Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Tosi Tarina: Liettuan Voittaja!
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Terhi
Huomenna (ti 8.11.) tulee sitten tuo ohjelma, joka silloin aikanaan jäi pois ylen ulosmarssin takia.
Yle 1, 20.00 Tosi tarina: Liettuan voittaja smile.gif

Pitkä matka halki Baltian kohti koiranäyttelyä. Anu Valveen dokumentti koiraharrastajista.
www.tv-opas.com
Avispa
Toi kyllä pitää muistaa katsia ja nauhottaa. smile.gif Pitää laittaa kännykkä lataukseen että se muistuttaa sitten tosta ohjelmasa. Ties kuinka monta päivää toi kännykkä on taas ollu ilman virtaa, sitä kun ei muista aina ladata.. rolleyes.gif
Liisa
olen silloin vielä luultavasti mätsärissä niin en kerkiä kattoo. confused.gif
HetaK
*laittaa muistutuksen kännykkään*

Tuo on pakko katsoa thumbup.gif
Tippa
Minäkin pistin muistutuksen kännykään, että muistan katsoa biggrin.gif
sahku
Loistavaa, nyt se sitten tulee thumbup.gif Nyt vielä muistutus, etten varmana unohda katsoa sitä wink.gif
villistyttö
Jes se tulee.. odotin silloin että se olisi tullut mutta ei!
wenakko
Tämä pitää nähdä!
HoneyDream
LAINAUS(wenakko @ 7.11. 2005, 20:50)
Tämä pitää nähdä!

Niin pitää! thumbup.gif

Hmm. Eli huomenna. Pitää muistaa... blush.gif
Liisa
LAINAUS(Lispet @ 7.11. 2005, 15:32)
olen silloin vielä luultavasti mätsärissä niin en kerkiä kattoo. confused.gif

oho katoinkin väärin e on vasta huomenna! biggrin.gif kerkeen siis kattomaan. wink.gif
crim
Mistä se kertoo? Siis muuta kuin Liettuan Voittajasta?

Pakko kai se on katsoa kun niitä koiraohjelmia niin niukasti telkusta tulee. Toivottavasti ei ole sellainen kuin pelkään..
Terhi
LAINAUS(crim @ 8.11. 2005, 19:17)
Mistä se kertoo? Siis muuta kuin Liettuan Voittajasta?

Pakko kai se on katsoa kun niitä koiraohjelmia niin niukasti telkusta tulee. Toivottavasti ei ole sellainen kuin pelkään..

Matka Liettuan Voittaja näyttelyyn. Kuvaus bussimatkasta koiranäyttelyyn.
Minä veikkaan että on mielenkiintoinen ja todenmukainen dokkari. Innolla odotan! smile.gif
~Lotta
Oi, pakko katsoa! Harkat olisi silloin, mutta ei se mitään wink.gif
crim
LAINAUS(*Tepa* @ 8.11. 2005, 18:26)
Matka Liettuan Voittaja näyttelyyn. Kuvaus bussimatkasta koiranäyttelyyn.
Minä veikkaan että on mielenkiintoinen ja todenmukainen dokkari. Innolla odotan! smile.gif

Pelkään lähinnä että se on semmonen näyttelysitä näyttelytätä-juttu.
Fitzgo
Tuli tuossa vähän aikaa sitten semmoinen kutina, että tänään on kyllä jotain. Ja sitten päässä naksahti ja onneksi menin katsomaan tämän päivän ohjelmia, koska tuo täytyy katsoa. smile.gif Innolla odotettu jo kauan.
Sundae
Katsoin dokkarin äsken smile.gif Oli ihan kivasti toteutettu, vaikka kestikin vaan puoli tuntia. Upeaa suomalaismenestystä oli kyllä siellä! thumbup.gif
Eve
Mäkin katoin ton ja ihan kivalta näytti. Ihana koiranäyttelyiden fiilis välittyi kyllä telkkarin kauttakin, onneksi kohta on sentään messarin ison näyttelyt wub.gif. Ja ne riisenipennut siinä lopussa...
~keiko~
Mä katsoin myös tuon. Oikein mahassa tuntui perhosia kun tuo hieno fiilis ja tunnelma välittyi telkan kautta. Tuli into päästä mahdollisimman nopeasti näyttelyyn. (kunhan nyt tuo meidän herran käyttäytyminen paranee ensin) mutta, siis ja ne pentuset siinä lopussa voi herran jestas miten ihania wub.gif
HetaK
Todella hyvä ja mielenkiintoinen ohjelma, näyttelykuume on nyt pahimmillaan teehee.gif Mutta onneksi pian on se Latvian näyttely ;>
¤janette¤
Juu kyllä katoin,ja vielä iskälle me nauhotettiin se smile.gif ihanaa! kohta on jyväskylän näyttely biggrin.gif
-inessa-
Oijoi, tuli kamala näyttelykuume biggrin.gif Ihana tuo tunnelma ja kaikki, vaikka vaan telkkaristakin katsottuna.

Oli kyllä aivan mahtavaa suomalaismenestystä!! flowers.gif
Jessie
Katsoin juuri ohjelman ja se onnistui nostattamaan sekä pentukuumetta, että näyttelykuumetta. Onneksi Messari on kohta ovella. laugh.gif Tuntui vain, että ohjelma loppui vähän kesken, kun oli niin lyhyt, mutta näyttelyfiilis todella välittyi katsojalle. smile.gif
~Lotta
Mielestäni se oli hyvin tiivistetty, mutta koiria näkyi mielestäni melko vähän koko jutussa. confused.gif
BIS 1 taisi olla suomalaisen omistama (? ohmy.gif ).
Heillä meni kyllä todella hyvin.
Näyttelykuumetta kyllä nostatti. wink.gif
-inessa-
LAINAUS(Lotti|| @ 8.11. 2005, 21:54)
BIS 1 taisi olla suomalaisen omistama (? ohmy.gif ).

Ihan kuin olisi Pötymistä puhuttu..? (siis Juno-Juhekin Huas Hi) Vai olenko ihan väärässä.? ph34r.gif
Anzie^
LAINAUS(-inessa- @ 8.11. 2005, 18:55)
Ihan kuin olisi Pötymistä puhuttu..? (siis Juno-Juhekin Huas Hi) Vai olenko ihan väärässä.? ph34r.gif

Et ole ollenkaan väärässä smile.gif

Meikä taas linssiludena olin BIS-kehässä bracco Ticon kanssa. 9 ryhmän voittanut musta karvaturri oli kans suomalainen. Ihan mielenkiintoinen ohjelma oli, harmi kun kesti vain puoli tuntia.
wenakko
Hyvä oli! Hienosti suomalaiset pitää mainetta yllä! cool.gif
<Aino>
Oli kyllä mielenkiintoinen ohjelma smile.gif
Noora
Jep, minäkin katoin ja heti tuli tunne, että pakko päästä näyttelyyn biggrin.gif Tänä vuonna kun en ole kovinkaan paljon näyttelyissä käynyt ja nyt Messarikin jää väliiin...
Kurotora
Oli kyllä ihan hyvä ohelma, vaan vähän lyhyt ohmy.gif Hyvin Suomalaiset olivat siellä pärjänneet happy.gif Oliko tämä juttu tämän vuode liettuan voittajasta? kun meidänkin koira oli siellä(jos nyt on tämän vuoden) mutta ei kuitenkaan tuolla kyydillä..
Onneksi kohta on taas näyttelyt!

Unohin vaan nauhottaa whistling.gif
Terhi
LAINAUS(Anzie^ @ 8.11. 2005, 22:06)
Et ole ollenkaan väärässä smile.gif

Meikä taas linssiludena olin BIS-kehässä bracco Ticon kanssa. 9 ryhmän voittanut musta karvaturri oli kans suomalainen. Ihan mielenkiintoinen ohjelma oli, harmi kun kesti vain puoli tuntia.

Minä katsoinkin että onkose sa Anu tuossa? Ja oikeinpa sitten katsoin! smile.gif

Kurotora: Oli tän vuoden näyttely. smile.gif

Oli kyllä tosiaan ihan hauska pätkä. smile.gif
Mua huvitti kun se miehen puli heitti selälleen kehään ja se mies oli aivan et "voi ei" lookaround.gif Tuomarihan sanoikin että koira olisi helpompi arvostella kun sillä on jalat alaspäin, eikä kattoa kohti. laugh.gif
Päivi Laakkonen
Olisiko kellään ohjelmaa nauhalla?
Sain ohjelman jälkeen viestin, että meidän Troija näky siellä ja sitten farkku Keanu oli kanssa mukana kuvassa ( se oli Bis-4)- olisi kiva nähdä se ohjelma.
Fasupala
Kännyssä oli hälytys ja ehdin telkun ääreen. Kivastihan suomalaisilla meni ja nyt on kova näyttelykuume, joka helpottanee ensi kuun alussa wink.gif

Ahaa, oikein sit bongasin, et bracco Suomesta biggrin.gif
<Iida>
LAINAUS(Kelmi @ 8.11. 2005, 20:34)
Mäkin katoin ton ja ihan kivalta näytti. Ihana koiranäyttelyiden fiilis välittyi kyllä telkkarin kauttakin, onneksi kohta on sentään messarin ison näyttelyt wub.gif. Ja ne riisenipennut siinä lopussa...

Ihan sama fiilis tuli mullekin, messaria odotellessa w00t.gif

Sais kyllä noita koira-aiheisia ohjelmia tulla hiukka useammin kuin kerran tai kaksi vuodessa shifty.gif . Luulis ainakin, että katsojiakin löytyis.
Heidi&koirat
Myös BIS kehässä ollut walesi on suomalainen tai ainakin suomalaisessa omistuksessa että koiran synnyn maasta en ole varma.
<Iida>
Tulipa mieleen, että tuossa näyttelyssä ei ainakaan kovin korea BIS-kehä ollut verrattuna esimerkiksi Suomen voittajanäyttelyyn...
Avispa
Niimpä niin.. Kännykässä muistutus. Kännykästä akku loppu. angry.gif No nauhotin sitte siitä puolesta välistä ohjlemaa.. biggrin.gif Mutta ne harmaat isovillakoirat oli Ihania! Oon jo vähän aikaa haaveillu harmaasta iso ja keskikokosesta villakoirasta. Ehkä sitten joskus sen afgaanin jälkeen. wub.gif
crim
Voin olla outo mutta mua hämäsä si kun se nainen sanoi "Ei me olla mitään näyttelyfriikkejä". Ok, ehkä ei omasta mielestään ,mutta mun mielestä pitää kyllä olla jos käy 10 näyttelyä vuodessa ja osan niistä ulkomailla sleepy.gif

Ja sitten kun se selitti että ottaa mukaan erirotuisia ettei tuu paluumatkalla riitaa. blink.gif

Mutta joo, kertohan se ihan kivasti tommosesta matkasta, mutta mulle tuli kyllä semmonen olo että ei kiitos näyttelyitä. Vähän päinvastoin kuin muille tongue.gif
Terhi
LAINAUS(crim @ 9.11. 2005, 16:48)
Ja sitten kun se selitti että ottaa mukaan erirotuisia ettei tuu paluumatkalla riitaa. blink.gif

No eihän sitä nyt ihan tosissaan sanottu. wink.gif

Ja kaikille unohtaneille tiedoksi:
ohjelma uusitaan ke 29.3.2006 klo 16.30. Eli vajaa puoli vuotta vielä... cool.gif
annamurr
Oli tosi hyvä ohjelma biggrin.gif Katoin vähän sitä loppua en ehtiny kokonaan biggrin.gif Mutta tosi hyvä oli biggrin.gif biggrin.gif
Lazer
Jep, oli kyllä tosi hyvä ohjelma!! smile.gif smile.gif
Onneks kohta on jyväskylännäyttely... pääsee näyttelyy!!
*Bamu*
Harmi vain jäi tuo näkemättä confused.gif Muistin kyllä ajankohdan, mutta lenkillä oli niin mukavaa että ohjelma ehti lipua ohitse...
ssaana
Mä muistin erinomaisesti ajankohdan ja kerrankin meni nauhoituksetkin ihan putkeen, paitsi kanavan osalta. rolleyes.gif Että täältä löytyisi jotain kummeleita. sleepy.gif biggrin.gif
Veera
Jep, kattelin ja jonkin asteen näyttelykuume iski heti mulle rolleyes.gif Meni kyllä tuolla seurueella kutakuinkin upeasti.
Avispa
biggrin.gif Uusi taank ose ohjelma! Voi juku. Nyt on mahollisuus kattoo alusta asti.. Mutta niin kauna vielä.. Sillon on Pakko muistaa laittaa nauhalle koko ohjelma. tongue.gif
Varga
No voi hitsi, mä unohdin kattoo oops.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.