Miten ihmeessä saisin silkkini lihoamaan, kun se kyllä syö hyvin ja meillä on 2 kertaa päivässä ruoka ja olen kokeillut kaikki mahdolliset energia ruuat yms... mutta poika ei millään liho se liikkuu koko ajan jonnekin ! Tarvitsisin pikaista apua !!
tweeety
19.9. 2005, 16:14
Kokeile ruuan sekaan naudanvatsaa, tai sitten ihan eläinrasvaa, esim kennelrehulla nimellä lihainen rasva.
Kokeileppas lisätä ruokaan jotain rasvaista Jos en ihan väärin muista, niin eläinlääkäreillä on jotain 'lihotustahnaa' jota käytetään mm. todella laihoille ja huonosti syöville koirille...
Maisku
21.9. 2005, 17:37
Meillä ainakin TOSI nirso silkki liho syömällä Purina ONEa. Ja siihen se tykästy
lhasa apso
23.9. 2005, 14:39
täällä taas alotettii just mun silkillä laihdutuskuuri
Daraaa
29.9. 2005, 10:40
Temestäkö meinasit ?
tota.. Kannattaa lisätä kuivalihaa ruokaan. Manta saatiin lihomaan kuivalihalla ja pro planin nuoren koiran ruualla. Kuivalihaa saa ihan eläinkaupasta irtopusseissa, saat itse valita minkä määrän otat. Kantsii kokeilla
Lydia
3.10. 2005, 23:40
Lisää ruokaan rasvaa, joko ihan öljyn muodossa tai sitten ihan oikeaa rasvaa. Eiköhän pitäisi auttaa, ainakin meillä auttoi vaikkei silkki olekaan (äärimmäisen nirso mäykky vaan)
Luna
4.10. 2005, 17:56
Toiset silkit ei vaan lihoo vaikka mitä tekis. Jos koira on semmoisita linjoista että se on "heppoista tekoa" niin ei sille ruokkimalla vankempaa rakennetta saa. Minä omistan silkki uroksen jolle ollaan aina syötetty kaikki maailman lihottavat sapuskat mutta mikään ei auta. Koira on kohta 10v ja solakka kun mikä vaikka syö ihan hyvin. Aina sitä voi toki yrittää.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.