Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Bichon Frisét osa V
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 9: Seurakoirat ja kääpiökoirat
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27
*Sanni
Anu: Onnea mukavasta mätsäri menestyksestä molemmille pikku bichoneille!! wub.gif wub.gif wub.gif flowers.gif smile.gif
*Sanni
Tässä olen kovasti mietiskyllyt meidän seuraavalle bichonille nimeä ,jos se nyt joskus tulisi. Oletteko te miettineet seuraavalle koirallenne nimeä,mitä? smile.gif

Mä olen ajatellut

Urokselle:
-Rambo
-Leevi
-Elmeri
-Alex
-Axel
-Tuisku
-Manu
-Hemmo
Nartulle:
-Roosa
-Malla
-Fiia
-Oona
-Hiutale
-Nuppu
-Nanna
-Ilona
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 15:23)
-Tuisku

Meillä oli vuosi sitten mielessä Tuisku. smile.gif

Nyt en ole saanut päähäni mitään vähän erikoisempaa nimeä, mikä seuravaan koiran nimeksi sitten tulisi, mutta katsotaan sitten. ;D
*Sanni
LAINAUS(Miki* @ 20.9. 2005, 14:24)
Meillä oli vuosi sitten mielessä Tuisku. smile.gif

Nyt en ole saanut päähäni mitään vähän erikoisempaa nimeä, mikä seuravaan koiran nimeksi sitten tulisi, mutta katsotaan sitten. ;D

Ahaa,Pidän itse tuosta nimestä aika paljonkin ,siitä tulee heti mieleen semmoinen velkoinen ja pörröinen koira. biggrin.gif

Olen miettinyt myös paljon semmoisia erikoisempia nimiä ,mutta
ei ole tullut mieleen mitään bichonille sopivaa. wink.gif

Apila: Huomasin äsken ,että olet saanut mukavan uudistuksen sivuille.
Kivat sivut! smile.gif
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 15:27)
Ahaa,Pidän itse tuosta nimestä aika paljonkin ,siitä tulee heti mieleen semmoinen velkoinen ja pörröinen koira. biggrin.gif

Niinpä niin.
Pakostakin tulee mieleen Antti Tuisku myös. laugh.gif
*Sanni
LAINAUS(Miki* @ 20.9. 2005, 14:29)
Niinpä niin.
Pakostakin tulee mieleen Antti Tuisku myös. laugh.gif

Juu,tuleehan sekin mieleen ,mutta sitä ei lasketa. laugh.gif
Vaikka Antillakin on bichon frisé,eikös? smile.gif
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 15:34)
Juu,tuleehan sekin mieleen ,mutta sitä ei lasketa. laugh.gif
Vaikka Antillakin on bichon frisé,eikös? smile.gif

Ei laskettakkaan.. biggrin.gif

ONKO MUKA!?!?!
Amber Queen
LAINAUS(Miki* @ 20.9. 2005, 14:35)
Ei laskettakkaan.. biggrin.gif

ONKO MUKA!?!?!

Jeps

Tosin se asuu Antin vanhemmilla

Itsekkin olen miettinyt seuraavani nimeä... tosin se on hieman helpompaa, kun urosta en tule ottamaan, niin ei tarvi miettiä kun nartun nimiä... saas nyt nähä koska mulle pikkupallero edes tulee... Elokuun alussa syntyi pentue, josta ois tullu, mut en voinu ottaa juuri nyt pentua, joten harmikseni piti perua sad.gif

Ehkä Miljan pennuista...
~Niina~
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 14:23)
Tässä olen kovasti mietiskyllyt meidän seuraavalle bichonille nimeä ,jos se nyt joskus tulisi. Oletteko te miettineet seuraavalle koirallenne nimeä,mitä? smile.gif

Mä olen ajatellut
Nartulle:
-Roosa

Roosa wub.gif
Miki*
LAINAUS(Amber Queen @ 20.9. 2005, 16:02)
Jeps

Tosin se asuu Antin vanhemmilla

blink.gif
Enpä ole tiennytkään.
*Sanni
LAINAUS(Miki* @ 20.9. 2005, 16:44)
blink.gif
Enpä ole tiennytkään.

Eräässä lemmikkilehdessä oli siitä juttua ,itelläni on tämä kyseinen
lehti. Voin tässä joku päivä vaikka laittaa jotakin juttuja siitä. smile.gif
~Lotta
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 14:23)
-Ilona

Kaunis. wub.gif
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 20:16)
Eräässä lemmikkilehdessä oli siitä juttua ,itelläni on tämä kyseinen
lehti. Voin tässä joku päivä vaikka laittaa jotakin juttuja siitä. smile.gif

Juu, kiva. :>
*Sanni
LAINAUS(Miki* @ 20.9. 2005, 19:20)
Juu, kiva. :>

Siinä oli muistaakseni kuviakin siitä ,ei ollut mielestäni erityisen hyvin hoidettu.
Ainakin turkki näytti hirmu sotkuiselta ja muutenkin. unsure.gif blink.gif
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 20.9. 2005, 20:27)
Siinä oli muistaakseni kuviakin siitä ,ei ollut mielestäni erityisen hyvin hoidettu.
Ainakin turkki näytti hirmu sotkuiselta ja muutenkin. unsure.gif blink.gif

blink.gif

Ärsyttävän paljon näkee huonosti hoidettuja Bichoneita..
dry.gif
~Niina~
LAINAUS(Miki* @ 21.9. 2005, 07:17)
Ärsyttävän paljon näkee huonosti hoidettuja Bichoneita..
dry.gif

Niin näkee...käy sääliksi bichoneita, joiden omistajat eivät osaa/jaksa huolehtia lemmikkiensä turkinhoidosta sad.gif
Miki*
LAINAUS(~Niina~ @ 21.9. 2005, 09:16)
Niin näkee...käy sääliksi bichoneita, joiden omistajat eivät osaa/jaksa huolehtia lemmikkiensä turkinhoidosta sad.gif

Niin.. dry.gif

Oulun äitienpäivänäyttelyssäkin oli turistina sellainen koira, ja saman koiran oon nähny monesti ennen näyttelyharkkoja sleeping.gif
*Sanni
LAINAUS(~Niina~ @ 21.9. 2005, 08:16)

Todellakin!

Minä en ymmärrä sitä ,että hankkii turkkirodun ja on tietoinen siitä ,ett
turkkia täytyy hoitaa...niin miksi sitä ei sitten hoideta tai leikata lyhyeksi
niin koiran ei tarvitsi kärviä takkuisesta ja likaisesta turkista.

Mitäs muut ovat mieltä?
annii
jep olen samaa mieltä!!

mua ärsyttä et yks mun tutulla on bichoni ja se aina
sanoo et "mä jaksan aina laittaa sitä sen turkkia"... niin ja sitten kun
mä nään sen (se ei nähny mua) niin sen koiran turkki on niin
kamalassa kunnossa!! Mä epäilen et sen koiran turkkiin
ei ole koskettu vähään aikaan! Vähän ajan päästä se
onneksi antoin sen koiran sille kasvattajalle!!
Jos se koira olisi pysynyt sillä vielä kauemmin sen
pitempää koira olisi saanut kärsiä... Inhottaa viel
et se oli mun tuttu ja se ei uskonut sitä kun vihjasin
sille siitä turkinhoidosta!!!!! Koirahan siinä vai kärsii,
kun sen turkkia ei hoida!! ohmy.gif
*Sanni
http://www.borderterrieri.net/page8.php

Kuinkas moni on vieraillut tuolla? Äsken eksyin tuonne jostakin ,ja
tuli heti mieleen ,että laitan linkin tänne. smile.gif Mukavan näköisiä vaatteita ja
hyvät ohjeet niiden tekemiseen!! Ei muuta kuin neuolomaan biggrin.gif
Miki*
Kivasti tulossa Bichoneita Oulun näyttelyyn smile.gif
Pentuja 2, Uroksia 14, Narttuja 26
Eli yhteensä 42 smile.gif
*Sanni
LAINAUS(Miki* @ 22.9. 2005, 16:35)
Kivasti tulossa Bichoneita Oulun näyttelyyn smile.gif
Pentuja 2, Uroksia 14, Narttuja 26
Eli yhteensä 42 smile.gif

Aapon kasvattaja sanoi juuri mesessä samaa. wink.gif
Aika mukavasti smile.gif

Miki*: Saat linkittää biggrin.gif
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 22.9. 2005, 20:06)
Aapon kasvattaja sanoi juuri mesessä samaa. wink.gif
Aika mukavasti smile.gif

Miki*: Saat linkittää biggrin.gif

Juu juu. Linkitän huomenna smile.gif
Amber Queen
Sundae
^ Ihana tuo kuva wub.gif
*Sanni
Mari: Ihan älyttömän suloinen tuo kuva wub.gif Kauniita koiria! smile.gif wub.gif
Miki*
Ihana kuva wub.gif

Miki täyttää tiistaina vuoden. wub.gif innocent.gif
Nekku
Voi miten ihana kuva, Mari! Ja pennuille on tullut hyvin menestystä kun kunniapalkintoja satelee. biggrin.gif
*Sanni
LAINAUS(Nekku @ 24.9. 2005, 09:58)
Voi miten ihana kuva, Mari! Ja pennuille on tullut hyvin menestystä kun kunniapalkintoja satelee. biggrin.gif

On pitänytkin kysyä ,että jokos se tausta hommeli on valmis?
Vai lay ,mikä lie nyt onkaan? biggrin.gif
Miki*
Käytiin tuossa Mikin kanssa äsken lenkillä smile.gif Ihan metsässä.. biggrin.gif
Ja kun tultiin takaisin päin, IHANA ala-asteen opettajani tuli vastaa. rolleyes.gif

Huomenna sitten kohti Haukkukeitaan Mätsäriä! whistling.gif
Pitää kokeilla muistaa ottaa kamera, ja kuvia kans. happy.gif
Nekku
LAINAUS(*Sanni @ 24.9. 2005, 12:04)
On pitänytkin kysyä ,että jokos se tausta hommeli on valmis?
Vai lay ,mikä lie nyt onkaan? biggrin.gif

Se on edelleen puoliksi valmis.. Täällä ruudun takana nyt vähän nolona. Oon aina vaan unohtanu ja unohtanu. oops.gif Mutta nyt otan itteeni niskasta kiinni ja yritän tosiaan saada sen valmiiksi!

Ja bichonihmisille vink vink TÄNNE. Siellä pikkusiskoni itsii kehäkaveria.. Ja Salla on lähinnä noista noutajista ja bichoneista innostunu. ("Nea kun sulla on suhteita bichoni ihmisiin niin mikset sä nyt vois hommata mulle bichonia?! Ne on ihania!" rolleyes.gif )
Miki*
LAINAUS(Nekku @ 24.9. 2005, 19:57)
Ja bichonihmisille vink vink TÄNNE. Siellä pikkusiskoni itsii kehäkaveria.. Ja Salla on lähinnä noista noutajista ja bichoneista innostunu. ("Nea kun sulla on suhteita bichoni ihmisiin niin mikset sä nyt vois hommata mulle bichonia?! Ne on ihania!" rolleyes.gif )

kävon lukemassa.. biggrin.gif
Harmi kun me asutaan täällä pohjoisessa. wink.gif
*Sanni
LAINAUS(Nekku @ 24.9. 2005, 18:57)
Se on edelleen puoliksi valmis.. Täällä ruudun takana nyt vähän nolona. Oon aina vaan unohtanu ja unohtanu. oops.gif Mutta nyt otan itteeni niskasta kiinni ja yritän tosiaan saada sen valmiiksi!

smile.gif Okei. Ei mitään kiirettä. Ajattelin vain kysellä. wink.gif
Toivottavasti siskosi löytää itselleen sopivan koiran. w00t.gif

Miki*: Kuvia,kuvia. biggrin.gif
*Sanni
Tällä taas uusi allekirjoitus ja avatar,vähän syksyisemmät. Mitäs sanotte? wink.gif
Miki*
LAINAUS(*Sanni @ 25.9. 2005, 17:36)
Tällä taas uusi allekirjoitus ja avatar,vähän syksyisemmät. Mitäs sanotte? wink.gif

Kivat on. smile.gif
Hasse
Aivan oon unohtanu, Priscillan seisotuskuvia on nyt vihdoin mun sivuilla biggrin.gif Menkää katsomaan ja yksi kuva lisää on osoitteessa http://www.saunalahti.fi/lapuankh/ sieltä sivun alalaidasta mätsitulokset ja kolmantena on meiän "Pisse"... Taitaapa siellä Sanni ja Aapokin osassa kuvista vilahtaa biggrin.gif
<Aino>
^ wihii, ja löysinpäs kuvan Novastakin wub.gif
*Sanni
LAINAUS(Hasse @ 26.9. 2005, 07:07)
Aivan oon unohtanu, Priscillan seisotuskuvia on nyt vihdoin mun sivuilla biggrin.gif Menkää katsomaan ja yksi kuva lisää on osoitteessa http://www.saunalahti.fi/lapuankh/ sieltä sivun alalaidasta mätsitulokset ja kolmantena on meiän "Pisse"... Taitaapa siellä Sanni ja Aapokin osassa kuvista vilahtaa biggrin.gif

Kivojaa kuvia,Prisi on niin I H A N A!! wub.gif wub.gif Onneksi näen sen taas pian. smile.gif
Juu,tuossa yhdessä JH kuvassa ollaan tuon westien takana. wink.gif Ja tuloksistakin
meidät voi pongata. biggrin.gif
-Tintti-
Mahtavia kuvia tuolta mätsäristä smile.gif Komea tuo Priscilla wink.gif smile.gif
*Sanni
Pesin Aapon tuossa äsken ja huomasin ,että jätkällähän tosiaan on tuota turkkia.
Täsäs pari kuvaa wink.gif :

smile.gif

teehee.gif

Naama on vähän oudon näköinen kun mä "rutistan" sitä niin kovasti. biggrin.gif
Kipinä
Tulee ihan himo päästä trimmaamaan Aapoa! Sillä tosiaan ON karvaa mitä leikata w00t.gif
*Sanni
LAINAUS(Kipinä @ 26.9. 2005, 21:39)
Tulee ihan himo päästä trimmaamaan Aapoa! Sillä tosiaan ON karvaa mitä leikata w00t.gif

Todellakin!! laugh.gif
Hasse
Sanni: Huh huh..Onpas aika karvakasa..Toivotaan et saadaan Aaposta viel hyvä Seinäjoelle ettei sen turkki ala olla siinä pistees et se "läsähtää" kun on niin pitkä.. happy.gif

Olis tuossa kans omien puunausoperaatio edessä.. whistling.gif
Nekku
Ohhoh. Aapo on tosiaan trimmin tarpeessa. w00t.gif
Miki*
LAINAUS(Nekku @ 27.9. 2005, 08:10)
Ohhoh. Aapo on tosiaan trimmin tarpeessa. w00t.gif

Niin onkin! w00t.gif
Miki*
Teen Mikille yks-vuotis kuvaa. wub.gif
-Tintti-
No joo Aapolla on vähän turkkia biggrin.gif Mut on ainaki mitä trimmata whistling.gif smile.gif
Nekku
Sanniiii.. teehee.gif
Sain vihdoin Aapon ulkoasun valmiiksi. En tiedä tykkäätkö, tai ovatko värit mieleen.. Saati sitten yleensäkin. lookaround.gif
Tässä se on. Tietenkin sitä voi aina pienentää (ja pitääkin! tein siitä niin ison). Linkit sitten tulis köhköh. Vaikkapa tuohon alas? Taikka sitten tuonne ylös, jos niitä saa sinne..
*piiloutuu punaisena näytön taakse*

MUOKS// Ei ne linkit siihen alaskaan mee.. Nehän vois vaikka tohon reunoille laittaa? innocent.gif Jos et osaa koodata, voin kanssa yrittää.. Jajaja. Mitäs pitikään vielä sanoa. No joo, se on ehkä vähän tyhjän näköinen. Ja nuo kuvien reunat - niiden on sitten tarkoitus olla tollasia että noi kaks menee yli ja yhestä puuttuu palanen, niinkun ois itte piirtäny. Tai jotain. rolleyes.gif Heittäydyn sekavaksi. Taas.
*Sanni
LAINAUS(Nekku @ 27.9. 2005, 15:17)
Sanniiii.. teehee.gif
Sain vihdoin Aapon ulkoasun valmiiksi. En tiedä tykkäätkö, tai ovatko värit mieleen.. Saati sitten yleensäkin. lookaround.gif
Tässä se on. Tietenkin sitä voi aina pienentää (ja pitääkin! tein siitä niin ison). Linkit sitten tulis köhköh. Vaikkapa tuohon alas? Taikka sitten tuonne ylös, jos niitä saa sinne..
*piiloutuu punaisena näytön taakse*

MUOKS// Ei ne linkit siihen alaskaan mee.. Nehän vois vaikka tohon reunoille laittaa? innocent.gif Jos et osaa koodata, voin kanssa yrittää.. Jajaja. Mitäs pitikään vielä sanoa. No joo, se on ehkä vähän tyhjän näköinen. Ja nuo kuvien reunat - niiden on sitten tarkoitus olla tollasia että noi kaks menee yli ja yhestä puuttuu palanen, niinkun ois itte piirtäny. Tai jotain. rolleyes.gif Heittäydyn sekavaksi. Taas.

Kiitos,ei yhtään hullumpi. Kiva!! Kaverini rupeaa laittelemaan sitä sitten sivuille. smile.gif
Kiitos kovasti. wink.gif

Anu: toivotaan ,että ei enää kovin paljon kasva. biggrin.gif
Nekku
LAINAUS(*Sanni @ 27.9. 2005, 18:47)
Kiitos,ei yhtään hullumpi. Kiva!! Kaverini rupeaa laittelemaan sitä sitten sivuille. smile.gif
Kiitos kovasti. wink.gif

Ömm. Kiva jos kelpuutit. whistling.gif
Ollos hyvä vaan..
Ja sitten seuraavaks niitä Lillin sivusia väsäämään jos niitä kuvia tulis. shifty.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.