Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Testaa suklaaluonteesi
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Once
Täällä

vastauksia ei tosin voi kopioida tänne, ellei halua kirjoittaa niitä ensin itselleen jonnekin happy.gif
missi
Poimintoja suklaaluonteestani:
"1500-luku on sinun vuosisatasi."
"Suklaata syödessäsi käyttäydyt supisuomalaiseen tapaan, Mitä ilmeisimmin käyt myös lauantaisaunassa, kuuntelet TOP10-listalta löytyvää musiikkia ja rakastat mökkilomia. Jos sinulla ei vielä ole niin ainakin haaveenasi on hyvä puoliso, kaksi lasta ja kultainen noutaja sekä oma koti. Samalla tavalla kuin nautit suklaasta, elät elämääsi, rivi kerrallaan."
"Palvit suklaata Maya-intiaanien tapaan. Sinä nautit tätä jumalallista lahjaa aina kuin mahdollista."
Sundae
Mulla on melkein sama kuin missillä wink.gif Kiva testi happy.gif

//muoks. Noh, miekin laitan sitten tuon vastaukseni, kun Nellikin laittoi biggrin.gif Meinasin eka, mut sit totesin, että njää wink.gif

Dommie

bleh.gif
Jettis
Mulla sama toi kuin Riepullakin!:)
Fasupala
Mulle tuli sama kuin Missillä smile.gif
agathar
"Huh,olet todellinen suklaan rakastaja. onneksi et elänyt 1700-luvun preussissa jossa suklaavero otettiin käyttöön."

"Suklaata syödessäsi käyttäydyt supisuomalaiseen tapaan, Mitä ilmeisimmin käyt myös lauantaisaunassa, kuuntelet TOP10-listalta löytyvää musiikkia ja rakastat mökkilomia. Jos sinulla ei vielä ole niin ainakin haaveenasi on hyvä puoliso, kaksi lasta ja kultainen noutaja sekä oma koti. Samalla tavalla kuin nautit suklaasta, elät elämääsi, rivi kerrallaan."

"Palvot suklaata Maya-intiaanien tapaan. Sinä nautit tätä jumalallista lahjaa aina kuin mahdollista."
sahku
Mulla ei toimi cry.gif Vaikka on se ohjelma koneella dry.gif
Netheral
" Sinussa elää pieni suklaanmaistaja. Huuhtelet välillä aromit vedellä, ja siirryt seuraavaan makunautintoon. Jos joskus harkitset ammatinvaihtoa, tervetuloa meille työnhakuun. Suklaanmaistajan ote on vain harvoilla ja valituilla.

Suklaata syödessäsi käyttäydyt kuin ammattilainen: et halua murustella etkä tehdä virhe liikkeitä. Sama tarkkuus ja täsmällisyys seuraa sinua myös muilla elämäsi saroilla. Ystäväsi ja työtoverisi arvostavat sinussa erityisesti luotettavuutta.

Palvot suklaata Maya-intiaanien tapaan. Tarun mukaan heidän jumalansa Queltsalcoatl lahjoitti kaakopavun ihmisille. Sinä nautit tätä jumalallista lahjaa aina kuin mahdollista. Eikä se ole mikään ihme, onhan se taivaallisen hyvää. "

Että sellaista. Kaipa tuo mua jotenkin kuvaa. biggrin.gif
..kaktus.
LAINAUS(-Riepu- @ 8.10. 2005, 15:23)

bleh.gif

Minulla on sama biggrin.gif
Miki*
Sama kuin Riepulla bleh.gif
<Aino>
LAINAUS(Sundae @ 8.10. 2005, 14:58)

//muoks. Noh, miekin laitan sitten tuon vastaukseni, kun Nellikin laittoi biggrin.gif Meinasin eka, mut sit totesin, että njää wink.gif

sama wink.gif
Lakka

Oikeasti en edes pidä suklaasta tahi syö sitä juuri koskaan.
Flavia

Mulla oli toi ihan sama teksti!
---

Sama
Liisa
LAINAUS(-Riepu- @ 8.10. 2005, 15:23)

bleh.gif

sama juttu. ;D
~Lotta

sama. wink.gif Nytkin tekee mieli suklaata maidon kanssa. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.