tullut kuin muutama, joten lisää kaivataan... http://www.furry-paws.com/post.php?postid=409429 <-- tuolta lisää!
Liewec
Mitä tarkotitaa breed boost?
Jettis
LAINAUS(crim @ 29.9. 2006, 14:41)
Mitä tarkotitaa breed boost?

Siis se on vähän niinkuin kilpailu, jonka tarkoitus on kehittää jotakin asiaa (yleensä rotua). Eli siihen osallistutaan (tietysti pitää ilmoittautua jne.) ostamalla kaupasta koira (kaikki samana päivänä) ja yrittämällä sitten nostaa se mahdollisimman korkealle tasolle. Yleensä tämän myötä rotuun (tai johonkin muuhun asiaan) tulee uutta sukua ja enemmän yli yhden levelin olevia.
Liewec
Okei, mä en niin noista käppänistä piittaa, mutta jonkinlainen "seurakoira" olisi tuonne hakusessa. KOska tuo käppänä sitten ostettaisiin?
Jettis
LAINAUS(crim @ 29.9. 2006, 14:52)
Okei, mä en niin noista käppänistä piittaa, mutta jonkinlainen "seurakoira" olisi tuonne hakusessa. KOska tuo käppänä sitten ostettaisiin?

Siis JOS tämä BB (enkä tarkoita big brotheria:D) nyt onnistuu, niin ehkä jonkun parin viikon päästä. Riippuu saanko tarpeeksilahjoituksia...
Liewec
LAINAUS(Jettis @ 29.9. 2006, 14:53)
Siis JOS tämä BB (enkä tarkoita big brotheria:D) nyt onnistuu, niin ehkä jonkun parin viikon päästä. Riippuu saanko tarpeeksilahjoituksia...

Mitä lahjoituksia? *tyhmä minä*
Jettis
LAINAUS(crim @ 29.9. 2006, 18:09)
Mitä lahjoituksia? *tyhmä minä*

Siis koska tarvitsen palkintoja voittajille (eli esim. kellä korkeimmalla levelillä), eikä mulla itsellä ole niin paljon. Tähän mennessä on "vasta" miljoona FPD luvattu.biggrin.gif Jotain lähemmäs 10 FPPtä kun sais (600 000 / kpl), niin olis hyvät eväät tehdä BB.
zseverus
LAINAUS(Jettis @ 29.9. 2006, 14:33)
mutta yritän nyt kumminkin hankkia kauheesti rahaa, että saisin ostettua FPPtä lisää...

Siis.. hetkinen. Pystyykö noita Furry paws pointseja eli FPP:tä ostamaan rahalla? (siis FP rahallakin eikä vain oikeilla) Taisin kyllä lukeakin sen joskus sieltä mutta.. Eli periaatteessa voisit päästä elite pelaajaksi säästämällä (aika helv.. kauan kyl) rahaa?

Minusta olisi kivaa olla mukana Breed Boost'issa, tosin ehkei kääpiösnautreilla mut.. ylipäätään. Hmm.
Jettis
LAINAUS(Jiroi @ 29.9. 2006, 20:27)
Siis.. hetkinen. Pystyykö noita Furry paws pointseja eli FPP:tä ostamaan rahalla? (siis FP rahallakin eikä vain oikeilla) Taisin kyllä lukeakin sen joskus sieltä mutta.. Eli periaatteessa voisit päästä elite pelaajaksi säästämällä (aika helv.. kauan kyl) rahaa?

Minusta olisi kivaa olla mukana Breed Boost'issa, tosin ehkei kääpiösnautreilla mut.. ylipäätään. Hmm.

Niitä voi ostaa mm. Trading Centeristä ja Advertising-boardista. Eli joko tarjoamalla trading centerissä tai chatissa.
Babaija
Semmosta kyselisin että miten voi tehä omia näyttelyitä? confused.gif

olen töissä Star Competitor vai mikä on nii pystyykö sillon tekee niitä näyttelyitä? unsure.gif
Denkku
LAINAUS(Denkku @ 24.9. 2006, 09:53)
Kauppa

Kaikki purkkiruuat 200$
Kaikki penturuuat 650$

Halpaa ruokaa thumbup.gif

Törkeetä mainostusta taas rolleyes.gif

Niin Jettis oon siis Fammous ja lahjoitan jonkun verran rahaa sitten BB varten smile.gif
zseverus
LAINAUS(Babaija @ 1.10. 2006, 09:37)
Semmosta kyselisin että miten voi tehä omia näyttelyitä? confused.gif

olen töissä Star Competitor vai mikä on nii pystyykö sillon tekee niitä näyttelyitä? unsure.gif

Mene Atlas -> shows -> Create A Show (siellä alhaalla) -> täytä pyydetyt kohdat ja paina Crate Show

Omia kilpailuja voi tehdä oli sitten missä ammatissa tahansa, mutta jos olet Professional Trainer voit tehdä enemmän.
Jettis
LAINAUS(Denkku @ 1.10. 2006, 12:00)
Niin Jettis oon siis Fammous ja lahjoitan jonkun verran rahaa sitten BB varten smile.gif

Okei, kiva, kiitos, hienoa!:) Pystytkö yhtään sanomaan paljonko (suunnilleen edes), jotta vähän tiedän paljon on rahaa kasassa. Ja mikä sun ID on?

Hups, huomasinkin sen jo tuolta FPstä. Kiitos kauheasti!:)
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.