Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Furry Paws
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23
karkki
Ajattelin nyt sitten tehdä uuden topicin tälle pelille, kun entisessä alkoi olemaan jo aika paljon sivuja ja oli vaikea löytää vastauksia kysymyksiin. Tähän olen koonnut joitakin useimmiten kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Elikkä tänne vain lisää siis kysymyksiä ja vastauksia pelistä! smile.gif

1. Miten voi rekisteröityä?
-Menemällä sivulle http://www.furry-paws.com ja klikkaamalla sivun alareunasta SIGN UP!

2. Maksaako pelaaminen?
-Ei.

3. Miten saa ostettua koiran?
-"Market" ->"Pets" -> siihen sitten kirjoitat koirallesi nimen, annat sukupuolen, iän (kannattaa pitää se Adult siinä) ja valitset rodun.

4. Miten näkee sen oman koiransa tiedot?
-"Home" -> klikkaa koiran nimeä.

5. Mistä saa ostettua lisää kenneltilaa?
-"Home" -> sivun alareunaan -> "Increase Kennel Size (§3000)"

6. Miten saa koiran ilmoitettua näyttelyyn?
-Ensin on koulutettava koira. "Atlas" ja sieltä semmoinen kolmionmuotoinen tönö siinä agikentän vieressä -> maksaa 3000. Sen jälkeen "Atlas" -> pokaali -> sieltä kirjoitat kohtaan "Show types" shows ja siihen ilmestyvät koirasi, jotka voit näyttelyyn ilmoittaa. Koiran pitää olla ROKOTETTU jotta näyttelyihin voi osallistua.

7. Miten saa lisää rahaa?
-Rahaa voi saada mm. oman kaupan tuotolla tai menemällä töihin. "Atlas" -> "Jobs" -> Valitse työ (Pick a Job) -> "Market" -> "Bank".
Katso mikä luku on kohdassa "Bank Account Total" ja kirjoita siinä lukeva luku (jos haluat nostaa kaiken palkkasi tililtä, jos et, laita pienempi luku) §-lootaan. Varmista että olet valinnut kohdan "Withdraw Funds" ja klikkaa "Submit". Ja palkkaa ei saa ihan heti, vaan joutuu odottamaan jonkin aikaa, varmaankin joitakin päiviä. Yksi keino myös on myös hankkia rahaa pelaamalla pelejä "Atlas" -> "Games" -> "Toy finder".

8. Miten voi rokottaa koiran?
-"Atlas" -> siellä on sellaisia valkoisia mökkejä, joissa on punainen risti ->
Sitten tulee lista eläinlääkäreistä (vac=rokotukset) ja tietty kannattaa valita mahdollisimman halpa.

9. Miten koiran voi ruokkia?
-"Market" -> "Food"-talo ja sieltä ostat ruokaa (Buy item:iä painamalla).
Sitten "Market" -> "My stuff"-reppu ja valitset ruuan jonka olet ostanut (Use this item). Siellä valitset koiran jonka haluat ruokkia. Kun ruoka loppuu, ostat uutta.

10. Miten voi teettää pentuja?
-Ensin pitää löytää sopiva ehdokas ja sitten koiran sivun lopussa on laatikko, jos se on saatavilla jalostukseen. Siitä kun painaa ja sit vastapuolen se pitää hyväksyä ja sitten vaan "breed dogs".
Tosin pentuja ei kannata heti ruveta teettämään, saavat huonot statsit. Vasta 5 level on kuulemma hyvä aika.
Lazer
Sellasta kyselisin, että miten nopeasti olette saaneet Leveleitä kohotettua?

kun yksi koirani on nyt osallistunut 46 näyttelyyn eikä ole saanut sijoitusta mistään? Nyt olen ilmoittanut sen taas 30 näyttelyyn.

Eli eiköhän ne kohta rupea nousemaan...VAi?
Lazer
LAINAUS(karkki @ 13.9. 2005, 07:22)
Ja palkkaa ei saa ihan heti, vaan joutuu odottamaan jonkin aikaa, varmaankin joitakin päiviä.

Palkka tulee joka sunnuntai. wink.gif rolleyes.gif

Voisiko joku ystävällinen henkilö auttaa minua, ja kertoa miten tämä kirjoitettaisiin englanniksi..? ohmy.gif rolleyes.gif

Kennel kasvattaa Afgaaninvinttikoiria ja Maltankoiria. Kennelissä on tällä hetkellä kaksi afgaaninvintti koiraa, Ässä (pentu) ja Cencey.
Kennelissä on myös yksi maltankoira narttu, Qia.

ja suomentaa tämän oops.gif
Min Breeding Level Req
karkki
LAINAUS(Lazer @ 13.9. 2005, 13:49)
Voisiko joku ystävällinen henkilö auttaa minua, ja kertoa miten tämä kirjoitettaisiin englanniksi..?  ohmy.gif  rolleyes.gif

Kennel kasvattaa Afgaaninvinttikoiria ja Maltankoiria. Kennelissä on tällä hetkellä kaksi afgaaninvintti koiraa, Ässä (pentu) ja Cencey.

ja suomentaa tämän  oops.gif
Min Breeding Level Req

Jonkun verran apua saa osoitteesta www.ilmainensanakirja.fi sinne vaan meet tunkemaan niitä sanoja wink.gif biggrin.gif jees tosi paljon varmaan taas auttokin tongue.gif
Miki*
LAINAUS(Lazer @ 13.9. 2005, 13:49)

Olen tainnut törmätä tuohon koiraan. biggrin.gif
Ilmoittautunut luultavasti samaan näyttelyyn mitä oon ilmottanu mun koiria biggrin.gif
Jessie
LAINAUS(Lazer @ 13.9. 2005, 12:46)
kun yksi koirani on nyt osallistunut 46 näyttelyyn eikä ole saanut sijoitusta mistään? Nyt olen ilmoittanut sen taas 30 näyttelyyn.

Täytyy sanoa, että ainakin itselläni leveleiden nousu kesti ja kesti... Aluksi tuntui, että nouseekohan se koskaan, sijoituksia ei tippunut oikeastaan yhtään ja sitä rataa. Mutta kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä... wink.gif Statseja pitää vaan ahkerasti kasvattaa ja teettää vain korkea levelisillä vanhemmilla. smile.gif
Lazer
LAINAUS(Miki* @ 13.9. 2005, 13:04)
Ilmoittautunut luultavasti samaan näyttelyyn mitä oon ilmottanu mun koiria biggrin.gif

Joo, no oon työntäny sitä joka hiton näyttelyyn... whistling.gif
Nyt koulutin miu affu nartun ja alan sitä tunkee joka paikkaan..

Jessie:
Mikä kennel nimi siull on ja mitä kasvatat?
Jessie
LAINAUS(Lazer @ 13.9. 2005, 19:33)
Jessie:
Mikä kennel nimi siull on ja mitä kasvatat?

Kennelnimi on Furious, mutta siis se vars. nimeni on Floy. Malamuutteja kasvatan... laugh.gif En keksinyt mitään muutakaan, niin otin sen roduksi.
karkki
LAINAUS(Kurotora @ 14.9. 2005, 18:49)
Kuulostaa jännältä peliltä blush.gif mutta osote jossa "voi rekisteröityä" ei toiminut baa.gif

Kyllä se minulla ainakin toimii smile.gif
Dafel
LAINAUS(Jessie @ 13.9. 2005, 19:13)
Täytyy sanoa, että ainakin itselläni leveleiden nousu kesti ja kesti... Aluksi tuntui, että nouseekohan se koskaan, sijoituksia ei tippunut oikeastaan yhtään ja sitä rataa. Mutta kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä... wink.gif Statseja pitää vaan ahkerasti kasvattaa ja teettää vain korkea levelisillä vanhemmilla. smile.gif

Ovatko ne statsit niitä con, stm, str yms.. ?

Ja miten niitä voi nostaa ylöspäin?
Jessie
LAINAUS(Dafel @ 16.9. 2005, 17:27)
Ovatko ne statsit niitä con, stm, str yms.. ?
Ja miten niitä voi nostaa ylöspäin?

Kyllä, statsit ovat juuri niitä agi, con, str ym ym. Niitä voi nostaa ylöspäin syöttämällä koiralleen oikeanlaista, hyvää ruokaa, leikkimällä sopivilla leluilla (?) ja sitten ostelemalla sopivia hihnoja & pantoja, jotka kasvattavat sellaisia statseja, joita koirasi tarvitsee siinä lajissa, mihin olet sen kouluttanut. Esimerkiksi, jos koirasi on koulutettu sleddingiin se tarvitsee spd, stm, str -statseja. Jokaisen lajin statsit löytyvät muistaakseni ainakin T-talosta Atlaksesta. wink.gif Lisäksi koiran statsit voivat kasvaa, jos käytät sitä ahkerasti training arealla ja jos olet joku kasvattaja ammatiltasi, saat joissain erityistilanteissa pari statsia lisää koirillesi, ellen ihan väärässä ole.
Dafel
Kiitos Jessie! ^^
..kaktus.
Pystyykö koiran ilmottaa kerralla esim. 30 näyttelyyn?
..kaktus.
Mitä staseja tarvii agilityyn??
Lazer
LAINAUS(..kaktus. @ 17.9. 2005, 06:56)
Pystyykö koiran ilmottaa kerralla esim. 30 näyttelyyn?

No se kolmekymmentä on just maksimi määrä wink.gif
..kaktus.
Mutta miten sen määrän voi valita??
Jessie
LAINAUS(..kaktus. @ 17.9. 2005, 11:03)
Mutta miten sen määrän voi valita??

En nyt tiedä ymmärsinkö kysymyksesi aivan oikein, mutta vastaan kuitenkin. Siis, kun olet ilmottamassa koiriasi Shows-kohdassa näyttelyihin tai kisoihin, valitset ensin oikean kisamuodon eli näyttelyt, agilityn yms, mihin olet koirasi kouluttanut. Sitten valitset oikean luokan, joka aluksi on Novice ja kasvaa sitä mukaa, kun saat tarpeeksi sijoituksia. Sitten valitset kilpailun ajankohdan ts. "run date", eli vaikkapa päivän päästä, jolloin tulokset tulevat huomenna. Lisäksi voit rajata kilpailujen osallistumismaksujen hinnan ja sitä rataa. Sitten klikkaat Search ja saat eteesi kasan kisoja, joita alat sitten järjestyksessä klikkaamaan eli ilmoittelet koiraasi niihin. Maksimissaan siis kolmeenkymmeneen kilpailuun.

Selkenikö yhtään? smile.gif Tuossa nyt tuli kaikille muillekin infoa siitä, miten koira ilmoitetaan kilpailuihin.
..kaktus.
taisin tajuta. Kiitti!
zseverus
Tuo on kyllä huippu peli ei voi muuta sanoa ^^
Itse olen pelannut sitä nyt vähän aikaa ja olen täysin koukussa, aika hyvin olen päässyt perille asioista.

Mitäs rotuja porukat muuten kasvattaa? Vai onko täällä sellaisia jotka ovat keskittyneet vain yhteen rotuun?
Minä kasvatan (taino, tulen kasvattamaan sitten joskus kun saan vain lisää koiria ja koulutettua ne hyvin) saksanpaimenkoiria.
Tällä hetkellä minulla on vain yksi koira, saku-uros.

EDIT: Muuten, olen ihan uusi täällä ja voisiko joku kertoa mikä ihme tuo HUOM ja nuo merkit tossa omassa profiilissani ovat? o.O
Lazer
mie kasvatan Afgaaneja sekä maltankoiria. smile.gif

Jos oot tehny jotain pahaa, vahtikoira antaa siulle huomautuksen jolloin suluissa on joku luku.
Mutta kun niissä tuskin sinun (ja monen muunkaan) kohdalla ei ole mitään lukua niin ei ole tarvinnut huomutella. smile.gif
zseverus
LAINAUS(Lazer @ 18.9. 2005, 09:49)
mie kasvatan Afgaaneja sekä maltankoiria. smile.gif

Jos oot tehny jotain pahaa, vahtikoira antaa siulle huomautuksen jolloin suluissa on joku luku.
Mutta kun niissä tuskin sinun (ja monen muunkaan) kohdalla ei ole mitään lukua niin ei ole tarvinnut huomutella. smile.gif

Kiitos, ihmettelinkin että mikä se oikeen on. tongue.gif
Lazer
Mie järjestän 2 näyttelyä. Sit kun ne nly:t on, eli 2pvän päästä, niin sijoittuuko ne tyypit automaattisesti vai pitääkö miun ruveta sijottaa 70koiraa??
Winifred
Tekisinkö kennelin? :3 Tuo kuulostaa hauskalta ja miulla on ennenkin tuolla ollu kenneli, mutta nyt sitten into on lopahtanut.. :> Mikä olikaan se osoite, tuon Furry Pawsin siis? :>
zseverus
Nyt tuli minullekkin ensimmäinen kysymys.
Kun rekisteröi kennelinsä niin mitä tuossa tarkoittaa tuo Kennel Prefix?
Ensin kysytään kennelin nimeä ja sen perässä on tuo?

Ja tuota Lazerin kysymystä olen itsekin miettinyt myös.
Winifred
Pequeño Perro. Pieni koira espanjaksi, kai. :3 Ajattelin tuota kennel nimeksi.. Onko tyhmä? ;P
Winifred
Khihaa, nyt tällä tytållå on kennel nimeltä Cachorro. n___n Khihåå.
zseverus
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 10:42)
Khihaa, nyt tällä tytållå on kennel nimeltä Cachorro. n___n Khihåå.

Hieno nimi. ^^
Mitä rotuja ajattelit?
Winifred
LAINAUS(Jiroi @ 18.9. 2005, 11:36)
Hieno nimi. ^^
Mitä rotuja ajattelit?

Kiitos. ^^ Cachorro tarkoittaa espanjaksi koiranpentua. n____n

Nyt on 2 suomenlapinkoira urosta. Muerte (Espanjaa, tarkoittaa muistaakseni Kuolemaa tai jotain sinne päin.) ja Temerario (Suomeksi Hurjapäinen, Espanjaa edelleen. ^^). En tiedä otanko sitten hieman myöhemmin jonkun muun rodun, mutta jos otan niin se on sitten bordercollie. :>
zseverus
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 11:41)
Kiitos. ^^ Cachorro tarkoittaa espanjaksi koiranpentua. n____n

Nyt on 2 suomenlapinkoira urosta. Muerte (Espanjaa, tarkoittaa muistaakseni Kuolemaa tai jotain sinne päin.) ja Temerario (Suomeksi Hurjapäinen, Espanjaa edelleen. ^^). En tiedä otanko sitten hieman myöhemmin jonkun muun rodun, mutta jos otan niin se on sitten bordercollie. :>

Hihi, lappareista pidän minäkin.
Mutta lempirotuni on kuitenkin sakemanni ja luonnollisesti niitä aion kasvattaa. ^^

Oma kennel nimeni on Darchges ja tällä hetkellä minulla on vasta yksi saku-uros nimeltään Gzacht ^^

Se on koulutettu suojeluun. Seuraavaksi hankinnassa olisi saku-narttu ja sitten kun joskus aikojen saatessa kun heillä on korkeammat levelit ja paremmat statsit aion tehdä pentueen. n__n
Winifred
LAINAUS(Jiroi @ 18.9. 2005, 11:48)
Hihi, lappareista pidän minäkin.
Mutta lempirotuni on kuitenkin sakemanni ja luonnollisesti niitä aion kasvattaa. ^^

Oma kennel nimeni on Darchges ja tällä hetkellä minulla on vasta yksi saku-uros nimeltään Gzacht ^^

Se on koulutettu suojeluun. Seuraavaksi hankinnassa olisi saku-narttu ja sitten kun joskus aikojen saatessa kun heillä on korkeammat levelit ja paremmat statsit aion tehdä pentueen. n__n

Hienot nimet siullakin. :>

Ite en välttämättä vielä ota narttua, tai ylipäätään mitään koiraa, kunhan nyt saan noiden kahden levelit nousemaan niin sitten. happy.gif
zseverus
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 11:54)
Hienot nimet siullakin. :>

Ite en välttämättä vielä ota narttua, tai ylipäätään mitään koiraa, kunhan nyt saan noiden kahden levelit nousemaan niin sitten. happy.gif

Juh, minustakin on viisaampaa ottaa yksi tai kaksi koiraa alussa ja kouluttaa ne hyvin. Ja sitten vasta laajentaa. ^^
Miki*
minulla on 24 koiraa. rolleyes.gif
Kennelnimi on Lovely White's (Tiedän että se on yhden Bichon-kasvattajan Kennelnimi, mutta pidän siitä wub.gif )

Ja Nikki on sitten Miki|
Winifred
Jiroi, niin. ^---^ Muerte on koulutettu näyttelyihin, Temerario taas agilityyn. :3 Ja molemmat on nyt ilmoitettu 30 näyttelyyn/agilityyn. Hehå. n__n

Miki*, Ohhoh. teehee.gif Mitenkäs niitä niin paljon on? Mitä rotuja? n__n
Miki*
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 13:04)
Miki*, Ohhoh. teehee.gif Mitenkäs niitä niin paljon on? Mitä rotuja? n__n

Suurin osa Bichon Frisejä. Pari kiinanharjakoiraa ja Chihuahuahoita. Seuraavaksi Löwheneitä thumbup.gif
Jessie
LAINAUS(Lazer @ 18.9. 2005, 10:11)
Sit kun ne nly:t on, eli 2pvän päästä, niin sijoittuuko ne tyypit automaattisesti vai pitääkö miun ruveta sijottaa 70koiraa??

Ei niitä itse tarvitse ruveta sijoittelemaan, ehei happy.gif . Siinähän olisi ihan kauhea työ aina, rahat sitten ilmeisesti (?) tulevat aina sinulle, kun kone on sijoittanut koirat yms. En ole ihan varma. Itseasiassa muuten voit ilmoittaa omat koirasi omiin kisoihisi, joten kai se on aika reilua, että kone siinä tapauksessa sijoittaa koirat. wink.gif

Ja aikaisempaan kysymykseen, että mitä koiria kasvatatte, niin itse kasvatan malamuutteja. Tällä hetkellä vain kaksi koiraa ja nartulle suunnitteella pentuja kunhan ensin nousee vielä yhden levelin. Kennelnimi on Furious.
Winifred
LAINAUS(Miki* @ 18.9. 2005, 14:18)
Suurin osa Bichon Frisejä. Pari kiinanharjakoiraa ja Chihuahuahoita. Seuraavaksi Löwheneitä thumbup.gif

Ja rahat riittää? ohmy.gif
Lazer
Jep, kiitti Jessie.

Joo no ei ole levelit vielä nousseet... pitää vaan ahkerasti näyttelyttää.
Miki*
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 17:23)
Ja rahat riittää? ohmy.gif

Kyllähän ne riittää.. whistling.gif
Winifred
LAINAUS(Miki* @ 18.9. 2005, 17:47)
Kyllähän ne riittää.. whistling.gif

Vau. x) Kyllä miullakin on kohta vähintään 5 koiraa, usko pois.. biggrin.gif Usko vaan... x'DD
Miki*
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 18:50)
Vau. x) Kyllä miullakin on kohta vähintään 5 koiraa, usko pois.. biggrin.gif Usko vaan... x'DD

biggrin.gif Aion just osaa Löwhen nartun tässä. lookaround.gif
Winifred
LAINAUS(Miki* @ 18.9. 2005, 17:52)
biggrin.gif Aion just osaa Löwhen nartun tässä. lookaround.gif

biggrin.gif

Voisin ostella nyt Suomenlapinkoira nartun.. Nääh, ei vielä :3 Rahat loppuisi kesken ennen sunnuntaita. xD
Miki*
LAINAUS(Winifred @ 18.9. 2005, 18:55)
biggrin.gif

Voisin ostella nyt Suomenlapinkoira nartun.. Nääh, ei vielä :3 Rahat loppuisi kesken ennen sunnuntaita. xD

biggrin.gif
Mulla on palkka tällä hetkellä 17500 smile.gif
Ja oon ostamassa Löwheniä, mutta mikä Löwhen on englanniksi??
Sundae
LAINAUS(Miki* @ 18.9. 2005, 18:56)
biggrin.gif
Mulla on palkka tällä hetkellä 17500 smile.gif
Ja oon ostamassa Löwheniä, mutta mikä Löwhen on englanniksi??

Se on muuten löwchen wink.gif Mutta voi olla, että tuolla ei edes ole jellonaa smile.gif
Miki*
LAINAUS(Sundae @ 18.9. 2005, 19:10)
Se on muuten löwchen wink.gif Mutta voi olla, että tuolla ei edes ole jellonaa smile.gif

Ääh.. Kirjotan sen aina väärin confused.gif
Sundae
LAINAUS(Miki* @ 18.9. 2005, 19:12)
Ääh.. Kirjotan sen aina väärin confused.gif

Nooh, ajattele sitä kahdessa osassa; löw ja chen, noinhan se meinaan menee wink.gif (pieni leijona)
Miki*
LAINAUS(Sundae @ 18.9. 2005, 19:16)
Nooh, ajattele sitä kahdessa osassa; löw ja chen, noinhan se meinaan menee wink.gif (pieni leijona)

Niin kai. Mutta tuota ei ilmeisesti ole Furry-Pawsissa.
confused.gif
Sundae
LAINAUS(Miki* @ 18.9. 2005, 19:19)
Niin kai. Mutta tuota ei ilmeisesti ole Furry-Pawsissa.
confused.gif

Eipä näyttäis olevan joo confused.gif Harmillista.
Winifred
Sundae, onko siulla kennel Furry Pawsissa? ^^
zseverus
Muuten.. kun tekee pentuja, niin haittaako jos vanhemmat on koulutettu eri lajiin? Jos kummallakin on todella hyvät statsit mutta eri jutuissa? Mites sitten käy?
Sundae
LAINAUS(Winifred @ 19.9. 2005, 17:54)
Sundae, onko siulla kennel Furry Pawsissa? ^^

Minulla on parikin kenneliä (toisessa isovillakoiria, toisessa kerryjä), mutta molemmat ovat tällä hetkellä suljettuina ajanpuutteen vuoksi. Koulutin koiria aika pitkälle ja käytin näyttelyissä, mutta sitten oli pakko myöntää, että koulun alkaessa aika ei tälle jutulle riittänyt confused.gif Myin koirat pilkkahintaan ($1000/kpl), vaikka kaikki koirat olivat saavuttaneet korkeampia leveleitä (paitsi kasvattamani pentu), mutta mitäs minä sillä rahalla olisin tehnyt, kun suljin kennelini joksikin aikaa w00t.gif

//muoks. Kävin katsomassa koiriani, jotka olen myynyt ja nyt harmittaa confused.gif Yhtäkään villakoiraa ei ole hoidettu niin kuin niitä olisi pitänyt hoitaa confused.gif Kerryistä uros on unohdettu kokonaan, mutta narttuja on onneksi hoidettu hyvin smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.