Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Oletko..,
Puskaradio > Puskis > Turpakäräjät
Sivuja: 1, 2, 3, 4
Cerasi
Vanhemmat maksoivat koiran ostohinnan ja maksavat yhä ell laskut ja ruuan. Itse sitten olen "harrastustarvikkeet" (kuten dummyt, liinat, jälkivaljaat, häkin, jäljentekoveren yms.) hankkinut ja maksanut.
vinelli
No itsepä olen kaikki kolme maksanut... kolmannen tosin sijoitin, joten vastaanottaja maksoi siitä osan vakuutena. Mutta sehän palautuu sitten hänelle kun pennutusehto on täyttynyt, joten loppuviimeksi itse maksan senkin.
Winifred
En maksanut Remusta penniäkään, mutta pannat, yms. puruluut olen maksanut omasta rahapussista, mutta itse Remun ruoka lähtee isukin ja äitylin pussukasta. biggrin.gif
-laku-
Lakusta en ainakaan tainnut maksaa mitään, Vekusta en kyllä ole ihan varma. Laitoin, että vanhemmat maksoivat, mutta itse asiassa kyllä mä taisin jotain siitä maksaa itsekin. smile.gif
sa-an-ri
Isi maksoi. Seuraavan maksan itse, mutta sitä ennen on löydettävä ja maksettava asunto, opiskelut, ajokortin 2-osa jne...

Kun jostain sais niin paljon rahaa, ettei tarviis miettiä sitä.

Niin ja lisäys: Ruuat, kisa- ja näyttelyilmot, eläinlääkärit yms maksan ite...
agathar
lisättäköön vielä, että omassa taloudessa kun asun, lankeavat myös kaikki kulut minulle itselleni. vakuutukset, ruuat, lelut, eläinlääkärikulut..
sannal
Ensimmäisen koiran maksoivat vanhemmat (olin 13v) . Seuraavana vuonna kesätyö rahoilla ostin ekan oman..sen jälkeen tuli vaan koiria.. Lumosta maksoin ex-avon kanssa vakuudet (sij.narttu.. jonka vakuudet siirtyi Lyytiin), Lyytin maksoin loppuun itse (eli lunastin tytön itselleni vuoden iässä) ja Oivan ( oivasta eräs kasv. maksoi 200 jolloin saa yhden astutuksen ilmaiseksi).. eli ilm. koiria on ollut koko laumasta 4 joista en ole, eikä kukaan muukaan ole maksanut kopekan kopekkaa.
ElinaP
mamitsu maksoi
Ebony
Vanhemmat maksoivat ;D Ainakin minun tietääkseni w00t.gif
[fakedestiny]
vanhemmathan tuon maksoi, mutta minä sitä pääasiassa hoidan ja koulutan biggrin.gif
Palsternakka
Sain koirani vissiin 13-vuotiaana ja sen ikäinen saa tuskin mistään kasaan pennun myyntihinnan verran (1100 e). Vanhemmat maksoivat.
Black pearl
Vanhemmat maksoivat koska itse olin silloin 7-vuotias.
Tanja_V
Olen maksanut lähes kokonaan itse, vanhemmat halusivat välttämättä maksaa osan. Tavarat ja ruuat olen sitten itse maksanut.
onnicoton
Laitoin, että vanhemmat maksoivat kokonaan. Oikeasti kyllä mummu ja vaari maksoivat suurimman osan, mutta kuitenkin! Mä en siis maksanut yhtään... biggrin.gif
Ida K
Koko koiran maksoin. wink.gif Mutta kun on sijotuskoira niin, oli periaatteessa ilmanen cool.gif
---
Vanhemmat biggrin.gif
¤janette¤
Laitoin "vanhemmat maksoi kaiken" vaikka kukaan ei maksanu mitään biggrin.gif kyseessä oli siis mun joululahja ja Uffis on meijän Mirrin pentu ja se pentue synty meillä kotona.ja Äitiku on kasvattaja ei tarvinnu maksaa smile.gif
viivero
Asuin omillaan kun koiran hommasin, joten itse on ostettu ja kaikki on maksettu ihan itte. Okei, avo ehkä osallistui kuluihin, mutta ei vanhemmat oo mitään maksanut!
wiltsu01
Osan maksoin itse ja osan rakas mummoni biggrin.gif
Julie
Vanhemman koiran maksoin melkein kokonaan itse. Nuoremmasta maksoin ehkä puolet itse ja porukat maksoi loput.
diva
En, vanhemmat maksoivat kaiken. rolleyes.gif
Reyal's
Clarasta maksoin silloiset 500 markkaa ja vanhemmat maksoivat kaiken muun. rolleyes.gif
misa
Ensimmäinen "oma koira" minulle tuli ollessani vielä peruskoulun yläasteella, nyt meidän neiti on yli 8v ja minun omistuksessani ja hoidossani edelleen. Itse en maksanut. Toiset kaksi koiraa maksoin kokonaan itse ja tulevan neljännen maksan myös omista rahoistani. Vastasin kyselyy, että itse maksoin, kun kolme koiraa neljästä on omasta pussista maksettu.
Soen
En ole maksanut mitään Jerestä, vanhemmat makso. Tosin joitain leluja ja tommosia olen ihan itse ostanut innocent.gif
Netta
Tuo minun koirani on yhteisomistuksessa kasvattajien kanssa joten ei tullut aikanaan maksamaan mitään. Vanhemman koiran hankinnan rahoittivat vanhempani, olihan kyseessä koko perheen projekti (:
Triad
Meillä vanhemmat ostivat Pessin ja on toisaalta ainut meijän ostama koira kaksi muuta on sitten omia kasvatteja wub.gif Ja Iitu tuli hoidon kautta meille. Ja kaikki koirat paitsi Iitu on isäni omistuksessa wink.gif
keskari
itse säästin jokaisen pennin, lopetin jopa tupakoinnin lopullisesti saadakseni tyttösen... sain rahalla terveyden, ystävän ja iltojeni ilon wub.gif ruskea villis tyttö siis nyt on kaveri.
#sohvi#
vanhempani ovat kasvattajia että tavallaan sain sen ilmaiseksi! rolleyes.gif
Lauri
Itse maksoin kokonaan, tietysti. rolleyes.gif
Khenya
Itse maksoin ostohinnan, kokonaan. Vanhemmat ovat sitten osallistuneet muihin kuluihin.

-Else-
Mun vanhemmat makso kaiken smile.gif
_berni_
vanhemmat makso koiran ja maksaa tarvikkeetkin smile.gif
-Tintti-
Porukat on maksanut molemmat koiramme. Vanhempi on siskoni nimissä ja nuorempi on mun nimissä smile.gif
Noel
Oih hassu kysymys mutta herätti kiinnostuksen..
KOKONAAN MAKSOIN ja vielä sen päivän muistan kun niin pitkään oli harkittu juttua ja mieheni sain mukaan KATSOMAAN koiraa ja sitten kun siinä kerran oltiin käyty niin sovittiin jo että milloin haetaan ja täytyy sanoa että seuraavasta palkasta vain uhalla sen sijoitin koiraan.. sitte syötiin hiukan vähemmän ja ostettiin vain koiralle herkkuja smile.gif)
sahku
osan maksoin itse, osan vanhemmat ja osan siskoni smile.gif Että kyllä koiruuden saamiseksi olen jotain tehnyt biggrin.gif
Pikseli
Puoliksi mieheni kanssa maksoin. Kukapa muukaan tuon olisi maksanut?
-maria-
En, vanhemmat maksoivat kaiken.

Mutta sitten taas kun Suppikselle kaikkia pientä ja hauskaa ostelen, niin ihan omasta pussistani ne menevät.
cavalier
LAINAUS(-maria- @ 3.1. 2006, 17:04)
En, vanhemmat maksoivat kaiken.

Mutta sitten taas kun Suppikselle kaikkia pientä ja hauskaa ostelen, niin ihan omasta pussistani ne menevät.

Meillä oli aivan samoin biggrin.gif
dischile
Itse maksoin kokonaan.
shaairah
Osan oon ostanut, osan oon saanut lahjaksi ystäviltä, osan äiti on kasvattanut ja osan oon ite kasvattanut smile.gif
Susu
Kokonaan maksoin itse. happy.gif
pikopiko
En maksanut itse yhtään itse, vanhemmat maksoivat kaiken. Mutta se on sen arvoinen!! wub.gif
Zola
Vanhempi koira maksoi 4500 mk, jonka vanhemmat maksoivat (tosin mummu avusti vähän wink.gif ). Nuorempi maksoi 500 euroa (yhteisomistus kasvattajan kanssa) ja sen maksoin kokonaan itse.

Muoks: Vastasin siis, että osan olen maksanut itse.
Diikeri
Maksoin serasta 400€ itse, maksoi tuhat euroa. Isä maksoi sitten loput.. wink.gif Lisäksi jouduin tietty tekemään työtä vanhemmilleni (imuroimaan, siivoamaan, kantamaan puita tms. tms.) jotta ne suostu maksaa loput.
Any
Isähän sen maksoi kokonaan, vaikka minun koira onkin. Vanhemmat maksaa myös ruoat, eläinlääkärikulut sekä tarvikkeet ja harrastusvälineet eli oikeastaan kaiken.

Seuraavan koiran aion kyllä maksaa kokonaan itse.
tuunanen
Vanhemmat makso ite koiran, mie maksoin kaikki kupit, hihnat ym.. smile.gif
Ässä
Vanhemmat maksoivat molemmat, tosin ensimmäinen on vanhempien nimissä. Hedda on virallisesti mun ja äitin. smile.gif
Joandy
Ricky oli ihan ilmainen (muttei kuitenkaan pentutehtailusta), joten ei ollut mitään maksettavaa ;>
Taco.
Äiti ja iskähän tuon maksoi. Mutta jos oman koiran haluaisin, niin joutuisin varmaan ainakin osan maksamaan.
Lottie
Äiti ja isäpuoli maksoivat sen kokonaan, itse tosin tavaroita ym. olen ostanut :>
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.