Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kauan olet harrastanut?
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Koiratanssi
Jettis
Eli ajattelin vain kysäistä kauanko olette harrastaneet koiran tanssia.

Itse useamman vuoden ja muutamassa virallisessa kisassa ollaan käyty. Tämän vuoden SM-9!:D
annamurr
Eli vastasin, että tarkoitus aloittaa. Onnea Jettis SM-9: nnestä sijasta!! flowers.gif flowers.gif
onnicoton
Laitoin, että tarkoituksena aloittaa. Ollaan jotain temppuja jo harjoteltu. (Tai siis ollaan paljon temmpuja harjoteltu, mutta muutamia sellasia mitä vois koirantanssissa käyttää.) wink.gif
tollerigirl
LAINAUS(onnicoton @ 10.10. 2005, 14:51)
Laitoin, että tarkoituksena aloittaa. Ollaan jotain temppuja jo harjoteltu. (Tai siis ollaan paljon temmpuja harjoteltu, mutta muutamia sellasia mitä vois koirantanssissa käyttää.) wink.gif

Juu sanoisin että samat sanat whistling.gif
PALJON temppuja....
Jettis
LAINAUS(-Nanzu- @ 10.10. 2005, 14:27)
Eli vastasin, että tarkoitus aloittaa. Onnea Jettis SM-9: nnestä sijasta!! flowers.gif flowers.gif

Hahhaa!:D:D Ei se nyt kovin hyvä sijotus ollut... Ois voinu mennä paljon paremminkin, jännitin liikaa ja koira vaistos sen...:/ Olin kai toiseks tai kolmanneks vimppa...biggrin.gif
~Lotta
Laitoin tarkoitus aloittaa, sitten joskus. wink.gif
---
Olisi tarkoitus aloitaa mutta missä hitsissä on paikkoja missä koulutetaan koiratanssia? Varsinkin e-pohjanmaalla ph34r.gif
Jettis
Koiratanssiin on helppo kouluttautua itsekin. Sen ku vaan opettaa mahottomasti kivoja erilaisia temppuja. Sitten etsii koiran tyyliin sopivan (nopealle nopea, hitaalle hidas jne.) musiikin ja keksii koreografian. Siitä sitten rupee harjotteleen musiikin kanssa ja kuvaa omia harkkojaan!:)
ssaana
"Temppuja ollaan tehty jo, mutta koreografia ja musiikki on vielä hakusessa."

Me ollaan tässä vaiheessa, musiikkia on nyt metsästelty jonkun aikaa, mutta sitä Oikeaa ei ole vielä tullut vastaan. rolleyes.gif biggrin.gif
Buuhacas
tarkoituksena olis alottaa.mutta siihen saattaa mennä vielä aikaa.mutta vain ajan kanssa saadaan hyviä tuloksia harjoittelun kannalta. smile.gif
[fakedestiny]
pistin että vasta aloitin. ´Muutamaa temppua on jo ehditty kokeilla. Onko koiratanssissa jotain tiettyjä liikkeitä?
-Maija-
no pistin että on tarkoitus aloittaa, vaikka ollaan jo liikkeitä vähän harjoteltu.. thumbup.gif
wenakko
Laitoin Temppuja ollaan tehty jo, mutta koreografia ja musiikki on vielä hakusessa.

Temppuja on jokunen joa takataskussa, mutta en ole niistä vielä ihan koreografiaa
väsänny.
Ronjietta
Reilu vuosi ollaan nyt tanssittu ja yksissä kisoissa oltu. Janakkalan kisoihin olisi tarkoitus mennä. SM-kisat valitettavasti niin kaukana ja luult. juoksun aikaan.
ipa
Hieno homma kun on olemassa tämmönenkin keskustelupaikka...ihan uutta mulle. Koiratanssia olen harrastanut jööttini kanssa vuoden verran.Janakkalaan ollaan lähdössä....kylläkin katsomon puolelle,poikaa ei ole vieroitettu vielä tarpeeksi namupaloista jota kisoissa ei saa käyttää.Tän hetken harjoittelubiisinä soi elviksen hound dog!Koira tykkää lajista ja ahne kun on niin helppo on ollut opettaa temppuja!
Avispa
Mulla olis tarkotus edes kokeille koiratanssia afgaanin kanssa, varmaankin ens syksynä kun hskp järjestää taas lajiin tutustumisia syksyllä. smile.gif

Onkos kellään kokemusta/ nähnyt mitenkä vinttikoiralla koiratanssi sujuu?
arado
Harrastanut ennen kun tuli suomeen, edellisillä koirillani.
Dogolla yli 2.v harrastettu, treenattu.

Eli dogo on dogo argentino ja mandi myös, jolla treenattu jo vuosi.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.