Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: syyskokous
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
enna.koskelainen
Kuten jo otsikkokin antaa ilmi ketä siis ehdolla Bullmastiffit & Mastiffit Ry:n puheenjohtajaksi. Olisi kiva tietää etukäteen!
Jos joku palstalainen tietää.
auri leppä
Kuka ehdolla puheenjohtajaksi, kuuluu pelin henkeen että sitä ei paljasteta ennenkuin paikan päällä.Itse kannatan avoimuutta.Kolmos lehdessä ilmoitin halukkuuteni jatkaa.
Taffinaff
Ehkä olisi aika saada käytäntöä muutettua niin, että aloitetaan kunnon puheenjohtajapeli puoli vuotta ennen vaalikokousta biggrin.gif Ainakin jäsenistö ehtisi päättää ketä haluaa äänestää, vai jättääkö kokonaan äänestämättä...
tyyneläinen
Taffinaffin ehdotus on loistava thumbup.gif
Itse uutena jäsenenä olisi kiva saada miettiä hetki ennen päätöstä ja äänenantamista.

[korjattu kirjotusvirheitä blush.gif ]
enna.koskelainen
Joo olisi kiva jos etukäteen tietäsi ja voisi asiaa miettiä. Ja ne ketkä eivät itse paikalle pääse voisivat miettiä etukäteen omaa äänestystään ja antaa valtakirjan jollekkin, joka äänestää heidän haluamallaan tavalla. Olipas epäselvästi sanottu, toivotavasti ymmärsitte.
Taffinaff
No niin, sitten vaan jäsenkokouksessa asia esille ja pallo pyörimään - jatkossa puheenjohtajaehdokkaat esittäytyvät jäsenistölle hyvissä ajoin, niin jokaisella on aikaa punnita oman ehdokkaansa soveltuvuutta pj:ksi wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.