LAINAUS(onnicoton @ 14.4. 2006, 20:51)
Tuli nyt sit tuolla Liedossa tänään pyörähdettyä ja sieltä tuli suureksi yllätyksekseni 172 pistettä ja 1. tulos!!!

En niinku vieläkää oikeen tajuu tätä! Varsinkaan sitä, että toi kakara pysy paikallamakuussa!!!

Se on menny treeneissä nyt niin huonosti, että olin ihan varma, että se ei pysy!!

Mutta kävipäs hyvä tuuri!

Hurjasti onnea! Siitä se lähtee..
Meillä on 13.5. Padasjoella ensimmäinen virallinen voittajaluokan koe. Tänään koklasin tunnaria taas pitkästä aikaa ja se toimi todella hyvin viime aikoihin nähden, vauhtia tosin ei takaisintulossa ole pätkän vertaa-Sandra tulee käynnillä, kapula sikarimaisesti suussa ja istuu vaivalloisesti eteen ja tiputtaa kapulan tosi usein kun se on niin hankalasti

Toivon että saadaan se toimimaan ennen kisaa.. Mutta jos siitä tuleekin nolla, se ei haittaa, sillä ykköstulokseen ei meillä ole vielä mikään kiire. Itse asiassa parempi, jos tulee kakkos- tai kolmostulos, sillä kisoja olisi ensi syksynä niin paljon, joihin haluaisin voittajaan mennä.
Harjoituskisoja täällä lähellä on nyt aika paljon kun on tuo jokakeväinen toko-cup. Pääsemme tosin vain kahteen niistä jos aikataulu sallii, sillä toinen on heti Lahti kv:n jälkeisenä tiistaina. Pitää miettiä vielä kuinka tehdään. Nyt pitäisi vain itse muistaa olla harjoittelematta liikaa, sillä Sandra on helposti tylsistyvää sorttia..