Tervehdys kaikki Puskalaiset,

Saadaksemme tänne toinen toistaan mielenkiintoisempia keskusteluita aikaiseksi erilaisten pulinoiden ja hymiökokoelmien sijaan, olen poistanut viestilaskurin seuraavilta palstoilta:
  • Vitsit, pelit ja testit...
  • !! KAATOPAIKKA !!
  • Päivän pelastus ;-D
  • **KADONNEET**
Tämä tarkoittaa, että yllä mainituille palstoille kirjoitetut viestit eivät enää jatkossa kartuta viestisaldoa.

Muutenkin jatkan varoitusten jakamista entistä helpommin "tarpeettomista" viesteistä ja tässä on mittarina vain minun hyvä tuuleni. Täällä vartioin minä! Aivan erityisesti kiinnitän huomiota **KADONNEET** palstaan, josta on tullut yleinen voivottelu palsta. Etsijää eivät auta lainkaan viestit, joiden sisältö on "Voi, voi, toivottavasti koira löytyy pian". Mikäli et voi antaa vihjettä siitä, missä koira on mahdollisesti nähty on ihan turha voivotella. Jos taas haluat osoittaa myötätuntoa ja tukeasi, tee se Lähetillä tai sähköpostilla.

Mikäli varoitukset saa turhien viestien kirjoittelusta jäähylle joutuessaan nollaan myös viestilaskurin, joten viestien tehtailusta saa maksaa kalliisti.

Turhista viesteistä on tällä palstalla jo aiemminkin kirjoitettu ja eri foorumeilta löytyy myös asiaa käsitteleviä viestiketjuja. Jos jokin on epäselvää, kannattaa kaivaa nuo viestiketjut esiin ja lukea ne niin, että on myös ymmärtänyt lukemansa.

Toivon parempaa viihtyvyyttä meille kaikille.