Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Cesar
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Murua rinnan alle
Sivuja: 1, 2, 3
Ässä
Minäkään en syötä Cesaria. Tai miten kirjoitetaankaan blush.gif Yleensä ruuan sekaan menee ruuantähteet stupid.gif
havanais-fani
Leevi syö aina yhen purkin päivässä... ja lempparioihan taitaa olla se vasikanliha-kana maku tongue.gif
Pulina
Annan aina välillä pikkukoiralleni Cesaria herkutteluruokana.. tongue.gif
muuten se saa syödä samaa ruokaa kuin isommat kaverinsakin..
chin.fani
Joskus annetaan sellasena herkkuruokana, on kovasti tykännyt wink.gif
Mansku
ohmy.gif Meillä ei noi chinit koskeneetkaan siihen Cecariin..Haistoivat ja käänsivät selkänsä ruokakupeille..Edes muuhun sotkettuna ei maistu..Muutenkaan mitkään purkkiruoat eivät ole koiriemme suosiossa, edes leonbergien.. smile.gif Tottuneet lihaan jne.. blush.gif
*Sanni
Meillä Aapo saa aina syntymäpäivillään,jouluna,vappuna
ja juhannuksena ceasaria. tongue.gif Kyllä se niitä raksuja siis
Ceasar raksujakin söi yhdessä välissä. Nykyään ei
meinaa kaupasta löytyä niitä. blink.gif
Sundae
LAINAUS(#Jossu# @ 1.7. 2003, 20:34)
No itseasiassa koirut ei edes tykkää siitä! :huhuu:  Kerran huviksemme ostettiin, eikä kelvannut.. :huom:

Tässä minun vastaukseni biggrin.gif
Buuhacas
ei oo annettu meän koirille..mut muiden vastausten perusteella jos se nii hyvää on nii saatetaa ostaa jouluksi "jouluruuaksi"... biggrin.gif nuoremman vatsa ei saata kyllä kestää... confused.gif
^Minna^
Me varmaan jouduttas vararikkoon jos syötettän kolmelle hirvikoiralle Ceasaria laugh.gif jos annettas yksi Ceasar aina yhdellä ruoalla, meillä menisi päivässä 6 purkkia tongue.gif
<Aino>
Joskus on annettu, mutta nuo on niin nirsoja, ettei kelvannut laugh.gif
sahku
En ole ikinä syöttänyt cesaria..... En varmaan kokeilekaan blush.gif
Elina.P
elmolle ei ole muut cesarit kelvannut kun ainoastaan se kasvis cesar. siitä se tykkää, mut sitä se saa varmaan kerran puolessa vuodessa! laugh.gif
<Iida>
Meillä ei allergian takia syötetä mitään valmisruokia, en uskalla kuvitellakaan miten paljon säilöntä- ja kaikenmaailman lisäaineita jossain Cesarissakin on blink.gif
oriental
LAINAUS("Dakota")
cesar, en tykkää yhtään niistä säilykepurkeista, kauheaa litkua... ja napsuissa on hirveenä väriaineita...
ite syötän Ellalle:
-pedigreen napsuja (joihin useimmiten maksalaatikkoa, leipää, piimää, lihaa sekaan)

Ja niissä Pedigreen oranssi-vihreä-punakeltaisissa nappuloissa ei varmasti niitä väriaineita ole... whistling.gif
iiris_
Votelle on joskus serkkuni antanut,mutta Votella menee maha sekaisin Cesareista. confused.gif lookaround.gif
tuhkakuono
Joulun alla ostettiin ja oksennuksena tuli ulos. confused.gif Aateltiin että jos vähän jotain erikoista mutta eipä kestänyt. Mutta onk otuo ihme kun aattelee kaikkia niitä säilöntäaineita sun muita.
staffi tyttö
En todellakaan... jos herkkuja nappuloiden sekaan kaivataan niin sitte se on mahaa tai muuta liha sekotusta...
perhonen^
ei meidän koirat edes sitä suostu syömään..joskus kauan sitten ollaan kokeiltu.
Nireyana
Meidän Ritz tykkää ihan hulluna Cesarista. Ainoa ruoka, mikä maistuu sille Cesaria paremmin on sen ykkös-suosikki eli makkara. Rico on niin piloille hemmoteltu ja nirso, ettei oikein suostu nykyään muuta purkkiruokaa syömäänkään. Ei se silti sitä tietysti joka päivä saa, mutta joku pari kertaa viikossa ehkä. Muuta kyllä nappulatkin katoavat ihan käsittämättömällä nopeudella meidän puudelin kitaan, jos vain sekoitetaan vähän Cesaria joukkoon. laugh.gif
jasmina
Silloin-tällöin laitetaan Robur kuivamuonaan sekoitettuna.
Koirat ovat ainakin kovasti pitäneet..
phard
muutama vuosi sitten syötin cesaria, mutta en oo nyt pitkiin aikoihin antanu ku on parempiakin vaihtoehtoja smile.gif Kaverin koira syö päivittäin cesaria, eikä sille enää mikään muu kelpaakaan rolleyes.gif
blueh^^
Pentua ei viel ole, mutta ollaan ajateltu, että totutetaa se Cesarii ja tavallisee kotiruokaa, ja tietenki perinteisiin nappuloihin.. happy.gif
Kultainennoutaja-Fani
aina välillä syöttelemme sitä. koiramme tykkää siitä mutta on aika kallista kun menee päivässä kokonainen kahelle koiralle joten aina yleensä juhlapäivinä annamme yms smile.gif
Verdana
Ollaan alettu syöttämään ja hyvinhän hauva tykkää. Lempimaku Kana & Riisi.
Wupsu
me ei periaatteessa muuta syötetäkkään... paitsi tietysti kuiva ruokaa mutta muuta se ei syö.....
Santtu
Aina välillä ostan ja laitan sitä nappuloitten sekaan. Hyvin on pojalle maistunut smile.gif
Chellie
Muutaman kerran olen antanut ja se siinä, täytyy olla todella spesiaali juttu että annan niitä myrkkyjä koiralleni. Melkein voi sanoa että "Vettä saa hanastakin".

Miksi syöttää cesaria kun tarjolla on paljon parempaakin?!
MyTara
Tara itseasiassa inhoaa Cesaria biggrin.gif . Pari palaa kerran söi, kun yritin tarjota vähän tällaista gurmèeta, mutta sitten lopuille vaan nyrpisteli.
Lovable
LAINAUS(Mon@ @ 3.9. 2004, 09:24)
Mäyräkoiralle kuus purkkiä päiväs?? blink.gif  blink.gif

10 kg painavalle koiralle tulisi antaa Cesaria 6 prk päivässä.
Farash
Mietinpä vain, että miten se on saatu niin herkullisen näköiseksi. Näyttää lihalta, mutta kun kaataa kuumaa vettä päälle, niin se "liha" sulaa olemattomiin... blink.gif
blueh^^
Me kokeiltii tätä, muttei kelvannu. huh.gif Joskus se söi pakon edestä, kun ei muuta annettu.
Verdana
Ollaan kokeiltu, mutta aika kallista eikä riitä kuin yhdeksi päiväksi. Pedigreen koiranmakkara ollaan todettu parhaaksi! Kestää kauiten! wink.gif Ja sitä Jusu rakastaa.
blueh^^
LAINAUS(Verdana @ 28.7. 2005, 10:09)
Ollaan kokeiltu, mutta aika kallista eikä riitä kuin yhdeksi päiväksi. Pedigreen koiranmakkara ollaan todettu parhaaksi! Kestää kauiten! wink.gif Ja sitä Jusu rakastaa.

Meillä Ceasar riittäis 4 kertaa, mut kun tuo ei oikein tykkää siitä. Yks kesto suosikki on naudan maha. Kandee kokeilla.
=Poppana=
Kourallinen Pedigree napsuja ja yksi kolmas osa Caesaria...näin tuttava shelttimme syö... smile.gif
Classy.Casanova
Minun koiran vatsa meni tuosta kuralle... confused.gif
-Else-
Minni rakastaa cesaria.. ja tuntuu myös kukkarossa. pentuna ei maistunu mikään muu kuivaruuan lisäks.. onneks nyt on ruvennu maistumaan..
Varga
Me ollaan syötetty joskus monta vuotta sitten. Enään ei anneta kun se on huonoa ruokaa ja kallista.
Khenya
Joskus harvoin tulee Cesaria annettua, kun tuo kyllästyy purkkiruokiin niin nopeasti, ettei niitä voi jatkuvasti antaa. Se punaisella kannella varustettu Cesar (olisko nyt joku lihaa & maksaa tms.) on kyllä Enyan ehdoton suosikkipurkkiruoka, kun taas ne uudemmat ihmeelliset culinaria (tai mitä olivatkaan) versiot Cesarista eivät oikein kelpaa ollenkaan.

Ninnura
Me laitetaan koirille tavallisen kuivamuonan joukkoon aina pari lusikallista Caesaria smile.gif meiän mäykyille kelpaa kaikki maut, ihan ne tavalliset ja sit ne culinaria jutut biggrin.gif
-anna-
Kerran oon ostanut sellaisen purkin ja siihen se jäi..

tavallisia napuja ollaan syötetti jonka sekaan ruuanjätteitä.. Joskus isä keittää kalaa, ja lihaa annetaan syksyisin aika paljon.. muulloinkin jonkun verran smile.gif

tulee sellainen olo, että turhasta maksaa niin paljon kun nuo ruuat ajaa saman asian ja koira tykkää enemmän smile.gif
-maria-
Suomalle semmoinen uppoaa hiton nopeasti alta aikayksikön.
Ellille ei olla pahemmin koetettu mutta varmasti sekin semmoisen söisi nopeasti.

Cesaria ei Suppikselle edes oikein viitsi ostaa kun se menee niin nopeasti rolleyes.gif
Ja paljaaltaan syövät sitä.
cavalier
No siis joskus raksujen kanssa kyllä. laugh.gif
JennaS
Aika monia erilaisia purkkiruokia välillä ostelen Tupulle nappuloiden joukoon, yös cesaria on kokeiltu. Upposi muuten aika nopeaan biggrin.gif .
<Iida>
Niin huvittavalta kuulosti Italialainen yrttihärkä pastassa vai mikä lie, että oli pakko ostaa biggrin.gif . Nooh, kyllähän se upposi Gitalle, ei tuo juuri ennenkään ole miettinyt, mitä suuhunsa laittaa. Kupista menee ihan kaikki, koska kupissahan on aina ruokaa. Enpä usko, että jatkossa ostan Cesaria tai vastaavaa, mielummin teen herkkuruuat itse.
Jasmin
LAINAUS(<Iida> @ 5.7. 2006, 09:41)
Niin huvittavalta kuulosti Italialainen yrttihärkä pastassa vai mikä lie, että oli pakko ostaa biggrin.gif . Nooh, kyllähän se upposi Gitalle, ei tuo juuri ennenkään ole miettinyt, mitä suuhunsa laittaa. Kupista menee ihan kaikki, koska kupissahan on aina ruokaa. Enpä usko, että jatkossa ostan Cesaria tai vastaavaa, mielummin teen herkkuruuat itse.

Olen saattanut jo täällä todetakin, mutta äitini ostaa koiralle satunneisesti Cesaria, koska se on "herkkua". Mua aina naurattaa ja järkyttää ko. ruoan tuoteseloste ja yritän selittää, että kuule, raaka liha ja sisäelimet on paljon suurempia herkkuja, mut äiti ei tahdo uskoa.

Ja niin, nuo nimet. Yrttihärkää pastalla? Paljonpa koira osaa sellaistakin arvostaa. biggrin.gif

Ei kai se koira siihen kuole, jos satunnaisesti syö. rolleyes.gif
<Iida>
LAINAUS(Jasmin @ 5.7. 2006, 12:54)
Ja niin, nuo nimet. Yrttihärkää pastalla? Paljonpa koira osaa sellaistakin arvostaa. biggrin.gif

Kunnon myyntikikka olevinaan. Voin kuvitella kuinka joku vanha rouva ostaa fifilleen, joka päivä noita kulinaarisia koiransapuskoja rolleyes.gif laugh.gif . Huvittavaa kerta kaikkiaan.
julie91
Mun mielestä ei ole todellakaan välttämätöntä syöttää koiralle ns. purkkiruokia.
Niistä ei ole mitään hyötyä koiralle ja koira pärjää mainiosti ilman niitä.
Itse en syötä koiralleni tuollaisia,enkä tule ikinä tule syöttämään tuleville koirillenikaan.
Toki ei tietysti koira kuole siihen,jos se saa sitä silloin tällöin,mutta silti....
Mä en vaan kannata niitä ja mulla on aika paljon siihen perusteita.
Jokainen silti päättää itse mitä koirallensa syöttää.
*Bamu*
Koirien ruokavarastoon ei kuulu caesar, mutta onhan sitä joskus tultu ostettua wink.gif
Se on niin kallista ettei viitti kauheesti ostaa, eikä meillä muutenkaan ole purkkiruokakulttuuri.
phard
LAINAUS(Jasmin @ 5.7. 2006, 11:54) *
Olen saattanut jo täällä todetakin, mutta äitini ostaa koiralle satunneisesti Cesaria, koska se on "herkkua". Mua aina naurattaa ja järkyttää ko. ruoan tuoteseloste ja yritän selittää, että kuule, raaka liha ja sisäelimet on paljon suurempia herkkuja, mut äiti ei tahdo uskoa.

Sama täällä biggrin.gif Vähän aikaa äiti on huolehtinut koiran ruokinnasta ja oli mennyt ostamaan kaks sellasta 4 purkin laatikkoa cesaria. Se vaan ei tajua ettei se oo hyväksi, vaikka kuin yrittää selittää. rolleyes.gif
Liewec
Tokossa joskus on loppupalkkana jos sellanen pikkupurkki.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.