Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Miten voi olla mahdollista?
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
heta
confused.gif Huomasin juuri että minun jo aikoja sitten käyttöön ottamani nimimerkki on kirjoittanut topicista johon taatusti itse en ole ottanut kantaa. Kuinka tämä voi olla mahdollista? crybaby.gif
Once
Ei minun käsittääkseni ole mahdollista että kahdella on sama nicki. Katsoit varmaan väärin smile.gif
---
LAINAUS(heta @ 29.10. 2005, 05:36)
confused.gif Huomasin juuri että minun jo aikoja sitten käyttöön ottamani nimimerkki on kirjoittanut topicista johon taatusti itse en ole ottanut kantaa. Kuinka tämä voi olla mahdollista? crybaby.gif

Täällä on heta. muttei toista heta :a. katsoit väärin.
Terhi
Tosiaan, täältä löytyy heta. nimimerkki, olisikohan sen kanssa mennyt sekaisin wink.gif

Eräs asia mikä minua ihmetyttä, mikäli oikein käsitin niin täällä käy eräs ihminen kahdella eri nimimerkillä. Mikähän idea tässäkin sitten on? lookaround.gif
heta
Joo katsoin todella väärin ja niin varmaan moni muukin. Eroa on kokonaista yksi . (piste)Silti minusta liian samankaltaiset nickit. Oma jäsennumeroni on huomattavasti pienempi kuin tuon toisen ja ikäeroakin kymmeniä vuosia cry.gif Pitäisköhän vaihtaa vaikka Tepa ilman tähtösiä- nickiin wink.gif
---
LAINAUS(heta @ 30.10. 2005, 08:42)
Joo katsoin todella väärin ja niin varmaan moni muukin. Eroa on kokonaista yksi . (piste)Silti minusta liian samankaltaiset nickit. Oma jäsennumeroni on huomattavasti pienempi kuin tuon toisen ja ikäeroakin kymmeniä vuosia cry.gif Pitäisköhän vaihtaa vaikka Tepa ilman tähtösiä- nickiin wink.gif

Mutta tämä heta. on ollut täällä jo melkein 2 vuotta biggrin.gif
heta
ja minä melkein 4 vuotta;)
heta
mun mielest se heta. on kyllä liittynyt vasta 6.3.05.
---
Oho sekaannus biggrin.gif cool.gif
Vahtis
Niin se on kuulkaa elävässäkin elämässä. Ei riitä edes sukunimensä käyttöönotto, jotta olisi ainoa Suomessa. Vain numeroina olemme täysin yksilöllisiä, mutta minä kyllä mieluummin käytän omaa nimeäni kätellessä, kun alan luetella sotua ihmisille. Minä itse teen nimestäni ainutlaatuisen eikä painvastoin! wink.gif

Puskassa on sentään vähintään edes tuo pisteen ero nickeissä.
Jettis
LAINAUS(Vahtikoira @ 30.10. 2005, 19:32)
Niin se on kuulkaa elävässäkin elämässä. Ei riitä edes sukunimensä käyttöönotto, jotta olisi ainoa Suomessa. Vain numeroina olemme täysin yksilöllisiä, mutta minä kyllä mieluummin käytän omaa nimeäni kätellessä, kun alan luetella sotua ihmisille. Minä itse teen nimestäni ainutlaatuisen eikä painvastoin! wink.gif

Puskassa on sentään vähintään edes tuo pisteen ero nickeissä.

Juuri niin! jos tosiaan Heta (ilman pistettä) olet vuosia vanhempi kuin heta. olet aikuinen. Miten aikuinen voi itkeä noin lapsellisesta asiasta? Eikö ole vähän turhaa? Kutan Vahtikoira sanoikin, Suomenmaalla tosiaan on paaaaaajon samannimisiä, joten eiköhän näinkin suositulle keskustelupalstalle ilmesty vähintäänkin kaksi samannimistä..... :S
LonelyWolf
Onhan se piste ero, mutta toki son kivempi kun joku ei periaatteessa ota toisen nickiä tolleen..

Onneksi ei kukaan ole vielä omaa nimimerkkiäni baitannut. huh.
koirat.comissa siitä tuli melkein ongelma (mielestäni) kun niin monella oli joku muunnos tästä LonelyWolfista.

Mitä järkeä täällä olisi käydä useammalla nimimerkillä?!
Kuka hän muuten on?
Once
LAINAUS(LonelyWolf @ 3.11. 2005, 17:30)
Mitä järkeä täällä olisi käydä useammalla nimimerkillä?!
Kuka hän muuten on?

Lue täältä smile.gif sieltä se löytyy rolleyes.gif
Terhi
LAINAUS(Once @ 3.11. 2005, 17:46)
Lue täältä smile.gif sieltä se löytyy rolleyes.gif

Täällä on ilmeisesti myös eräs toinenkin joka on kahdella eri nickillä... sleepy.gif
Once
LAINAUS(*Tepa* @ 4.11. 2005, 20:18)
Täällä on ilmeisesti myös eräs toinenkin joka on kahdella eri nickillä... sleepy.gif

blink.gif idioottimaista. minkä ihmeen takia jollain on kaksi nickiä??! blink.gif
Lakka
LAINAUS(Jettis @ 2.11. 2005, 21:23)
Miten aikuinen voi itkeä noin lapsellisesta asiasta? Eikö ole vähän turhaa?

No kyllä minuakin voisi pikkaisen ärsyttää tahi harmittaa, jos joku rekkaroituisi tänne nimimerkillä "Lakka." ja kirjoittelisi kaikenlaista soopaa, minkä puolet puskalaisista sitten laittaisivat minun syykseni, kun eivät ehkä huomaa sitä suunnatonta pisteen eroa nickeissä (ja ei, en tarkoita, että heta. olisi mitään vastaavaa tehnyt, mutta näin niin kuin esimerkkinä). Ja aatella, minäkin olen ihan aikuinen ja harmittelen näin vietävän lapsellista asiaa. Häpeän.

Ja niin, minun mielestäni kyllä jokainen voisi rekisteröityessään vähän katsella, ettei kellään ole ihan samankaltaista nickiä, kuin on itselleen aikonut ottaa. Kun ne ihan oikeasti menevät sekaisin. Vaikka se onkin sallittua, niin on se silti selvempää, jos jokainen on oma uniikki itsensä. Nickejä kuitenkin on maailma pullollaan.
Sundae
Minä itse tunnistan ihmiset enimmäkseen heidän avatareistaan ja allekirjoituksistaan, harvemmin tuijottelen niitä nickejä rolleyes.gif Välillä on tietysti pakko tuijottaa myös sitä nickiä, koska monilla on samoja avatareja.
Jettis
LAINAUS(Sundae @ 8.11. 2005, 16:19)
Minä itse tunnistan ihmiset enimmäkseen heidän avatareistaan ja allekirjoituksistaan, harvemmin tuijottelen niitä nickejä rolleyes.gif Välillä on tietysti pakko tuijottaa myös sitä nickiä, koska monilla on samoja avatareja.

samoin!:)
pips_a

Kuin myös minä !

Hassua kuinka joku rekisteröityy kahdella nimimerkillä.. kyllähän ihmisen pitäisi pystyä seisomaan höpinöittensä takana... tiedän että minä kun kirjoitan jotain juttua ja julkaisen sen niin huomaan että ilmaisin asian vähän eritavalla kuin tarkoitin ja sitten tulee sellainen olo että nyt joku ajattelee että olen ihan pölvästi ihminen tms... mutta kyllä seison kirjoituksieni takana vaikka ne kuulostaisivatkin hölmöiltä...
enkä kyllä tajua miksi jonkun pitäisi tehdä kaksi nimimerkkiä ja toisella kirjoitella asiaa ja toisella kirjoitella täyttä P**kaa....

kyllä minä ainakin tarkastin nimimerkkini tehtyäni ettei kellään muulla ole esim. pip_sa, pipsa_ jne. nimimerkkiä... ettei sitten tarvitse pohtia että joku kirjoittelee toisaalla täällä ja joku sitten yhdistää minut häneen tai toisinpäin!

mutta nämä ovat hankalia juttuja...
LonelyWolf

Samoin!
Mutta nykyään, kun jotkut käyttäjät vaihtavat avaa ja ak:ta harvase päivä, olen alkanut katsomaan sitä nickiä yhä enemmän. tongue.gif
phard
Ite oon ollu villis. ihan alusta asti ku tänne rekisteröidyin ja periaatteesta en oo vaihtanu sitä kertaakaan, vaikka ois useasti tehny mieli. Se nyt on oikestaa iha sama mikä se nick on.

Nyt oon kyllä huomannu että täällä on myös Villis, ilman pistettä sleepy.gif mutta eipä voi mitn.
Lotta
rekisteröityessä eihän ihmiset edes tiedä mitä nickejä täällä edes on!! enpä siis usko, että joku tieten tahtoen on halunnu sinua loukata sillä, että on valinnut saman tyyppisen nickin.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.