Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uudet esittelyt
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
suzc
Hei vaan kaikille.

Olen 20-vuotias naisen alku Helsingistä. Asutan pienen karvaisen laumani kanssa kivaa kaksiota, joskin ikävässä kerrostalossa (kova hinku olisi päästä edes rivariin..). Tuo lauma koostuu koirasta, kissasta ja pienestä hiirilaumasta. Sissi-koira on 6-vuotias seropityttö ja tullut mulle 3 vuotta sitten eläinsuojeluyhdistykseltä. Aivan mahtava pakkaus. Syksyllä, kun vihdoin olen valmis lähihoitaja, olisi tarkoitus kasvattaa laumaa vielä yhdellä koiruudella.

Tarkoitus olisi nyt tulevana kesänä aloittaa Sissin kanssa ihan vakituinen harrastminen, tokoilua ja mahdollisesti olisi kiva päästä agiakin kokeilemaan. Tähän mennessä ollaan lähinnä "treenailtu" puskissa kavereiden kanssa sekä toimittu hieman liiaksikin sohvaperunoina.

Foorumia on tullut lueskeltua jonkun verran ja päätin nyt sitten rekisteröityäkin. smile.gif
_Tanja_
Heips smile.gif
Eli täällä kirjoittelee pian 22 vuotias nainen itä-suomesta Punkaharjulta. Kotona tällä hetkellä kaksi karvakuonoa (kolmas karvapersus tulossa heinäkuussa-08) eli 2½v saksanpaimen narttu "rosi" & 7kk enkkubulli "miina". Rosin kanssa harrastellaan tottista ja BH-koe olis tarkoitus suorittaa viim. syksyllä-08. Miina on oikeastaan ihan seurakoirana jonka kanssa tosin tarkoitus tulevaisuudessa käydä ainakin muutamassa näyttelyssä. Uusi tulokas on sitten australianpaimenkoira uros. rolleyes.gif

Muita harrastuksia minulla ei oikeastaan ole kuin nämä koirat joiden kanssa tulee päivisin touhuttua. Noh, dataus (jos se lasketaan) happy.gif Irc-galleriasta meikäläisen löytää samalla nicillä kuin täältä jos kiinnostaa käydä katsomassa miltä itse näytän.
M-E-R
Täällä kirjoittaa 20-votias neito Oulusta. Omistan kaksi sheltti narttua (7 ja 4v)
Agilitya ja näyttelyitä ollaan harrasteltu, nyt jäänyt aika vähiin. Lenkkeilty ja leikitty muuten vaan sit omaksi ja koirien iloksi smile.gif Muuta harrastusta sit on puutarhassa touhuilu, lukeminen ja matkustelu sekä tykätään koirien kanssa paljon luonnon helmassa seikkailla.
Haaveissa olisi kolmas koira, mutta vielä odotellaan parempaa ajankohtaa ja sitä omaa kämppää wink.gif

Mon@
Heippa kanssa.

Olen 18 vuotias nainen Etelä-Pohjanmaalta. Juuri Seinäjoelle muuttanut smile.gif
Vanhempien luokse jäi asustelemaan 8v sekarotuinen narttu Mona, jonka kanssa olemme harrastaneet ihan kotipiha-meiningillä agilityä ja tokoa. Muutamissa mätsäreissä olemme käyneet nuorempana pyörähtämässä.
Tämän kuun puolella (toivottavasti) meille muuttaa poikaystäväni Timon kotoa hänen suomenlapinkoira narttunsa Ruttu, vajaa 2v jonka kanssa olisi suunnitelmissa näyttelyt, agi ja toko.

Asustelemme siis Seinäjoen Joupin alueella 58neliöisessä rivitalokaksiossa.
Opiskelen Lapualla lastenohjaajaksi, josta toivonmukaan valmistun ensi keväänä, eli päiväkodin kivana tätinä tulee minut tuntemaan.
Tällä hetkellä harrastukset ovat jäänet oikeastaan kaikki pois. Lähinnä ulkoilen, syön ja dataan ^^'

Seinäjoen alueelta olisi mukava tutustua uusiin ihmisiin ja harrastuksiin smile.gif
marjo
Morjens!
Olen 19 vuotias naisen alku etelä-suomesta vantaalta. Asustelen mieheni, tyttäremme ja bordercollie narttu, Priden (DEMSSIN Pride of night) kanssa.

Harrastuksiini kuulu p*ska vaippojen vaihdon ohella, koiran kanssa näyttelyt ja tokominen. thumbup.gif
Carda
Olen pian täti-iässä wink.gif (36v) oleva nainen Tampereelta. Kotonani oloa sulostuttaa nuorehko cavalier-poika. wub.gif
Itse olen alunperin kotoisin Kaakkois-Suomesta ja pääkaupunkiseudun kautta tänne muuttanut. Asutaan kerrostalossa.
Harrastuksina on koiran koulutus, ystävän hevoset ja pienissä määrin kirjoittelu ja kuvataiteen tekeminen. Juu, niin ja netteily, pitäis vähentää... lookaround.gif
katij
Olen 22 vuotias opiskelija Oulun korkeudelta, osan ajastani vietän myös Torniolaakson maisemissa. Tällä hetkellä minulla on 5v tolleri, jonka kanssa harrastetaan monipuolisesti mm. agilityä, tokoa, kaverikoiratoimintaa ja mejäilyä. Harrastan mm. myös ratsastusta sekä valokuvausta.
Riitu-Miina
Moikka vaan kaikille täältä itäisestä suomesta rolleyes.gif ! Meidän laumaan kuuluu 8 koiruutta ja 2 kissaa jotka ovat enemmän ja vähemmän arktista porukkaan thumbup.gif !Koitamme tänne asettua ja tutustua mahdollisimman moneen ja se onnistuu varmaan aktiivisella kirjoittamisella happy.gif ,joten koitan toteuttaa tämän!Törmäillään siis täällä dogrun.gif ...
-anna-
Ehkä se munki pitää nyt esittäytyä kun "alaikäisenä" täällä surffailin ja luin teidän juttuja ja nyt sitten saa itsekkin kirjottaa smile.gif

Elikka 18-vuotta täyttänyt nuori tyttö oon täältä Pohjois-Suomesta Oulusta. Kotona eläinvahvistuksena on Harmaa Norjanhirvikoira-vanhus Raiku( joka on kyllä muuttunut lapseksi uudestaan). Näyttelyissä ja juoksukisoissa pörräilen Afgaaneiden kanssa ja torstaina tulee harrastuskaveriksi lk. kk. Portugalinpodengo Suomeen, kenneliin jossa olen ollut kenneltyttönä jo 6-vuotta( hui ). Muuten elämä pyörii aikalailla lukion ympärillä mutta sitten liikenevällä vapaa-ajalla tykkään urheilla, lukea ja viettää aikaa kavereiden kanssa. Jos mut sattuu bongailemaan Oulunsalosta tai Oulusta niin eikun vaa hihasta nykäisemään, harrastus- ja lenkkikaverit on aina tervetulleita, ja miksipä ei voisi muissakin merkeissä nähdä smile.gif
shelam
Olen 19-vuotias opiskelija Jyväskylästä. Tulevana keväänä aloitan sairaanhoitajaopinnot ja mieheni astuu armeijan harmaisiin. Toukokuun tienoilla meille olisi viimein tulossa oma koiravauva. Koiran varttuessa olisi tarkoitus harrastella agilityä, näyttelyitä ja muuta yhdessä touhuamista.

Pentua odotellessa.
Aurora
Hei vaan kaikille!
Uutena tulokkaana pitääpi esittäytyä.
Olen 37 (hui) vuotias ja mieheni kanssa on tullut tepasteltua jo 14 vuotta.
Ihmislapsia meillä ei ole mutta noita karvasia "lapsosia" löytyy 3kpl.
Rotu minkä kanssa olen saanut onnellisena elää on Saksanpaimenkoira dogrun.gif .
Ensimmäinen sellainen tuli kotiimme kun olin 12v.
Kuitenkin vasta n. 5 vuotta sitten minuun iski ihan kamala "kuume" treenata ja kisata.
Tällöin hankin ensimmäisen urokseni (ja viimeisen blink.gif , on ne sellaisia puupäitä).
11/2 vuotta treenattii ahkerasti kunnes kuvauksissa todettiin lonkkavika crybaby.gif .
Ei me treenaamista siihen lopetettu mutta piti hieman miettiä mitä aletaan harrastaan.
Äijä on nyt 5v. ja pääasiassa sen kanssa otetaan ihan vaan Tottista mutta kyllä Hakumetsässäkin käydään ajoittain.
Kun tuomio tuosta äijän lonkista tuli hankin taloon Nartun.
Tuo pieni paksuturkkinen sulostus osoittautui mahtavaksi Hakukoiraksi.
Innostuin käymään erilaisilla kursseilla, luennoilla, leireillä ym.
Aloin kisata tytön kanssa ja samalla opiskelin koulutusohjaajaksi.
Kun narttu osoittautui niin hyväksi ja on vielä kaikin puolin terve alkoi ajatus kasvattamisesta itää.
Vuosi sitten tupsahtikin maailmaan kolme suloista karvapalleroa ja A-Pentueeni.
Kävin tietysti Kennelliiton Kasvattajakurssin ja sain Kennelnimen, Saltzdal.
Päätin pitää yhden nartun itselläni ja tuo vuotias riiviö on osoittautunut lupaavaksi Suojelu-harrastus koiraksi.
Joten täällä Keski-Suomen sydämessä, maaseudun rauhassa me elelemme ja harrastelemme ahkerasti smile.gif
SanniM
ohhoh. olipas tuolla vanhentunutta toetoa. joten laitetaas vähän uutta matskua.

eli aiemminkin täällä olen seikkaillut, tosin tietokoneella istumiseen tympääntyneenä en ole taas varmaan hetkeen puskassa vieraillut.
Nimimerkin takana kirjoittaa Sanni 20vee jyväskylästä. Talouteen kuuluu avon lisäksi kaksi dalmiskoiraa Saku 3vee ja Lissu 3kk. Harrastuksiin kuuluu koirien kanssa lähinnä tokoilu, agiliito ja näyttelyt. tosin nyt uutena juttuna pk-puoli, dalmis kun sai oikeudet pk-lajeihin niin ollaan nyt sitten innostuttu hausta ja jäljestä(joissa tosin hieman vasta ihmetellään), muihin harrastuksiin sitten listataan valokuvaus ja heppahöperöinti. Opiskeluihin kyllästyneenä piti päästä työelämään ja tällä hetkellä työpaikkana ravitalli. Tosin tätäkin teen oppisopimuksella että kaippa sitäkin voisi opiskeluksi sanoa.

että sellaista.
Sarahia
Heipsan,
tämän nimimerkin takana kirjoittelee neljännesvuosisadan ylittänyt naisihminen Haukiputaalta. Kotilaumaan kuuluu kepon lisäksi suomenlapinkoira- sekä lapinporokoirauroot. Sijoituksesta löytyy samaisista roduista narttuja. Koirien kanssa harrastelen tokoa, agilityä sekä jälkeä. Koirien lisäksi vapaa-aikana tulee paljon surffailtua netissä ja eri foorumeilla ja osa varmaan tunteekin minut muilta foorumeilta. Kotisivuilta löytyy sekä koirista, että allekirjoittaneesta lisätietoa. smile.gif
seashell
Jospas minäki esittäytyisin täällä. Ikää on jo hurjat 27-vuotta kertynyt ja asustellaan täällä pienessä tuppukylässä
metsänkeskellä Haapavedellä kahden sileäkarvaisen noutajan kanssa. Koiruuksien kanssa harrastellaan metsästystä ja mitä
milloinki keksitään rolleyes.gif
Koirahierojaopinnot on loppukoetta vaille suoritettu ja kasvattakurssin kävin 2008 sen ansiosta minulla on
nyt kennelnimi Hulavuoren.
Kotisivut löytyy www.personal.inet.fi/koti/siruhilu
Noel
Minäkin täällä taas, niin pitkä aika menny että melkeen joutuu esittäytymään uudestaan.
Kuuluu vaikka mitä, naimisissa, pikkuneiti jo 1 vee ja 5 kk, mies siis vaihtunu välissä ja elämä ihan uudessa järjestyksessä. Hyvä fiilis ja ensviikonloppuna pientä terrieri pentua tsekkaamaan. biggrin.gif

Mites täällä menee. Cee yksinvaltiaana?? Kommenttia ainakin pukkaa noin niinkuin äkkiseltään katsottuna.

Kaptah
QUOTE (Noel @ 7.5. 2009, 15:08) *
Minäkin täällä taas, niin pitkä aika menny että melkeen joutuu esittäytymään uudestaan.
Kuuluu vaikka mitä, naimisissa, pikkuneiti jo 1 vee ja 5 kk, mies siis vaihtunu välissä ja elämä ihan uudessa järjestyksessä. Hyvä fiilis ja ensviikonloppuna pientä terrieri pentua tsekkaamaan. biggrin.gif

Mites täällä menee. Cee yksinvaltiaana?? Kommenttia ainakin pukkaa noin niinkuin äkkiseltään katsottuna.

Kiva kun joku pistäytyy. Aksöniä tulikin heti 50% lisää. cool.gif

Muuten täällä onkin ollut tarpeettoman hiljaista jo pitemmän aikaa. Voit ihan rauhassa jatkaa siitä mihin viimeksi jäit; mitään et ole missannut.
Noel
Hahaa, No hienoa että tuntee olevansa 50% puskan sisällöstä biggrin.gif aijaijai biggrin.gif
Kiva silti että täällä on myös samoja naamoja biggrin.gif

sipa
LAINAUS(Noel @ 8.5. 2009, 11:05) *
Hahaa, No hienoa että tuntee olevansa 50% puskan sisällöstä biggrin.gif aijaijai biggrin.gif
Kiva silti että täällä on myös samoja naamoja biggrin.gif

Ihanaa Noel että muistit meidät.. hug.gif Oli myös mukavaa kulla kuulumisia.. thumbup.gif
Cee
LAINAUS(Noel @ 7.5. 2009, 15:08) *

No onhan puskiksessa muitakin juttuja kuten esim: säätiedot jotka eivät ole ollenkaan niin hiljaisia. Ja niihin saa alaikäisetkin kommentoida.
Noin muuten, keskustelu asioista on mun mielestä aika vaatimatonta.

Cee
-ennen 100%, nyt sitte vissiin enää viiskyt biggrin.gif -
Fazerina
Heipsan!

Löysinpäs tämmöisen foorumin tänään, ja päätin rekisteröityä.
23v kahden lapsen äiti ja 2 koiran + 2 kissan emäntä. Yhden miehen vaimo happy.gif
Pentukuumetta on pukannut jo pitkän aikaa,ja marraskuusta alkaen on sopivaa pentua etsittykin jo.
Tyhjiä narttuja, ei-miellyttäviä-yhdistelmiä jne.. Huoh.
Nyt on vähän viritelmiä käynnissä, ja katsotaan tulisko meille tässä kesän tai viimeistään syksyn aikana pentu taloon.
Niin nythän meiltä löytyypi berninpaimenkoira ja seropi, ja tuleva kakara on toivottavasti vähintään yhtä aktiivinen kuin tuo yliaktviivinen seropi eli bordercollie.
Yksi mustaruskeavalkoinen lattiamatto meiltä löytyy, ihana järrikkä, mutta enempää en lkoiria lattiamatoiksi tarvi rolleyes.gif

Toivottavasti mahtuupi mukaan!
Hunde
No jospas minäkin esittäydyn... Palstaa olen lukenut jonkin aikaa, mutta aika rauhallista taitaa olla biggrin.gif No ei se mitään, siihen auttaa kun itsekin välillä kirjoittaa. Mukavaa koira-aiheista foorumia olen etsiskellyt pidemmän aikaa ja tämä vaikuttaa asiallisimmalta (toki mielipiteitään saa puolustaa, mutta itseä eivät vain sytytä palstat jotka ovat täynnä netissä päteviä juntteja tai sitten natsimodeja jotka kettuilevat jokaiselle uudelle tulokkaalle ilmeisesti ihan huvikseen...)

Olen kohta 29-vuotias naisihminen Saksasta, täällä olen asunut 10 vuotta pikku poikkeuksia lukuunottamatta. Poikkeukset johtuvat opinnoista, joita suoritan Suomessa. Kätevää biggrin.gif . Tänä vuonna olin koko talven Suomessa, ja ensi syksyksi olisi vielä tarkoitus tulla.

Perheeseen kuuluu mies, kaksi pientä ylienergistä lasta, hevonen(joka on miehen ja kylläkin tarkoitus myydä kunhan meriittejä kertyy tarpeeksi), kaksi kissaa ja kaksi koiraa: 5-vuotias tappijalka jackrussell ja melkein 9-viikkoinen shelttipoika. Koiria meillä on ollut lisäksi lapsuudenkodissani ja töissä (hevosalalla) niiden kanssa on myös tullut oltua tekemisissä. Russeli toimii hiirenmetsästäjänä ja seuralaisena, sheltin kanssa olisi tarkoitus sitten aikanaan kokeilla ainakin agia, miksei jotain muutakin lajia.
Lenka
Heippa smile.gif Puskassa olen aiemminkin kirjoitellut, tosin aikaa on vierähtänyt jo muutamia vuosia, joten vanhaa nimimerkkiäkään ei taida enää olla olemassa... smile.gif Täällä uuden nikin takana kirjoittelee 19-vuotias naisihminen Tampereelta, oma nimeni Nelli ei ollut vapaana joten piti heittää jotain muuta nimimerkiksi. Kotona tuhnuttaa 7-vuotias havannankoira Minja ja pentukuume toista koiraa kohtaan koko ajan kasvava. Tällä hetkellä en opiskele, ylioppilaaksi kirjoitin viime vuoden keväällä ja tässä olen viettänyt välivuotta miettien että mitä sitä oikein sitten haluan tehdä. Tän kevään yhteishaussa hain matkailualalle mutta mieli on vähän muuttunut ja haaveilen pieneläinhoitajan ammatista tai muusta eläimiin liittyvästä koulutuksesta. Saapa nähdä smile.gif
BoneheadAB
Pitkän tauon jälkeen tupsahdin paikalle uudestaan,uudella nimimerkillä.

Kohta 25 vuotias naisihminen Koisjärveltä (Nummi-Pusula).Perheeseen kuuluu tytär (3v) mies,2 koiraa (kohta kolme) sekä kissa.
Kasvatetaan amerikanbulldogeja nimellä Bonehead.
sipa
LAINAUS(BoneheadAB @ 21.5. 2009, 20:19) *
Pitkän tauon jälkeen tupsahdin paikalle uudestaan,uudella nimimerkillä.

Kohta 25 vuotias naisihminen Koisjärveltä (Nummi-Pusula).Perheeseen kuuluu tytär (3v) mies,2 koiraa (kohta kolme) sekä kissa.
Kasvatetaan amerikanbulldogeja nimellä Bonehead.

Wautsi. Mä menen Koisjärvelle tänään, meillä on vaunu siellä kultahiekalla jos tiedät paikan.. thumbup.gif Ollaan oltu siellä 18 vuotta.. Amerikanbuldogit on kyllä mahtavia..
ago
Terve kaikille smile.gif ! Täällä kirjoittelee vuosimallia -90 oleva naisimmeinen Muuramesta. Saman katon alla asustaa 14-vuotias labbistytsy ja 1-vuotias toinen labbistytsy. Molemmat mustia paholaisia. Nuorempi paholainen on mun omistuksessa ja taistelukaveri ensimmäistä laatuaan. Tarkoituksena olis vähän joka lajia kokeilla ehkä tässä reilun kymmenen vuoden haitarin sisällä. Tällä hetkellä pyöritään lähinnä noissa noutohommissa ja koitetaan saaha koiraa ees jonkinlaiseksi koiraksi. Ens viikolla saa painaa valkolakin päähän ja syksy onkin sitten vielä hämärän peitossa, mutta eiköhän me tuon nuorukaisen kanssa jostakin itsemme löydetä rolleyes.gif

KatiT
Vallan naapurista biggrin.gif
ago
LAINAUS(KatiT @ 23.5. 2009, 22:24) *
Vallan naapurista biggrin.gif

Sanos muuta biggrin.gif
Cee
LAINAUS(ago @ 23.5. 2009, 19:47) *
Terve kaikille smile.gif ! Täällä kirjoittelee vuosimallia -90 oleva naisimmeinen Muuramesta. Saman katon alla asustaa 14-vuotias labbistytsy ja 1-vuotias toinen labbistytsy. Molemmat mustia paholaisia. Nuorempi paholainen on mun omistuksessa ja taistelukaveri ensimmäistä laatuaan. Tarkoituksena olis vähän joka lajia kokeilla ehkä tässä reilun kymmenen vuoden haitarin sisällä. Tällä hetkellä pyöritään lähinnä noissa noutohommissa ja koitetaan saaha koiraa ees jonkinlaiseksi koiraksi. Ens viikolla saa painaa valkolakin päähän ja syksy onkin sitten vielä hämärän peitossa, mutta eiköhän me tuon nuorukaisen kanssa jostakin itsemme löydetä rolleyes.gif

Älä suotta koklaa mitään. NOME on noutajia varten.

Cee
BoneheadAB
Sipa: Just ja just oppinu hahmottamaan.Mä en löydä edes kauppaan täältä ilman navigaattoria rolleyes.gif
sipa
LAINAUS(BoneheadAB @ 28.5. 2009, 21:34) *
Sipa: Just ja just oppinu hahmottamaan.Mä en löydä edes kauppaan täältä ilman navigaattoria rolleyes.gif

Kyl sä äkkiä opit tuntemaan paikat, ei siellä mene kuin Turuntie, josta pääsee Saukkolaan jossa kauppoja ja Hiidenvedelle Paxsaloon on myös nyt avattu kauppa ja kahvio.. thumbup.gif
Maarit S
QUOTE (Fazerina @ 9.5. 2009, 08:27) *
.
Niin nythän meiltä löytyypi berninpaimenkoira

Hitaasti minäkin näitä lueskelen. Berni-immeiset mahtuu aina mukaan, meillä bernejä tällä hetkellä 3 kpl.Noona-rinsessa (jonka vatsalaukunkiertymää jännättiin täällä vuosia sitten) meni pilvenreunalle helmikuussa.
rouskuu
Täältä löytyy 20v. naisenalku Kainuusta. Opiskelen graafista viestintää, tarkoitus olis valmistua viim. kahden vuoden päästä.
Asun opiskelijakaksiossa poikaystäväni ja sekarotuisen (bichoni-villakoira) Unna-koiran kanssa, jolla ikää 11kk. Aloitimme neitisen kanssa juuri agilityn alkeiskurssin, jonka lisäksi harrastuksiini lukeutuu valokuvaus. Kierrän paljon lähialueen koiranäyttelyissä ja tapahtumissa kuvaamassa.
Wupsu
kaippa meikäkin tänne voi itsensä esitellä, vaikka osa jo tietääkin mut varmaan biggrin.gif

eli olen 18 vuotias neiti ja tämän hetkinen asuinpaikka on sit kokemäki (ja pitäisi tulla olemaan seuraavat kolme vuotta..)
tänään juuri aloitin logistiikka puolella kokemäen ammattiopistossa ja tarkoitus olisi kolmessa vuodessa valmistua...
Koiraa ei tällä hetkellä ole, mutta koska kämppä on sellainen, mihin koiran saisi ottaa ja tilaa on jonkun verran takapihalla ja meikällä olisi aikaa ja viitsimystä sellaisen karvakuonon hoitoon, niin kohta pian tänne saattaa tepastella sellainen pieni penska wub.gif
Riesa
Heipä hei smile.gif Oulusta skriivailee ja lueskelee 21v naisimmeinen, kotona kaksi koiraa: tanskandoggi Eddie 11kk ja apinapinseri Otto 4v. Siinäpä kai se olennainen, loput paljastukoon myöhemmin, jos paljastuu wink.gif
iino
LAINAUS(-T- @ 3.6. 2009, 10:37) *
Tervehdys!

Ruudun tällä puolella kirjoittelee 19 vuotias naisihminen Lahdesta. Opiskelen eläintenhoitajaksi ja samassa käyn koko lukion. Ensi keväänä saan sitten kaikki paperit kerralla kätösiini, vaikkakin ammatti on jo hallussa opintopisteiden muodossa.

Eläimiä löytyy Landseerin, marsujen ja akvaarion verran. Meijän lansu tyttönen on nyt 3 vuotias, innokas kuolalinko. Ei harrasteta mitään muuta kuin lenkkeilyä ja kotitokoa. Vepe oli tarkoituksena, mutta meidän vesipelastuskoira pelkää vettä rolleyes.gif Kyllä hää sammakoiden perässä loikkii suohon ja hakee keppejä järvestä, mutta vain sen verran ettei juurikaan itse kastu..

Itse sen sijaan harrastan urheilua, kilpailin juoksemisessa (tosin nyt enää vain omaksi iloksi juoksen ja suuntana on maraton..), sekä kävelen paljon. Lisäksi musiikki on yksi osa elämääni, laulun ja pianon soiton merkissä.

Nyt on ihan pakko kysyä, että mikä mahtaa olla landseerin nimi? Kun kaikki muut tiedot täsmäis, niin katsotaan onko sama ihminen kuin luulen. biggrin.gif
Karvakamu
Täälläpä upouusi foorumin lueskelija & kirjottelija. Eli Oulusta 26-vuotias opiskelija ja jaloissa nukkuu Walesinspringerspanieli narttu 10vk. Vanhempien luona on samaa rotua edustava 6kk-ikänen narttu, jonka kanssa kuljen paljon. Täysin pentuelämää vietetään siis tällä hetkellä. Kokemusta on kyllä koirista lapsuudesta asti.
metaphnora
Oon 18 vuotias muusikkoihminen savosta, nuorempana tuli enemmän täällä puskaradiossa vietettyä aikaa mutta nyt sitten palasin takaisin uudella nikillä.
Koirat on olleet mukana elämässäni aivan lapsuudesta asti, ensimmäinen koira tuli taloon kun olin 5 vuotias. Tällähetkellä rivariasunnossa kanssani asuu reilu 3 vuotias Nemo lappari ja poikaystävä.

Harrastan tosiaan musiikkia ja olen myös aktiivinen valokuvaaja. Nautin myös suuresti pitkistä lenkeistä luonnossa koirani Nemon kanssa. Vuosia taaksepäin harrastin junior handleria lainakoirilla ja koiranäyttelyitä yleisesti vanhempieni toisen lapinkoiran (Roki) kanssa. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus ostaa omakotitalo ja toinen koira Nemon seuraksi. Saa nähdä miten ja milloin nämä asiat saa järjestettyä. :--)

Lempirotujani ovat: Saluki, Punainen irlanninsetteri, Cockerspanieli, Suomenlapinkoira, Valkoinenpaimenkoira + monet monet muut.
Melba
Hei vaan!
Täällä 27-vuotias nainen Turusta. Päätin rekisteröityä ja katsoa, mikä meininki täällä on. Aika näyttää, kuinka aktiiviseksi jaksan heittäytyä smile.gif
Kotona asustelee miehen ja kahden akvaarion lisäksi schipperkeuros, huomenna 15 viikkoa. Tämä koiraura on vasta aluillaan, joten katsotaan, mitä kaikkea aletaan harrastaa. Parit näyttelyt varmaan tulee käytyä ja myös toko kiinnostaisi.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.