Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Hyvinkään pentunäyttelystä
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
tyyneläinen
Palattiin juuri kotiin ja tuomisina oli ROP-pentu w00t.gif
Voi että mä olen iloinen ja tyytyväinen. Niitti väsähti täysin ja nyt sai mahan täyteen murkinaa ja meni veikan viereen kuorsaamaan.
On se niin rakas ruttunuttu wub.gif wub.gif wub.gif

Ja vielä Päärynälle ONNEA thumbup.gif
¨steffy
onnea niitti ja tyyneläinen thumbup.gif
Sundae
Onnittelut! thumbup.gif
edi
Onnea paljon smile.gif
mia
Onnittelut thumbup.gif
Bonanza
Paljon Onnea thumbup.gif
IIRIS
Onnea! teehee.gif thumbup.gif
Anitta
Onnittelut! thumbup.gif
mabel
Onneksi Olkoon biggrin.gif wub.gif
I&J
Onnea!
repe
Onnittelut thumbup.gif
elina
Onnea,siitä se ura urkenee !
Fasupala
Onnea wink.gif thumbup.gif
Sanna
Onnittelumme smile.gif
Maire@
Paljon Onnea! thumbup.gif thumbup.gif
päärynä
laugh.gif Meikäläinen on ollut niin työn touhuissa että olen tyystin unohtanut kertoa teille meidän Cane Corso vauva Supon olleen Hyvinkään pentunäyttelyssä tosiaan ROP pentu rolleyes.gif . Mainittakoon vielä että kyseessä oli Puolalainen tuomari ja Supon arvostelu oli todella hieno, liikkeitä kehuttiin erityisesti. Ryhmäkilpailuun ei ehditty jäämään, minulla oli Maria mukana ja arvostelut oli myöhässä.. Mentiin kotiin, hymyssä suin biggrin.gif .

Supon seuraava koitos onkin sitten 19.11 Latvian Rigan näyttely. Pentuluokassa ollaan vielä tuolloinkin mutta mukava on matkaan lähteä kun kyseiseen näyttelyyn on ilmoitettu 14 Canea. Tiedoksi vielä että Rigan näyttelyyn on ilmoitettu 9 bullmastiffia. (Yksi niistä on Örkki mutta en tiedä lähteekö Örkki matkaan ph34r.gif , Englantilaiset tuomarit kun ei oikein ole mieltyneitä Örkin tyyppiin.. ). Katsellaan..
mabel
Grattis Päärynä thumbup.gif
edi
^Onnea flowers.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.