Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Koiratanssi -linkkejä
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Koiratanssi
missi
VIDEO, aivan mahtavaa menoa thumbup.gif KUVIA ja http://www.stud.ntnu.no/~alexann/<- kesti aueta, joten laitoin sivun kii.
HetaK
Hui. Ihan meni kylmät väreet kun katsoi tuota videota. Mahtavaa menoa!
Sundae
Olen aina ihaillut tuota videota, niin mahtava meininki siinä - näkee selvästi, että molemmilla on hauskaa wub.gif smile.gif
Heemoka
Aivan mahtava tuo video wub.gif wub.gif
tollerigirl
WAU w00t.gif
Juu, hauskaa tais olla, ja vähän ton kouluttamiseen on nähty PALJON vaivaa, se miten se nosteli tassujaan ja pyöri sen omistajan ympärillä... Tota ei voi kun ihailla ph34r.gif
Jettis
Oon kattonu videon monta kertaa ja yrittäny ottaa siitä oppia. Toi on oikeesti aivan loistava asitys, tilan käyttö on ihan sairaan upeeta, ja noi temput ajottuu just oikeeseen kohtaan! Temput on tosin sinänsä jo ihan hienoja, mutta suht halppoja lähes kaikki opettaa.
onnicoton
LAINAUS(heta. @ 8.10. 2005, 18:13)
Hui. Ihan meni kylmät väreet kun katsoi tuota videota. Mahtavaa menoa!

Sama täällä!! Mahtavaa. Ei voi muuta sanoa! Oon ihan mykistynyt tosta! biggrin.gif Kuinka kauan se koirakin pyöri siinä ohjaajan ympärillä ja vielä TAKAPERIN!! ohmy.gif wub.gif
Wilde
Hieno video, useasti olen katsonut.

Mutta sattuisiko jollakin olemaan linkkiä sivuille, josta löytyy viime/tämän vuoden koiratanssin SM- kisojen voittajavideo? Esittäjä oli muistaakseni Reija Puolakka, koiran nimeä en valitettavasti muista. Olisin kiitollinen linkistä. smile.gif
annamurr
Mahtavaa menoa ja meininkiä! biggrin.gif Video oli tosi mahtavaa katseltavaa!! biggrin.gif
~Lotta
Mielestäni Tuuli Mannervon sivuilla oli hienoja vidoita, jossa oli temppuja erikseen. smile.gif '
Ja toi Grease video on mahtava. wub.gif
Liisa
Katoin noita joitain videoita! Ihanan näköistä happy.gif koiratkin näyttää nauttivan!
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Wilde @ 9.10. 2005, 18:22)
Hieno video, useasti olen katsonut.

Mutta sattuisiko jollakin olemaan linkkiä sivuille, josta löytyy viime/tämän vuoden koiratanssin SM- kisojen voittajavideo? Esittäjä oli muistaakseni Reija Puolakka, koiran nimeä en valitettavasti muista. Olisin kiitollinen linkistä. smile.gif

En sitä sivua tiedä, mutta koira oli dopermanni ja sen kutsumanimi on Ecu.
Jettis
Tossa noi tulokset tämän vuoden kisoista. Eku oli valitettavasti vasta kuudes...

SM-kisan tulokset Janakkala 6.2.2005
Tuomarikommentit

1. Mari Väänänen ja "Anni"
Pepper's How Natural, welsh corgi pembroke n s. 31.8.1995
"Please Mr Postman" Carpenters
79,25 / 83,50 / 162,75

2. Sini Eriksson ja "Nekku"
Fomarin Nekku shetlanninlammaskoira n s. 2.1.1999
"Skull and Crossbones" Pirates of Caribbean: The Curse of the Black Pearl
85,50 / 72,50 / 158,00

3. Tuuli Mannermo "Chase"
Pikkupaimenen Daisy Doolittle bordercollie n s.13.9.2002
"Dragostea Din Tei" Ozone
78,75 / 78,00 / 156,75

4. Elina Rajala "Friikki"
Morellion Make Me Smile staffordshirenbullterrieri n s. 1.6.2001
"Diamonds are a girl's best friend" Marilyn Monroe
76,00 / 77,00 / 153,00

5. Anne Ahonen "Manni"
Tunturiketun Manni islanninlammaskoira u s. 24.9.1996
"The Good The Bad and The Ugly" Ennio Morricone
74,00 / 73,25 / 147,25

6. Marita Packalén "Dandy"
Grumbling Faguir labradorinnoutaja u s. 22.4.2002
"Pustan sävel" Humppa-veikot
72,50 / 73,75 / 146,25

7. Anne Ahonen "Hjalli"
Tunturiketun Hjalli islanninlammaskoira u s. 2.1.1997
"UmmMammMaa" Nylon Beat
72,75 / 72,50 / 145,25

8. Reija Puolakka "Eku"
Elas Stamm Else dobermanni n s. 29.5.1999
"Too much fun" Daryle Singletary
73,00 / 72,00 / 145

9. Johanna Saariluoma "Panda"
Aitiorannan Ylfa Aradis islanninlammaskoira n s. 5.6.2003
"Newcastle"
70,75 / 72,00 / 142,75

10. Tilda Kangas "Jetti"
Jazzmo Castanet kromfohrländer n s. 2.3.2001
"Hey Baby" No Doubt
71,50 / 71,00 / 142,50

11. Tiina Jounio "Oiva"
Kis-Min Bandleader shetlanninlammaskoira u s. 1.9.1996
"The Old Spinning Wheel" Antti Sarpila Swing Band
71,25 / 68,75 / 140,00

12. Mikko Siltanen "Jesse"
Jegolas Borga Jesse suomenlapinkoira u s. 26.3.2001
"Heilutaan megaidolit" Smurffit
66,00 / 62,33 / 128,33
Hiipivä Siiseli
Niin juu sehän oli viime vuonna kun he voittivat biggrin.gif
Ja toi video on aivan upea! Musiikkia en valitettavasti kuullut mutta koira oli kyllä mahtava.. Saispa Sandrastakin noin energisen cool.gif
HoneyDream
Mahtava video! On tullut ennenkin katseltua.. wink.gif

Virtaa koirasta löytyi vaikka muille jakaa.. wub.gif Upeaa katseltavaa..
[fakedestiny]
Aivan upea video biggrin.gif jos Nupusta sais edes puoliks noin tottelevaisen.. smile.gif
Fitzgo
Enää ei jostain syystä näy tuo video, mutta olen sen joskus nähnyt, upea video! wub.gif
Ronjietta
LAINAUS(Jettis @ 9.10. 2005, 14:25)
Temput on tosin sinänsä jo ihan hienoja, mutta suht halppoja lähes kaikki opettaa.

Mielestäni temputkaan eivät ole kovin helppoja, tai suurin osa ehkä on mutta mm. takaperin ohjaajan ympäri pyöriminen tai sivuttais liikkeet eivät ole kovin helppoja, ainakaan minusta.

Saati sitten saada koiralle tuollainen into päälle ja tassut huitomaan noin, tiedä vaikka sekin olisi opetettu.

Videolla esiintyy muuten Carolyn Scott, joka on tulossa ensi kesänä Suomeen, ja kultsu Rookie
_berni_
tosi hieno video smile.gif
_berni_
tuolta kontaktikoirien sivuiltakin köytyy muutama koiratanssi video (paina etusivulta videot)
Hiipivä Siiseli
LAINAUS(Ronjietta @ 23.1. 2006, 20:14)
Mielestäni temputkaan eivät ole kovin helppoja, tai suurin osa ehkä on mutta mm. takaperin ohjaajan ympäri pyöriminen tai sivuttais liikkeet eivät ole kovin helppoja, ainakaan minusta.

Saati sitten saada koiralle tuollainen into päälle ja tassut huitomaan noin, tiedä vaikka sekin olisi opetettu.

Videolla esiintyy muuten Carolyn Scott, joka on tulossa ensi kesänä Suomeen, ja kultsu Rookie

Epäilisin tuon tassujen tamppaamisen olevan opetettu temppu, ohjaajakin tamppaa omilla jaloillaan samalla smile.gif
Onhan nuo temput sinänsä helppo opettaa, mutta varsinkin tuo pitkälle peruuttaminen vaatii paljon harjoittelua (ja tilaa! biggrin.gif). Ja tosiaan, sivuttain käveleminen on ainakin omalle koiralleni hankalaa, ennen kuin se tajuaa jutun jujun, ja senkin jälkeen se yrittää kävellä eteenpäin sivulle kävelemisen sijaan.
bicho
upea video ohmy.gif smile.gif

valtavasti energiaa tuolla koiralla ohmy.gif meidän rasmus ei ole puoliksikaan noin vauhdikas vaikka onkin vasta vajaa kaksi vuotta biggrin.gif
Ronjietta
Videollahan esiintyy Carolyn Scott, joka oli viime viikonloppuna pitämässä aivan mahtavaa seminaaria Suomessa ja kultsu Rookie. Rookie on videolla 9-vuotias ja kuulemma vielä nykyään 13-vuotiaana aivan samanlainen. Carolyn kertoi seminaarilla omista koiristaa, ja kertoi että Rookie oli pentuna todella arka ja pelokas ja siitä kuinka hän on saanut sen luottamaan Carolyniin.

Carolyn kertoi että esim. nuo kiepit Rookie oli oppinut oikeastaa itse. Carolyn oli vain opettanut ihan "tavallista" kieppiä mutta Rookie oli vähän improvisoinut ja se oli palkattu siitä näin se oppi tekemään noita hienoja kieppejä. Samoin luulen käyneen tuossa tassujen tamppaamisessa. Yhdessä pariesityksessä, joka Carolyn näytti, näkyi hyvin Rookien todella leikkisä liikkuminen, kun parina oli toinen kultsu.
ssaana
http://www.dogdance.net/english/clips.htm

Jotain koiratanssista ja videopätkiä. "Charlie Chaplin" oli mun lemppari, ihan mieletön! biggrin.gif wub.gif
sahku
LAINAUS(Hopeinen @ 30.6. 2006, 14:49)
http://www.dogdance.net/english/clips.htm

Jotain koiratanssista ja videopätkiä. "Charlie Chaplin" oli mun lemppari, ihan mieletön! biggrin.gif wub.gif

Olin juuri tulossa lisäämään tuon linkin, mutta se olikin jo lisätty aikaisemmin smile.gif Näitä videoita on ilo katsella ! wink.gif
missi
Tanssilinkkejä
Kiiwi
Juu, nuo nideot ovat aivan mahtavia! Heti iski kamala into alkaa opettaa tuolle Amalle kaikenlaisia liikkeitä. biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.