Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiratanssipalsta
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
Jettis
Olisiko mitenkään mahdollista saada puskaan foorumia myös koiratanssista?
<Iida>
Kuulostaa ihan kivalta ja hyvältä idealta, mutta näinköhän puskasta löytyy niin paljon koiratanssi-ihmisiä (ja koiria), että palstan pystyssä pitäminen olisi kannattavaa... Tai no enhän minä sitä tiedä biggrin.gif
Sundae
Mietin kans, että ei taida Puskasta löytyä niin paljon koiratanssin harrastajia rolleyes.gif Mieluummin tekee vaikka jollekin palstalle oman viestiketjun koiratanssille wink.gif
---
No, ne jotka harrastavat (tai no palsta) voi saada lisää kiinnostustakoiratanssille.
Voisihan se olla ihan ok.
Vanilla_
Mielestäni tämä koiratanssipalsta on hyvä idea, koska onhan agilityllä ja tokollakin omat palstat.. smile.gif Odotellaanpas Vahtikoiran kommenttia..
Jettis
Ajattelin että sen myötä voisi uudetkin ihmiset kiinnostua koiratanssista ja puskaan tulisi varmasti paljon koiratanssiharrastajia keskutelemaan!
Vanilla_
LAINAUS(Jettis @ 6.10. 2005, 16:55)
Ajattelin että sen myötä voisi uudetkin ihmiset kiinnostua koiratanssista ja puskaan tulisi varmasti paljon koiratanssiharrastajia keskutelemaan!

Hyvin ajateltu. smile.gif Nyt kun se Vahtikoira oman kommenttinsa kertoisi.. biggrin.gif Odotellaanodotellaan! Itsekin voisin kyllä tutustua tähän koiratanssihommaan lähemmin.. Kiehtoo kovasti.
Jettis
Se onkin kiehtova laji!:D Ja täällä on varmaan monia muitakin joita kiehtoo! Toivottavasti vastaisi pian!
HetaK
Toivottavasti tämmöinen tulisi! Pääsisi sitten juttelemaan muiden kanssa koiratanssista thumbup.gif
Vahtis
Minä olen jo vastannut. whistling.gif

Mitä te enää odotatte... MENOKSI!

dogrun.gif dogrun.gif dogrun.gif
Sundae
Sinne vaan sitten kaikki kirjoittelemaan! thumbup.gif Ja ollaanpa saatu näköjään toinenkin uusi palsta biggrin.gif
Vanilla_
Hienoa, vahtikoira! thumbup.gif Nyt vaan kirjustelemaan sinne! smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.