Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Leiki tarjoilijaa
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Vitsit, pelit ja testit…
Sivuja: 1, 2
Once
Täällä smile.gif

tuohon jää koukkuun tongue.gif ennätys minulla 5546...
Eve
Mä sain ennätykseks 8890 laugh.gif
¤janette¤
vähä kiva peli smile.gif
Eve
Vihiii, enkka 14217 w00t.gif
-laku-
Hiukan tuli kiire! biggrin.gif
9016
Avispa
Kiva peli. teehee.gif Enkka 4606 thumbup.gif
Buuhacas
aivan paras! biggrin.gif ennätys oli jtn 14 000..
[fakedestiny]
vähä hauska peli biggrin.gif
ElinaP
joo toosi hauska peli
Miki*
Enkka oli jotain 5500. wink.gif
ElinaP
mä en ees oo kattonu mun enkkaa...... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Babaija
Mitä tos pitää tehä? huh.gif kiva jos ymmärtäs enkkuu.... dry.gif
Wilde
Öh. Outo peli. Musta se oli ihan tylsäkin. blink.gif
-Iida-
Jäin pikkasen koukkuun. laugh.gif Ennätys 10581. wink.gif
Heemoka
En tajunnu tota peliä tongue.gif
Avispa
Nyt jäin taas koukkuun tohon peliin.. tongue.gif Mutta sössin jotain ni pääsin semmosselle sivulle mis on noita pelejä enemmän. biggrin.gif
linddstu
mä sain jotan 7000. biggrin.gif mutta meinas mennä hermot. =)
Pirate
Aika kiva peli. Ne asiakkaat tulee vain liian nopeasti..
Enkka on 9194 pistettä! thumbup.gif
Sandra
Kiva peli. Ennätys oli jotain päälle 11 000, sitten piti lopettaa... Siihen JÄÄ koukkuun
villistyttö
Muuten ihan kiva peli, mutta pikkusen hitaan puoleinen! sleeping.gif
Ransius
Voi ei tälläsiä pelejä, tulin ihan hulluks! rolleyes.gif Oli yli 14700 pistettä ja neljä elämää ja sit en enää jaksanu.. Pelasin ihan liian kauan shifty.gif
_berni_
toho jää koukkuu rolleyes.gif
Buuhacas
se on vähä nii et se tarjoilija on just hidas sillon ku on jossai 10 000 pisteessä ja asiakas kyllästyy sit nopeemmin nii ei se sit kerkee tarjoilla.. xtongue.gifx
SuperMarjo
Pelattiin Ransiuksen kanssa tät just viime yönä ihan hullusti biggrin.gif sit kyllästyttii wink.gif
fifi
Heh, 560 pistettä.. Alkoi ihan hyvin, mutta sitten piti pentua lähteä ulkoiluttamaan ja peli olikin sitten loppunut itsekseen. Pitää kokeilla uusiks blush.gif
_berni_
apua, jos mul ei o mitää tekemist ni ain pelaamaa tota blush.gif kauhee riippuvuus rolleyes.gif
Emma Watson=Hermione=Minä
Mä sain 2256 confused.gif ku en tajunnu miten ne tyhjät lautaset saa sinne tiskijuttuu, ku se oli täynnä sly.gif .
Nyt älysin ja sain 11506 biggrin.gif tongue.gif
<heinäsirkka>
En, ymmärrä mitä siinä pitää tehhä?!?! blink.gif
~Wanda~
Hmm.. sain reilun tuhat pistettä, ja sitten kyllästyin.. Omalla tavallaan ihan hauska, mutta juuri nyt ei innosta.. wink.gif
<heinäsirkka>
huh.gif En ymmätänyt sitä mitää?! huh.gif Koska, en ole enkussa hyvä! thumbup.gif
annaa_
miun enkka on 9170 laugh.gif oisin voinu pelata pitempään mut ei jaksanu sleeping.gif
Tiia
11976 whistling.gif Kiva peli ;D
riiT
mie sain 6676 pistettä, ku ne asiakkaat ei ollu kovin tyytyväisii.. se tarjoilija on liian hias ja sit sössin, et otin yhen pastan liikaa.. eikä kerenny ottaa tarjouksii, viedä ruokia ja korjata pöytiä ku koko ajan oli suunnillee asiakkaita.. :/ Mut siihen jää koukkuun.. dry.gif
Xenju
Jäin koukkuu toho pelii smile.gif
Nera
Kiva peli biggrin.gif
Mä sain 16960 pistettä w00t.gif
shelt..
Hauska, eka kerta ja 11 500 biggrin.gif

// toka kerta ja 18 153
-marsupaani-
Huhhuh, pelasin nyt kaks tuntia ainaki tätä peliä :'DDD Tulokseksi sain 20266 pistettä! wohou thumbup1.gif että meni aika pitkäksi biggrin.gif
Maavi
iha tylsä
-iina-
Mun ennätys 13828 pistettä biggrin.gif
Ihan kiva peli...
iiris_
Kiva peli! smile.gif Enkka 6946
Parta^
TOSIAAN jää koukkuun! biggrin.gif Ihan sairaan hyvä peli thumbup.gif Sain jotain..emt...En muista, täytyy pelata uudelleen laugh.gif
-maria-
Liian hidas tarjoilija! ohmy.gif
Parta^
JOS nyt joku ei ymmärrä tuota peliä, niin voin selittää biggrin.gif Toisaalta, en mäkään ymmärtäny siitä eka mitää, piti vaa kokeilla.

Eli. Kun tulee asiakas, niin paina sitä pöytää mihin se menee. Ja tiedoksi, se smile sen pään yläpuolella on se ''kyllästymis'' naama. Sitten sinne alas ilmestyy semmonen lista. Esim. Jos hän on nyt pöytä 3 niin sinne alas nmr 3 kohalle tulee lista, jossa esim lukee. Pasta ja sen alapuolella Lime. Sitten menet sinne ihan huoneen päähän missä on keittiö, ja painat keittiötä. Sinne alas tulee ''Steak,Omelette, Pasta, Salad. sitten valitset Pastan, ja se ilmestyy hetken päästä siihen tiskille. Sen Limen otat siitä isosta altaasta samalla tavalla kun ruuankin. Ja kun siivoat pöytää, Kaikki lasit ja nämä tölkit menee roskikseen, lautaset siihen telineeseen.

Jos roskis täyttyy, tölkit loppuu, kahvi loppuu jne. Paina keittiön ovesta, ja sieltä tulee tyyppi joka sitten täyttää sen minkä haluat.

Toivottavasti tuosta oli JOTAIN hyötyä whistling.gif rolleyes.gif
-Maija-
Tylsää, lopetin 9870 kohdalla
Charlie
ihana peli biggrin.gif
Hurma
Tohon jää koukkuun! w00t.gif
Mun enkka oli 19316. Koko ilta on tota peliä pelattu. rolleyes.gif
jenny&nici
mulla enkka oli 5690. ;p kiva peli. joskus tulee vaa vähä kiire kun asiakkaita tuppaa tulemaan.
*janina
Nii,,Mie kyllästyin vaikka pisteitä oli vasta vähä reilu 2000...Muuten kiva peli wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.