Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uudet esittelyt
Puskaradio > Puskis > K-18
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Arissa
Pia, aivan ihania söpöjä dalluvauvoja wub.gif ja miten ihanat vaaleanpunaiset anturat wub.gif
truckers
Minä olen 36-vuotias ATK-suunnittelija Naantalista.
Kasvatan aprikoosin, punaisen ja mustan värisiä villakoiria.
Kokoina toy, kääpiö ja keskikokoinen.
Kotoa löytyy 9v. poika ja 37v. ukkeli.
SK
ansu
Täälläpä kirjoittelee 26-vuotias Annika Jyväskylästä. Perheeseen kuuluvat avokin lisäksi chihupojat Nasu (4-v.) ja Mörkö (2-v). Opiskelen tällä hetkellä fysioterapeutiksi ja harrastuksiini kuuluu partio ja ratsastus ja muutaman viikon sisällä tulisikin tehdä päätös haluanko olla puolikkaan hevosen omistaja. wink.gif
Cee
Hmmm, aika kivasti tää on kyllä naisvoittoinen palsta.. Ei ihme että mä viihdyn täällä biggrin.gif

Cee

-ceXisti-
Lotta
Täällä kirjoittelee 20-vuotias Lotta, jolla ei ole kotia tai kotikuntaa olleskaan! smile.gif kauniaisissa kylläkin mummeleiden riemuksi asustan kahden snautseri tytön(6v ja 5v) kanssa. Opiskelen tällä hetkellä Helsingin yliopistolla kasvintuotannon biologiaa, eli tiedän kaiken tai ainakin tavoitteena olisi tietää kaikki kasveista! innokas viherpöpi olen, mutta silti saattapi olla, että harkitsen siirtoa muihin opiskeluihin, eläimetkin ovat nimittäin melko mukavia wink.gif
Dragon_Heart
Olen 18-vuotias tyttönen Keski-Pohjanmaalta, opiskelen Perhossa heppapuolella mutta varsinaisesti asun Kokkolan lähellä pienessä kylässä. Itselläni on n. 1,5 vuoden ikäinen pinseriuros "Nemo" ja kotonamme pyörii myös äidin kk saksanseisojauros "Zorro".

Nemon kanssa kiertelemme pienimuotoisesti näyttelyissä (n. 5 näyttelyä vuodessa) ja jonkin verran on menestystäkin tullut. Tokoakin olemme harrastaneen puolisen vuotta ja agilityn alkeiskurssi olisi haaveissa.. Kovasti olisi nyt pentukuumetta, mutta toisen koiran ottaminen ei kuitenkaan vielä opiskeluiden takia oikein ole ajankohtaista. Amstaffin ja doobberin tulen toivon mukaan vielä joku päivä Nemon lisäksi omistamaan. smile.gif

Koirien lisäksi harrastuksiini kuuluvat myös hevoset, niin ravi- kuin ratsupuolenkin. Hevosten valokuvausta on tullut myös harrastettua jonkin aikaa. Omaa hevosta minulla ei ole, eikä opiskelijan budjetilla sellaista vielä elätettäisikään.

Siinäpä nämä "tärkeimmät"... sleepy.gif
sipa
Noi Pian dallut.. wub.gif Mä oon käynytkin voimiksessa ihailemassa muumivaaveja.. Ja mun suosikki on itse Muumi.. wub.gif
Maarit S
Raysin äiti ja sponsori, Vantaalta, käykö suosituksesta:o
Käy täällä joskus harvemmin ja joskus useammin.
Kehäsihteerinäkin toimiva golffari.
mirka
Olen Mirka(hmm, yllätys)asustamme Ulvilassa.
Laumaani kuuluu avokki ja tytär sekä nelijalkaisia löytyy tällä hetkellä 5. 3 bullmastiffia(Fami,Tara ja Aida) ja kääpiö- ja kaniini mäykky Viivi ja Grunja ja ovat pitkäkarvaisia.
Kotisivuilla pääsee tutustumaan enemmän. dogrun.gif
sa-an-ri
Nimi on Satu, ikää 19. Asun Heinolassa ja omistan kohta 7 wee phalene herran Fantin (Muura´s Fantti). Käyn vielä lukiota (no, vasta 4. vuosi...) ja kun keväällä täältä vapaudun ei mitään tietoa mitä alan tehdä... Tällä hetkellä rahoitan harrastukset grillitätinä toimimisella.

Fantin kanssa harrastetaan tokoa ja näyttelyitä. Näyttelyistä ei suurempaa menestystä (1 serti), ja tokossa ollaan avoimessa luokassa. Fantti on lisäksi ainoa ja ensimmäinen rotuisensa joka on suorittanut BH-kokeen, sittemmin yksi papillon sen myös saanut läpi. Joskus myös agilityä harrastettu ja jopa kisattu. Ja tietenkin koirat vieneet mukanaan niin että nyt on kennelnimianomus vetämässä... Viimeisimmässä koirammessa oli smile.gif Niin ja olen rotuyhdistyksen tokoyhdyshenkilö lookaround.gif

Jäljelle jäävällä ajalla ratsastelen ja vedän kerhoja varhaisnuorille... Joskus tulee luettuakin.

Eiköhän siinä ainakin jotain tietoa ollut.. Lisäilen jos tarvetta tulee...
Pia
Kiitos Arissa ja Sipa. Onhan nuo ihan älyttömän ihania wub.gif
Fati
Mä olen kanssa säännöllisesti vieraillut Pian kotisivuilla seurailemassa pentujen kasvua ja kehitystä smile.gif
Meille tuleva pentu on lähes samanikäinen kun "muumi"pentu ja jotenkin, on ollut ihana seurailla hyvin päivitettyjä sivuja ja miettiä, että juu sillä omallakin on varmaan jo silmät auki tms.. laugh.gif
Onneksi meillä on myös ollut aivan loistavan ahkera kasvattaja lähettelemään penskasta kuvia biggrin.gif
Oikein somia ovat kyllä nuo Pian pennut, onnea vaan wub.gif
Reyal's
Joops, eli olen Johanna, kohta 19-vuotias opiskelija tyttö. Asun Oulussa 21-vuotiaan avopuolisoni kanssa. Omistan kääpiövillakoiran sekä mittelspitzin. Lisäksi kotona on tällä hetkellä neljä pientä, kolmen viikon ikäistä mitteliä, joista yksi jää minulle. wub.gif
Harrastan pääasiassa näyttelyitä. smile.gif
viivero
Olen 23 vuotias nainen Helsingistä! Kotona asustelee avon lisäksi kaksi pinseriä ja pari gerbiiliä!
Arissa
Tizzian, mastiffi on hyvä valinta biggrin.gif vink vink, ens vuodelle on ainakin kaksi mastiffipentuetta tulossa. smile.gif
sipa
Nosto.. Kun tänne on kerran taas uusia ilmaantunut.. thumbup.gif
KaunisKukka
Hei! Olen Anne, 21 vuotta. Asun perheeni (avomies ja 2 tytärtä) kanssa Karkkilassa. Perheeseen kuuluu myös 7 kk cockerspanieliuros Sisu. happy.gif
sipa
Tervetuloa Anne, sinähän oot sitten aika lähellä.. biggrin.gif Ainakin meidän vaunupaikkaa joka on Nummi-Pusulassa ( Someron tien varrella) kivenheiton päässä Karkkilasta..

Ja täällä meidän töissä on monta Namilasta.. thumbup.gif
KaunisKukka
Taitaa melkein kaikki täältä olla jossain Helsingin suunnalla töissä, ainakin tuntuu siltä. biggrin.gif
sipa
Itse asiassa ei ole kuin ihan muutama vaan.. Keskisuomesta ja vähän ylempää löytyykin sitten suurin osa.. biggrin.gif
Esmo
No, jo oli energiaa pitkästä aikaa kirjoittaa... Sitten huomasin jo olevani mukana ketjussa... teehee.gif laugh.gif
Hugis
Mä olinkin jo ihmetellyt, että minne Esmo on kadonnut... ohmy.gif
Maarit-77
Vissiin en oo täällä vielä "virallisesti" esittäytynyt watsup.gif
Elikkä olen 28-vee "tyttönen" Helsingistä, en alunperin ja ehkä vielä joskus poiskin
pääsen! Tai ainakin kauemmas keksustasta ja mieluusti ok-taloon!
Perheeseen kuuluu avomies 34v., lapsoset Tuukka kohta 3v, ja "vääveli" melkeest
5vko(oikean nimen poika saa tammikuussa, tuo on esikoisen keksimä nimitys veikalle)
sekä viimesenä vaan ei vähäisimpänä Mastiffi poika Pablo 3v..
Kotiäitinä tällä hetkellä,varmaan vielä jokusen vuoden. Työkseni olen tehnyt monenmoista hevostenhoitajan hommista kiinteistönhoitajaan, viimeisempänä häärin tuon oman ukon firmassa milloin missäkin hommassa ja sinne varmaan sitten joskus palaan jos mieli tekee takaisin työelämään.
Harrastuksena ei juuri muuta tällä hetkellä ole, kuin Pablon kanssa ulkoilu, siis sellainen ihan oma harrastus ettei lapset ole mukana. Mutta kun vaan taas joudan ja jaksan, niin koitan löytää jonkun mukavan pollen jolla vois käydä ratsastamassa.
peikkovuorelainen
MOI!
Esittelen nyt sitten itseni.Olen 34 vuotias naikkonen Espoosta. Omistan 3 Suomenlapinkoiraa Rino 3v (Fin Mva Peikkovuoren Bastelli) Laila 8v (Tarmalap Belladonna) ja Poju 12v (Lumiturpa Lusmuaja).
Harrastan kuntosalilla käyntiä, näyttelyitä, lenkkeilyä ja matkustelua ympäri suomea. smile.gif
Olen Kenneljuniorit ry:n Puheenjohtaja ja HSKP Nuorisojaoston jäsen ja syysnäyttelyn 2006 palkintotoimikunnassa smile.gif
Nyt teen Messarissa viimeiset näyttötyöt Kehätoimitsijasta smile.gif Sen jälkeen olisin (toivottavasti olen) pätevöitynyt kehätoimitsija smile.gif

dogrun.gif
Esmo
Hugonmami: Kiva että edes joku kaipailee... lookaround.gif

On vaan ottanut koville se myyrmäettömyys. Ei oo ylimääräistä energia.. cry.gif
Myyttinen
Laitanpa minäkin tänne esittelyä.

Olen 26v. opiskelija ja silloin tällöin töissäkäyvä Jyväskylän maalaiskunnasta. Asustelen rivitalon päädyssä muutaman eläinystäväni kanssa. Vanhimmat taitavat olla nuo undulaatit, Haplo, Isador ja Larissa. Kesyrottia minulla on ollut jo reilun kymmenen vuoden ajan, tällä hetkellä neljä kappaletta. Lisäksi löytyy berninpaimenkoira Sola, maaliskuussa neljä, ja cotton-mix Bella, arvioitu ikä kolmesta neljään vuotta (kolmisen kuukautta vasta minulla ollut).

Siinähän ne tärkeimmät taitaa ollakin cool.gif
sipa
LAINAUS(Myyttinen @ 14.12. 2005, 00:19)
Asustelen rivitalon päädyssä muutaman eläinystäväni kanssa.

Tervetuloa Myyttinen Puskikseen.. thumbup.gif Ystäviesi kanssa.. biggrin.gif

Ihana nimi sun bernillä Sola.. wub.gif
Nappis
Juuh, elikkäs ajattelin laittaa uuden briiffin kun on kun tuo ensimmäisestä ja ainoasta viestistä kulunut vähän aikaa (5kk tai jotain) blush.gif

Eli edustan tämän foorumin vähemmistöä.
Happihyppelyä on tullut harrastettua 32 vuotta ja tänhetkinen torppa sijaitsee Porvoon laitamilla.

Kotoa löytyy 8kk vanha koivukoira aka dalmatialainen.
Lisäksi muutama lintuhämäkki nauttii takan lämmöstä.

Myös kääpiöluppakorva kani oli seurana josta valitettavasti jouduin 3pv sitten luopumaan rip.gif
MadMax
Jahas, kannan minäkin korteni kekoon..
Olen Marika, 27v helsinkiläinen hälytyskeskuspäivystäjä, kahden bordeauxindoggin yh. Koiriin voi tutustua kotisivuilla lähemmin.
Että jos joskus kohtaatte vaalean, 181 senttisen ja nauravan naisen borkkujen seurassa- soon mä whistling.gif Ja saa tulla nykimään hihasta biggrin.gif
Fati
Kivaa uusia tuttavuuksia tervetuloa thumbup.gif

Varmaan syytä itsekkin päivitellä tota esittelyä kun kaikki on niin totaallisesti muuttunut meikäläisen elämässä ph34r.gif

Sama nimi sentään yhä löytyy tongue.gif Eli Tanja 26 vuotta.
Talossa on taas koira vahvuutena kolme englanninbulldoggia, kiitos uuden tuontini Keken wub.gif Lisäksi kämpäänii tuohoaa ja sotkee rakkaat herhiläiseni englanninbulldoggi nartut Manta ja Pimu.
Asun Mäntsälässä, hyvä idea tai ei, mutta sieltä ostin omakotitalon ex:n kanssa jokunen kuukausi taaksepäin ja mullehan tämä "luukku" sitten jäi kaikkineen iloineen.. rolleyes.gif
-tanja-
Kai sitä täytyy meikäläisenkin vähän päivittää tietoja..

Tanja 23 vuotias,nykyään sinkku neiti hämeenlinnasta hei vaan kaikille biggrin.gif
Edelleen olen lähihoitaja..opettelen asumaan yksin,ilman miehen rötikkää..ja erittäin hyvin on menny.

Koiraa ei tällä hetkellä ole,kun Pertti muutti pysyvästi exän luokse,mutta silti se on meidän yhteinen.
Odottavan mamman arkea elelen..eli keväällä päiviäni ja öitäni olisi tarkoitus tulla sulostuttamaan bullmastiffi tyttönen "Armi" wub.gif

Tällä hetkellä mulla on kaksi ragdollia. Paavo 7kk ja hänen isänsä Shyshaman`s for pamir eli Niklas 3,5v. Sen verran täytyy kehua et Niksu on maailmanvoittaja 2002 biggrin.gif
Niklas ei ole mun omistuksessa,vaan hänen kasvattaja/omistajan..hän vaan asuu täälä. Omistaja joutui töiden takia luopumaan kissoistaan ja ajatteli että jos edes Niklaksen olisi voinut pitää,mutta se kaipasi niin valtavasti toisen kissan seuraa. Paavon kasvattaja sitten tuossa tasan kolme viikkoa sitten soitti ja kyseli et olisko mulla tarjota kotia ja suostuin oitis...olin nimittäin fanittanu tätä kissaa menestyksensä ja todella mahtavan ulkonäkönsä takia ja tietenkin sukutaustojen takia smile.gif
En ensin sen puhelun aikana tajunnu et mitä nyt tapahtuu,mut kun sain sen puhelun lopetettua mä tajusin et ei voi olla totta SE kissa muutta mun luokse biggrin.gif

Täällä siis isä ja poika elelevät sulassa sovussa ja nauttii toistensa seurasta.

Olikos sitten vielä muuta kerrottavaa...Ei kai sitten muuta...Lisään jos tulee mieleen jotain..
sipa
MadMax.. Vitsiku hyvä nick.. Kun mun koiran virallinen nimi on sama.. thumbup.gif Jossain mä sitä kysyinkin, että mistä sun nimi tulee, mutta en itse enään muista missä kysyin.. whistling.gif

Fati Mitäs vikaa Mäntsälässä.. biggrin.gif Mä oon ihan pikkukersana asunut myös siellä.. biggrin.gif Mätsälä mielessäin....

-tanja- Ja sitten Niklaksen kuvia näytille, jookos.. biggrin.gif
Sandy
tanja Tahtoo ehdottomasti nähdä myös Niklaksen kuvia!!
MadMax
LAINAUS(sipa @ 16.12. 2005, 08:39)
MadMax.. Vitsiku hyvä nick.. Kun mun koiran virallinen nimi on sama.. thumbup.gif Jossain mä sitä kysyinkin, että mistä sun nimi tulee, mutta en itse enään muista missä kysyin.. whistling.gif

Sipa Nicki tulee tost mun uroksesta- Maximus-> lyhyemmin Max. Ja se kun on ihan pimee kun vanhempanakin käyttäytyy kuin 70kiloinen pentu -> se o hullu eli Mad ja siitä sitte yhditeltynä tuli MadMax rolleyes.gif
Smurfi
Katos, paljon uusia naamoja ja täällähän on usiampiakin meitä oululaisia! Hyvä me thumbup.gif

Täytynee päivittää omaa esittelyä sen verran että avokin kans pantiin lusikat jakoon, eli nykysellään touhuillaan keskenämme koirien kanssa (molemmat jäivät siis tänne mun koiriksi) happy.gif

Teretulemas vaan kaikille!

-Smurfi
Arissa
thumbup.gif tervetuloa uudet tänne mukavaan porukkaan biggrin.gif
ansu
Jospa nyt kirjoittelis taas pitkästä aikaa tänne puskikseenkin. Eli esittely; olen Annika (25) Jyväskylästä ja perheeseen kuuluun avokin lisäksi kaksi chihuahua poikaa Nasu (4) ja Mörkö (2) sekä uusimpana tulokkaana vuoden alusta lähtien semmoinen 500 kiloinen 14 vuotias torinhevostamma. Harrastukseeni kuuluu siis koirien lisäksi ratsastus ja partiohommat. Vesijumppailemassakin joskus aina pyörähdän. rolleyes.gif
ZaiYa
Päivitellään nyt samalla minunkin eisttelyni.

Elikkä olen Saija ja asustan Pedersören kunnassa, kylässä nimeltä Sundby. Asustimme enen Pietarsaaressa, jossa minä ja avokkini olemme molemmat syntyneetkin, mutta löysimme ihanan omakotitalon, jossa on pihaa, että tilaa meille kaikille ja lisääkin nyt mahtuu smile.gif

Eläinkuntaamme kuuluu kaksi englanninbulldoggia Rane ja Sintti, Briardi vanhus Alma, joka elelee kylläkin vanhempieni luona, sekä kaksi maatiaskissaa Repe ja Miina. Uusi bulli vauva on taloomme tulossa ensi kesänä ja Sintin vauvoista taitaapi myös jäädä kotiin ensi talvena yksi, siis jos kaikki hyvin menee.

Harrastamme lenkkeilyä täällä maalaismaisemissa ja koiranäyttelyitä. Itseäni kiinnostaisi aloittaa myös koirienkaa TOKO tai Agility, ihan harrastus mielessä. Meillä kun nämä koirat ei ole niitä laiskimpia bulleja. Aikaa pitäisi saada vaan jostain revittyä.

Tarkoitus on alkaa kasvattamaan englanninbulldoggeja pienimuotoisesti kotioloissa. Se jää kuitenkin nähtäväksi, mitä koiria saamme luoksemme. Terveys ja suku merkitsevät minulle enemmän kuin näyttelysaavutukset. JOten katsellaan nyt vielä päivä kerrallaan ja nautitaan päivistä eläinlaumamme kanssa.
dobberi
Päivitellenpä tässä samalla myös omia tietojani... biggrin.gif

Olen 23-vuotias opiskelijaneito pohjois-pohjanmaalta. Muonavahvuuteen kuuluvat mies, dobberipoika sekä uusin tulokkaamme whippetpoju wub.gif

Harrastuksiimme kuuluu pääasiassa lenkkeily metsämaisemissa. Dobberin kanssa lisäksi tokoa ja lumettomana aikana pk-jälkeä. Wipukan kanssa kiinnostaisi kovasti agility, mutta saas nyt kahtoo, mihin rahkeet riittää wink.gif

Tervetuloa vaan kaikille uusillekin naamoille biggrin.gif
Merri
Nimimerkin Merri takana kirjoittelee 29v. kiiminkiläinen (siis Oulun vieresä ollaan). Kotona on kaksi ruotsinlapinkoiraa: Merri (fin mva little honey's darfi, pian 5v.) ja Nemi (herding instinct's divan nemi, pian 1v.). Lähes kaikki vapaa-aika kuluu jossain koiraharrasteissa cool.gif yleensä joko treeneissä (agility, toko, pelastusetsintä) tai näyttelyissä tai kisoissa (Merri agiliitää medi2-luokassa).
Dante
Täällä tamperelainen kohta 23 vuotias nainen. Asun avomiehen ja kahden koiran kanssa (valkoinenpaimenkoira 4,5 v ja saksanpaimenkoira 10 kk).

Nuoremman koiran kanssa harrastetaan suojelua (+ tietenkin jälki & tottis) ja esineruutu on tullut tutuksi myös. Vanhemman koiran kanssa aikaisemmin harrastettiin hakua, sitten PK-jälkeä ja nykyään vain se välillä pääsee isännän tai kaverin hakemaan mettästä.

Muita harrastuksia on piirtäminen (tussi), Iron Maiden (kaikki siihen liittyvä) ja aikaisemmin kilpa paintball (tosin nyt jo pitäny muutaman kauden taukoa).
Suurimmat intohimot ovat Iron Maiden ja koirat. Kaiken ajan viekin koirat ja Maiden (kuuntelu, lukeminen, DVD:t, keskustelupalstat ja yleinen fanitus biggrin.gif )
Myös muitakin bändejä tulee kuunneltua esim: Helloween, Judas Priest, Motörhead, Black Sabbath, Anthrax, Megadeth, Metallica, DIO, Diablo yms. Eli musiikki on todella vahvasti läsnä joka päiväisessä elämässä.
Igorinna
Tänään tuli ilmoittauduttua kasvattajan peruskurssille Luumäkeen (4.-5.3.2006). Tarkoituksena olisi noita harmaa norjanhirvikoiria alkaa jossain vaiheessa kasvattamaan.
Turunen
Täällä on kolmekymppinen nainen Pohjois-Karjalasta. Tosin tällä hetkellä olen opiskelemassa Paimiossa, riistamestarin erikoisammattitutkintoon valmentavalla linjalla.
Toukokuussa saan vihdoinkin oman koiran kotiin, kun suomenajokoira Sissi kotiutuu. wub.gif
Vapaa ajat menee metsissä juostessa, jos en ole metsällä olen yleensä ajokokeissa tuomarina/ koetoimitsijana.
onninen
Tervetuloa uusille puskalaisille!!!
Turunen,kiva,että Itä saa vahvistusta thumbup.gif
shaairah
Herttinen, täällähän on tämmönenkin palsta, ihmettelinkin nuorisovoittosia turpakäräjiä wink.gif

Mä oon kohta 34 vee salukikasvattaja ja asustan yhdessä Hämeen metsistä 8 salukin kanssa:

-Narttu Asheerah (Ibriz Uzume Ruotsista) 8 vee
-Narttu Farha (Farha al-Faifa Negevin autiomaasta) 6,5 vee
-Uros Muhafhaf (Sami de Hamadan Ranskasta) 4,5 vee
-Narttu Lublub (Thurayah Qatarista), joka hymyilee avattaressani, 3,5 vee
-Narttu Basma (Basma min Hama Syyriasta) 3 vee
-Uros Khattaf (Khattaf Syyriasta) 1 vee
-Narttu Nujaima (Qashani Nujaima al-Hasa, oma kasvatti ja Lublubin tytär) 6 kk
-Vielä kotia etsivä uros Nadim (Qashani Nadim al-Rahat, Nujaiman veli) 6 kk

Osaomistuksessa muualla on vielä 4 salukia:

-Uros Idan Atiq Rafiq Israelista 3 vee
-Farhan tyttäret, omat kasvattini Qashani Habwa min Farha ja Qashani Hosha Badawiyya kohta 3 vee
-Lublubin poika, oma kasvatti Qashani Najm al-Saudi 6 kk

Kotinamme on pöpelikössä sijaitseva punainen mökki ja 3000 aidattua pihaa smile.gif'

Kotisivut löytyvät osoitteesta www.qashani.com
s-ml
LAINAUS(shaairah @ 11.1. 2006, 18:56)
3000 aidattua pihaa smile.gif

Wautsi, aika määrä laugh.gif

Ei vaan, tervetuloa, täällä meidän lähellä asusteleekin yksi aavikkotuontisi.
mammanpoika
Tervetuloa Itä-Suomikin smile.gif Täällä onkin ollut hesavoittoista... wink.gif No ei nyt sentäs, kunhan nyt liioittelen, taas kerran!

shaairah; tää on ku toinen koti tämä K18-palsta biggrin.gif

Missäs muuten viipyy Kaptahin esittely, vai onko se lipsahtanut multa ohi silmien? En o vielä käyny sielä näöntarkastuksessa... wink.gif
shaairah
Ihhih, ei meillä oo ku yks piha, mut se on 3000 neliöö - vaikka kyllä mulle 3000 pihaa kelpais... cool.gif

Mammanpoika: Oliks toi Kaptah ninku Khattaf vai osotettu jollekin muulle? Jos oli mulle niin löytyypi kotisivuilta www.qashani.com > Koiramme > Salukimme, skrollaa alas uroksiin ja sieltä Khattaf smile.gif
pötkö
Mä olen Turust ja vuosmallini on -73. Itseni lisäksi perheeseemme kuuluu 3lasta
-97,-02-04,avokki+3koiraa 2*aussi ja bassetti. rolleyes.gif
Kaikki vapaa aika mitä jää lasten harrastusten jälkeen menee koiriin.Mutta jos vahingossa jotain ylimääräistä aikaa jää niin silloin koitan lähteä ratsastamaan. blush.gif
Koirien kanssa käydään välistä moikkailees vanhainkodin asukkeja(ei olla oikeesti kaverikoira toiminnassa) .Ja harvakseltaan näyttelyissä. dogrun.gif
Olen seuraillut näitä palstoja jo vaikka kuinka kauan.Mutta nyt vasta "uskaltaunut" Rekisteröitymään ja sitä myötä kirjoittelemaan.Eli ei kanneta välitellä tosta oikeen kirjotuksesta taikka sana muodoista. Mua täytyy vaan koittaa ymmärtää. watsup.gif
mammanpoika
LAINAUS(shaairah @ 11.1. 2006, 22:48)
Mammanpoika: Oliks toi Kaptah ninku Khattaf vai osotettu jollekin muulle?

Ei kun Kaptah on yksi niistä 3 miespuolisesta olennosta, jotka kirjottelee tänne K18 -palstalle wink.gif

pötkö; älä sure, kyl me ymmärettä sun vallan mainiost, ku sää kerta siel turus asusit, nii se o kait simmone sairaus, vai kuis se ny ol? wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.