Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Furry Paws
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2, 3, 4
..kaktus.
Aattelin että vois olla tämmönen minne vois pistää myynnissä olevat koirat ja jos haluis ostaa toisten koirii niin voi tänne ilmottaa.

Jos tää on tyhmä niin sanokaa nii mä poistan.

http://www.furry-paws.com
Lazer
Tää on tosi hyvä idea!! thumbup.gif thumbup.gif
..kaktus.
Huh. Pelkäsin jo että keksin vaan tyhmii juttui ^^
Jettis
Myyn (nick Jettis kennel Krommin's) aussi Hupin, 139 päivää vanhan ja hinta 150. Level on 1!:)
Heemoka
LAINAUS(Sundae @ 24.9. 2005, 10:41)
//muoks. Ei enää mitään, koira myyty jo biggrin.gif

Hö! Oisin ehkä ostanu sen!
¤janette¤
Myydään!

Saluki uros

Puudeli narttu

molemmat ovat senioreita ja näyttely koulutettuja smile.gif
Heemoka
LAINAUS(Sundae @ 24.9. 2005, 16:57)
Se tyyppi, jolle myin koiran, oli laittanut sen myyntiin, joten ostin koiran siltä takaisin ph34r.gif Max löytyy siis täältä!
Eli kerrataan:
Max on 1 levelin sk. kettuterrieri, jolla ikää 13 FP Daysia. Koulutettu Agilityyn ja olen opettanut sille kaikki Beginner-tason temput (Sit, Lie Down.. etc.). Koiralla on tempuista se Beginner-titteli eli nimen edessä on sininen ruutu wink.gif Temppupisteitä löytyy tällä hetkellä 136 ja koira on ilmoitettu muutamaan temppukisaan tällä hetkellä. Ja noita temppuja pitää siis harjoitella vielä, eli eivät ole vielä täyttä 100:aa prosenttia wink.gif Max on tällä hetkellä ilmoitettu 30:neen näyttelyyn. Koiran hinta on $6000. Koira lähtee muuten todella halvalla, sillä pelkkä yhden tempun opettaminen maksaa $1000 ja 2uxp:ta. rolleyes.gif

Laitoin siitä tarjouksen, mutta en oiekin osaa opettaa sille temppuja mutta katsotaan sitten osaanko kun Miki auttaa...
Heemoka
LAINAUS(Sundae @ 24.9. 2005, 17:41)
Heemoka, hyväksyin tarjouksesi wink.gif Ja niitä temppuja pitää hioa silleen, että menet sen koiran temppusivulle (löytyy koiran omalta sivulta aika alhaalta >> Dog Trick Page) ja sieltä sit aina valitset jokaisen niistä tempuista ja klikkaat sitä Practice Trick-nappulaa. Voit harjoitella noita temppuja 6:n tunnin välein smile.gif

Just opin biggrin.gif
veau
LAINAUS(Miki* @ 24.9. 2005, 19:43)
Hyyss!! biggrin.gif
Älä kerro meidän salaisuutta!! oops.gif w00t.gif

Mä taidan tietää.. rolleyes.gif En kyllä itse käytä sellaista taktiikkaa biggrin.gif
Lazer
Jes jes... smile.gif

Miulla on nyt 4 koiraa, eikä ihan vähään aikaan lisää tule. Kotona oleva kakara vie kaiken huomion.

Kattelee sit myöhemmin.. varmaa maltankoira, kun nyt on yks maltis ja neljä affua... wub.gif
Lazer
LAINAUS(San_San @ 25.9. 2005, 04:41)
Mä taidan tietää.. rolleyes.gif En kyllä itse käytä sellaista taktiikkaa biggrin.gif

Kerro kerro kerro kerro kerro!! biggrin.gif laugh.gif
zseverus
Minen kyllä tajua että vaikka oliskin enemmän kuin yksi tunnus niin miten muka sitten voi siirtää niitä rahoja sille tunnukselle jolla pelaa.. o.o

Paitsi voi tietenkin ostaa kaulapantoja ja muuta ja sitten lahjoittaa ne.

Hmh, no minä pysyn ainakin vaan yhdessä tunnuksessa, ellen sitten vartavasten halua uutta kennelliä ja pelata kahdella. ^^
Laurlia
Pitää jos laittanut sen "private saleen". Muistaakseeni. Oon ollu 2kk pelaamatta.
Kettis
LAINAUS(Flatpower @ 27.9. 2005, 14:38)
Myytävänä:

Labradorin noutaja uros 1 FP d NH Salasana Fireing Star "Herkko"(336519)
Kultainen noutaja uros 1 FP d NFr Salasana Wispering Star "Onni"(336474)
Sileäkarvainen noutaja 1 FP d uros NFl Salasana Con Grazia "Lemon"(336462)
Sileäkarvainen noutaja 10 FP d uros NE Salasana Stoney Stanton "Toni"(329428)
Sileäkarvainen noutaja 13 FP d uros NW Salasana Con Forza "Monty"(327411)

Kaikki koirat koulutettuja, mutta vielä ovat level 1. Mukaan hihna ja panta.

Tarjosin sen 2500 tuosta labbiksesta. smile.gif
Kettis
Myynnissä on Kultainennoutaja narttu,Honeyline's Best of All. Koira on levelillä yksi ja on koulutettu agilityyn. Hinta on 2500. Koiran mukana tulee panta ja hihna. Koira on rokotettu.

Honeyline's Best of All
-Emmi-
Sovittaisiinko että siistittäisiin tätä topic:ia vähän??? Tarkoitan että poistetaan kaikki turhat viestiti ja jos on monessa vastauksessa samalla ihmisellä koiria myytävänä keräisi hän ne kaikki samaan. Olisi helpompi löytää koiria... Anteeksi jos oli ihan tyhmä ehdotus...
zseverus
LAINAUS(..kaktus. @ 27.9. 2005, 18:19)
Myynnissä!

kaksi Norfolk Terrieriä Choko ja Kero

Yksi German Shepherd Joe

Kaikki maksavat 2500.

Sanon tännekkin, että olisin halukas ostamaan tuon Joen, mutta vasta sunnutaina minulla on rahaa siihen. Ostin juuri äsken lisää kenneltilaa, että mahtuu kolmaskin koira.

Toivottavasti kukaan ei nyt ryöstä häntä ennen sunnuntaita. blush.gif
..kaktus.
LAINAUS(Jiroi @ 28.9. 2005, 16:38)
Sanon tännekkin, että olisin halukas ostamaan tuon Joen, mutta vasta sunnutaina minulla on rahaa siihen. Ostin juuri äsken lisää kenneltilaa, että mahtuu kolmaskin koira.

Toivottavasti kukaan ei nyt ryöstä häntä ennen sunnuntaita. blush.gif

Voin ottaa sen pois myynnistä ja sitten kun sulla on rahaa niin lähetät siellä FP mulle viestin niin pistän takas myynttiin. Käykö??
zseverus
kaktus, juu. ^^
..kaktus.
LAINAUS(Flatpower @ 28.9. 2005, 14:50)
Sovittaisiinko että siistittäisiin tätä topic:ia vähän??? Tarkoitan että poistetaan kaikki turhat viestiti ja jos on monessa vastauksessa samalla ihmisellä koiria myytävänä keräisi hän ne kaikki samaan. Olisi helpompi löytää koiria... Anteeksi jos oli ihan tyhmä ehdotus...

Hyvä idea aion nyt itte poistaa kaikki turhat ^^
..kaktus.
Myyn kaikki koirani pois. Aion ruveta muita rotuja kasvattaa.

Kaikki Norfolkin terrierit: Choko, Fredi, , Nana, Ässä ja Tassu

Chihuahuat: Penni ja Rori

Kiinanharjakoirat: Kora ja Nala

Toivottavasti joku haluaa ostaa ^^

MYYTY Kero
Jettis
Olisin halukas ostamaan mahdollisesti tollerin tai bordercollien. Jos jollain olisi myynnissä, niin olisin siis kiinnostunut!:)
Sundae
LAINAUS(Flatpower @ 28.9. 2005, 15:50)

Todellakin hyvä idea. Eli nyt KAIKKI poistavat tästä viestiketjusta turhat viestinsä, jotka eivät ole myynti- tai ostotarjouksia! Itse tein sen jo wink.gif
Lazer
baa.gif annetaan baa.gif
hammasharja sininen, ei kertaakan käytetty, teddy karhu, pari käyttökertaa jäljella ja sininen frisbee, ei kertaakan käytetty.

Nämä siis siksi että omille koirilleni ei kelpaa. Laittakaahan nro jos tarvitset jotain näistä niin lahjoitan sitten sinulle!
Sundae
Lazer, jos tarkoitat hammasharjalla sitä combia, niin se on kyllä kampa biggrin.gif Mutta mulle kelpais tuo sininen frisbee eli mun numero on 132894. Haluaisitko jotain vastalahjaksi? Multa löytyy meinaan aika varmasti tavaraa, jota en käytä biggrin.gif
Miki*
Myyn Chihuahuani pois, alan kasvattamaan enimmäkseen Bichoneita ja Harjiksia.
Ja koirat lähtevät pilkkahintaan.. wink.gif

NSh Petu Uros Level 1 $1500
NSh Ruusu Narttu Level 1 $1500
Tassu Narttu Level 1 $1000
NSh Täplä Uros Level 1 $1500
Lazer
LAINAUS(Sundae @ 30.9. 2005, 10:16)
Lazer, jos tarkoitat hammasharjalla sitä combia, niin se on kyllä kampa biggrin.gif Mutta mulle kelpais tuo sininen frisbee eli mun numero on 132894. Haluaisitko jotain vastalahjaksi? Multa löytyy meinaan aika varmasti tavaraa, jota en käytä biggrin.gif

hammasharja juu juu... biggrin.gif

Laiton sulle sen frisbeen. laittelehan vaikka FP:ssä viestiä että mitä ylimäärästä sulta löytyy, ni voidaa sit tehä vaihtokaupat. smile.gif
-Emmi-
Minulle kelpaisi teddy karhu ja sit se comb. Numero on 135789...
Lydia
Laitetaan nyt tännekin.... Koiramäärää olisi tarkoitus vähentää ja siksi myynnissä

Suomenlapinkoira uros Bella's Urho
Urho on nyt 88 FP päivää vanha ja se on levelillä 12.
Se on kaksoiskoulutettu paimennukseen ja suojeluun(ko)
Onnellinen ja ruokittu ja taitaa sillä olla panta ja hihnakin.
Hinta olisi 8000$ ja ehdottomasti hyvä koti pitäisi löytyä!

ja mut siis löytää tunnuksella Lydia-79

MYYTY
Malene
OTETAAN VASTAAN LELUJA, TARVIKKEITA YMS!

Rahatilanteeni on aika huono, joten olisi kiva jos lahjoittaisitte mulle jotain turhaa tavaraa.. Kiitän. Kennelini nimi on Doggy Hobby Kennel.

Ilmoitelkaa jos nurkassa pyörii turhaa tavaraa. wink.gif
Malene
LAINAUS(Lazer @ 30.9. 2005, 12:11)
baa.gif annetaan baa.gif
hammasharja sininen, ei kertaakan käytetty, teddy karhu, pari käyttökertaa jäljella ja sininen frisbee, ei kertaakan käytetty.

Nämä siis siksi että omille koirilleni ei kelpaa. Laittakaahan nro jos tarvitset jotain näistä niin lahjoitan sitten sinulle!

Ottaisin nuo mielelläni. ;>
Lazer
Sorry, meni jo kauan sitten.. confused.gif
Sundae
//muoks. Nyt on kaikki koirat myyty ja nyt voin hyvällä mielellä lopettaa FP:n pelaamisen. Piipahdan näissä Puskan FP-viestiketjuissa kuitenkin aina katsomassa, että jos voisin jotenkin auttaa smile.gif
crim
Hei, kaikki te joilla on tunnuts ja kenneli tuolla, laittakaapa nimenne ja kennlinne nimi tähän listaan niin me suomalaiset löydämme joukosta toinen toisemme.

kennel Fallstar's -- crim
Sundae
crim, lista näyttää tällä hetkellä tältä:

#110548 Kettis (Honeyline's Retrievers and chihuahuas)
#130295 Jettis (Krommin's bordercolliet ja käppänät)
#135789 Iituli (Salasana Retrievers)
#160057 Deni (Karvakuono Norfolk Terrier, Chihuahua, Chinese Crested)
#181844 Anita|| (Leeward's Bichon Friset) & #160088 Lovely White's (Lovely White's Bichon Friset ja Kiinanharjakoirat)
#160065 Heemoka (Bortskett's Borderterrierit ja Sk Kettuterrierit)
#172115 Jappula (Wonder's Maltankoirat ja afgaanit)
#179865 Wenakko (Wenakkoo Cairnit ja borderterrierit)
#137904 Wenakko (Wenakko Whippetit ja Afgaanit)
#177263 Jiroi (Darchges Saksanpaimenkoirat)

Tuota ollaan siis kasattu yhteen toiseen FP-aiheiseen topiciin täällä wink.gif
crim
LAINAUS(Sundae @ 15.10. 2005, 15:51)
crim, lista näyttää tällä hetkellä tältä:

#110548 Kettis (Honeyline's Retrievers and chihuahuas)
#130295 Jettis (Krommin's bordercolliet ja käppänät)
#135789 Iituli (Salasana Retrievers)
#160057 Deni (Karvakuono Norfolk Terrier, Chihuahua, Chinese Crested)
#181844 Anita|| (Leeward's Bichon Friset) & #160088 Lovely White's (Lovely White's Bichon Friset ja Kiinanharjakoirat)
#160065 Heemoka (Bortskett's Borderterrierit ja Sk Kettuterrierit)
#172115 Jappula (Wonder's Maltankoirat ja afgaanit)
#179865 Wenakko (Wenakkoo Cairnit ja borderterrierit)
#137904 Wenakko (Wenakko Whippetit ja Afgaanit)
#177263 Jiroi (Darchges Saksanpaimenkoirat)

Tuota ollaan siis kasattu yhteen toiseen FP-aiheiseen topiciin täällä wink.gif

Minne?
Sundae
LAINAUS(crim @ 15.10. 2005, 17:58)
Minne?

Tuonne -> http://www.koirauutiset.com/forums/index.p...opic=15676&st=0 Pitäisi löytyä viimeiseltä sivulta smile.gif
risquatt
MYYDÄÄN SALUKIUROS
ikä 63 level 13
koulutettu sledding & racing
Sijoituksia on kertynyt ihan mukavasti.

Shamshir al Azadeh on ensimmäinen FP:ssä kasvattamani koira. Minulla ei ole käyttöä Shamshirille, joten tarjoan sitä jollekin muulle innokkaalle pelaajalle. Myyntiin asti sitä ruokitaan ja ilmoitetaan kisoihin entiseen malliin.

Raha ei tärkeää, mutta hyvä koti on.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!
Annie #150540
Eve
OSTETAAN

Hyvä borderterrierinarttu, ikää korkeintaan 30-40 FP. Olisi kiva jos koiralla olisi hyvät stateksit agiin(agi, int, spd), näyttelyihin(con, str) tai tokoon(con, int, str).
FP:ssä "harvinaisten" rotujen hyviä koiria on vaikea saada sleepy.gif
tollerigirl
cool.gif Mulla on kennel kans furry pawssissa, mut tässä vähän aikaa sitten panin koirat "varhais eläkkeelle" kun ei ollu aikaa joka päivää pelata.
Kenneli on tällä hetkellä 5 tasonen, rahaa on joku 157,000 whistling.gif ja koulutus on jo eläinlääkärin tasolla.... Ja oma agility kenttäki on, ja repussa ruokia ja leluja .. thumbup.gif hyvin menee...
Sitä ei voi varmaan silleen muille antaa... Mut jos jotain kiinnostais "pelata" nimellä Eeva-Maria ja kennel mudpaw's (kuratassun) ni kirjotelkaas tänne, voisin ehkä lahjottaa kennelin jollekki happybday.gif
crim
Dalmatiankoiranarttu Daphadil, ikä 14 (siis nuori vielä), level 1 PRIVATE SALE
Pinseriuros Sunny, ikä 17 (myöskin melko nuori), level 1 PRIVATE SALE
Hovawarturos Burrich, ikä 7 (aivan vauva), level 1, PRIVATE SALE

Lisäksi mahdollisuus ostaa level 2:den koira, rottweileruros NSc Shrt Ster, ikä 27. Ota yhteyttä.

Hinnoista voidaan sopia.

Olen tuollakin crim.
Lydia
Mulla on myynnissä kaksi suomenlapinkoira urosta ajanpuutteen vuoksi (yritän vähentää koiramäärää)
Elikäs...

Bella's Simo 74 FP-päivää levelillä 4
koulutettu paimennukseen

Bella's Taito 43 FP-päivää levelillä 5
koulutettu paimennukseen

ja mut löytää siis nimellä Lydia-79
risquatt
Tollerigirl:
Voit hyvinkin lahjoittaa tuon pelitilisi jollekin. Annat vain käyttäjätunnuksen ja salasanan parhaaksi katsomallesi ihmiselle... Ja nimenhän saa muutettua milloin vain, jos ei miellytä.

Terveisin: #150540
Miki*
LAINAUS(Miki* @ 30.9. 2005, 14:35)
Myyn Chihuahuani pois, alan kasvattamaan enimmäkseen Bichoneita ja Harjiksia.
Ja koirat lähtevät pilkkahintaan.. wink.gif

NSh Ruusu Narttu Level 1 $1000

TÄMÄ VIELÄ MYYNNISSÄ!!
Jos jotakin kiinnostaa, nii pisteitä koiralla on 187. teehee.gif

Muoks; Alensin hintaa. wink.gif
crim
LAINAUS(tollerigirl @ 16.10. 2005, 12:11)
cool.gif Mulla on kennel kans furry pawssissa, mut tässä vähän aikaa sitten panin koirat "varhais eläkkeelle" kun ei ollu aikaa joka päivää pelata.
Kenneli on tällä hetkellä 5 tasonen, rahaa on joku 157,000 whistling.gif ja koulutus on jo eläinlääkärin tasolla.... Ja oma agility kenttäki on, ja repussa ruokia ja leluja .. thumbup.gif hyvin menee...
Sitä ei voi varmaan silleen muille antaa... Mut jos jotain kiinnostais "pelata" nimellä Eeva-Maria ja kennel mudpaw's (kuratassun) ni kirjotelkaas tänne, voisin ehkä lahjottaa kennelin jollekki happybday.gif

Kahdella kennulla en ehdi pelata, mutta onnistuukohan siirto omaan kennuuni (siis että siirtää ne toisen kenneliin..)? Tietysti tuollaiselle kennulle on muitekin ottajia jo varmasti.

Pystyykö tuolla edes lahjoittamaan rahaa toiselle? Olisi meinaan helpompi elää tuolla kun olisi joku jolta tarpeen tullen lainata rahaa teehee.gif
Eve
LAINAUS(crim @ 18.10. 2005, 17:16)
Pystyykö tuolla edes lahjoittamaan rahaa toiselle? Olisi meinaan helpompi elää tuolla kun olisi joku jolta tarpeen tullen lainata rahaa teehee.gif

No itse tein kolmella tunnuksellani innocent.gif niin, että laitoin yhteen kauppaan jonkun lelun myytäväksi niin kalliilla, kuin toisella tunnuksella oli rahaa ja sitten ostin sen toisella tunnuksella. Näin saa ikäänkuin nostettua rahaa toisilta käyttämättömiltä omilta tunnuksiltani rolleyes.gif
crim
LAINAUS(risquatt @ 16.10. 2005, 09:58)
MYYDÄÄN SALUKIUROS
ikä 63 level 13
koulutettu sledding & racing
Sijoituksia on kertynyt ihan mukavasti.

Shamshir al Azadeh on ensimmäinen FP:ssä kasvattamani koira. Minulla ei ole käyttöä Shamshirille, joten tarjoan sitä jollekin muulle innokkaalle pelaajalle. Myyntiin asti sitä ruokitaan ja ilmoitetaan kisoihin entiseen malliin.

Raha ei tärkeää, mutta hyvä koti on.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä!
Annie #150540

Hmm, onkohan vielä vapaana?
crim
Dalmisnarttu myyty, joku törkimys osti sen ja laitto uudestaan myyntiin dry.gif Ja kalliimmalla.
Sundae
LAINAUS(crim @ 18.10. 2005, 18:29)
Dalmisnarttu myyty, joku törkimys osti sen ja laitto uudestaan myyntiin dry.gif Ja kalliimmalla.

Semmoista se on confused.gif Osa noista munkin koirista meni uudestaan myyntiin kalliimmalla hinnalla.
..kaktus.
LAINAUS(tollerigirl @ 16.10. 2005, 12:11)

Mulle kyllä kelpais ^^. Jos haluut sen mulle antaa niin kerro salasana. En kyl lupaa hoitaa joka päivä, kun en kerkee, mutta yritän.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.