Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Täydelliset Naiset
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Once
Seuraako kukaan Täydellisiä Naisia? (Nelonen, maanantaisin klo 21.00)

Katselen juuri ensimmäistä jaksoa. Vaikuttaa hyvältä sarjalta. Tosin tuo suomenkielinen nimi ärsyttää, alkuperäiseltä nimeltään sarja siis on Desperate Housewives, vapaasti suomennettuna Epätoivoiset kotiäidit/kotivaimot. Täydelliset naiset on kokonaan vastakohta.

Mutta mitä mieltä muut ovat sarjasta? smile.gif
Netta
LAINAUS(Once @ 10.10. 2005, 20:21)
Tosin tuo suomenkielinen nimi ärsyttää, alkuperäiseltä nimeltään sarja siis on Desperate Housewives, vapaasti suomennettuna Epätoivoiset kotiäidit/kotivaimot. Täydelliset naiset on kokonaan vastakohta.

Tuosta nimestä... Onhan se tosiaan alkuperäisen nimen vastakohta, mutta toisaalta vastakohdatkin toimivat sarkastisessa mielessä joskus hyvin. Toimivuudesta kyseisen sarjan kohdalla en mene takuuseen, mutta ehkä tuosta käännöksestä vastuussa oleva yritti vain olla nokkela biggrin.gif

Ja itse sarjasta... Odotin parempaa. Olihan tuo ihan toimiva ja sarjan sarkasmi pelasi ajoittain ihan hyvin, mutta jotenkin lattea kuva jäi, ainakin ensimmäisen jakson perusteella. Toki pitää nähdä enemmän ennen kuin mitään voi oikeasti sanoa, mutta saa nyt nähdä... smile.gif
Lakka
Minun mielestäni tuo suomennos on aivan loistava, parempikin kuin joku "Epätoivoiset kotirouvat" olisi ollut. Tai tuo alkuperäinen on vain tuommoinen kaikenselittävä, epätoivoisiahan ne juu ovat ja kotirouviakin. "Täydelliset naiset" taas on enemmän sarkastinen, sillä hehän ovat "täydellisiä" "täydellisine" elämineen, mutta pinnan alla sitten aivan jotain muuta.

("Pelinaisetkin" oli minusta parempi nimi sille nyt tauolla olevalle sarjalle kuin suora suomennos "Jalkapalloilijoiden vaimot" olisi ollut)

Mutta juu. Sarja vaikutti ainakin ensimmäisen jakson perusteella hyvältä ja kait sitä täytyy alkaa ihan seuratakin. Ei sitä oikein muuta vielä voi sanoa, mutta toivotaan, ettei juoni latistu heti kättelyssä.
Verdana
Enpäs ole seuraillut.. Unohdin eilen kattoa ku syvennyin James Bondin maailmaan. ph34r.gif No, ehkä ensiviikolla.. ehkä..

Nelosella nyt on mainostettu noita ohjelmia hyviksi ja sitten parin jakson jälkeen lopetetaan.. Niinhän kävi Osasto Viitoselle. ohmy.gif Ja sitä mainostettiin telkkarissa.. ja.. niin siinä kävi. huh.gif Mutta luinkos jostakin lehdestä, että Osasto 5:destä saatetaan esittää ne jaksot uusintoina.. Aika kurjaa, kun ne näyttelijät joutui näyttelemään ihan "turhaan"... Nyt tää muuttuu jo OT:ksi! Taidanpa tehdä aiheesta topickin, nyt kun minulla on aikaa! biggrin.gif Älkää kommentoiko tätä off topickiani täällä, menkää tekemään se sinne "oikeaan" topickiin. smile.gif
Lotta
aivan loistava ensimmäinen jakso. varmasti katson ensi viikolla uudestaan!! thumbup.gif
instal
Kerrankin jotain TV:stä mitä oikein odotin alkavaksi
biggrin.gif Varmasti katson myös ens viikolla thumbup.gif
-Iida-
Ehdottomasti aion seurata tätä sarjaa jatkossakin, eka jakso kyllä vakuutti minut. wink.gif Ja onhan tää sarja ulkomaillakin ihan tosi suosittu eli täytyy kai siellä menestyksen takana jotain olla. tongue.gif
sitruuna
Katsoin ja täytyy ensi viikollakin katsoa smile.gif
Odotin sarjalta ehkä vähän enemmän, johtuen varmastikin suuresta mainonnasta. Mutta eihän ensimmäisen jakson jälkeen vielä oikein voi arvostella. Hyvä oli joka tapauksessa.
Ja nimi Täydelliset naiset on juuri sopiva. Ulkoapäinhän he vaikuttat täydellisiltä.
salllla
Odotukset olivat suuret ja ekan jakson jälkeen oli vähän sellanen hassu fiilis, pitää vaan jatkaa seuraamsista niin ehkä pääsee juttuun kiinni biggrin.gif harmittaa kun pelinaiset loppuivat sad.gif
Vinke
Eipä se niin ihmeelline sarja ole kun mainostus antoi odottaa, mutta katsottua varmaan tulee.
viivero
On tullut seurailtua ja aion jatkossakin kattoa.
hatti^^
Kyllä tätä on tullut katsottua! happy.gif Viimeksi piti laittaa ihan nauhalle, kun läksin koiran kanssa lenkille juuri silloin. Mutta sitten oli mukavaa iltalenkin jälkeen katsella "täydellisten" naisten elämää. laugh.gif Sehän on niin hauskakin. Kaikilla on oma kulissinsa. Ensi maanantaita odotan innolla!
~Lotta
Luulin paremmaksi, mutta hyvä kuitenkin. wink.gif
Once
Minä jäin auttamattomasti koukkuun tähän sarjaan laugh.gif apua. Ja kun sitä pidemmän päälle katsoo niin ihan hyvä sarjahan se on.
sitruuna
LAINAUS(Once @ 16.11. 2005, 19:22)
Minä jäin auttamattomasti koukkuun tähän sarjaan laugh.gif apua.

Mulle kävi sama happy.gif
Kun oikeen miettii, ei edes mitenkään erikoinen sarja ole, mutta jokin viehätys siinä selvästi on. Mua kiinnostaa kovasti, miks se teki sen itsemurhan.. biggrin.gif
perhonen^
katsoin pari jaksoa mutta ei se minusta erityisen hyvä ollut. samaan aikaan tulee yleensä joku paljon mielenkiintosempi leffa niin olen jättänyt sitten tuon kokonaan katsomatta.
Summer.
Täällä seurataan, olen ihan koukussa sarjaan! w00t.gif
Pisara
Silloin tällöin seuraan smile.gif
-Emmi-
Mie oon kattonu jonkun verra, aina kun mahdollista. Alussa seurasin joka jaksoa, välissä oli tauko ja nyt katson millon ehdin/jaksan/muistan...
~Blink~
Tulee tuijotettua, on tullut lähes kaikki kaudet. Toki on ollut taukoa välissä ettei ole joka jaksoa ehtinyt katsomaan mutta kuitenkin... Mulle kolahtaa tuollaiset "muoviset" kulissit biggrin.gif Niitä on hauska seurailla ja ainakin koittaa etsiä syvempää tarkoitusta kaikista tapahtumista. Toki sitä pikkutytöstä asti on nähnyt päiväunia, että voisi elää rikkaana kivassa talossa jne. mutta kasvaessa oppi tiedostamaan, että ongelmat ne niilläkin on. Täydelliset Naiset korostaa näitä ongelmia. Itse seuraan mielenkiinnolla aina eri henkilöhahmojen tapaa toimia tietyissä tilanteissa.
Minny
Katson! Olen tähän mennessä katsonut joka jakson. wink.gif Melkeen joka jakson oon kattonu maanantaisin, ja kaverilla on kaikki 1,2 ja 3 tuotantokaudet, jotka on kattonu kunnon maratoonina! smile.gif Tosi hyvä ohjelma, niin erilaisia ne päähenkilöt mutta kaikki kuitenki aika hauskoja. biggrin.gif Ei puutu myöskään jännitystä
<Iida>
Mulla on ihme pakkomielle siitä, että sarjan ensimmäinen jakso ja tuotantokausi täytyy nähdä - muuten ei voi seurata. Onnistuin skippaamaan sarjan alun vuosia sitten enkä ole edelleenkään onnistunut ostamaan ekaa tuotantokautta DVD:llä (pitää ensin keräillä Frendit loppuun).

Joskus vielä biggrin.gif
Rochas
Kuuluu kyllä ihan lempparisarjoihin jota on tullut ykkössiisonista asti ahkerasti seurattuu wub.gif
Himpula
Kyllä tulee seurailtua ja ihan hyväksi sarjaksi todettu. smile.gif
Lempo
Oon ihan koukussa biggrin.gif
Parasta oli kun alkukesästä tuli aamulla edellisen päivän uusinta, kuudelta illalla "uusi" jakso ja yhdeksältä 3. (4.??) tuotantokauden uusi jakso biggrin.gif Oli siinä seuraamista.
Henna-
Hyvä sarja smile.gif Tulee sillointällöin katsottua, että on jotain hajua juonesta, mutta en ole läheskään kaikkia jaksoja kattonu smile.gif
Paimenkoirat
Juu, täällä ollaan aika pahasti koukussa smile.gif.
ansku^
Joskus tulee katottua mutta ei lempisarja.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.