Jettis
10.10. 2005, 14:07
Eli ajattelin vain kysäistä kauanko olette harrastaneet koiran tanssia.
Itse useamman vuoden ja muutamassa virallisessa kisassa ollaan käyty. Tämän vuoden SM-9!:D
annamurr
10.10. 2005, 14:27
Eli vastasin, että tarkoitus aloittaa. Onnea Jettis SM-9: nnestä sijasta!!
onnicoton
10.10. 2005, 14:51
Laitoin, että tarkoituksena aloittaa. Ollaan jotain temppuja jo harjoteltu. (Tai siis ollaan paljon temmpuja harjoteltu, mutta muutamia sellasia mitä vois koirantanssissa käyttää.)
tollerigirl
10.10. 2005, 15:32
LAINAUS(onnicoton @ 10.10. 2005, 14:51)
Laitoin, että tarkoituksena aloittaa. Ollaan jotain temppuja jo harjoteltu. (Tai siis ollaan paljon temmpuja harjoteltu, mutta muutamia sellasia mitä vois koirantanssissa käyttää.)

Juu sanoisin että samat sanat
PALJON temppuja....
Jettis
10.10. 2005, 17:40
LAINAUS(-Nanzu- @ 10.10. 2005, 14:27)
Eli vastasin, että tarkoitus aloittaa. Onnea Jettis SM-9: nnestä sijasta!!

Hahhaa!:D:D Ei se nyt kovin hyvä sijotus ollut... Ois voinu mennä paljon paremminkin, jännitin liikaa ja koira vaistos sen...:/ Olin kai toiseks tai kolmanneks vimppa...
~Lotta
10.10. 2005, 17:44
Laitoin tarkoitus aloittaa, sitten joskus.
Olisi tarkoitus aloitaa mutta missä hitsissä on paikkoja missä koulutetaan koiratanssia? Varsinkin e-pohjanmaalla
Jettis
11.10. 2005, 19:42
Koiratanssiin on helppo kouluttautua itsekin. Sen ku vaan opettaa mahottomasti kivoja erilaisia temppuja. Sitten etsii koiran tyyliin sopivan (nopealle nopea, hitaalle hidas jne.) musiikin ja keksii koreografian. Siitä sitten rupee harjotteleen musiikin kanssa ja kuvaa omia harkkojaan!:)
ssaana
12.10. 2005, 08:10
"Temppuja ollaan tehty jo, mutta koreografia ja musiikki on vielä hakusessa."
Me ollaan tässä vaiheessa, musiikkia on nyt metsästelty jonkun aikaa, mutta sitä Oikeaa ei ole vielä tullut vastaan.
Buuhacas
16.10. 2005, 21:57
tarkoituksena olis alottaa.mutta siihen saattaa mennä vielä aikaa.mutta vain ajan kanssa saadaan hyviä tuloksia harjoittelun kannalta.
[fakedestiny]
22.10. 2005, 08:25
pistin että vasta aloitin. ´Muutamaa temppua on jo ehditty kokeilla. Onko koiratanssissa jotain tiettyjä liikkeitä?
-Maija-
18.11. 2005, 17:17
no pistin että on tarkoitus aloittaa, vaikka ollaan jo liikkeitä vähän harjoteltu..
wenakko
18.11. 2005, 18:17
Laitoin Temppuja ollaan tehty jo, mutta koreografia ja musiikki on vielä hakusessa.
Temppuja on jokunen joa takataskussa, mutta en ole niistä vielä ihan koreografiaa
väsänny.
Ronjietta
23.1. 2006, 16:50
Reilu vuosi ollaan nyt tanssittu ja yksissä kisoissa oltu. Janakkalan kisoihin olisi tarkoitus mennä. SM-kisat valitettavasti niin kaukana ja luult. juoksun aikaan.
Hieno homma kun on olemassa tämmönenkin keskustelupaikka...ihan uutta mulle. Koiratanssia olen harrastanut jööttini kanssa vuoden verran.Janakkalaan ollaan lähdössä....kylläkin katsomon puolelle,poikaa ei ole vieroitettu vielä tarpeeksi namupaloista jota kisoissa ei saa käyttää.Tän hetken harjoittelubiisinä soi elviksen hound dog!Koira tykkää lajista ja ahne kun on niin helppo on ollut opettaa temppuja!
Mulla olis tarkotus edes kokeille koiratanssia afgaanin kanssa, varmaankin ens syksynä kun hskp järjestää taas lajiin tutustumisia syksyllä.
Onkos kellään kokemusta/ nähnyt mitenkä vinttikoiralla koiratanssi sujuu?
Harrastanut ennen kun tuli suomeen, edellisillä koirillani.
Dogolla yli 2.v harrastettu, treenattu.
Eli dogo on dogo argentino ja mandi myös, jolla treenattu jo vuosi.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.