Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Bichon Frisét osa V
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
Sheer Bliss
Parempi myöhään ku ei millonkaan vastaus laugh.gif Eli meidän likat sai lahjaksi possunkorvia,luita,leluja.Mitään sen suurempia ei osteltu kun ovat pitkin vuotta saaneet hihnoja,pantoja jne. tavaroita.

Ja itse sain sen uutukaisen BF kirjan jo ennen joulua ennakkolahjaksi teehee.gif

Mitenkäs bichon ihmisten vuosi on lähtenyt käyntiin

Meillä on oikein hyvin.Muuttoa täällä suunnitellaan kovasti isompaan, vihdoin siihen omaan taloon. Ja meidän Luna odottaa pikkuisia wub.gif Joten niiden odottelu tunnelmia on meillä kovasti...
Minäjakoira
Kertokaapas minulle, mikä olisi hyvä Bichon Friseistä kertova kirja ? Nettkikirjakaupassa olen käynyt selailemassa ja niitä olikin saatavilla kymmeniä. Vinkkejä otetaan vastaan.
Sheer Bliss: onko tuo sinun saamasi kirja suomenkielinen ?
Sheer Bliss
On suomenkielinen kirja.Myynnissä esim.Mustissa ja Mirrissä.
Meri-
Onko kellään tietoa tulevista trimmauskursseista?
Heemoka
LAINAUS(Meri- @ 12.1. 2007, 15:42)

Joulukuun lehdessä tais olla jotain ilmotuksia smile.gif
Weldon
Heh, mä olen tässä hiljattain kokeillu myös tuota saksien käyttöä. Yllätyin ku älysin et ei tarvitse tehä muuta ku leikellä. Jokainenhan osaa käyttää saksia. MUTTA se miltä lopputulos näyttää on asia erikseen whistling.gif
Miki*
LAINAUS(Meri- @ 12.1. 2007, 15:42) *

Joo, elikkä Jyväskylässä on kevättalvella, Oulussa 24.2., Lappeenrannassa kevättalvella ja Alkuvuodesta Tampereella smile.gif
Meri-
LAINAUS(Miki* @ 17.1. 2007, 16:50) *
Joo, elikkä Jyväskylässä on kevättalvella, Oulussa 24.2., Lappeenrannassa kevättalvella ja Alkuvuodesta Tampereella smile.gif

Hyvä hyvä, pitääkin ilmoittautua johonkin noista. smile.gif
missi
Bichoneilla on nyt TÄYSIN OMA KESKUSTELUFOORUMI wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.