Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Nuppo etsi eksynyttä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
upponalle
http://www.geocities.com/kuvaholopainen/021005.html

Uppiksen kanssa touhutaan kun pahin ikävä alkaa laantumaan. Uppis alkoi kutiamaan heti - kun perheemme pieneni. Ajattelin, että lähdetään puuhaamaan jotakin kunnolla, ja aloitimme sitten etsintäharjoitukset. Jälkeä olen jo opettanut, mutta tämä oli eka kerta tositoiminnassa. Uppo otti hemmetin hyvin maa-jälkeäexcl.gif Ihan olin kompuroida jalkoihini kun tämä lähti kadonneen jälkiä pitkin haistellen juuri jalanjälkien kohdalta, melkeinpä kuin vanha tekijä. Sitten löysimme eksyneen, mutta Uppo oli niin keskittynyt etsimiseen että säikähti moista ihmistä keskellä hyvää jälkeä. Onneksi tällä oli herrrrkullisia makkaroita ja seuraavalla kerralla jo tiedettiin mitä jäljen päässä voi olla.

Uppo on virtuoosi tällä alalla, ja jos minä en mokaa ohjaanana, tulee Uppiksesta vielä taitava!
wub.gif dogrun.gif
Sanna&Paukku
Ai olenko taas kade.... Mistä näitä nenä virtuooseja tulee??? Paukku treenannu nyt koko kesän ja hei ihan oikeesti niitä makkaroita ei ole kylvetty ympäriinsä.... Grrr.... Neksu vetää kans ilman treeniä miljoona kertaa paremmin! laugh.gif Samoin kaverin amstffi ja ja ja.... Noo kyllä me ollaan jo vähän edistytty! teehee.gif

Ja onneksi olkoon huippu suorituksesta! dogrun.gif dogrun.gif
-tanja-
Uppis on niin ylpeän ja komean näköinen kuvassa..taitaa tietää onnistuneensa hyvin wub.gif smile.gif

Onnea uudelle harrastukselle thumbup.gif
Maisa
Mukavaa, että olette löytäneet uuden harrastuksen thumbup.gif Voin muuten ihan kuvitella Uppiksen säikähdyksen kesken jäljen biggrin.gif
Sanna
Hyvä Uppis smile.gif
kerinkallion pelastaja
shifty.gif hienoa, lisää herra neniä laugh.gif jatkakaa nyt vaan ahkerasti thumbup.gif ootteko tehny jälkeä ihan pimeässä ja entä ootteko esineitä nostanu jäljeltä?? miten opetit,ja milläconfused.gif raporttia heti,kiitos whistling.gif tongue.gif
upponalle
Kiitos wub.gif dogrun.gif

Olin tässä juuri kyynelten keskellä, muistot ... mutta nämä teidän sananne saivat nauramaan ja hymyilemään wub.gif

Uppo tosiaan säikähti "HERRAJUMALA!!" kuulin kun Uppis koirakielellä huudahti taaksepäin hypähtäen. Moisia rumiluksia asetellaan kiinnostaville jäljille, eihän tuossa nyt ole ollenkaan mieltä!! Onneksi se ei näemmä pilannut mitään, sillä seuraavalla kerralla meni jo verrattain hyvin.

Tämä mun koulutus ei ole ollut äärettömän johdonmukaista, lähinnä arkipäivässä tapahtuvaa toimintaa. Pimeässä kyllä, ja monissa eri olosuhteissa, aina inspiraation mukaan. Joskus täällä kämpässä, joskus esineen noutona, josta palkinto, tai sitten vain pelkkää jälkeä. Nyt oli eka kerta ihmisen kanssa, ja ajattelinkin opettaa ilmaisua jo valmiiksi. Haukahtaminen luontuu kyllä, pitää vaan opettaa yhdistämään se tilanteeseen.

Upon mukaan, vaikuttaisi kuitenkin älykkäältä kaverilta. Kunhan minä nyt en tyri.
edi
Hienoa smile.gif
Mukavia hetkiä uuden harrastuksen pariin thumbup.gif
Esmo
Hieno Uppis! thumbup.gif
Niinhän se pitääkin - parhaimmillaan uusi harrastus vie ajatukset "siitä kaikesta muusta"...
piksu
Hienoa! Toinen on niin tomerannäköinen wub.gif
tittamaarit
Onnea uudelle harrastukselle! Upo on kuvassa ihan kuin olisi jäljestänyt aina... wub.gif wink.gif
upponalle
Juu, Uppis oli aika hyvin hengessä mukana. Kun muut koirat etsi, katsoi Uppis rauhallisesti istuen ja aivan kuin analysoi muiden tekemiä virheitä ja onnistumisia. Mutta sitten kun tuli Upon vuoro, niin sitten mentiin !!

Kiitos vain jälleen kommenteista wub.gif dogrun.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.