Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uudet esittelyt
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Wanssu
Mä oon vähän sekaisin nyt täällä seikkailemassa kun koko ajan jostain putkahtaa uus nimimerkki. Joten aattelin et jos laittais uuden esittely ketjun johon jokainen voi ihan oman maun mukaan ittestään ja elukoistaan kirjoittaa rolleyes.gif

Täällä kirjoittelee siis 19 vuotias neitonen Ylöjärveltä, Tampereen naapurista. Koiria löytyy kaksi, samojedit Wanda (Mellow Smile Chewanda) ja Vivian (Mellow Smile Daniela), samoin myös kaksi kisua; Sissi ja Ulpu.
Harrastuksiin kuuluu siis koirat, näyttelyissä käydään suht ahkerasti, talvella harrastetaan rekeilyä ja potkukelkkailua. Jonkin verran myös tokoillaan.
Sammarilauman kasvatus haaveissa tulevaisuudessa. lookaround.gif Kasvattajan peruskurssi viikonloppuna edessä.

Koulussa olen Tampereen kotitalousoppilaitoksessa ja valmistun kahden vuoden päästä suurtalouskokiksi.
edi
Olen Jaana Haminasta ja 25-vuotias.
Perheeseeni kuuluu rotikka Ira kohta 6-vuotias ja bullmastiffi Edi 1v10kk(Bullero's Ideal).
Ja karvattomia perheenjäseniä 3-vuotias poika ja avomies smile.gif
Harrastukset jää meikäläisellä aika vähiin eli koirien kanssa lenkkeily on mun harrastus ja sitten tietysti näyttelyissä käynti wink.gif
Ammatiltani olen keittiöapulainen,mutta tällä hetkellä opiskelen iltakoulussa uutta alaa itselleni ja huolitsijaksi valmistun huhtikuussa -06(toivottavasti whistling.gif )
Siinäpä tärkeimmät smile.gif
Smurfi
Minäkin suht. uusi tulokas täällä smile.gif

Eli olen 22-vuotias oululainen (tai no, Kiviniemessä asun, joka on ihan Oulun pohjoisrajalla) sairaanhoitajaopiskelija.
Koiria on kotona kaksi, toinen minun ja toinen avokin. Oma on 1v9kk ikäinen labradorinnoutajanarttu Nasu ja avokin 3,5kk ikäinen englanninspringerspanielinarttu Penni. Nasu on oikea monitoimikoira; eniten keskitytään tällä hetkellä tokoon, nomeen, mejään ja pk-lajeista hakuun. Agilitya harrastetaan myös ja koiratanssia. Ja sit kun aikaa vielä liikenee niin käydään Nasun kanssa kaverikoiravierailuilla. Että onhan noita rolleyes.gif Pennin kanssa tullaan sitten kun ikä riittää kiertämään näyttelyitä.

Muitakin harrastuksia kyllä löytyy, ainoa mikä niistä koiriin viittaa on nuo Vapaaehtoisen Pelastuspalvelun hommat, mihin toimintaan Nasukin pitäisi saada mukaan sitten kun se on täysinoppinut smile.gif
Ja vaikka ehkä kuulostaakin siltä että Nasu on pelkkä työkoira niin kyllä siltä hyvin luonnistuu sohvalla makaaminenkin lookaround.gif
Omassa koiraseurassa vastaan lisäksi tuon nuorisotoiminnan pyörittämisestä vaikka enempi se niin menee että junnut opettaa mua kun oon niin vasta aloittanut nämä koirahommat whistling.gif Eli mistään asiasta en juuri mitään tiedä, mutta kaikesta on vahvat mielipiteet laugh.gif baa.gif

Aurinkoisia syyskelejä kaikille niin kaksi- kuin nelijalkaisille!
-Smurfi aka Tiina

ps. Ainiin, perheen päänä meillä on hermeliinikani Pumpuli, joka pitää kurissa niin ihmiset kuin koiratkin happy.gif
ruttis
Heips! Minä olen Irina ja asumme porin kupeessa noormarkussa.Perheeseen kuuluu 2 lasta 7ja 13v tytöt sekä avokki.Sekä bullmastiffi Bertta (Charmbulls free choise 10kk),Ranskanbulldoggi Neponen (Loran-Loushet 4v venäjän tuonti uros).Kissat Tuisku ja Tuhru,skorpioni (Darkkis vaahtokarkki) laugh.gif sekä 3 akvaariota 350l,80l ja 80l.Ammatiltani olen maatalouslomittaja.Harrastuksiin kuuluu koirien kanssa touhaaminen varsinkin nuorempi tytöistä on innostunut mätsäreistä Berttan kanssa ovat lapsi ja koira kisassa pärjänneet ihan hyvin smile.gif Hevostelu kuuluu kanssa harrastuksiimme ja omaa ollaan hommaamassa
Hugis
Eli täällä kirjuuttelee Jonna, 31v, Vantaalta. Laumaan kuuluu bordeauxindoggi Hugo (Anuler Cesar) 4v 7kk ja kaksi maatiaiskissaa, Otto ja Peppi. Haaveissa tällä hetkellä englanninbulldoggi, mutta opiskelemaan paluu pienensi palkkaa kolmasosaan entisestä, joten joudun vielä vähän odottelemaan haaveen toteutumista.

Opiskelen fysiikan ja kemian opettajaksi. Open töitä tein jo kuusi vuotta epäpätevänä, mutta nyt yritän suorittaa tutkintoni loppuun. Samalla teen keikkatöitä ruokakaupoissa ja opettajan sijaisuuksia, että saan vähän evästä kaappiin.

Harrastuksia ei tällä hetkellä suuremmalti ole, kun kaikki aika menee opiskelun parissa. Ulkoiluun joutuu kyllä aikaa päivittäin järjestämään, sattuneesta syystä rolleyes.gif

Ja tervetuloa kaikille uusille smile.gif
danjuska
Olen 36-vuotias laboratoriohoitaja ja asun perheeni kanssa Iittalassa. Perheeseen kuuluu 35-vuotias fysioterapeutti-mies, 7-vuotias tyttö, 5-vuotias poika, ruskeapilkkuinen dalmisnarttu Gracilis Gold Chocolate, Nuppu, joka on mulla sijoituksessa, 9-kuinen serra de airesinpaimenkoiranarttu Dinaisa Fine Madam, Manta sekä 180-litrainen akvaario.

Tietenkin kaikki harrastukset pyörii noiden koiruleiden ympärillä. Eli näyttelyissä käydään kohtuullisen tiheään tahtiin ja tokoilua harrastellaan. Vielä en ole virallisiin uskaltautunut kummankaan kanssa, Nupun kanssa on yksi mölleily kahlattu läpi. Itse olen kouluttautunut koetoimitsijaksi sekä toko-koulutusohjaajaksi ja toimin koulutusohjaajana Toijalan Seudun Koirakerhossa.
sipa
Minä olen Sipa Espoosta.. Ja ikää kertynyt 49 vee.. Koirana on belgianpaimenkoira Edi joka täyttää tammikuun alussa 12 vuotta. Perheseen kuuluu myös avokki. Lapsia meillä on yksi tytär joka on asunut jo 10 vuotta pois kottoo.. biggrin.gif

Tervetuloa vaan kaikille uusille puskisalisille.. thumbup.gif
sannukka
Edi blink.gif Sä olet kyllä ihan Elinan näkönen, miten ihmeessä sun nimi voi olla Jaana? wink.gif

Ja täällä kirjoittaa Kati Ulvilasta. Kotona asustaa bullmastiffi Ulpu ja kissa Tiksu sekä me ihmiset, eli mies ja minä. smile.gif Harrastuksiin kuuluu koiran kanssa haku ja kaiken uuden opettelu sekä vähäisessä määrin näyttelyt ja mätsärit.

Tervetuloa kaikille uusille kirjoittajille. smile.gif
Romulus
Tämän nimimerkin takaa löytyy 31-vuotias toimittaja Pia. Perheeseeni kuuluu kaksi bullmastiffia; 4-vuotias Old Ruin´s Bambino eli Ronja ja kohta 2-vuotias Bullcape´s Olga Juhlapainos eli Arwen. Lisäksi meillä juoksee hurrikaanin tavoin huoneesta toiseen 5 kk vanha maatiaisen ja persialaiskissan risteys Princess Leia. wub.gif

Valitettavasti täällä käpykylässä jossa asumme ei järjestetä mitään koulutuksia, mutta kesäisin on kursseja niin tokoagissa kuin tokossakin. Tarkoitus on aloittaa myös haku. Muuten harrastukset menevät tuonne metsässä juoksenteluun ja syömiseen whistling.gif Myös näyttelyt ovat alkaneet kiinnostamaan yhä enemmän....
Igorinna
Moikka, täällä kirjoittelee Niina Saverolta, Anjalankosken laitamilta. Ikää on kertynyt mittariin 26 vuotta, ja taloa kanssani jakaa avomies ja kaksi amstaffia. Avomiehellä on kaksi harmaa norjanhirvikoiraa mutta ne asustavat vielä toistaiseksi avon vanhempien luona. Opiskelen aikuiskoulutuksena logistiikkainsinööriksi Kotkassa, Kymenlaakson ammattikorkeakoulussa. Harrastukset koostuu tällä hetkellä hyvin pitkälle talon remontoinnista ja tietty koirien kanssa puuhastelusta. Näyttelyissä tulee vuoden aikana käytyä liki parikymmentä kertaa, ja tottista harrastetaan vanhemman koiran kanssa.

Koirista; vanhempi amstaffini Igor (Diabolicstafs Replica) on 2.5-vuotias uros. Näyttelyistä on tarttunut mukaan pari sertiä ja sitä viimeistä yritetään nyt metsästää että pojasta valio saataisiin leivottua. Nuorempi amstaffini Pamela (Diabolicstafs Vampira) on reilu vuoden ikäinen narttu. Pamela keskittyy suurimman osan päivää pomottamaan isoveikkaansa ja muuten vaan hulluilemaan. Pamelan harrastuksiin kuuluu myön pihan metsurointi ja puihin kiipeily.

Avon koirat; vanhempi harmaa norjanhirvikoira Aapeli (Kukkasjärven Aapeli) on n. 3.5-vuotias uros, ja ensimmäinen hirvi kaatui Aapelille viime syksynä. Aapeli on tälläkin hetkellä isännän kanssa hirvijahdissa, se on Aapelin mieleistä puuhaa. Avon nuorempi harmaa norjanhirvikoira Sofia (Kukkasjärven Sofia) on 7kk ikäinen narttu. Sofialta ei ulkonäköä eikä luonnetta puutu. Pikkulikan kanssa ollaan isännän kanssa tehty työnjako niin että minä käytän näyttelyissä ja isäntä hoitaa metsällä käyttämisen. Sofia on jo tänä syksynä haukkunutkin 2 x 15min. ja kerran 50min. hirveä. Ja ensimmäisessä pentunäyttelyssä jossa Sofia kävi (ikää tuolloin pari päivää yli 5kk) napsahti heti ROP-pentu-arvo.

Itsestäni vielä sen verran, että ensi kesän aikana olisi tarkoitus ehtiä suorittaa metsästyskortti, jotta pääsisin koiran ohjaajaksi hirvijahtiin mukaan.
agathar
Morjens vaan.
Minä oon Hanna jyväskylästä ja piakkoin 19vuotta on mittarissa. valmistuin toukokuussa kaksoistutkinnosta, jolloin minusta tuli media-assistentti ja ylioppilas. Tällähetkellä työttömänä olen, joka on muuten ihan järkyttävän arsesta, mutta onneksi musta tulee pian kouluavustaja thumbup.gif ainakin nyt siihen saakka kun selviää pääsenkö tammikuussa aloittamaan ammattikorkeakoulussa opiskelun. Perhettä löytyy, tai eläintarhaa oikeastaan rolleyes.gif 2 rottapoikaa (ennen oli kolme,mutta lellivauvani Lucas piti lopettaa viimetalvena..nyyh), kissaneiti Saaga, ja juuri 2,5kk:ta vanha salukipoika Dali. Ja kyllähän täällä tuo mieskin pyörii.. smile.gif

Eläimistä oon aina tykännyt kovasti, ja kotona on aina joku ötökkä pyörinytkin. Kissoista ja kaikenlaisista jyrsijöistä on eniten kokemusta. nyt on ensimmäinen oma koira hankittu, eli oon varsin untuvikko vielä näissä koiraharrastuspiireissä, mutta vahvasti ajattelin tunkea joukkoon mukaan. Dalin kanssa kiinnostaa kovasti niin näyttely- kuin juoksupuolikin. Ensikesänä ainakin juoksuharkkoihin olis tarkotus mennä ja kuten sanottu, tuskin näyttelyistäkään osaan pysyä pois.. biggrin.gif

Että tämmönen tapaus tämän nimimerkin takana jöllöttää. Tervetuloa kaikille uusille minunkin puolestani!
mammanpoika
Jos sitte määki määkisin smile.gif

Arja 44 vee Ylivieskasta, 3 australianterrieriä meillä majailee. Asun vanhaa kotipaikkaani kahden aikamiespoikani vuokralaisena. Työtä teen atk-kouluttajana (laitteet, käyttikset, verkot, tietoturva, ohjelmistot, atk-englanti, lainsäädäntö, jne jne jne) eräässä aikuisoppilaitoksessa. Muita miehiä, kuin noi koirat ja omat pojat ei elämääni kuulu, enkä ainakaan tällä hetkellä edes halua kuuluvan. Olis se kyllä kätevä apuväline... wink.gif

Koirien lisäksi harrastan lukemista ja puutarhassa tonkimista, puutöitä ja perinteisempiä käsityöjuttuja, sekä tietenkin töihin liittyen näitä eri ohjelmistojen opiskelemisia wink.gif Seuraavaksi harrastus/työkohteeksi pitäis ottaa PHP, joka on eräänlaista palvelinohjelmointia sekin.

Koirat kuitenkin on se rakkain harrastus wub.gif

Tervetuloa vaan minunkin puolestani, kaikki uudet naamat biggrin.gif
sipa
Igorinna Sä oot ilmeisesti sama igorinna joka on kirjoitellut tuolla muuallakin.. thumbup.gif Ja sulla on aivan uskomattoman hyviä kuvia koirista, jotka ovatkin kuvauksellisia.. wub.gif Laitappas tännekin muutama kuva näytille.. Jookos.. biggrin.gif
Arissa
Täällä juttuja kirjoittelee Pia. Lapsia on kolme, 14v, 12v, ja kohta 7v tytöt. Laumaan on lisäksi kuulunut jo jonkin aikaa mun rakas ritari wub.gif Tosin joudutaan elelemään kaukosuhdetta, kun välimatka on aika pitkä. sad.gif Onneks kuitenkin junat kulkee ja autolla pääsee toisen luokse wub.gif Otuslaumaani kuuluu lk.collie Minttu 7v, mastiffi Unelma 9kk ja kissa Gisella Oscarina von Armani tutummin Kippax 2,7v.

Harrastuksina Unelman kanssa näyttelyissä käynti sekä tietysti koirien kanssa liikkuminen, lukeminen ja netissä surffailu. Niin ja sauvakävelyä pitäisi aloittaa tässä pikapuoliin. Niin ja yksi tärkeimmistä tekemisistä on saada Unelma luopumaan extremeharrastuksistaan. w00t.gif Nykyään kun neiti kakkii sukka per päivä. En vaan ymmärrä mistä se niitä noukkii, vaikka usein teen tarkastuksia ettei varmasti sukkia ole lattialla blink.gif

Tervetuloa tänne rentoon porukkaan mukaan smile.gif
Sandy
Minä olen Tuula myöskin Espoosta ja olen Sirpan (sipa) sisko.
Olen vähän päälle 50-kymppinen. wink.gif

Minulla on sheltti Sandy, kohta 6 vuotias ja Pyhä Birma kissa Jeeppi nyt juuri 6 kuukautta vanha.

Asustan tällä hetkellä pojan kanssa kahdestaan ja olen eronnut n. 2 vuotta sitten.
Olen projektisihteeri ja töissä suunnittelutoimistossa. Työ viekin välillä niin aikani että ei kerkiä paljoa palstoilla vierailla eikä aina kerkiä kirjoitellakaan.

Töissä kun istuu päivät pitkät koneen äärellä niin harvoin tulee kotikonetta avattua, jos olen lomalla niin sitten kyllä.

Harrastun lukemista jonkun verran ja kissan kanssa ollaan ulkoiltu myöskin päivittäin, saammepa nähdä, että mitä se tuumaa kun tulee kylmä ja lunta?
Igorinna
Juu pitikin laittaa tuohon esittelyn päätteeksi että Igorinna nickillä mut löytää useilta muiltakin foorumeilta. biggrin.gif
edi
innocent.gif sannukka heh...älä kysy noin vaikeita.. smile.gif teehee.gif
Cee
Mä olen hra Cee, noin parikymppinen hyvännäköinen astronautti täältä Manhattanilta..
Talouteen kuuluu koira, kultakoira ja kaks kissaa, neiti Syvämäkioja je sen vahinkolaps, DaSilva...

Cee
nuunuu
No jospa minäkin sitten.
Eli olen Niina Jyväskylästä. Ikää on ehtinyt kertyä vasta 21- vuotta. Ammatiltani olen lähihoitaja. Perheeseeni kuuluu myös tuollainen mies. Yhdessä ollaan asuttu nyt 3 vuotta.
Koirina meillä on coton de tulear Zida. Zida tuli meille viime syksynä pitkän harkinnan jälkeen. Mietimme pitkään uskallammeko ottaa koiraa, koska tuolla miehellä on allergiaa. Sitten kaverimme otti cotonin ja siitä ei allergia oireita tullut. Sen jälkeen alkoi ankara kasvattajille soittelu. Monet sanoivat ettei allergiaperheeseen haluaisi pentua antaa. Ymmärsin asian kyllä. Sitten löytyikin se oma kasvattaja. Pennut syntyivät kahden viikon päästä soitostani. Ja koska tyttökoiran halusin, niin meille muutti elokuussa värivirheellinen tytteli. Pentueen ainut tyttö. Nyt ollaan yhteistä taivalta taivallettu ilman allergiaoireita. Onneksi. Haaveissa olisi toinen cotoni, mutta se taitaa haaveeksi jäädä, koska pelkään sen sitten laukaisevan ne allergiset oireet. Zidan kanssa harrastamme tokoa ihan tosissamme. Alokasluokan kisoihin olisi tarkoitus mennä ensi keväänä/kesänä. Kahdessa näyttelyssäkin olemme käyneet, mutta tuloksena oli molemmista H eli ei meidän juttu.

Toisena koirana meillä on 8kk ikäinen samojedi poika Sulo. Sulo asuu avon vanhempien luona maalla. Käy meillä aina silloin tällöin ja me näemme sitä joka lomat ja v.loput kun sinne menemme kyläilemään. Sulo tuli meille myös pitkän harkinnan jälkeen. Näimme Sulon kasvattajan ja isän viime vuonna Jyväskylän KV- näyttelyssä ja rakastuimme isukkiin. Ihana koira. Siinä sitten juttelimme ja selvisi, että pentuja tulossa. Mehän sitten miettimään onko meillä varaa ja mihin koiran voimme laittaa, kun kotiimme emme voinut sitä ottaa. Avon perheeltä kuolikin sitten vanha sammari ja eiväthän he osanneet olla ilman koiraa. Joten Sulo muutti sitten sinne. Sulon kanssa on tarkoitus alkaa kiertämään näyttelyitä. Katsotaan kuinka käy, kun koiralla on luonnetta ja luupää smile.gif

Lisäksi meillä on kaksi leobardigekkoa Kukka ja Viivi. Sekä pieni akvaario.

Eli tällainen kokoonpano kirjoittelee tämän nimimerkin takaa biggrin.gif
hemuli
No mä oon 27 vee mäykkykasvattaja Oulun seudulta.
Kokoonpanoon kuuluu avomies ja 8 koiraa, 5 pk kaniinimäyristä sekä lk kääpiömäyris, walesinspringerspanieli ja amerikan akita.

Harrastukset tietty lähinnä koirien kans eli näyttelyt ja mejä.
Musiikki on myös intohimoni, etenkin karaoke.
Jokkis on sit yks viikonloppuihin kuuluva juttu, jos ei oo näyttelyitä happy.gif
sipa
Cee Koskas susta on astronautti tullu.. biggrin.gif Taas oot pimittänyt meiltä tietoa ja salaa käynyt ammatinvaihdossa.. laugh.gif
Mansku
Täällä kirjottelee Marja. Ikää jo 40 v. Mun lisäks taloa asustaa aviomie ja hänen 19 v poikansa. Asumme Paavolassa joka taas kuuluu Ruukin kuntaan. Lähimmät kaupungit Oulu, Raahe, Oulainen ja Ylivieska.

Jottei elämä olis kovin yksinkertaista, laumaa täydentää 2 leonbergia: Björntassen Bella "Bella" (8v), Bjärntassen Donau "Donna" (7v), japanese chinit Lady-Nellyn Ozeki Daishi "Oona" (3 v), Lady-Nellyn Quchiyama "Pipsa" (2,8v), Mon Aminetten Jadeline "Jade" (2,5v), Mon Aminetten Lumi Lavendel "Saana" (1v) ja pahnan pohjimmainen Lady-Nellyn Weiji Aonuma "Poju" 6 kk). wub.gif

Minut löytää joko kehästä näyttelyissä kirjurina taikka esitän omia koiriani. Tämän lisäksi olen koetoimitsija hirvi/ajokokeissa. Hirvenhaukkukoetuomarin kurssi käyty, mutten ole ehtinyt suorittaa niitä harjoitteluja confused.gif Jos aikaa jää, menen lavatansseihin, eli tanssi ja musiikki kuuluu myös harrastuksiin. Lista ois loputon.. blink.gif
Nuudeli
LAINAUS(sipa @ 12.10. 2005, 10:31)
Cee Koskas susta on astronautti tullu.. biggrin.gif  Taas oot pimittänyt meiltä tietoa ja salaa käynyt ammatinvaihdossa.. laugh.gif

Heh, meinasin kans kysyä, että jokohan Cee on ehtiny linnunradan laidalle biggrin.gif
Riikka
Olen Riikka, 25-vuotias Helsinkiläinen, ammatiltani ATK-suunnittelija. Saman katon alla elää avopuoliso sekä mopsit Hiski (10,5-vuotta) ja Fazer (3-vuotta). Harrastuksena on koirat, valokuvaus ja nettisivujen teko ja nuo kaksi jälkimmäistä liittyy tietysti myös koiriin siten, että valokuvaan lähinnä koiria ja nettisivutkin kertoo koirista wink.gif
snoproof
Jos mäkin sitten, vaikken ole mikään ahkera kirjoittelija... rolleyes.gif

Eli nimimerkin snoproof takaa löytyy 25v melkein valmis maisteri & "avorouva" Helsingistä. Kotona päiviä ilostuttaa kolme samojedineitoa, Daisy (s. 9/2000, Ramzai Dee-O-Gee), Ronja (s. 4/2001, Ramzai April Fool) ja Zelda (s. 2/2005, Sno'proof Stella Polare). Kasvattajan uran aloitin viime keväänä ja kennelnimeni on Sno'proof. Olen siis tuon nuunuun Sulon kasvattaja... biggrin.gif

Koirien kanssa harrastetaan enimmäkseen näyttelyitä; olen aika pahasti hurahtanut niihin, että ihan ulkomaillekin pitää näyttelyn takia lähteä ja kehäsihteerinäkin mua voi pk-seudulla nähdä... Lisäksi treenaan enemmän ja vähemmän säännöllisesti Daisyn kanssa agilityä ja tottista opetellaan ihan huvikseen kotioloissa, joskus käytiin treeneissäkin... whistling.gif
Koirien takia olen "erehtynyt" yhdistystoimintaankin sekä kotisivujen tekoon ja päivittämiseen.
cherry
hei

olen Kati Voittola 21 vuotta. Asuin viimeiset viimeiset pari vuotta kauhajoella
Kunnes muutin kesällä takaisin teuvalle.
Tällä hetkellä työskentelen kauhajoella kioski tätinä.
Tarkoitus on muuttaa Heinolaan kun vain löytää sieltä suunnasta töitä, pariin paikkaan on jo hakemus lähetetty, nyt vain odotellaan mitä tapahtuu.

Minulla on 7v Shiba(Okami´s Ujigami), 1v Tiibetinterrieri (dona-tea´s Champion Bearl) Ja siskoni kanssa yhteisomistuksessa 3v Shih Tzu (San Fun Cherry Channet)
Porukoillani on 2xBichon Havanese, Suomen ajokoira ja Harmaa.

Harrastan pääasiassa näyttelyitä, seuraavat ovat seinäjoki ja tarto.
Kävin myös hakussa viime viikolla.. Ja se oli todolla kivaa hommaa eli jatkossa menen sinne setäni lapinporokoiran kanssa. Kun itselläni ei oikein ole sinne sopivaa koiraa wink.gif
Tokoa ja agilityä harrastan silloin kun ehdin..

toimin myös välillä kehäsihteerinä.
Cee
LAINAUS(sipa @ 12.10. 2005, 10:31)
Cee Koskas susta on astronautti tullu.. biggrin.gif Taas oot pimittänyt meiltä tietoa ja salaa käynyt ammatinvaihdossa.. laugh.gif

kas kun et kysynyt että koska musta on hyvännaköinen tullut biggrin.gif
Sipa, älä alota ny mitään...

Cee
Nuudeli
LAINAUS(Cee @ 12.10. 2005, 11:48)
kas kun et kysynyt että koska musta on hyvännaköinen tullut biggrin.gif

biggrin.gif
ZaiYa
Hyvä idea, paljon uusia nickejä tullut thumbup.gif

Elikkä olen Saija Rintala Pietarsaaresta. Olen 21-vuotta, tammikuussa täytän 22. Asun avoliitossa ukkoni Tomi Pitkäkankaan kanssa, ensi kesäksi ollaan kirkkokin varattu wink.gif Asuntona on rivitalo kolmio, jonka olemme ostaneet noin vuosi sitten. Etsinnässä kuitenkin on tuommoinen vanha maatalo, jota alamme sitten remontoimaan, täällä Pohjanmaalla niitä on aivan pilkkahintaan, mutta suht hyvä pitäisi löytää.

Eläimiä meille on tähän mennessä kertynyt jonkun verran. Elikkä kaksi englanninbulldoggia, kissa sekä kaloja. Lisäksi minun ja veljeni omistuksessa on briardi vanhus Alma, joka asustelee vanhempieni luona.

Harrastan Koiranäyttelyitä, puuhaamista koirien kanssa (nuo enkkubullit on mun koko elämäni). Lisäksi harrastan salibandya, jota pelaamme tällä kaudella 2 divarissa. Kaiken tämän päälle liikutan kaverini kahta hevosta, niin usein kun kerkeä, mutta siis noin kolme-neljää kertaa viikossa. Talvella myös lumilauta kaivetaan kaapista smile.gif

Siinä oli varmaan pääjohdat minusta smile.gif
sipa
Cee no en viitsinyt sitä kysyä, kun sehän on päivän selvä juttu.. laugh.gif Ollaanhan me nähty sut noissa kuvissa.. biggrin.gif
Esmo
Esmona kirjoittelee 28-vuotias, helsinkiläinen, Esteri-bullmastiffin omistaja. Esteri on vauhdikas yksilö, joka rakastaa toimintaa. dogrun.gif Vauhti ei oo tippaakaan hidastunut vaikka ikää tulee marraskuussa jo 6v! Me asutaan kahdestaan kerrostaloyksiössä... Töissä oon Espoon puolella nuorisokodissa... teehee.gif teehee.gif
dobberi
Jospa minäkin esittäyttyisin, kun pitkästä aikaa taas pääsin nettiin surffailemaan.

Olen 22-vuotias opiskelija ja muutin pari viikkoa sitten tänne pohjois-pohjanmaalle. Tätä ennen asustelin Jyväskylässä. Hieman on kyllä taas totuttelemista keski-suomen mäkisistä maisemista näihin pohjanmaan lakeuksiin smile.gif

Kotonani majailee avon lisäksi dobberipoju. Oikeastaan kaikki opiskeluilta jäävä aika meneekin koiraharrastusten parissa. Harrastamme lenkkeilyn lisäksi jälkeä, tokoa ja jonkin verran näyttelyitä.
Cee
Mä muuten oon tänään telkkaris.. Kerron Zeoliitin vaikutuksista verrattuna fosfaatteihin...

Cee
throls
Minun puoletsani jälleen kerran,tervetuloa palstalle,uusia ihmisisä ja persoonia tänne mielellään otetaan vastaan (uskoakseni puhun siis näin kaikkien puolesta wink.gif )
sipa
LAINAUS(Cee @ 12.10. 2005, 13:59)
Mä muuten oon tänään telkkaris.. Kerron Zeoliitin vaikutuksista verrattuna fosfaatteihin...

Cee

Oot sä joku astronautti proffa.. laugh.gif
Cee
Jotain sellasta...

Cee
Fati
Tervetuloa vaan kaikille uusille tulokkaille flowers.gif

Fati nimimerkin takana kirjoitelee Tanja Mäntsälästä, ikää meikäläiselle on kertynyt 26- ikävuoden verran.
Perheeseni kuulu aviomieheni Janne sekä englanninbulldoggimme Manta, Pimu & Speedy, joka tosin vielä tällähtekellä asustelee Tsekeissä kasvattajan hellässä huomassa. Bulldoggien lisävahvistuksena on tammikuussa 16-vuotta täyttävä kiinanpalatsikoira papparainen Santtu sumppura, jonka suloisesti kulahtaneesta ulkomodosta en ole vissiin kuvaa tänne vielä laittanutkaan lookaround.gif

Kaikki harrastukseni (yllätys, yllätys) liittyvät koiriin, eli olen intohimoinen näyttelyissä ramppaaja sen lisäksi päiviäni täyttää yhdistystoiminta.
Toimitan ruttunaama uutisia sekä järkkäilen Helsingin paikallisjaostossa kaikkea bulli aiheista mukavaa.
Haveissani on myös aloittaa kasvatustyö bulldoggien parissa, nimihakemus`
(Foff Bull`s, Bulldozer) on jo tovin ollutkin käsittelyssä, joten katsellaan mihin tämä harrastus sitten lopulta johtaa..
Lydia
Mä olen Isabella ja ikää on kertynyt 26 vuotta. Asustelen Keravalla koiralaumani kanssa (Olivia-podengo 3v, Taru-mäykky 1v ja Enja-lappari 6kk, kaverin luona asustelee Mette-löwchen 5v).
Suurin osa harrastuksista liittyy koiriin, mutta pidän myös lukemisesta ja leffoja katselen aina silloin tällöin. Tällä hetkellä työskentelen iltapäiväkerhonohjaajana, mutten vielä tiedä mikä musta tulee "isona".
Yliopistoon olisi tarkoitus ensi keväänä pyrkiä...
-ilona
rohkaistuin minäkin viimein rekisteröitymään tänne..
eli nimeni on ilona ja ikää on 22-vuotta ja ammatiltani olen maalari (en taidemaalari..)
asustelen ulvilassa avopuolison sekä karvaturriemme kanssa, jotka siis ovat; novascotiannoutaja Nipsu ja pupu Vanttu. Perjantaina perheeseemme muuttaa kääpiönautseri Lotta (car-tom cool charlotta) smile.gif
roman
Täältä löytyy Soile 30-v. cool.gif Työskentelen it-alalla, eli konttorirotta myös täällä. Asustellaan rivitalossa Vantaalla. Perheeseen kuuluu itseni lisäksi mies ja 2 lasta (4-v tyttö ja 1-v poika) sekä Rocky (reilu 1-v bullmastiffiuros).

Harrastuksina koiriin liittyen näyttelyt silloin tällöin. Muina harrastuksina punttisalilla käynti, kuntonyrkkeily, lukeminen ja lasten hoito. Lasten hoito eniten aikaa vievänä "harrastuslajina". laugh.gif

Jos joskus saadaan hankittua omakotitalo, on tarkoituksena ottaa toinen koira, ja ehkäpä kolmaskin ja ehkä kissakin. Tämänhetkiseen kotiin ei toista koiraa enää mahdukaan. rolleyes.gif Tosin tällä hetkellä (ainkain pk-seudulla) talojen hinnat ovat sitä luokkaa että talon hankinta taitaa lykkääntyä joillakin vuosilla...
Pirre
Pirrenä on 33-vuotias Päivi Oulusta. Koirina kaksi lyhytkarvaista sakasnseisojaa Ronja (8 vuotta ) ja Pira (3 vuotta). Ammatiltani oon sairaanhoitaja. Viirahdin lukemaan puhetepareutiksi viis vuotta sitten teehee.gif . (sillon huono tilanne sh:n töissä). Saa nähä valmistunko koskaaan....
Katis
No niin Fellow nimimerkin takana raapustaa 26vuotias neitonen smile.gif
Asustelen Keminmaan maalaiskunnassa Kemijoen varrella ja laumaani kuuluu miehekkeeni sekä kolme koiraa; 2 punaista irlanninsetteriä Tessa ja Rosy sekä karjalankarhukoira Alli.
Ja ammatiltani olen lähihoitaja/sosionomi ja työskentelen kunnan sosiaalipalveluissa, siinäpä sitä esittelyä nyt tuli happy.gif
sannal
Yllättäen sannal nimimerkin takaa löytyy Sanna (30v) Oulusta. Ammatiltani laboratoriomestari, tällä hetkellä sairaslomalainen.
Kotona häärii muutama amstaffi ja kingkalle. Mummolassa eläkepäiviä viettelee 11v kk.foksi poika ja 8v kääkkä.
Siinäpä lyhykäisyydessään kaikki tarvittava tai sitten ei tarvittava.
Linnanneito
Linnanneito on siis 26v Riikka Turengista (Hämeenlinna).
Omakotitalossa häärii Putte 1,5v bulmastiffi uros ja aviomies "Neely"...joka esitelköön itse itsensä jos haluaa smile.gif

Työskentelen myyntineuvottelijana Hotelli Vanajanlinnassa, eli täältä duunista tulee tuo nimimerkkikin wink.gif
Raysi
Moikka,

Tiitu Vantaa-Helsinki alueelta. Ikää 22-vee. Bernejä on talossa pyörinyt vuodesta 1993. Tällä hetkellä niitä on 3 aikuista (Noona, Hagrid ja Chelsea) ja 9 naperoa (synt.5.10.2005).
Joskus pari vuotta sitten täällä seurattiin meidän Noonan (nyt 6-vuotias) tapaninpäivä-yön vatsalaukunkiertymää. Sittemmin kirjoittelu tahti hiljentynyt ja nyt vauhtiin pääsemässä taas biggrin.gif
sipa
Raysi Mä muistan sut.. biggrin.gif Tai oikeastaan sen vatsankiertymän.. Mitens Noona nyt jakselee.. Kivat että oot tullut takas kirjoittelemaan.. thumbup.gif
Arissa
Raysi tervetuloa takaisin tänne thumbup.gif
Raysi
Noona voi hyvin, yhtä hemmoteltu kuin aina ennenkin cool.gif

Vähän se on taas nokkiinsa ottanut meidän uusista vauvoista, ei varmaan passaa rouvalle mainita, että oli ajatellut pitää yhden itselläni whistling.gif
Pia
Pia nimimerkin takana kirjoitelee Pia Laurila (Kähärä), tämän vuoden lopussa ikää kertyy 19.

Koiria kotiin on kertynyt 3 aikuista ja 7pentua + niiden emä, joka on minulla jalostuslainassa. Kaikki koiramme ovat rodultaan dalmatiankoiria. Vanhin koiristani täyttää ensivuonna 10, tämän hetkisen pentueeni isä. Sitten on tytöt 3v & 1v. Harrastelemme lähinnä näyttelyitä, tokoa ja agilityä. Tällä hetkellä aika menee aika tehokkaasti noihin pieniin tuhiseviin dalmatiankoiran alkuihin. wub.gif

Enemmän tietoa koirista löytyy: www.spotdals.com
Lovskars
Olen Paula, ikää alta 30-kymppiä. Asustamme Pietarsaaressa omakotitalossa.
Meillä on kotona 4 tiibetinterrieriä, joita siis kasvattalen - olen tehnyt sitä jo 11 vuotta.
Harrastan koirien kanssa näyttelyitä ja tokoa. Ja voisin vielä harrastukseksi sanoa tuon turkinhoitotuotteiden maahantuonninkin.
Kotoonta löytyy vielä aviomies ja pian 6 vuotias poikakin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.