Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: virtuaalikennelit!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
pilvi koira
En oo varma et tuliko tämä oikeelle palstalle mut laitan tän nyt! eli kuinka monella on virtuaalikennel/talli? käykö joku niissä?
mulla on virtuaalikennel jossa on hoitaja pula tule vaikka eise mikään hienopaikka olekkaan! Dog World

Laittakaa vaan omia kenneleitänne tai talleja!
Terhi
Semmoista huomauttaisin että copyrightit kannattais laittaa erikseen jokaisen kuvan yhteyteen. Kaverisi "kennelissä" ei löytynyt joihinkin kuviin copyja ollenkaan. sleepy.gif Kai tiedätte että kuvien kopiointi ilman lupaa on laitonta?! Joten laittakaa ne copyt kunnolla näkyviin niin ei tule ongelmia sen suhteen.

(voihan tietty olla että ne kuvat ovat kaverisi ottamia, mutta sekin kannattaisi tuommoisen "kennelin" yhteydessä mainita)
-Elina-
Tuolta kaverisi kennelin sivuilta löytyi ainakin sellaisia kuvia joissa ei lue copyrigh merkintöjä ja en usko että kuvaan on edes kysytty lupaa. Vaikka kuva otettaisiin ulkomaisen kasvattajan sivuilta, on niihin aina kysyttävä lupa.. sleeping.gif
HetaK
1. Kuvat suoralinkitetty
2. Kuvat luvattomia

Itse olen harrastanut noita muutaman vuoden, mutta olen lopettamassa kun sinne on tullut niin idioottimaisia ihmisiä, kennelit haukutaan pystyyn yms. rolleyes.gif
Nekku
Nykyään moni menee Googleen, laittaa hakusanaksi esim. "bichon frisé" ja nappaa mukaansa ekat hienot kuvat mitkä löytynee.
(en väitä, että kyseiset osoitteet näin, mutta löytynee näitäkin)

Itsekin olen virtuaalikenneleitä pari vuotta harrastanut ja mukavaa puuhaa se on. Koirille on omat näyttelyt ja ne voivat tulla muotovalioksi, kyllä vain! Ja tarkkaan harkituista yhdistelmistä tulee pentuja jne. Hauskaa hommaa, vaikkei heti uskoisi. wink.gif
Tippa
LAINAUS(Nekku @ 7.11. 2005, 10:02)
Itsekin olen virtuaalikenneleitä pari vuotta harrastanut ja mukavaa puuhaa se on. Koirille on omat näyttelyt ja ne voivat tulla muotovalioksi, kyllä vain! Ja tarkkaan harkituista yhdistelmistä tulee pentuja jne. Hauskaa hommaa, vaikkei heti uskoisi. wink.gif

Olen aivan samaa mieltä. Harmi vaan kun on näitä, jotka käyttävät luvattomia
kuvia ja tahraavat samalla virtuaalikenneleiden "maineen" wink.gif

Suosittelen käymään tässä linkissä > http://www.karaytys.info
Liisa
LAINAUS(pilvi koira @ 6.11. 2005, 11:51)
Laittakaa vaan omia kenneleitänne tai talleja!

oothan sinäkin laittanu kaveris tallin. biggrin.gif:D oli pakko sanoa nyt tähän väliin kun ihmettelin vähän. shifty.gif biggrin.gif biggrin.gif
Terhi
LAINAUS(Lispet @ 7.11. 2005, 18:15)
oothan sinäkin laittanu kaveris tallin. biggrin.gif:D oli pakko sanoa nyt tähän väliin kun ihmettelin vähän. shifty.gif biggrin.gif biggrin.gif

Siis aloittajahan tarkoitti tuolla "Laittakaa vaan omia kenneleitänne tai talleja! " että laittakaa omien kenneleidenne/tallienne linkkejä tänne. laugh.gif
Ja laittoi itse omansa, sekä kaverinsa kennelin linkit. wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.