Kuten jo otsikkokin antaa ilmi ketä siis ehdolla Bullmastiffit & Mastiffit Ry:n puheenjohtajaksi. Olisi kiva tietää etukäteen! Jos joku palstalainen tietää.
auri leppä
1.11. 2005, 12:18
Kuka ehdolla puheenjohtajaksi, kuuluu pelin henkeen että sitä ei paljasteta ennenkuin paikan päällä.Itse kannatan avoimuutta.Kolmos lehdessä ilmoitin halukkuuteni jatkaa.
Taffinaff
1.11. 2005, 13:10
Ehkä olisi aika saada käytäntöä muutettua niin, että aloitetaan kunnon puheenjohtajapeli puoli vuotta ennen vaalikokousta Ainakin jäsenistö ehtisi päättää ketä haluaa äänestää, vai jättääkö kokonaan äänestämättä...
tyyneläinen
1.11. 2005, 15:06
Taffinaffin ehdotus on loistava Itse uutena jäsenenä olisi kiva saada miettiä hetki ennen päätöstä ja äänenantamista.
[korjattu kirjotusvirheitä ]
enna.koskelainen
1.11. 2005, 15:29
Joo olisi kiva jos etukäteen tietäsi ja voisi asiaa miettiä. Ja ne ketkä eivät itse paikalle pääse voisivat miettiä etukäteen omaa äänestystään ja antaa valtakirjan jollekkin, joka äänestää heidän haluamallaan tavalla. Olipas epäselvästi sanottu, toivotavasti ymmärsitte.
Taffinaff
1.11. 2005, 15:42
No niin, sitten vaan jäsenkokouksessa asia esille ja pallo pyörimään - jatkossa puheenjohtajaehdokkaat esittäytyvät jäsenistölle hyvissä ajoin, niin jokaisella on aikaa punnita oman ehdokkaansa soveltuvuutta pj:ksi
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.