Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hauskoja kommentteja
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Triad
Siis tarkoitan että mitä kaikkea ihmiset ovat sanoneet koiristanne siis kaikkia hasúskoja juttuja biggrin.gif

Minä olin keväällä yhdessä mätsärissä niin sitten esitin siellä australianpaimenkoiraa Lissua, väriltään musta valkoisin ja ruskein merkein. Niin sitten kun ododttelimme niin vierestä käveli kolme pientä tyttöä ja ne sitten sanoivat kukin vuorollaan mätsärissä olleiden koirien rotuja niin sittenne jäivät kattomaan Lissuja ja sitten yksi tytöistä sanoi: se on berninpaimenkoira. ja jatkoivat matkaa biggrin.gif kieltämättä Lissu on bernien värinen mutta kuiteskin aika kaukana siitä.. innocent.gif

Ja sitten kerran mätsärissä omani koiran kanssa niin se on kingchalesinspanieli aika harvinainen Suomessa. Niin sitten kaikki suurin piirtein jotka kysyivät Iitun rotua niin sanoivat joko: Niin cavalieri, miejän tutulakin on sellainen tai jotain muuta cavalieristä. Enkä jaksa aina selittää että Kingcallet erinlaisia kun cavalierit esim. kuono, koko biggrin.gif
emetius
Mulla on siis shetlanninlammaskoira uros jolla on todella paksuturkki. Pentuna sitä luuliin afgaaninvinttikoiranpennuksi, collien pennuksi ja nyt vanhemmalla iällä tai siis se on nyt 2v niin on ollu minikokoinen collie, leijona, minilassie ja ompa joku erehtynyt sanomaan shetlanninterrieriksi biggrin.gif
-laku-
Kaikkea en milläään muista, mutta kerran tuli eräs mies meitä oman koiransa kanssa vastaan, katseli hetken sitten kysyi: "Onko tuo nyt ihan sellainen vinttikoira?" biggrin.gif
Rotuna siis nahka. wink.gif On aika ylensyönyt vinttikoira... whistling.gif
Once
minulla on shelttiuros ja kerran sattui hassu tilanne kun olin maalla isovanhempieni luona.
Kävelin koirani kanssa linja-autopysäkille serkkuani vastaan ja kuljimme kyläkaupan ohi. Kaupan kulmalla notkui kolme (tai neljä) paikallista nuorta miestä jotka olivat ehkä siemailleet jotakin vettä vahempaa vastapäisessä pubissa. Heidän ohi mennessämme yksi sanoi suht kovaan ääneen: "onpa kaunis!" (kuulen yleensä koirastani tällaista kommenttia). Käännyin katsomaan miestä ja hymyilin hänelle kiitokseksi siitä että oli kehunut koiraani. Mies lisäsi: "eikä ole koirassakaan mitään vikaa" laugh.gif
oli siinä naurussa pidättelemistä. Tämä sattui pari vuotta sitten mutta jaksaa se silti vielä hymyilyttää.
sheltti
Oltiin koulun kanssa urheilupäivänä kävelemässä 8 km reitti. Kaverini oli kysynyt saako ottaa koiran mukaan ja saanut luvan. Koiran rotu oli Berninpaimenkoira. No yhdeltä luokalta taisi kaikki pojat väittää sitä berhandilaiseksi... Ei uskonu vaikka kuinka selitettiin, että se on Berni eikä berhandi ... wink.gif
~Lily~
Mulla kun on tuo sheltti, niin meillä tuo minilassie tai minicollie on ollut yleinen kommentti, mutta kerran yksi vanhahko rouva kysyi että onko tuo kettuterrieri. biggrin.gif oli siinä vähän naurussa pitelemistä. kuitenkin sain kerrottua, että shetlanninlammakoira se on. No voi kai sitä sheltin pennussa ja kettuterriessä olla samaakin näköä thumbup.gif
annamurr
Rontista on tullut mudi ja silleen... biggrin.gif Pepistä karavanlähtö aikana, on tullut sekarotuinen.. biggrin.gif Mutta siltä se kyllä vähän näyttääkin kun sillä ei ole nyt oikeen karvoja. smile.gif biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.