Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vanhojen aiheiden poisto?
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
sa-an-ri
Eli olisiko jonkin sortin vanhojen topicien poisto paikallaan? Esim. näyttelypalstalla on varmasti vanhoista näyttelyistä sellaisia juttuja joita kukaan ei enää lue, tai joihin ei ainakaan vastata... Ja muutenkin, nyt puskiksen ollessa näin suosittu, sivuja ja topiceja on paljon, eikä kaikki viitsi selata vanhoja keskusteluja löytääkseen saman aiheen vaan aloittaa uuden. Ei muuten, mutta alkaa pelottaa puskiksen ylikuormittuminen... Mietiskelin näitä muutama yö sitten lookaround.gif
Once
Ihan samaa olen miettinyt joskus... kumminkin kaikilla palstoilla on paljon aiheita joita tuskin enää luetaan smile.gif
abc
Enpä puutu noihin poistoihin sen enempää, mutta foorumilta k-18 EI SAA poistaa aihetta pesuaineet, mieluummin se vaikka nastoitetuksi.

Sydämellinen kiitos jo etukäteen smile.gif .
Verdana
Onkai niitä aiheita poistettu? Ainakin Kaatikselta? Selailin, niin en löytänyt enää vanhoja aiheita. ph34r.gif
LonelyWolf
Millä perusteella nuo nykyään poistuvat, onko iinä joku aikaraja esim jos topicia ei 2kk ole luettu, se lentää kuin leppäkeihäs?
Kurotora
Minua ärsyttää kun KAATOPAIKALTA poistettiin MUKAVIA SIVUJA ja Arvaa koirarotu kuvasta.. huh.gif kyllä mie siellä kävin mutta en turhia viestejä siihen lähettänyt, pelkästään että saisin sen pysymään ykkös sivul.. cry.gif mutta ne oli poistettu cray.gif
Joku sellanen aikaraja ois ihan ok, et esim. 2kk.. kuten ennen minua jo sanottiin :xsmilex:
¤janette¤
Junnu palstalta on poistettu joensuun kuvia aiheen..olisin sieltä ottanut vielä muutaman kuvan kun en silloin muistanut lookaround.gif
Vahtis
Joensuun kuvia, nyt löytyy...

Joensuu, tuloksia?

Joensuu kuvia

Kaikki viestiketjuja, jotka löytyvät Junnupalstan alafoorumilta Tulokset ja kuvat
¤janette¤
Kiitos vahtikoira noista linkeistä smile.gif kopsasin muutaman kuvan ja laitoin tietenkin copyt smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.